ivopredator

audi Q 7 бензин или дизел

Recommended Posts

Здравейте моля за мнение Q7 бензин 333к.с. или дизел 286 к.с. е по здравия двигател,мисля че и двата джипа са с  ZF кутия

Edited by VBI
Заглавие!

Share this post


Link to post
Share on other sites

И за 2та мотора е писано много. 3ка дизел си е класика, но 90% от колите в България са навеси на половин милион километра. Не съм от най-вещите по дизел темата, но много пъти е дискутирано дизел срещу бензин. 

И двата мотора имат болежки, дизела май е с по-големите :D Бензиновата Q7-ца сигурно е канадска/американска  ?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Повечето дизели ще са за смяна на DPF, т.е. на старт едни 4к.-5к. разход.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В този касус бих избрал бензина. Вкарай си от Канада, цената ще те изненада приятно и колите са читави.

Share this post


Link to post
Share on other sites

По-добре в резервоара, отколкото в сервиза ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

По-малко ще стъпва от с 3ка дизел :) Аз в Сервиза съм влизал точно 3 пъти. Първоначално обслужване, след това проблем с кутията, който се оказа от липса на филтър :)  И сега декември за смяна на термоста, pcv, водна помпа, чистене на нагар и т.н. През останалото време съм сменял маслото и сипвах бензин.  3ка Дизел колко гори в Q7 ? 
 

А и ако му се бутне един Stage 1 на кутията и двигателя ще си върви доста приятно тоя камион. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Drone  На колко километра е автомобилът? Интересно ми е имаше ли много нагар по клапаните.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата в момента е на 197000км аз я Взех на 173к. Нямам снимки, но 100 процента е имало доста. Фактурата с всичко правено по колата е в жабката. Киснали са клапаните и за жулили с четка :) 
 

Аз имам проблем със SAI, но не ми се занимава да ги чистя, просто от време на време ми светва чека. Евентуално бих ги чистил като ми заминат катализаторите. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм на 70000км. няма да пипам още . Ако се наложи за в бъдеше сваляне на компресора ще  видя как е и дали е нужно. Понеже съм чувал ,че този мотор TFSI не трупа толкова много нагар, както атмосферно FSI не знам... Чистят ги с орехови черупки мисля беше. Има и клипове в нета.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Трупа си като стой та гледай ся дали е по-малко от 3.2FSI е супер относително, въпреки, че няма никаква логика да трупа по малко. Виж ако е Gen2 3.0TFSI това е друга бира там има два реда дюзи и т.н.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мен така като се замисля, трупането на нагар е в пряка зависимост от разхода на масло. Не казвам ,че fsi/tfsi моторите не правят нагар ама колкото повече гори масло ,толкова повече нагар ще има...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да long life безумието и “супер” дупер VAG маслата допринасят много добре за цялостната картинка. Отделно “топ” горивата в България също допринасят за трупането на нагар. 

 

п.с. Няма ли втори ред дюзи ( класически MPI ) всеки мотор с директно впръскване ще трупа нагар малко или много.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 11.03.2023 г. at 22:46, ivopredator написа:

Здравейте моля за мнение Q7 бензин 333к.с. или дизел 286 к.с. е по здравия двигател,мисля че и двата джипа са с  ZF кутия

Здравейте, от личен опит Ви препоръчвам да изберете бензина, няма да съжалявате.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.