Jump to content

Температура при включен климатик


Recommended Posts

Забелязах следния факт - карам си на климатроник градско, температурата на водата си стои в рамките на нормаланта за дълъг път (87-90 гр.)

Обаче като спра колата на място, след малко се включва вентилатора и то няколко пъти.

Някой има ли обяснение ?

Редактирано от kostadyn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то налягане че дига ,дига ама перките на место се включват за да осигурят необходимата циркулация на въздух необходим да охлажда радиатора на климатика,по време на движение особено с по голяма скорост това не се случва ,защото насрещия въздушен поток е голям и охлажда радиатора без да е необходимо да се включва перката :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОгато колата работи и е вкл. климатика, вентилатора ВИНАГИ върти.

По тая причина дори и в тия жеги на градско антифриза не минава 90 градуса.

Въпросът ми е защо като спра колата (изключа двигателя) се включва вентилатора, защо след като водата не е загрявала достатъчно.

Може би блока е горещ?...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОгато колата работи и е вкл. климатика, вентилатора ВИНАГИ върти.

По тая причина дори и в тия жеги на градско антифриза не минава 90 градуса.

Въпросът ми е защо като спра колата (изключа двигателя) се включва вентилатора, защо след като водата не е загрявала достатъчно.

Може би блока е горещ?...

Защото като спреш двигателя, спира и водната помпа, така че няма кой да върти водата. В същото време ризите са ти нагряти и работят като нагреватели. Така при спрян двигател, на база на естествената циркулация, температурата се повишава и датчика на вентилатора се задейства.

ПС: Егати теоретичното изказване. Жегата не прощава на никой! :hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теоретично изказване , но е достатъчно логично! И аз по този начин си обяснявам нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен когато изключа двигателя спират да въртят вентилаторите,въпреки че температурата на водата е над 90 градуса.Това нормално ли е или има някакъв проблем при мен.

Двигателя ми е АСЕ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има съвсем отделен температурен датчик (обикновено над блока се намира), който се следи само след като сте изключили от контакт. Над определена температура (май около 104 градуса) се включват перките за минута-две.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам такъв датчик точно на блока. След като спра при нагрят двигател, въпросният датчик чрез реле включва перката да охлади да необходимата температура.

B3- JN 1,8i-k-Jetronic

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има съвсем отделен температурен датчик (обикновено над блока се намира), който се следи само след като сте изключили от контакт. Над определена температура (май около 104 градуса) се включват перките за минута-две.

Е това е цялата истина :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...