Jump to content

1.8 125hp ускорение?


ORO

Recommended Posts

здравейте, прегледах темите, но не намерих подобен проблем (или малко съм гледал :bia: )

та, имам едно А4 комби с този двигател. в книгата пише ускорение до 100 за 11 сек. при мен това време е 16 сек. не ускорява нещо машината. на диагностика не дава грешки освен некъв термодатчик, двуканален, единия канал за таблото, другия за компа. и то дава неправилна работа, а не, че е отказал. но казаха, че това имало отношение за сутрешното палене... компресията ми е 12,5. вдигам си 200км/час и поддържа... какво може да е?

благодаря предварително.

а и още: абе може ли да нямам индикация за температура на външния въздух, че ме дразни и това :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малии 5 сек. повече, бате тая кола си е за фърляне :bia: .

Извинявай колега ама не се сдържах - да ти имам проблемите :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малии 5 сек. повече, бате тая кола си е за фърляне :bia: .

Извинявай колега ама не се сдържах - да ти имам проблемите :)

що бе майка :) искам си ги секундите. нема да ме режат некви малки колици. :bia: верно, че и те не са с лошо отношение мощност/тегло, ама все пак... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, да ти кажа честно, тая кола по default си е малко тромава и куца. Според мен производствено не и е настроен добре throttle response и изобщо всичко по throttle. Но 16сек са много, сигурен ли си, че правилно ги засичаш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малии 5 сек. повече, бате тая кола си е за фърляне :hilezh: .

Колега, 5 сек. повече е зловещо. Ако наистина е засечено коректно колата има проблем. Човека си е взел ауди 125к.с. а ти му викаш нищо работа било. Ми то за толкова ускорява Москвич Алеко. Вярно че 1,8 20V не е резачка, но 16 сек. от 0-100 подтиска. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ADR ти е двигателя,нали?! :bia: Нещо обаче не засичаш правилно...16 са много!Сигурен ли си,че по книга дават 11сек.???Щото 11.5 е на Б3-ките 1.8 с 90 коня... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама първото нещо което да направиш е да разкараш катализатора и сложи една тръбица да се отпуши колицата.

Че и за стар катализатор пари дават (40-60лв.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе пичове, аз, че я ръчках само до 5500-5800 за теста - да. (щото не съм сменял и ангренажа)

че не съм сменил още катализатора и възд. филтър :flipoff: - да.

ама едно чак 5 сек. е много.

друго на два пъти при ускоряване на 2-ра и сравнително ниски обороти - около 3500 - здраво издърпваше. и двата пъти нямах възможност да я оставя че бях в задръстване, та отпусках крака. ма си викам - бре събуди се малко мотора. да не е некъв датчик с лош контакт. четох че имало потенциоиметър на дроселнанта клапа дето давал инфо към компа на колата. може ли да е от там?

Колега, 5 сек. повече е зловещо. Ако наистина е засечено коректно колата има проблем. Човека си е взел ауди 125к.с. а ти му викаш нищо работа било. Ми то за толкова ускорява Москвич Алеко. Вярно че 1,8 20V не е резачка, но 16 сек. от 0-100 подтиска. :bia:

много потиска майка... как ме е яд, не е истина. отделно, че се бях навил за 1.8Т ама ме разубедиха... а сега и това...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам 1.8 20v никак немога да се оплача че не варви или нещо подобно...Обаче намерих една зависимост за резервоара.

Тя се састои в следното ако лампата на резервата ти свти и то продулжително няма как да ти вдигне от 0-100 за 10 11сек.

при празен резервоар (поне при мен) стяга педала на газта и сервото и сяка6 се дурпа колата...веднага щом я нахраниш обаче с 10 литра и лампата изгасне тези 125 кончета се сабуждат. пробваите и ми кайете дали е така...опита ми е от всекидневно 50км патуване с нея :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега имах същя проблем и се оказа накрая че на са ми наместели правилно ангренажа.. а тва че са тромави незнам .. на едно съм с алфа 156 144 коня ( то верно че тая марка не дава реална представа но.. B) ) успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 1-ва и 2-ра не е голяма резачка,но нагоре си дърпа много добре.Един приятел има БМВ 318 ИС 140 коня и Аудито ни дърпа повече след 100 км.Направо като се унесеш си лепи 200 без проблем,а била тромава.Е верно предишната а4-ка 2.6 дърпаше повече,но и харчеше с 4-5 литра отгоре :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, пооправи се нещо хайвана. засега само съм сменил възд. филтър. ангренажния ремък не знам как е, ама колата идва от германия с напълно изрядна сервизна книжка. та мисля да е ок ремъка. не съм я замервал за време до 100км/ч след като се оправи. но сега доста по-често усещам нормално ускорение. на моменти пак се ебава де. все още мисля, че е лош контакт на датчика за положение на дроселната клапа, ама нямам време да ида да го видя на диагностиката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
здравейте, прегледах темите, но не намерих подобен проблем (или малко съм гледал :hilezh: )

та, имам едно А4 комби с този двигател. в книгата пише ускорение до 100 за 11 сек. при мен това време е 16 сек. не ускорява нещо машината. на диагностика не дава грешки освен некъв термодатчик, двуканален, единия канал за таблото, другия за компа. и то дава неправилна работа, а не, че е отказал. но казаха, че това имало отношение за сутрешното палене... компресията ми е 12,5. вдигам си 200км/час и поддържа... какво може да е?

благодаря предварително.

а и още: абе може ли да нямам индикация за температура на външния въздух, че ме дразни и това :hilezh:

Имах проблем с тоя датчик , вчера го смених .Наистина ми се подобри ускорението и ми падна разхода на гориво.Тоя датчик е двуканален /единия датчик е за стрелката на таблото а другия директно подава информация към компютъра за температурата на двигателя/ при мен се беше прецакал вторият и даваше грешни данни към компютъра, с други думи понякога когато вече колата е загряла започва да дообогатява горивната смес защото датчика лъже компютъра че двигателя е студен и други такива проблеми.

С други думи провери го добре и ако наистина дава различни показания го смени, ще видиш че всичко ще се промени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Колега аз имам 1.8 20v никак немога да се оплача че не варви или нещо подобно...Обаче намерих една зависимост за резервоара.

Тя се састои в следното ако лампата на резервата ти свти и то продулжително няма как да ти вдигне от 0-100 за 10 11сек.

при празен резервоар (поне при мен) стяга педала на газта и сервото и сяка6 се дурпа колата...веднага щом я нахраниш обаче с 10 литра и лампата изгасне тези 125 кончета се сабуждат. пробваите и ми кайете дали е така...опита ми е от всекидневно 50км патуване с нея :blackey:

много, ама много вярно!!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам 1.8 20v никак немога да се оплача че не варви или нещо подобно...Обаче намерих една зависимост за резервоара.

Тя се састои в следното ако лампата на резервата ти свти и то продулжително няма как да ти вдигне от 0-100 за 10 11сек.

при празен резервоар (поне при мен) стяга педала на газта и сервото и сяка6 се дурпа колата...веднага щом я нахраниш обаче с 10 литра и лампата изгасне тези 125 кончета се сабуждат. пробваите и ми кайете дали е така...опита ми е от всекидневно 50км патуване с нея :blackey:

много, ама много вярно!!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам 1.8 20v никак немога да се оплача че не варви или нещо подобно...Обаче намерих една зависимост за резервоара.

Тя се састои в следното ако лампата на резервата ти свти и то продулжително няма как да ти вдигне от 0-100 за 10 11сек.

при празен резервоар (поне при мен) стяга педала на газта и сервото и сяка6 се дурпа колата...веднага щом я нахраниш обаче с 10 литра и лампата изгасне тези 125 кончета се сабуждат. пробваите и ми кайете дали е така...опита ми е от всекидневно 50км патуване с нея :blackey:

много, ама много вярно!!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Имах проблем с тоя датчик , вчера го смених .Наистина ми се подобри ускорението и ми падна разхода на гориво.Тоя датчик е двуканален /единия датчик е за стрелката на таблото а другия директно подава информация към компютъра за температурата на двигателя/ при мен се беше прецакал вторият и даваше грешни данни към компютъра, с други думи понякога когато вече колата е загряла започва да дообогатява горивната смес защото датчика лъже компютъра че двигателя е студен и други такива проблеми.

С други думи провери го добре и ако наистина дава различни показания го смени, ще видиш че всичко ще се промени.

ми ша ида да го видя, да го ... датчика. може съвсем да се е прецакал,щото почна да прави проблеми при палене - ииграят ми оборотите. скача на 2500 и пада с пулсации до 820 за около 3-4 сек. без да го пипам. един дефект ако не можеш да го откриеш - остави го. той сам ще се покаже като се доразвие :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...