Jump to content

Температура на водата


Sasho Petrov

Recommended Posts

Нормално ли е да водата да загрява 90-100 градуса ,а когато пусна парното смъквам температурата до 70-80 градуса и това загряване е постоянно независи от това дали вънка е топло или студено ,градусите са едни и същи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормалната температура е около 90, плюс минус малко, на около 92-95 се включват вентилаторите и не бива да прехвърля 100. При пуснат климтроник или отопление вентилаторите се включват и рабоят непрекъснато, затова е трудно да надхвърли 90 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При B4-та температурата варираше от 88 до 93, в зависимост от натоварването. При А4-та температурата се движи от 89 до 92'C, спорет данните от климатроникът.

При теб има нещо, което не работи коректно. Как е преи извънградско шофиране? Ако температурата пада под 80, значи си за смяна на термостат. Също си мисля, че може да имаш запушване на радиаторът и проблемен термостат.

Стартирай двигателят и наблюдавай точно кога ще отвори термостатът - трябва да е около 85'C.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Градско .. извънградско 95-100'C ,а когато пусна парното тогава температурата пада значително ,малко под 90'C.Радиаторът на скоро имаше теч и зложих една добавка на Valvoline за радиатори и спря да тече ,но се чудя дали не го е запушила повече от колкото трябва ?

Редактирано от Sasho Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bobo Quattro Публикувано на Aug 5 2007, 19:17

с това трябваше да по4неш

Добре... , и ?

Редактирано от Sasho Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е от добавката да се е повредил термостата и да не затваря добре. От там при извънградско или пускане на парното по-силно да пада температурата на двигателя (не регулира добре). Вероятно ще трябва да свалиш термостата и да опиташ да го раздвижиш или по-добрия вариант направо да го смениш :hilezh: , струва около 25-30лв. Доста гадничко се сменя обаче :)

Поздрави,

Вальо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,вече е поръчан. Сигурно аз няма да го сменям :hilezh:

Кое си поръчал - термостата и/или радиатора. Както ти е казано при шестаците нещата са сложни. :flipoff:

При нужда за съдействие за двете ми пиши. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм.... а ве пичове, кви са тия ниски температури, мойто ауди има работна температура на двигателя 102 градуса, а доколкото знам охладителната система на бензиновите мотори не е променяна от години насам(в най-новите модели може да е различна), ама за С4-ката май пак си е 102 градуса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как 102 градуса? :respekt: Работната температура е от около 90-96. До колкото знам на 105 градуса се включва предупредителната лампа за прегряване. Предишното ми Audi беше 100СС 2.3 мотор пълна инжекция и работеше на 90-94 градуса :hilezh: . Колега Jowie провери си термостата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое си поръчал - термостата и/или радиатора. Както ти е казано при шестаците нещата са сложни. ;)

При нужда за съдействие за двете ми пиши. :hilezh:

Темростата.. няма проблем ще пиша ако има нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как 102 градуса? :flehan: Работната температура е от около 90-96. До колкото знам на 105 градуса се включва предупредителната лампа за прегряване. Предишното ми Audi беше 100СС 2.3 мотор пълна инжекция и работеше на 90-94 градуса :wall: . Колега Jowie провери си термостата!

на 102 се включва вентилатора(водната риза е под голямо налягане), а лампата се включва на 110, един път като катерих марковския баир стигна до 106 и ни следа от лампата :), ама колата 6те работи на 96-97 ако термостата не ще да затваря, моя е ОК :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменял ли си си някога термостата? Предишното ми Ауди (и сегашното) работеше на 92-96 градуса! Един път съм го сменял и на термостата (оригинален "Юнитрейд") пишеше 82-88 градуса на корпуса. Естествено на двигателя температурата е 3-4 градуса по-висока, но 15-20 градуса :wall: . Според мен или уреда на температурата не ти отчита верно или термостата ти е за смяна или датчика на радиатора за перките. Не е лошо да го провериш.

Поздрави,

Вальо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменял ли си си някога термостата? Предишното ми Ауди (и сегашното) работеше на 92-96 градуса! Един път съм го сменял и на термостата (оригинален "Юнитрейд") пишеше 82-88 градуса на корпуса. Естествено на двигателя температурата е 3-4 градуса по-висока, но 15-20 градуса :wall: . Според мен или уреда на температурата не ти отчита верно или термостата ти е за смяна или датчика на радиатора за перките. Не е лошо да го провериш.

Поздрави,

Вальо

да термостата отваря на толкова - прав си, от там нататък функциите му се изчерпват и той не играе никаква роля, аз самия не можах да повярвам на тези градуси като ги чух за пръв път, но след поредица от замервания установих, че е така.Даже да ти кажа нещо любопитно, във охладителната система има датчик, който при определено налягане затваря "масата" на вентилатора.Този датчик затваря само при налягането получено при кипенето на водата при 100-102 градуса.Работната температура на моя 2.3(преди 88-ма година) е 101-102 градуса :flehan:) и след 20 година вярна служба си е наред, учудващо нали - все пак говорим за Ауди :Р

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На АВС двигателя нормалната работна температура е към 90, до 95 градуса. На толкова се включват вентилаторите (те са 2). Термостата отваря на 87 градуса (по информация от Аутодата). Значи на практика дали е в ред термостата може да се провери по следния начин - до 87 градуса радиатора трабвя да е студен. Около тая температура стрелката на уреда трябва да падне на 70 градуса примерно и радиатора да почне да се затопля.

А предупредителната лампа за прегряване се включва на 110 градуса.

Редактирано от JohnP
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знаете че изключително объркване внасят датчиците за уреда на таблото.

Моят стария показваше 60-70 гр. Смених го с нов от Юнитрейд - сега на дълго върви на 92 градуса, а внетилатора включва на 98 гр.

Замерихме температурата на водата - оказа се че новият оригинален датчик показва с 4-5 градуса повече от истинсакта температура.

А какво остава за несменени датчици .

Редактирано от kostadyn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя уред на таблото винаги е показвал 102 градуса(стрелката винаги е подминавала 12 4аса), сменян е 2 пъти, но не защото е спирал да работи, а защото толкова пъти съм сменял таблото с уредите :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Започват жегите та се сетих че и моята А4 1.8 бензин достига 95 -97 градуса в задръствания и когато навън е 35-40 градуса. Но така като чета явно това са нормални неща.Сменял съм термостата и виско съединителя е пак е така. Интересното е че и в най критичните моменти остава на тази температура и не я надхвърля. Един майстор ми беше показал един термостат от голф 4 на който бяхя изписани температурите при които отваря малкият и голям воден кръг или маше нещо общо с оборотите на перката.И ако не ме лъже паметта едната бе на 92 а другата бе на 95 или 97 ... нещо такова, което означава , че това е нормално. Единственото което мога да препоръчам е да се слага червен антифриз защото кипи при температура над 120 градуса като по този начин се намалява риска от прегряване, за разлика от водата която кипи на 100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно имаш и ти проблем! Няма значение градско/извънградско температурата е една 92-95градуса!

Явно новия ти термостат не струва!Не може температурата да става 40 градуса!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно имаш и ти проблем! Няма значение градско/извънградско температурата е една 92-95градуса!

Явно новия ти термостат не струва!Не може температурата да става 40 градуса!

Температурата навън бе пич, не на антифриза !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно имаш и ти проблем! Няма значение градско/извънградско температурата е една 92-95градуса!

Явно новия ти термостат не струва!Не може температурата да става 40 градуса!

Ти тая температура по уреда на таблото ли я гледаш ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...