Jump to content

Тунинг и Харчене на масло


dilana123

Recommended Posts

Здравейте, закупих Ауди А7 3,0 ТФСИ от Канада на 125 000 км. Въпроса ми е - да ми препоръчвате в София къде мога да направя тунинг на двигателя и скоростната кутия. Отделно, 1 литър харчене на масло на 1000 км нормално ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че не е. Нормалното е литър на 10 хил. км. Разрови се в Нета - няма друг фабричен проблем за който да има повече изписано от този.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Освен смяна на картерната вентилация нещо друго има ли? Въпроса е - има ли смисъл да се прави това ( което може и да не помогне), да се дадат някви пари, а не просто да се долива масло? Някой ако има такъв мотор и е покарал повечко да каже.

Редактирано от dilana123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не трябва просто да се долива масло ... а смяната на картерната вентилация (и софтуерния ъпдейт) са сравнително лесна манипулация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй айде първо от зад напред с какво масло се кара колата в момента.

Има ли видими течове от някъде, трябва оглед на подемник канал.

 

За тунека имаш IE, 034 и т.н. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонта е около 2-3 бона с частите и труда :)  Водна помпа, Картерна, Термостат, тръбички, чистене на нагар :) 

 

След това чак се замисляй за тунинг, но рано или късно ще трябват нови катализатори или test pipes :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

В ръководство за Q5 от 2014г. открих следния текст:

Depending on the way the vehicle is driven and the operat ing conditions, oil consumption can be up to a 1/2 quart per 600 miles (0.5 liter per 1,000 km).

Демек според начина на каране, консумацията на масло може да достигне и до 0.5л./1000км.

Не пише обаче за какъв тип ДВГ става въпрос - бензин или дизел?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата... но това е "адвокатско" изречение - за да ни ги съдят до дупка в Америка.

 

Ако колата харчи редовно тези 500 гр./1000 км. (без течове), определно има проблем някъде - сегменти, картерни газове..

 

"Нормално" е да не се налага да доливаш от смяна до смяна, т.е. под литър масло за 10к - 12к км.

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си е доста. Моята харчеше толкова като й течеше гарнитурата на единия капак. 

 

Смяна на PCV ще оправи нещата. 

 

Има една група във фейсбук Audi 3.0 TFSI България Там се дискутират проблемите с PCV.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...