ORO Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 здравейте, прегледах темите, но не намерих подобен проблем (или малко съм гледал ) та, имам едно А4 комби с този двигател. в книгата пише ускорение до 100 за 11 сек. при мен това време е 16 сек. не ускорява нещо машината. на диагностика не дава грешки освен некъв термодатчик, двуканален, единия канал за таблото, другия за компа. и то дава неправилна работа, а не, че е отказал. но казаха, че това имало отношение за сутрешното палене... компресията ми е 12,5. вдигам си 200км/час и поддържа... какво може да е?благодаря предварително.а и още: абе може ли да нямам индикация за температура на външния въздух, че ме дразни и това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 Малии 5 сек. повече, бате тая кола си е за фърляне .Извинявай колега ама не се сдържах - да ти имам проблемите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ORO Публикувано 19 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 Малии 5 сек. повече, бате тая кола си е за фърляне .Извинявай колега ама не се сдържах - да ти имам проблемите що бе майка искам си ги секундите. нема да ме режат некви малки колици. верно, че и те не са с лошо отношение мощност/тегло, ама все пак... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 Може би, не я ръчкаш достатъчно . Може би, имаш запушен катализатор. Може би... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 Какъв ти е кода на мотора, както вече ти питах на лично ADR/APT/ARG/AFY. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 Колега, да ти кажа честно, тая кола по default си е малко тромава и куца. Според мен производствено не и е настроен добре throttle response и изобщо всичко по throttle. Но 16сек са много, сигурен ли си, че правилно ги засичаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 Малии 5 сек. повече, бате тая кола си е за фърляне .Колега, 5 сек. повече е зловещо. Ако наистина е засечено коректно колата има проблем. Човека си е взел ауди 125к.с. а ти му викаш нищо работа било. Ми то за толкова ускорява Москвич Алеко. Вярно че 1,8 20V не е резачка, но 16 сек. от 0-100 подтиска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 ADR ти е двигателя,нали?! Нещо обаче не засичаш правилно...16 са много!Сигурен ли си,че по книга дават 11сек.???Щото 11.5 е на Б3-ките 1.8 с 90 коня... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 (Редактирано) 10.5 е по книга с ръчни скорости без quattro. Редактирано 19 Юни 2007 от Himika Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 Ебаси,знаех си,че са куци тия А4-ки,ма па чак толкова... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 10.5 е по книга с ръчни скорости без quattro.а с куатро колко е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 Ама първото нещо което да направиш е да разкараш катализатора и сложи една тръбица да се отпуши колицата.Че и за стар катализатор пари дават (40-60лв.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 тръба не слагай,сложи резонатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 Разбира се най-добре ще е да сложиш гърнеУспех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ORO Публикувано 19 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 абе пичове, аз, че я ръчках само до 5500-5800 за теста - да. (щото не съм сменял и ангренажа)че не съм сменил още катализатора и възд. филтър - да. ама едно чак 5 сек. е много.друго на два пъти при ускоряване на 2-ра и сравнително ниски обороти - около 3500 - здраво издърпваше. и двата пъти нямах възможност да я оставя че бях в задръстване, та отпусках крака. ма си викам - бре събуди се малко мотора. да не е некъв датчик с лош контакт. четох че имало потенциоиметър на дроселнанта клапа дето давал инфо към компа на колата. може ли да е от там?Колега, 5 сек. повече е зловещо. Ако наистина е засечено коректно колата има проблем. Човека си е взел ауди 125к.с. а ти му викаш нищо работа било. Ми то за толкова ускорява Москвич Алеко. Вярно че 1,8 20V не е резачка, но 16 сек. от 0-100 подтиска. много потиска майка... как ме е яд, не е истина. отделно, че се бях навил за 1.8Т ама ме разубедиха... а сега и това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkcat Публикувано 23 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2007 Колега аз имам 1.8 20v никак немога да се оплача че не варви или нещо подобно...Обаче намерих една зависимост за резервоара.Тя се састои в следното ако лампата на резервата ти свти и то продулжително няма как да ти вдигне от 0-100 за 10 11сек.при празен резервоар (поне при мен) стяга педала на газта и сервото и сяка6 се дурпа колата...веднага щом я нахраниш обаче с 10 литра и лампата изгасне тези 125 кончета се сабуждат. пробваите и ми кайете дали е така...опита ми е от всекидневно 50км патуване с нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vandal Публикувано 24 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2007 Колега darkcatТи много умна я искара тая кола бре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kzkoV Публикувано 24 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2007 колега имах същя проблем и се оказа накрая че на са ми наместели правилно ангренажа.. а тва че са тромави незнам .. на едно съм с алфа 156 144 коня ( то верно че тая марка не дава реална представа но.. ) успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 24 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2007 на 1-ва и 2-ра не е голяма резачка,но нагоре си дърпа много добре.Един приятел има БМВ 318 ИС 140 коня и Аудито ни дърпа повече след 100 км.Направо като се унесеш си лепи 200 без проблем,а била тромава.Е верно предишната а4-ка 2.6 дърпаше повече,но и харчеше с 4-5 литра отгоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ORO Публикувано 30 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2007 Пичове, пооправи се нещо хайвана. засега само съм сменил възд. филтър. ангренажния ремък не знам как е, ама колата идва от германия с напълно изрядна сервизна книжка. та мисля да е ок ремъка. не съм я замервал за време до 100км/ч след като се оправи. но сега доста по-често усещам нормално ускорение. на моменти пак се ебава де. все още мисля, че е лош контакт на датчика за положение на дроселната клапа, ама нямам време да ида да го видя на диагностиката... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dvelikov Публикувано 5 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2007 здравейте, прегледах темите, но не намерих подобен проблем (или малко съм гледал ) та, имам едно А4 комби с този двигател. в книгата пише ускорение до 100 за 11 сек. при мен това време е 16 сек. не ускорява нещо машината. на диагностика не дава грешки освен некъв термодатчик, двуканален, единия канал за таблото, другия за компа. и то дава неправилна работа, а не, че е отказал. но казаха, че това имало отношение за сутрешното палене... компресията ми е 12,5. вдигам си 200км/час и поддържа... какво може да е?благодаря предварително.а и още: абе може ли да нямам индикация за температура на външния въздух, че ме дразни и това Имах проблем с тоя датчик , вчера го смених .Наистина ми се подобри ускорението и ми падна разхода на гориво.Тоя датчик е двуканален /единия датчик е за стрелката на таблото а другия директно подава информация към компютъра за температурата на двигателя/ при мен се беше прецакал вторият и даваше грешни данни към компютъра, с други думи понякога когато вече колата е загряла започва да дообогатява горивната смес защото датчика лъже компютъра че двигателя е студен и други такива проблеми.С други думи провери го добре и ако наистина дава различни показания го смени, ще видиш че всичко ще се промени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 15 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2007 Колега аз имам 1.8 20v никак немога да се оплача че не варви или нещо подобно...Обаче намерих една зависимост за резервоара.Тя се састои в следното ако лампата на резервата ти свти и то продулжително няма как да ти вдигне от 0-100 за 10 11сек.при празен резервоар (поне при мен) стяга педала на газта и сервото и сяка6 се дурпа колата...веднага щом я нахраниш обаче с 10 литра и лампата изгасне тези 125 кончета се сабуждат. пробваите и ми кайете дали е така...опита ми е от всекидневно 50км патуване с нея много, ама много вярно!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 15 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2007 Колега аз имам 1.8 20v никак немога да се оплача че не варви или нещо подобно...Обаче намерих една зависимост за резервоара.Тя се састои в следното ако лампата на резервата ти свти и то продулжително няма как да ти вдигне от 0-100 за 10 11сек.при празен резервоар (поне при мен) стяга педала на газта и сервото и сяка6 се дурпа колата...веднага щом я нахраниш обаче с 10 литра и лампата изгасне тези 125 кончета се сабуждат. пробваите и ми кайете дали е така...опита ми е от всекидневно 50км патуване с нея много, ама много вярно!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 15 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2007 Колега аз имам 1.8 20v никак немога да се оплача че не варви или нещо подобно...Обаче намерих една зависимост за резервоара.Тя се састои в следното ако лампата на резервата ти свти и то продулжително няма как да ти вдигне от 0-100 за 10 11сек.при празен резервоар (поне при мен) стяга педала на газта и сервото и сяка6 се дурпа колата...веднага щом я нахраниш обаче с 10 литра и лампата изгасне тези 125 кончета се сабуждат. пробваите и ми кайете дали е така...опита ми е от всекидневно 50км патуване с нея много, ама много вярно!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ORO Публикувано 30 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2007 Имах проблем с тоя датчик , вчера го смених .Наистина ми се подобри ускорението и ми падна разхода на гориво.Тоя датчик е двуканален /единия датчик е за стрелката на таблото а другия директно подава информация към компютъра за температурата на двигателя/ при мен се беше прецакал вторият и даваше грешни данни към компютъра, с други думи понякога когато вече колата е загряла започва да дообогатява горивната смес защото датчика лъже компютъра че двигателя е студен и други такива проблеми.С други думи провери го добре и ако наистина дава различни показания го смени, ще видиш че всичко ще се промени.ми ша ида да го видя, да го ... датчика. може съвсем да се е прецакал,щото почна да прави проблеми при палене - ииграят ми оборотите. скача на 2500 и пада с пулсации до 820 за около 3-4 сек. без да го пипам. един дефект ако не можеш да го откриеш - остави го. той сам ще се покаже като се доразвие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване