ivopredator Report post Posted March 11 (edited) Здравейте моля за мнение Q7 бензин 333к.с. или дизел 286 к.с. е по здравия двигател,мисля че и двата джипа са с ZF кутия Edited March 13 by VBI Заглавие! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drone Report post Posted March 13 И за 2та мотора е писано много. 3ка дизел си е класика, но 90% от колите в България са навеси на половин милион километра. Не съм от най-вещите по дизел темата, но много пъти е дискутирано дизел срещу бензин. И двата мотора имат болежки, дизела май е с по-големите Бензиновата Q7-ца сигурно е канадска/американска ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivelin_1976 Report post Posted March 13 Повечето дизели ще са за смяна на DPF, т.е. на старт едни 4к.-5к. разход. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sweep Report post Posted March 13 В този касус бих избрал бензина. Вкарай си от Канада, цената ще те изненада приятно и колите са читави. Quote Share this post Link to post Share on other sites
quаttro Report post Posted March 13 Камион на бензин гори много... Quote Share this post Link to post Share on other sites
BECKO Report post Posted March 13 По-добре в резервоара, отколкото в сервиза ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drone Report post Posted March 13 По-малко ще стъпва от с 3ка дизел Аз в Сервиза съм влизал точно 3 пъти. Първоначално обслужване, след това проблем с кутията, който се оказа от липса на филтър И сега декември за смяна на термоста, pcv, водна помпа, чистене на нагар и т.н. През останалото време съм сменял маслото и сипвах бензин. 3ка Дизел колко гори в Q7 ? А и ако му се бутне един Stage 1 на кутията и двигателя ще си върви доста приятно тоя камион. Quote Share this post Link to post Share on other sites
crash77 Report post Posted March 14 @Drone На колко километра е автомобилът? Интересно ми е имаше ли много нагар по клапаните. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drone Report post Posted March 14 Колата в момента е на 197000км аз я Взех на 173к. Нямам снимки, но 100 процента е имало доста. Фактурата с всичко правено по колата е в жабката. Киснали са клапаните и за жулили с четка Аз имам проблем със SAI, но не ми се занимава да ги чистя, просто от време на време ми светва чека. Евентуално бих ги чистил като ми заминат катализаторите. Quote Share this post Link to post Share on other sites
crash77 Report post Posted March 14 Аз съм на 70000км. няма да пипам още . Ако се наложи за в бъдеше сваляне на компресора ще видя как е и дали е нужно. Понеже съм чувал ,че този мотор TFSI не трупа толкова много нагар, както атмосферно FSI не знам... Чистят ги с орехови черупки мисля беше. Има и клипове в нета. Quote Share this post Link to post Share on other sites
P_PETKOV Report post Posted March 22 Трупа си като стой та гледай ся дали е по-малко от 3.2FSI е супер относително, въпреки, че няма никаква логика да трупа по малко. Виж ако е Gen2 3.0TFSI това е друга бира там има два реда дюзи и т.н. Quote Share this post Link to post Share on other sites
crash77 Report post Posted April 2 Според мен така като се замисля, трупането на нагар е в пряка зависимост от разхода на масло. Не казвам ,че fsi/tfsi моторите не правят нагар ама колкото повече гори масло ,толкова повече нагар ще има... Quote Share this post Link to post Share on other sites
P_PETKOV Report post Posted April 3 Да long life безумието и “супер” дупер VAG маслата допринасят много добре за цялостната картинка. Отделно “топ” горивата в България също допринасят за трупането на нагар. п.с. Няма ли втори ред дюзи ( класически MPI ) всеки мотор с директно впръскване ще трупа нагар малко или много. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DonikaN95 Report post Posted April 19 На 11.03.2023 г. at 22:46, ivopredator написа: Здравейте моля за мнение Q7 бензин 333к.с. или дизел 286 к.с. е по здравия двигател,мисля че и двата джипа са с ZF кутия Здравейте, от личен опит Ви препоръчвам да изберете бензина, няма да съжалявате. Quote Share this post Link to post Share on other sites