sayer Публикувано 27 Април 2007 Доклад Share Публикувано 27 Април 2007 Преди около 2 седмици си купих Б4 140 конски сили от Германия и почти веднага щом пристигнах тук започнаха проблеми с двигателя...държи високи обороти без значение дали е на скорост или не...освен че при форсиране стрелката на оборотомера спада много бавно същото се получава и при смяна на скоростите.Ходих на сервиз за цялостен преглед и предположенията ,че жилото на педала на газта запецва отпаднаха ,жилото си е наред...препоръчаха ми да правя центровка на двигателя ,обаче все още не съм убеден ,че положението е толкова зле...колата вдига обороти от време на време но задължително поне по 1-2 пъти на ден като карам повече.Казаха ми ,че може да се е повредил сензора за изгорелите газове ,който подава автоматично газ на колата...Ако някой колега е имал подобен проблем моля да даде съвет ,и може ли да ми кажете колко струва въпросната центровка на двигател ,и къде мога да намеря специалисти ,които познават ACE двигателите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mart Публикувано 27 Април 2007 Доклад Share Публикувано 27 Април 2007 колега частита колица и дано да минеш много безавариини километри.Така по въпроса ти аз имам същия проблем като застана на светофар и ми държи 1200 оборота когато колата е загряла а тя когато е студена попринцип държи толкожа като я запала и един колега от форума ме светна че най-вероятно щото диагностика е правена не е от компютъра или нещо такова не е от инжекцион-а нещо да е повреден сичко е ОК само един колега от форума ме светна че сигурно е от температурния датчик които дава инфо на компа кога колата е студена и кога топла не дава коректна информация така че провери датчика аз лично днеска неможах ама утре ще си смена троиника заедно с датчика които дава инфо на компа и предполагам че ще се оправи. Успех и ПОЗДРАВИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sayer Публикувано 27 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2007 мерси за бързия отговор ,колега ще проверя за температурния датчик ,обаче при мен става въпрос за много по-сериозни обороти...държи 2000 - 2500 оборота и като я форсирам или натисна съединител се увеличават още......а двигателя е V16 ACE. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mart Публикувано 27 Април 2007 Доклад Share Публикувано 27 Април 2007 колега защо не идеш и не направиш една пълна диагностика на колата в някои сервиз до колкото знам сервизите на (Д и Н) са доста добри и доста добре си вършат работата хората мисля че ще избегнеш всякакви главоболия по тоя начин може да е от дебитомер може да е от много неща да се гадеее може да излезе много по скъпо от колкото ако се дадат примерно 15-20 лв. за една диагностика.ПОЗДРАВИ и УСПЕХ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yakudza Публикувано 28 Април 2007 Доклад Share Публикувано 28 Април 2007 Hodi na diagnostika, nai-veroqtno ti e zaminal potenciometyra Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Април 2007 Доклад Share Публикувано 28 Април 2007 Много вероятно ламбда сонда + запушен катализатор.пиши какво е било като разбереш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snejko Публикувано 29 Април 2007 Доклад Share Публикувано 29 Април 2007 Здравеи пи4, аз карам Ауди със същия мотор- само че седан (има разлика от 3 конски сили),та при мен имаше абсолютно същия проблем - и се оказа запушено стъпково мотор4е ,пробваи можеш и сам да си го свалиш- обаче трябва като го свалиш да го напръскаш със шпреи(не знам как се казваше) и след това на много силна струя с въздух да го продуха6 (шпрея е за отпушване на боклуците вътре) -успех , и пиши после какво сее случило Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sayer Публикувано 10 Май 2007 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2007 (Редактирано) Много вероятно ламбда сонда + запушен катализатор.пиши какво е било като разбереш?право в десятката запушен ми е катализатора и ламбдата ми бърка смесите ,някой знае ли как да "мине номера" да си отпуша катализатора ,че като си помисля за нов... като го продупча ще стане ли ,доколкото знам има няква пяна ,която разгражда въглеродния окис до въглероден двуокис и азотния окис до двуокис.Дали ще изкочи тва нещо ,а ако не ще се гледа за резонаторно гърне пречиства ли изобщо туй?И нещо друго...ония от сервиза ми поръчка двигателя и вика тва не е ACE било KR или KP не разбрах ,тааа такъв двигател 2.0 и 140 кончета у Златния фонд се виде ,че такова животно нема.Май па сте опуснали нещо Редактирано 10 Май 2007 от sayer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Май 2007 Доклад Share Публикувано 10 Май 2007 (Редактирано) Резонансно гърне 20лв, на оня от сервиза да се снима някъде. За рaзлика от него ние сме тесни, а не широки специалисти и едва ли сме сбъркали след като след 5 изречения ти направих диагностика за която си дал 30-40лв.Помисли малко ПА СЛЕД ТОВА отсъждай!!! Редактирано 10 Май 2007 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sayer Публикувано 10 Май 2007 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2007 Резонансно гърне 20лв, на оня от сервиза да се снима някъде. За рaзлика от него ние сме тесни, а не широки специалисти и едва ли сме сбъркали след като след 5 изречения ти направих диагностика за която си дал 30-40лв.Помисли малко ПА СЛЕД ТОВА отсъждай!!!ахахахааха лично ще го снимам аз се бъзикам ,че сте опущили еди що си ,такъв двигател силно се съмнявам да има ,неква неизвестна девета дупка на кавала...относно buzzi от голем бъзик зе ,че улучи брао бе колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Май 2007 Доклад Share Публикувано 10 Май 2007 Аз да не съм снайперист бре,просто неволята ми е идвала на гости честичко!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 10 Май 2007 Доклад Share Публикувано 10 Май 2007 ,такъв двигател силно се съмнявам да има Не се съмнявай има ама на Голф...а на тоя майстор му кажи че става за сичко друго но не и за майстор...Заради такива капацитети като него много хора пропищяха....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 10 Май 2007 Доклад Share Публикувано 10 Май 2007 Ще е хубаво да е KR но ти си наказан с АЦЕ а РУЛЗ каже ми къде е разликата между двата мотора особено външно поглед от горе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vimpel Публикувано 11 Май 2007 Доклад Share Публикувано 11 Май 2007 Ако си от София отиди на диагностика в Бош сервиз под моста Чавдар. Аз съм доволен от работата им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 11 Май 2007 Доклад Share Публикувано 11 Май 2007 Ще е хубаво да е KR но ти си наказан с АЦЕ а РУЛЗ каже ми къде е разликата между двата мотора особено външно поглед от гореАман от разбирачи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
longrunner Публикувано 19 Май 2007 Доклад Share Публикувано 19 Май 2007 (Редактирано) Имам го същото.. quattro,и същия проблем,прочетох някои неща тук и ще ги пробвам.За бавното връщане на газта,днес гледах палеца за газта,на който е вързано жилото,на половината път когато връща се забавя...механично.Мислих че е от пружината отдолу и я почистих с WD 40,но явно така е направено с цел защото ефект няма,а виждам че и при колегата е същото. Редактирано 19 Май 2007 от longrunner Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 20 Май 2007 Доклад Share Публикувано 20 Май 2007 Според мен този мотор АСЕ си е много приличен и мойте наблюдения са че проблемите са му типични баналности.Като ви писне да ровите по мотора , обадете се да опитам да ви излекувам, и пак повтараям обикновенно са баналности,компа ви почти никога не записва грешки за конкретния проблем,единственото което е важно,проверка на кабели,свещи,дистрибутор,другото е лесно че не изисква чак толкова специализирана апаратура.Това е ако решите идвайте на куп,ресторанта го знаете ,обадете се ако решите,в най лошия случай ще имаме база за сравнение,на колегата Стамби , 100 та му заработи най прилично.айде поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване