Jump to content

Сервиз за регенерация или смяна ДПФ AUDI A6 4F


vladibest

Recommended Posts

Здравейте. Днес с колата на градско шофиране ми светна лампата с аспухчето за регенерация но тъй като бързах и нямах възможност да изляза на околовръстното да я изпържа , скоро след това изгасна но светна лампата за подгрева заедно с чека. Прочетох , че сега вече ми трябва сервиз най вероятно няма да стане да я изпържа на околовръстното защото и ограничи мощността и оборотите. Така било запушено на 75% , ако светнели и трите лампи ,чека , подгрева и лампата с филтърчето тогава било на 90% и само  смяна на ДОФ.   Някакви съвети и за сервиз в София?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да си купиш кабел и да пробваш да направиш принудителна регенерация - не е трудно. https://sklad66.com/cms/vag-vw-audi-seat-skoda.html

Аз след 5 години борба го ампутирах.

Мисля че това е най-добрия вариант, освен ако не ти се дават 4500лв за нов.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях командировка и нямах време да се занимавам с него до вчера. Имам аутоком , пробвах и направих регенерация и трих след това грешката но пак си  свети подгрева и чека и спъва мощността. Разбрах че в Ем комплект имат машина и ги перат чудя се дали си заслужава ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само софтуерно ли се изключва или трябва да се избуши ДПФ, защото чернилката после зад мен нещо не ме кефи. А и аз често пътувам извън България което може да е проблем.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя като го "изпрах" пушеше като кебапчийница докато регенерира. За това го свалих. Продават се специални тръби от неръждавейка (доунпайп) в ОЛХ например и се монтират на мястото но ДПФ-а.

Алтернативните ДПФ и не стават. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.11.2023 г. at 17:04, Andreibikee написа:

Може ли да се обосновеш защо може без да се маха, защото аз логика не виждам. Той софтуера само ще каже на колата, че няма нищо запушено и няма да влиза в авариен режим, но филтъра ще си събира газовете и в един момент толко ще се напълни, че колата няма да е същата. Да не говорим, че обратното налягане направо ще я счупи. Аз ли съм в грешка? Да не подвеждаме хората тук!

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се спре само софтуерно без да се махне ще стане голям проблем гарантирано. Виждал съм издънен ДПФ, точно заради спряна регенерация, който имаше дупка и беше буквално гръмнал. Турбината на тази кола също беше пред разпадане с огромен луфт заради обратното налягане на което е била подложена. Задължително се маха ако се спре софтуерно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.11.2023 г. at 17:04, Andreibikee написа:

@vladibest може и само софтуерно без да се маха

Не знам защо във всяка поредна тема със светнал ДПФ, адблу или ЕГР винаги с енамира по един "Бизнесмен" който се занимава с осакатяване автомобилна периферия да дава препоръки за премахване? Как може да даваш грешни съвети само и само за да си събираш клиенти?  Видимо, че хал хабер си нямаш от материята за да ти мине през акъла да изключиш ДПФ и той да си остане на колата. Това е място за взаимопомощ и споделяне на решения, а не за подлъгване на хората в името на лесните пари! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, kpematop написа:

 

 

Трошат се защото има нужда от почистване, профилактика или има друг проблем, който запушва дпф. Аз минах през този ад преди години и всички ме съветваха да го махам. Намерих си читав сервиз, където ми откриха и решиха проблема. Научиха ме какво да съобразявам и как да експлоатирам колата и вече почти 100к км нямам и помен от драма. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш CLA, CDU или CRT там си на бедни смеси и може да изкара повече. БМК или АСБ живота е 250-300 хиляди макс, ако не е карана на къси разстояния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя туарег още е там дпф - на 310 000 е.

А туарега харчи повече нафта от аудитата и съответно го пълни по-бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На баща ми служебната кола беше А6 точно със  233 кс.  Мисля, че беше 2008г и за 10г и навъртяха над 580 000 км без да има никакви проблеми купена нова от България. Караха я само с гориво на шел и се обслужваше на 15к. Не са сменяли нито дюзи нито вериги нито пък нещо е осакатявано само скоростите се счупиха на около 350 000 км и се оказа, че не са били обслучжвани никога по препоръка на ауди. Така, че тия ластици дето се разтягат са колкото да се излъже човек да му изкормят колата и някой да си прибере едни бързи парички без данък в гаражчето! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не съм го гледал на колко показва. Но мисля, че работи, защото преди 4-5 години имаше грешка за ония малките дупчици в тръбата след голямата клапа за въздуха, та я чистих(голяма мъка беше - като заварени бяха тия налепи) и оттогава я няма тая грешка.

Ще го видя като закачам компютъра, че ми е  интересно.

Обаче са ми правени дюзите. Може би като са наред по-малко пълни дпф-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

като са на ред не пуши като Чавдарка, виж дюти сайкъла на 3ти канал и ще разберем дали ти работи или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...