Jump to content

Recommended Posts

Това е въпроса - кой, кого? :D

1. А4 1Z 90к.с. 202Нм - корав мотор, но не става за състезания...

От другата страна е -

2. Б4 АБК 115к.с. 168 Нм, този иначе невероятен мотор :D

Забравих да спомена че дизела е автоматик, което е ключов елемент мисля...

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 95
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това е въпроса - кой, кого? :D

Какво, кой кого?

От място ли, от движение или на макс скорост? Общо взето бензиновата е с по-добри динамични х-ки, но ако се дръпнете на любимата на дезилджиите дисциплина 80-120 на пета може В4 ката да падне.

По принцип и двете коли не са некви бързаци и не стават за такова нещо, но пък като има желание... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

От място е стартът, а както за мах. скорост така и за летящ старт нещата са ясни според мен.

Растоянието е близо 300-400-те метра пред НИМ.

Това за по-добрия старт на дизелака може да го компенсира(в минус) автоматика, та има голяма вероятност надеждата за 100-те метра на старта да не се реализира...

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любчо, има един такъв момент, въртящия момент :D 70+ отгоре нютон метра си е нещо сериозно :bia: Така че първите 20-30м са мои, после си ти :D Казах ти, тествах се с BMW 645i, първите метри са мои, после онова пощуря...:D Ама не съм много сигурен, сега като смених дебитомера бяга като луда, само да оправя карето и да сменя маслото на автоматика и ще решим въпроса генерално :bia:

Редактирано от galaboff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1Z автоматик и аз с АБТ-то ще се озъбя...точно па старта няма да ми го вземеш никога...как тръгва автоматика от 1000 оборота...после може да ме минеш....14,8 до 100 ....много са си ....дори и АБТ-то е 13,6 ...,АБК-то 11,8....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че си прав прав си...ама на Любето Б4-ката съм я виждал и е в добро състояние...3с са си много...аз като дойда по натам на някоия среща ще тестваме и с моита :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако стартират от място и шофъора на бензиновата кола е със средна интилигентност дизелака нема грам шанс.

Както обикновенно. :bia::D

А ако разликата е 3 секунди /не съм гледал каталожни данни/ за какво говориме. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любчо, има един такъв момент, въртящия момент :D 70+ отгоре нютон метра си е нещо сериозно :bia: Така че първите 20-30м са мои, после си ти :D Казах ти, тествах се с BMW 645i, първите метри са мои, после онова пощуря...:D Ама не съм много сигурен, сега като смених дебитомера бяга като луда, само да оправя карето и да сменя маслото на автоматика и ще решим въпроса генерално :bia:

Кире, що говориш глупости ся? Аз те разпърдех с мойте 74kW, та той дето е 15 коня повече, направо ще го попилее. Верно. че аз съм 16 клапана, ама все пак...

Редактирано от Jorata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ще се намеся... точно този дизел няма НИКАКЪВ шанс, дори и да е с чип и препомпани гуми...

но българина не вярва, затова може да се пуснем на по каса бира, даже ще съм на газ,

че бензина е 2 лв :hilezh: колата е купе АБК.... (по каталог е 10.9, но реално е под 10 сек.), а за максимална скорост да не говорим, след 180 км имам "добро" ускорение, а там този дизел е дълбоко умрял, та даже пушек се вдига :hilezh:, затова смятам, че спора е излишен..., но ако има желаещи, нека да се пробваме в реални условия, късмет на всички!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде пак почнахме с любимата тема... Карал съм А4 1.9TDI 90hp с ръчна скоростна кутия и мога да ви кажа, че е _пълен_ мъртвец това чудо. Без да се обижда Кирето, но според мен тази кола става само и единствено за каране в града.

Не знам защо всички дизелджии се скъсват да приписват магически свойства и качества на по принцип слабите си мотори. Наистина не мога да разбера идеята... това е все едно бензинджиите да разправят колко са им икономични колите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире, що говориш глупости ся? Аз те разпърдех с мойте 74kW, та той дето е 15 коня повече, направо ще го попилее. Верно. че аз съм 16 клапана, ама все пак...

Лек ти не се мешай с орлето. Твоята кола с по-малкото коне върви повече от това ауди, нищо че е с 14-15 коня по-малко. Става въпрос за старт от място и килограмите са фактор. :hilezh:

А това е за Станъо-грубата сила:

Стига си спамил ВЕ-Е-Е :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде пак почнахме с любимата тема... Карал съм А4 1.9TDI 90hp с ръчна скоростна кутия и мога да ви кажа, че е _пълен_ мъртвец това чудо. Без да се обижда Кирето, но според мен тази кола става само и единствено за каране в града.

Не знам защо всички дизелджии се скъсват да приписват магически свойства и качества на по принцип слабите си мотори. Наистина не мога да разбера идеята... това е все едно бензинджиите да разправят колко са им икономични колите.

Това май изчерпва всичко.....

може дизела да ускорява по-добре на 5-та 80-120 (пак е под въпрос), ама аз да не съм сакат - като искам ще си включа 4-та и ще го издухам като трабант, а ако съм нещо кисел мога и на 3-та . . . :hilezh:

Разход не коментирам, а и не ме интересува толкова при километрите, които правя. . . .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Накратко казано, смятам да припомня на заклетия дизеляк миризмата на бензин, :D така само за спомена...

Годините на колата рядко играят роля според мен(няма значение при при повече от случаите), дори и разбрицани коли могат да покрият фабричните си параметри стига да са поддържани що годе..., има обаче значение годините при сигурност-а, надеждноста и т.н. на една кола.

Иначе казано може да покрие въпросните секунди до 100км/ч, но после да се забие някъде ако не е поддържана или регулирана, или сменени далите фира части навреме...

А щом има желание от другата страна, гонка ще има... :D

П.П.Не мога да разбера как искате икономия и вървеж на едно..., е не моЕ и т'ва си е!!!

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире, що говориш глупости ся? Аз те разпърдех с мойте 74kW, та той дето е 15 коня повече, направо ще го попилее. Верно. че аз съм 16 клапана, ама все пак...

Жоре, беше ми скъсан маркуча м/у турбото и интеркулера и дебитомера ми прекъсваше...:D ама достойно се представи таратайката :D

Знам, че ще сме равни или с лек превес на ABK-то, ама гонка няма да правя, напоследък много взе да се чупи пущината, писна ми да съм все по ремонти и вместо да си карам кефа по морето примерно, да се притеснявам и да събирам за дебитомери, карета, смяна масло на автоматик, скоро следват предни амортисьори, вероятно в близко бъдеще са носачи, имам съмнения и в тампоните на задния мост, въпреки че ги сменях преди по-малко от година.... Накрая ще взема да си взема една бангия, ама нова, примерно едно SDI, което поне с разход на гориво ще цепи мрака...па и ще е в гаранция...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си спомняте отдааавна , много отдавна.

Една от първите гонки пред НИМ (да не кажа първата) беше между Магнус & мен.

Той със 1.9 ТДИ Б4, аз както обикновенно с моето Б3, 2.0 113к.с.

Резултата беше недвусмислен. :hilezh:

Що Магнус си купи 2.5 ТДИ ? :D

Как я мислите тая работа 115 срещу 90 ? Това са си киловати и чиста мощност. Остава разликата в масите (ако има такава).

Признавам че Уизи ме отнесе с неговите 115к.с дизел. Но пък и разликата в годинките си казва. И турбинката. Пък и мен не ми дава сърцето да ръчкам до 6000 оборота и не ползвам цялата мощност на двигателя. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че ще сме равни или с лек превес на ABK-то, ама гонка няма да правя, напоследък много взе да се чупи пущината, писна ми да съм все по ремонти и вместо да си карам кефа по морето примерно, да се притеснявам и да събирам за дебитомери, карета, смяна масло на автоматик, скоро следват предни амортисьори, вероятно в близко бъдеще са носачи, имам съмнения и в тампоните на задния мост, въпреки че ги сменях преди по-малко от година.... Накрая ще взема да си взема една бангия, ама нова, примерно едно SDI, което поне с разход на гориво ще цепи мрака...па и ще е в гаранция...

Баце нали я беше направил в фабрично състояние ве, бива ли така да я оставиш да се разлопа :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

ръчкам до прекъсвача..., щом е за честа на марката(и мотора), ама за в интерес на спорта превключвам малко преди него - демек на 6000, щото нЕма сми...

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...