vladibest Публикувано 3 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2023 Здравейте. Днес с колата на градско шофиране ми светна лампата с аспухчето за регенерация но тъй като бързах и нямах възможност да изляза на околовръстното да я изпържа , скоро след това изгасна но светна лампата за подгрева заедно с чека. Прочетох , че сега вече ми трябва сервиз най вероятно няма да стане да я изпържа на околовръстното защото и ограничи мощността и оборотите. Така било запушено на 75% , ако светнели и трите лампи ,чека , подгрева и лампата с филтърчето тогава било на 90% и само смяна на ДОФ. Някакви съвети и за сервиз в София? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 8 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2023 Можеш да си купиш кабел и да пробваш да направиш принудителна регенерация - не е трудно. https://sklad66.com/cms/vag-vw-audi-seat-skoda.html Аз след 5 години борба го ампутирах. Мисля че това е най-добрия вариант, освен ако не ти се дават 4500лв за нов. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andreibikee Публикувано 15 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2023 Мога да го премахна софтуерно и да забравиш за проблема. Пиши ми на лично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2023 След всяка принудителна регенерация трябва да мениш маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladibest Публикувано 20 Ноември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2023 Бях командировка и нямах време да се занимавам с него до вчера. Имам аутоком , пробвах и направих регенерация и трих след това грешката но пак си свети подгрева и чека и спъва мощността. Разбрах че в Ем комплект имат машина и ги перат чудя се дали си заслужава ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andreibikee Публикувано 20 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2023 Най-добре е да се изключи софтуерно и да забравиш за проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladibest Публикувано 20 Ноември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2023 (Редактирано) Само софтуерно ли се изключва или трябва да се избуши ДПФ, защото чернилката после зад мен нещо не ме кефи. А и аз често пътувам извън България което може да е проблем. Редактирано 20 Ноември 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 21 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2023 Моя като го "изпрах" пушеше като кебапчийница докато регенерира. За това го свалих. Продават се специални тръби от неръждавейка (доунпайп) в ОЛХ например и се монтират на мястото но ДПФ-а. Алтернативните ДПФ и не стават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andreibikee Публикувано 21 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2023 @vladibest може и само софтуерно без да се маха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kgg.becks Публикувано 24 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2023 (Редактирано) На 21.11.2023 г. at 17:04, Andreibikee написа: @vladibest Може ли да се обосновеш защо може без да се маха, защото аз логика не виждам. Той софтуера само ще каже на колата, че няма нищо запушено и няма да влиза в авариен режим, но филтъра ще си събира газовете и в един момент толко ще се напълни, че колата няма да е същата. Да не говорим, че обратното налягане направо ще я счупи. Аз ли съм в грешка? Да не подвеждаме хората тук! Редактирано 30 Ноември 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2023 трябва да се махне, след 2000км колата няма да запали дори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 25 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2023 Ако се спре само софтуерно без да се махне ще стане голям проблем гарантирано. Виждал съм издънен ДПФ, точно заради спряна регенерация, който имаше дупка и беше буквално гръмнал. Турбината на тази кола също беше пред разпадане с огромен луфт заради обратното налягане на което е била подложена. Задължително се маха ако се спре софтуерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goranov73 Публикувано 30 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2023 На 21.11.2023 г. at 17:04, Andreibikee написа: @vladibest може и само софтуерно без да се маха Не знам защо във всяка поредна тема със светнал ДПФ, адблу или ЕГР винаги с енамира по един "Бизнесмен" който се занимава с осакатяване автомобилна периферия да дава препоръки за премахване? Как може да даваш грешни съвети само и само за да си събираш клиенти? Видимо, че хал хабер си нямаш от материята за да ти мине през акъла да изключиш ДПФ и той да си остане на колата. Това е място за взаимопомощ и споделяне на решения, а не за подлъгване на хората в името на лесните пари! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2023 от ДПФи се трошат колите и си е истина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goranov73 Публикувано 30 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2023 (Редактирано) Преди 4 часа, kpematop написа: Трошат се защото има нужда от почистване, профилактика или има друг проблем, който запушва дпф. Аз минах през този ад преди години и всички ме съветваха да го махам. Намерих си читав сервиз, където ми откриха и решиха проблема. Научиха ме какво да съобразявам и как да експлоатирам колата и вече почти 100к км нямам и помен от драма. Редактирано 30 Ноември 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2023 Ако караш CLA, CDU или CRT там си на бедни смеси и може да изкара повече. БМК или АСБ живота е 250-300 хиляди макс, ако не е карана на къси разстояния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2023 На моя туарег още е там дпф - на 310 000 е. А туарега харчи повече нафта от аудитата и съответно го пълни по-бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2023 но нямаш ЕГР на Туарега… Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goranov73 Публикувано 1 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2023 На баща ми служебната кола беше А6 точно със 233 кс. Мисля, че беше 2008г и за 10г и навъртяха над 580 000 км без да има никакви проблеми купена нова от България. Караха я само с гориво на шел и се обслужваше на 15к. Не са сменяли нито дюзи нито вериги нито пък нещо е осакатявано само скоростите се счупиха на около 350 000 км и се оказа, че не са били обслучжвани никога по препоръка на ауди. Така, че тия ластици дето се разтягат са колкото да се излъже човек да му изкормят колата и някой да си прибере едни бързи парички без данък в гаражчето! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2023 ima EGR, нищо не е махано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2023 dury cycle ти стои на 96% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2023 Това не съм го гледал на колко показва. Но мисля, че работи, защото преди 4-5 години имаше грешка за ония малките дупчици в тръбата след голямата клапа за въздуха, та я чистих(голяма мъка беше - като заварени бяха тия налепи) и оттогава я няма тая грешка. Ще го видя като закачам компютъра, че ми е интересно. Обаче са ми правени дюзите. Може би като са наред по-малко пълни дпф-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2023 като са на ред не пуши като Чавдарка, виж дюти сайкъла на 3ти канал и ще разберем дали ти работи или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Януари Доклад Share Публикувано 13 Януари НЕ е спрян ЕГР. На място е около 20%, като се вдигнат оборотите се вдига над 90% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване