Jump to content

Ауди А4 Скърцане


Ronaldinhoo

Recommended Posts

Здравейте колеги, днес ходих при един майстор, защото като започна да натискам колата от дясната страна и да я клатя нещо скърца. Дори и от ляво да я клатя пак се чува че в дясно нещо скърца. Той я дига на крик чуди се и каза, че има две неща от които може да скърца, някъкъв маншон и още нещо. Та този маншон който смяташе че скърца го напръска с WD 40 и скърцането спря. Каза, че като се появи пак да му се обадя за да го смени,ама каза че трябва да се смени този маншон със се носача така ли е или може да се смени само тоз маншон. Ако трябва и носач да се сменя си е разход голям :stupid: ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да нямаш предвид ТАМПОН, а не маншон. ако е на един от долните носачи. Та тампони на носачите не че не могат да се сметят, ама никой не го практикува. Няма време.

П.П. Този тампон за който аз говоря съм го избил от стария носач и сега ми седи на терасата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Шарнира на голямия долен носач ви скърца. Той не може да се смени. След като го е напръскате със смазка спира да скърца за известно време. После трябва да се смени носача ако почне да хлопа. А иначе тампоните на носачите се сменят - по 8-10 лева струват единият. Само да намерите кои да ви ги смени. Но те не скърцат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега защо не си погледнещ прижината мойта колица така скарцаше особенно на по големи неравности и опираше като взема да я качвам на бордюра до нас.А пак преди не го е правила.И какво се оказа счупени парчета от пружините около 10 см. И наи интересното и двете предните се бяха счупели.И колата става по ниска.И като е вчупена пружината скарцаше долу на леглото на амортисиора.И като си смених пружините колата се догна и скарцането изчезна.Просто споделям моето мнение по вапроса.Дано сам бил полезен.

И безавариино на всички колеги. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шарнира на голямия долен носач ви скърца. Той не може да се смени. След като го е напръскате със смазка спира да скърца за известно време. После трябва да се смени носача ако почне да хлопа. А иначе тампоните на носачите се сменят - по 8-10 лева струват единият. Само да намерите кои да ви ги смени. Но те не скърцат...

Колега колко ми се ще да не си прав, ама си! Днес ходих на майстор и той ги разбута и двата несача ми тропат. Треа да се сменят а единия оригинален струва 190 лв. Бахти ужаса............ :knuddel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колко ми се ще да не си прав, ама си! Днес ходих на майстор и той ги разбута и двата несача ми тропат. Треа да се сменят а единия оригинален струва 190 лв. Бахти ужаса............ :blink:

Имаше вариант да се рециклират !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и по - евтини долни носачи примерно на цена 100-110 лева единият. За долните големи става въпрос. Иначе се рециклират всички останали без тези долните. :flehan: Дано да съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и по - евтини долни носачи примерно на цена 100-110 лева единият. За долните големи става въпрос. Иначе се рециклират всички останали без тези долните. :rolleyes: Дано да съм бил полезен.

Тия китайските? По добре оригинални ама да не ги сменяш сяка година!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако искаш и китайски си купи кат ти е присърце.

П.С. Аз Китайски носачи не съм виждъл, колегата е явно доста запознат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако искаш и китайски си купи кат ти е присърце.

П.С. Аз Китайски носачи не съм виждъл, колегата е явно доста запознат.

Има да, поне така ми казаха в магазина! Ще слагам оригинални за да не се налага да ги правя двапъти!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено скърца когато носача е затегнат без да е сложена гумата.

Много им е удобно на "майсторите" като сменят носачите да зетегнат докато колата е горе.

Така направена смяната ти разказва играта на гумените тампони.

Почват да скърцат и за нула време се късат.

Като сменяте носачи трябва на всяка цена при стягането на болтовете колата да е в нормално положение (стъпила на земята с гумите).

Момчетата в Горубляне знаят как става - аз съм много доволен от тях, също така Бате Владо от Костинброд и той е много добър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки майстор го знае. Не са само наще коли са с тампони. На всяка кола когато се стяга тампон колата трябва да е стъпила на земята. От такива майстори дето ще тия стегнат на крика бегай далеч.

П.П. Може и на крика да ги стегнат, но тогава се ползва един хидравличен повдигач с който да натиснат окачването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колегиии и на мен ми скърца да му се невиди и кочината :) Скърца не винаги когато се движа ,когато карам по бавно сякаш....и като карам и като почне да скърца въртя волана ,ляво , дясно и си скърца....Иначе като е на едно място като я натискам и не скърца... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегиии и на мен ми скърца да му се невиди и кочината :hilezh: Скърца не винаги когато се движа ,когато карам по бавно сякаш....и като карам и като почне да скърца въртя волана ,ляво , дясно и си скърца....Иначе като е на едно място като я натискам и не скърца... :hilezh:
Колегиии и на мен ми скърца да му се невиди и кочината :lol: Скърца не винаги когато се движа ,когато карам по бавно сякаш....и като карам и като почне да скърца въртя волана ,ляво , дясно и си скърца....Иначе като е на едно място като я натискам и не скърца... :lol:
колеги при мен скърцането се оказа от долен носач + външен накрайник на рейката - направо пука като въртиш волана
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен има само яко скърцане и никакво тропане, като въртя волана няма никакво припукване. Най се усеща като е карам по паваж, чува се едно постоянно скърцане и не мога да го усетя отзад ли идва или отпред. Много е дразнещо :blink: Това какво може да е? :hilezh:

Редактирано от angata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да за съжаление е така с тези носачи

долните са от 80-90 до към 130-140

горните от 40-50 до към 80-90

просто трябва да хванеш кой е

а може и като при мен да е от някой накрайник на рейката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите колеги с нашите аудита са много скъпи за разрешаване ама щом сме взели ауди ще трябва да ги подаржаме моя проблем е следният сменилсам тампоните на долните големи носачи шарнирните им болтове са перфектни, смених 2 та баилета ,1ят носач пак долен ама правия дето се хваща аморт. накраиниците ан управлението и лявото каре И НЕ СПИРА И НЕ СПИРА да трака когато карам с 100 ако чупя леко на ляво се засилва като дам на дясно спира от какво ще е това нещо апак сега са пуснали от нова фирма носачи за аудитата полски и смятам че са много добра изработка то си личи а и ако ви е писнало да давате пари по маистори направете като мен след като толкова време ме "е.......а на сухо" :lol: сорка за израза ама си е така почнах заедно със един приятел двамата да си я ремонтираме единственото което е нужно е ключ 15,16,18,21 и малко умение (апак ако сте гледали как го прави маистора е по лесно ) по окачването няма нищо сложно стига да има пари апак ако се чудите как да разберете какво е развалено по колатави отидете на диагностика и те ще ви кажат какво е разбито дано да съм ви бил от помош ако има нещо питайте :puke:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 years later...

Сменят се всички носачи комплект. Има добри алтернативи на оригиналните зА около 350 лв. Цялата предница.

 Първата ми смяна започнах с по един долен и един горен носач и скърцане то се увеличава, докато не смених всичките комплект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за пълен комплект да се сменя е пълна глупост. Това че не си разбрал кои носач ти скърца е че или ти не разбираш, или майсторите дето си отишъл. Обикновенно скърца долния с двата тампона. Но такива като теб това няма как да го разберат. И тия "алтернативните" за 350 - демек долни китайки след 20-30 000 км. са дроп всичките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не китайски а турски на беса. И вече 50 к не са мръднали. И още толкова да изкарат ще е добре. За.700 лв. (2 смени) Ще мина повече км. С тях от колкото с маркови.

 Иначе майстори много ама диагностици июк.

 А от къде си сигурен, че лиомфордер или други скъпи, не са китайски с хубава опаковка?

 

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...