Jump to content

Тунинг и Харчене на масло


dilana123

Recommended Posts

Здравейте, закупих Ауди А7 3,0 ТФСИ от Канада на 125 000 км. Въпроса ми е - да ми препоръчвате в София къде мога да направя тунинг на двигателя и скоростната кутия. Отделно, 1 литър харчене на масло на 1000 км нормално ли е?

Link to comment
Share on other sites

Разбира се че не е. Нормалното е литър на 10 хил. км. Разрови се в Нета - няма друг фабричен проблем за който да има повече изписано от този.

 

Edited by CVT
Link to comment
Share on other sites

Освен смяна на картерната вентилация нещо друго има ли? Въпроса е - има ли смисъл да се прави това ( което може и да не помогне), да се дадат някви пари, а не просто да се долива масло? Някой ако има такъв мотор и е покарал повечко да каже.

Edited by dilana123
Link to comment
Share on other sites

Не, не трябва просто да се долива масло ... а смяната на картерната вентилация (и софтуерния ъпдейт) са сравнително лесна манипулация

Link to comment
Share on other sites

Тъй айде първо от зад напред с какво масло се кара колата в момента.

Има ли видими течове от някъде, трябва оглед на подемник канал.

 

За тунека имаш IE, 034 и т.н. 

Link to comment
Share on other sites

Ремонта е около 2-3 бона с частите и труда :)  Водна помпа, Картерна, Термостат, тръбички, чистене на нагар :) 

 

След това чак се замисляй за тунинг, но рано или късно ще трябват нови катализатори или test pipes :) 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

В ръководство за Q5 от 2014г. открих следния текст:

Depending on the way the vehicle is driven and the operat ing conditions, oil consumption can be up to a 1/2 quart per 600 miles (0.5 liter per 1,000 km).

Демек според начина на каране, консумацията на масло може да достигне и до 0.5л./1000км.

Не пише обаче за какъв тип ДВГ става въпрос - бензин или дизел?!

Link to comment
Share on other sites

И двата... но това е "адвокатско" изречение - за да ни ги съдят до дупка в Америка.

 

Ако колата харчи редовно тези 500 гр./1000 км. (без течове), определно има проблем някъде - сегменти, картерни газове..

 

"Нормално" е да не се налага да доливаш от смяна до смяна, т.е. под литър масло за 10к - 12к км.

Edited by BECKO
Link to comment
Share on other sites

Това си е доста. Моята харчеше толкова като й течеше гарнитурата на единия капак. 

 

Смяна на PCV ще оправи нещата. 

 

Има една група във фейсбук Audi 3.0 TFSI България Там се дискутират проблемите с PCV.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...