Jump to content

Новото RS6 с V10 и 579PS


Recommended Posts

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да де, то "високооборотен" е важната дума...

Те тия 507 сигурно ги има над 8 000 оборота, иначе си караш 300-350...

Те и BMW откриха топлата вода, не случайно най-продавания им двигател в момента е с турбо , а не е въздухарка :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те хубаво ти трябват когато ти трябват ама докато разбръмчиш на 8к че да усетиш живеца под предния капан някакси селско ми се струва.

не знам, аз тая концепция на японските вентилаторчета не я разбирам ама явно си има почитатели след като и баварките са залитнали натам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе те са залитнали отдавна и се справят добре, ама защо и ние трябваше да залитаме натам? Това не ми е ясно. Атмосферни S/RS-ки не ми ги хвалете. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БМВ-то М5 5литра V10 е с 507 при 7750 оборота???Влиза в червеното след 8000... ;) Обаче има системата "launch control",с която още при стартиране имаш на разположение 400 коня... Лошото е,че неможеш да я използваш повече от веднъж в рамките на 15-20 минути...:flipoff:

Редактирано от iso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да ангажирам никого с мнението си мисля, че една кола, за да е спортно ориентирана й трябва освен всичко друго и подходящ звук! А звук от една или няколко турбинки неможе да се сравнява с тътена и рева на голям високооборотен мотор! В този ред на мисли едно 335i (с две турбинки) звучи анемично на фона въпросния V10.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Епа ако кажете,че БМВ не могат да правят спортни Мотори или каквито и да е,просто ви анатемосвам и обявявам за сектанти и тесногръди.От всичко видяно в мойта професия/с боядисване се занимавам/и от това ,което съм виждал и в ежедневието и в музея на БМВ в Мюнхен ще ви кажа,че дори и превъзхождат Ауди и Мерцедес и то с доста,по отношения на моторизацията.Естествено не по всички параграфи,но мисля,че имат някои неща ,които или наща марка не мисли за интересни или просто не взима под вниамние и си насочва усилията към други интересни шукарийки.

П.П. По прочетеното за последното М3 си мисля,че там определено са едни гърди напред,но е и обяснимо поради факта,че актуалното РС-4 е по-старо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бъдем реалисти - това е поредната непотвърдена информация. Снимките, които се показаха тук на RS6 са на месеци, а и това с колко коне ще е двигателя, ще се разбере малко преди Септември (най-вероятно).

Много автомобили се тестват на Nurburgring, но това не значи че ще влязат в серийно. И Audi R8 го тестваха с V10 двигател, пък излезе с V8! Доколкото разбрах от http://www.fourtitude.com, определено се тества версия TFSI (била тя T или BT) - говорим за бъдещото RS6. Това, което най-вероятно е заложено като цел пред инжинерите е да създадат автомобил, способен да победи BMW E60 M5, на възможно най-ниска цена. При предишното поколение RS6, най-вече въртящия момент свърши работата, което ме навежда на мисълта, че и при сегашния модел ще целят същото. Все пак quattro-то добавя доста килограми и нещо трябва да преодолее всичката тази маса и вълшебната думичка в случая е torque. Така че концепцията, купето на А6/S6 + високо оборотен двигател + конкурентен на E60 M5 + сравнително евтин за производство, не се получава.

Двигател към 550 к.с. и 650-670 Nm мисля, че ще бъде решение на проблема. Над тези цифри би означавало просто повече радост за феновете :bia:

... не подценявайте конкуренцията, особено BMW...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ама тва е само 10 цилиндъра, па е повече коне от префаления кадещ 12-так дет ше го слагат у кЮ7, баси шока

Ехх, бензинова разпоретино такава! :bia: Токсичните пари дето ги дишаш по цял ден си казват думата,а? :musik: Нали знаеш, че V12 TDI 500 коня и 1000 нютона е ОРЯЗЯНАТА версиа на мотора! Орязаната версия задвижва Q7 до 100 за 5.5сек., мое да сметнеш за колко ще задвижи РС6! :musik:

Форсираната я знаеш колко е и кво праи със спънатите бензинки по разни незначителни състезания! :musik: Ако ще се прави некога RS дизел мисля, че няма проблем да се пусне по-малко орязан V12 TDI, например 600к.с. и 1100 нютона! :D Във всеки случай, ако някога пуснат такова нещо, ще е най-бързото Ауди пускано серийно, защото ще падне под 4 сек.

БМВ-то М5 5литра V10 е с 507 при 7750 оборота???Влиза в червеното след 8000...Обаче има системата "launch control",с която още при стартиране имаш на разположение 400 коня... Лошото е,че неможеш да я използваш повече от веднъж в рамките на 15-20 минути

Мисля, че тука грешиш. Този бутон с "М" на него е предвиден за ограничаване на максималната мощност на 400к.с. и съответно за впрягане на всичките 507.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... не подценявайте конкуренцията, особено BMW...

Никой не ги подценява,всеки знае че са способни на много тея самолетни мотори :bia:.Иначе много бихме се зарадвали на една RS6-ца с едно 600 коня..... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Форсираната я знаеш колко е и кво праи със спънатите бензинки по разни незначителни състезания! :hilezh: Ако ще се прави некога RS дизел мисля, че няма проблем да се пусне по-малко орязан V12 TDI, например 600к.с. и 1100 нютона! :hilezh: Във всеки случай, ако някога пуснат такова нещо, ще е най-бързото Ауди пускано серийно, защото ще падне под 4 сек.

Иво, тоя V12 TDI тежи повече от самата RS-ка. Това е първата причина, поради която в обозримо бъдеще няма да го видиш под капака й. За сметка на това пък, на някой трактор направо ще заспи. :freude:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, тоя V12 TDI тежи повече от самата RS-ка. Това е първата причина, поради която в обозримо бъдеще няма да го видиш под капака й. За сметка на това пък, на някой трактор направо ще заспи. :hilezh:

Собственото му тегло не му е проблем, съответно проблема с теглото се елиминира. Щом може да завлече Q7 до 100 за времето за което се класира S4, значи ще е фантазия на по леко с 600 кила купе! :hilezh::freude:

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема на тежкия двигател е, че автомобила става труден за балансиране.

Скоростната кутия трябва да отиде на задната ос, централния Torsen също трябва да мине отзад, масивно задно окачване, масивни спирачни апарати... Тежък двигател означава тежък автомобил.

Ако пък искате тежък двигател и всичко останало да си е нормално, се замислете как ще се управлява този автомобил в завой :hilezh: Мен лично ме плаши автомобил с 2.0 TFSI двигател и предно предаване, а при него говорим за 4 цилиндъра редови, 200 к.с., 280 Nm, което е на светлинни години от V12, 500 к.с., 1000 Nm.

Както казват в гетото - keep it real :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале Мале, тва ще трепе всеква риба :hilezh::hilezh: бех чел некъде че кубиците и конете си ги пишело в няква номерация която е на самия модел RS6, ма ще видим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехх, бензинова разпоретино такава! :hilezh: Токсичните пари дето ги дишаш по цял ден си казват думата,а? :hilezh: Нали знаеш, че V12 TDI 500 коня и 1000 нютона е ОРЯЗЯНАТА версиа на мотора! Орязаната версия задвижва Q7 до 100 за 5.5сек., мое да сметнеш за колко ще задвижи РС6! :hilezh:

Форсираната я знаеш колко е и кво праи със спънатите бензинки по разни незначителни състезания! :hilezh: Ако ще се прави некога RS дизел мисля, че няма проблем да се пусне по-малко орязан V12 TDI, например 600к.с. и 1100 нютона! :o Във всеки случай, ако някога пуснат такова нещо, ще е най-бързото Ауди пускано серийно, защото ще падне под 4 сек.

Беги ве още 90-та година от петак са изкарали 720 коня, 2007-ма 650 били изкарали и печката мЯцнАла, щот толко си и може :o:hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собственото му тегло не му е проблем, съответно проблема с теглото се елиминира. Щом може да завлече Q7 до 100 за времето за което се класира S4, значи ще е фантазия на по леко с 600 кила купе! :hilezh::bia:

Хубаво, ама тая кола освен ускорение трябва да има и управление. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Очакванията са, че след като пусне стандартното RS6 Audi ще предложат на пазара и “Плюс” версия с мощност около 620PS.

...аз ще чакам версия "Пляс" с центрофуга...така де,да се припереш като оцапаш гащите с тия 620PS :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста анемичен гласец, друго си е голем високооборотен миксер. :hilezh:

Tubro Rulez! :hilezh:

Между другото на клипчето от Ринга зад 6-цата се вижда едно R8, което също врътка обиколки. Говори се, че това е муле на R8 със същия V10. Което би било доста сериозно - 550-600 коня на това купе - Поршетата доста ще се потят с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста анемичен гласец, друго си е голем високооборотен миксер. :hilezh:

Tubro Rulez! :hilezh:

Между другото на клипчето от Ринга зад 6-цата се вижда едно R8, което също врътка обиколки. Говори се, че това е муле на R8 със същия V10. Което би било доста сериозно - 550-600 коня на това купе - Поршетата доста ще се потят с него.

Е ти си мега зле...не прочете ли ко бех написал по горе ...че тоя мотор ше се слага и на R8-ца

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...