Sasho Petrov Публикувано 4 Август 2007 Доклад Share Публикувано 4 Август 2007 Нормално ли е да водата да загрява 90-100 градуса ,а когато пусна парното смъквам температурата до 70-80 градуса и това загряване е постоянно независи от това дали вънка е топло или студено ,градусите са едни и същи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 4 Август 2007 Доклад Share Публикувано 4 Август 2007 Нормалната температура е около 90, плюс минус малко, на около 92-95 се включват вентилаторите и не бива да прехвърля 100. При пуснат климтроник или отопление вентилаторите се включват и рабоят непрекъснато, затова е трудно да надхвърли 90 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho Petrov Публикувано 5 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2007 Значи има проблем ,мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 5 Август 2007 Доклад Share Публикувано 5 Август 2007 Нема проблем...,вервай ми... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 5 Август 2007 Доклад Share Публикувано 5 Август 2007 При B4-та температурата варираше от 88 до 93, в зависимост от натоварването. При А4-та температурата се движи от 89 до 92'C, спорет данните от климатроникът.При теб има нещо, което не работи коректно. Как е преи извънградско шофиране? Ако температурата пада под 80, значи си за смяна на термостат. Също си мисля, че може да имаш запушване на радиаторът и проблемен термостат.Стартирай двигателят и наблюдавай точно кога ще отвори термостатът - трябва да е около 85'C. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho Petrov Публикувано 5 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2007 (Редактирано) Градско .. извънградско 95-100'C ,а когато пусна парното тогава температурата пада значително ,малко под 90'C.Радиаторът на скоро имаше теч и зложих една добавка на Valvoline за радиатори и спря да тече ,но се чудя дали не го е запушила повече от колкото трябва ? Редактирано 5 Август 2007 от Sasho Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobo Quattro Публикувано 5 Август 2007 Доклад Share Публикувано 5 Август 2007 с това трябваше да по4неш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho Petrov Публикувано 10 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2007 (Редактирано) Bobo Quattro Публикувано на Aug 5 2007, 19:17 с това трябваше да по4нешДобре... , и ? Редактирано 10 Август 2007 от Sasho Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Август 2007 Доклад Share Публикувано 10 Август 2007 Възможно е от добавката да се е повредил термостата и да не затваря добре. От там при извънградско или пускане на парното по-силно да пада температурата на двигателя (не регулира добре). Вероятно ще трябва да свалиш термостата и да опиташ да го раздвижиш или по-добрия вариант направо да го смениш , струва около 25-30лв. Доста гадничко се сменя обаче Поздрави,Вальо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho Petrov Публикувано 10 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2007 Да ,вече е поръчан. Сигурно аз няма да го сменям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 10 Август 2007 Доклад Share Публикувано 10 Август 2007 Да ,вече е поръчан. Сигурно аз няма да го сменям Кое си поръчал - термостата и/или радиатора. Както ти е казано при шестаците нещата са сложни. При нужда за съдействие за двете ми пиши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jowie Публикувано 11 Август 2007 Доклад Share Публикувано 11 Август 2007 хм.... а ве пичове, кви са тия ниски температури, мойто ауди има работна температура на двигателя 102 градуса, а доколкото знам охладителната система на бензиновите мотори не е променяна от години насам(в най-новите модели може да е различна), ама за С4-ката май пак си е 102 градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Август 2007 Доклад Share Публикувано 11 Август 2007 Как 102 градуса? Работната температура е от около 90-96. До колкото знам на 105 градуса се включва предупредителната лампа за прегряване. Предишното ми Audi беше 100СС 2.3 мотор пълна инжекция и работеше на 90-94 градуса . Колега Jowie провери си термостата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho Petrov Публикувано 11 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2007 Кое си поръчал - термостата и/или радиатора. Както ти е казано при шестаците нещата са сложни. При нужда за съдействие за двете ми пиши. Темростата.. няма проблем ще пиша ако има нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jowie Публикувано 11 Август 2007 Доклад Share Публикувано 11 Август 2007 Как 102 градуса? Работната температура е от около 90-96. До колкото знам на 105 градуса се включва предупредителната лампа за прегряване. Предишното ми Audi беше 100СС 2.3 мотор пълна инжекция и работеше на 90-94 градуса . Колега Jowie провери си термостата!на 102 се включва вентилатора(водната риза е под голямо налягане), а лампата се включва на 110, един път като катерих марковския баир стигна до 106 и ни следа от лампата , ама колата 6те работи на 96-97 ако термостата не ще да затваря, моя е ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Август 2007 Доклад Share Публикувано 11 Август 2007 Сменял ли си си някога термостата? Предишното ми Ауди (и сегашното) работеше на 92-96 градуса! Един път съм го сменял и на термостата (оригинален "Юнитрейд") пишеше 82-88 градуса на корпуса. Естествено на двигателя температурата е 3-4 градуса по-висока, но 15-20 градуса . Според мен или уреда на температурата не ти отчита верно или термостата ти е за смяна или датчика на радиатора за перките. Не е лошо да го провериш.Поздрави,Вальо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jowie Публикувано 11 Август 2007 Доклад Share Публикувано 11 Август 2007 Сменял ли си си някога термостата? Предишното ми Ауди (и сегашното) работеше на 92-96 градуса! Един път съм го сменял и на термостата (оригинален "Юнитрейд") пишеше 82-88 градуса на корпуса. Естествено на двигателя температурата е 3-4 градуса по-висока, но 15-20 градуса . Според мен или уреда на температурата не ти отчита верно или термостата ти е за смяна или датчика на радиатора за перките. Не е лошо да го провериш.Поздрави,Вальода термостата отваря на толкова - прав си, от там нататък функциите му се изчерпват и той не играе никаква роля, аз самия не можах да повярвам на тези градуси като ги чух за пръв път, но след поредица от замервания установих, че е така.Даже да ти кажа нещо любопитно, във охладителната система има датчик, който при определено налягане затваря "масата" на вентилатора.Този датчик затваря само при налягането получено при кипенето на водата при 100-102 градуса.Работната температура на моя 2.3(преди 88-ма година) е 101-102 градуса ) и след 20 година вярна служба си е наред, учудващо нали - все пак говорим за Ауди :Р Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 12 Август 2007 Доклад Share Публикувано 12 Август 2007 (Редактирано) На АВС двигателя нормалната работна температура е към 90, до 95 градуса. На толкова се включват вентилаторите (те са 2). Термостата отваря на 87 градуса (по информация от Аутодата). Значи на практика дали е в ред термостата може да се провери по следния начин - до 87 градуса радиатора трабвя да е студен. Около тая температура стрелката на уреда трябва да падне на 70 градуса примерно и радиатора да почне да се затопля.А предупредителната лампа за прегряване се включва на 110 градуса. Редактирано 12 Август 2007 от JohnP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostadyn Публикувано 13 Август 2007 Доклад Share Публикувано 13 Август 2007 (Редактирано) Да знаете че изключително объркване внасят датчиците за уреда на таблото.Моят стария показваше 60-70 гр. Смених го с нов от Юнитрейд - сега на дълго върви на 92 градуса, а внетилатора включва на 98 гр.Замерихме температурата на водата - оказа се че новият оригинален датчик показва с 4-5 градуса повече от истинсакта температура.А какво остава за несменени датчици . Редактирано 13 Август 2007 от kostadyn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jowie Публикувано 14 Август 2007 Доклад Share Публикувано 14 Август 2007 моя уред на таблото винаги е показвал 102 градуса(стрелката винаги е подминавала 12 4аса), сменян е 2 пъти, но не защото е спирал да работи, а защото толкова пъти съм сменял таблото с уредите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovich Публикувано 26 Май 2010 Доклад Share Публикувано 26 Май 2010 Започват жегите та се сетих че и моята А4 1.8 бензин достига 95 -97 градуса в задръствания и когато навън е 35-40 градуса. Но така като чета явно това са нормални неща.Сменял съм термостата и виско съединителя е пак е така. Интересното е че и в най критичните моменти остава на тази температура и не я надхвърля. Един майстор ми беше показал един термостат от голф 4 на който бяхя изписани температурите при които отваря малкият и голям воден кръг или маше нещо общо с оборотите на перката.И ако не ме лъже паметта едната бе на 92 а другата бе на 95 или 97 ... нещо такова, което означава , че това е нормално. Единственото което мога да препоръчам е да се слага червен антифриз защото кипи при температура над 120 градуса като по този начин се намалява риска от прегряване, за разлика от водата която кипи на 100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 26 Май 2010 Доклад Share Публикувано 26 Май 2010 Ами явно имаш и ти проблем! Няма значение градско/извънградско температурата е една 92-95градуса!Явно новия ти термостат не струва!Не може температурата да става 40 градуса! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Val Публикувано 26 Май 2010 Доклад Share Публикувано 26 Май 2010 Ами явно имаш и ти проблем! Няма значение градско/извънградско температурата е една 92-95градуса!Явно новия ти термостат не струва!Не може температурата да става 40 градуса!Температурата навън бе пич, не на антифриза ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 26 Май 2010 Доклад Share Публикувано 26 Май 2010 Ами явно имаш и ти проблем! Няма значение градско/извънградско температурата е една 92-95градуса!Явно новия ти термостат не струва!Не може температурата да става 40 градуса!Ти тая температура по уреда на таблото ли я гледаш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts