Jump to content

МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ !!!!!!


Recommended Posts

От 18 годишен имам книжка и карам на баща ми колата която е опел кадет 1.3, а сега доиде и моя ред да имам собтвенна кола и сам се насочил кам AUDI 80 B4. Предлагат ми Б4 1994г. 1,6I 101к.с. -седан с ел.пакет и климатик и 2,0MI 90к.н. 2,0I 115к.н. ако може накои да ми помегне с избора по точно да ми изясни колко горят и кои двигатял е по дабар за това копе като се има на предвид че това е седан и каде са им слабите места ако има такива БЛАГОДАРЯВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай 2.0 Е - 115 коня по възможност куатро...

И трите мотора горят приблизително еднакво, само дето при този имаш повече мощност.

Проблема при всички коли втора ръка е един - казва се предишен/ни собственици - и по-точно зависи как е гледана колата до сега. Иначе като цяло В4 <_< е едно от най-добрите изпълнения на ауди откъм здравина и минимум средства за поддръжка, затова и държат цена.

Не дей очаква, че ще вземеш 12-13 г. кола и няма да правиш нищо по нея.

Късмет :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дитерса беше изчерпателен,само добавям 90-то коня не е никак лош мотор най вече от гледна точка на подръжка си е направо елементарен-успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай 2.0 Е - 115 коня по възможност куатро...

Мите, при В4 куатро цената на задните амортисьори е убийствена. Обсъждано е във форума. :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че за мен наи добро ще е Б4 94г. 1,6 101к.с.-СЕДАН и е писан за по малко коне до колкото знам данака му е около 30 лв., а на над 100 коня вече незнам как е

Другото което се чудя е 1,6 101к.с.-седан или комби

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че за мен наи добро ще е Б4 94г. 1,6 101к.с.-СЕДАН и е писан за по малко коне до колкото знам данака му е около 30 лв., а на над 100 коня вече незнам как е

Другото което се чудя е 1,6 101к.с.-седан или комби

Аз съм с такава. Платих данък 20 лв. или нещо от сорта, ама за 6 месеца. Над 74 киловата е към 160... Този двигател е основно на комби, ама ако не ти се мъкнат излишни 200 кг. си търси седан. Колата е за пенсионери-флегматици. Солидна е, но забравяш за ръчките по светофари. Развърта се над 3500 оборота. На дълго харчи под 7 литра. Моята ако не беше толкова лачена щях да я сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти си интересен човек,искаш мнението на останалите и аз до тук не видях някой да ти е препоръчал 1.6 но въпреки това ти си на мнение че това е подходящия автомобил за теб...ми вземай и пъркай

Редактирано от kinjal
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много теми по този въпрос,провери в търсачката.Определно 2.0Е АБК е най-добрия вариант. 1.6 е мн спънат мотор за мен,а и държи доста високи обороти. В моята класация е на последно място :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че за мен наи добро ще е Б4 94г. 1,6 101к.с.-СЕДАН и е писан за по малко коне до колкото знам данака му е около 30 лв., а на над 100 коня вече незнам как е

:hilezh::stupid::wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно има предвид че е 101 коня но е регистриран за 63 (примерно) и данъка е евтин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно има предвид че е 101 коня но е регистриран за 63 (примерно) и данъка е евтин.

Ако е за данък има 2.0 90кс, иначе аз бих избрал АБК 2.0 115 върви прилично, харчи прилично...като за пред хора и е прилично здрав, въобще се получава получаваш много приличие за парите си, а нали трябва да сме благоприлични, все пак сме граждани на "Ивропа".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мите, при В4 куатро цената на задните амортисьори е убийствена. Обсъждано е във форума. :wall:

Коко те тия амортисьори се сменят през 3 месеца , че да го плашиш човека :hilezh:

Мисля, че за мен наи добро ще е Б4 94г. 1,6 101к.с.-СЕДАН и е писан за по малко коне до колкото знам данака му е около 30 лв., а на над 100 коня вече незнам как е

Другото което се чудя е 1,6 101к.с.-седан или комби

Не е нужно да е писан по-малко коне. на тоя мотор данъка с деклариран катализатор е 28 лева.

Имай на идея , че дали 1.6Е , дали 1.8, дали 2.0 - разликата в разхода е от задкормилното устройство , не от колата .

аз имам една приказка - ако ще е ауди - да е куатро и авант :stupid: ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

diters , 2.0Е quattro c ABK мотор много рядко се среща.А 1.8 мотор няма в гамата на Б4...но иначе си прав за казаното :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Турбо и Турбо ;):wall:

Напрао да зима една S2 и да се решава тая драма. :stupid:

Пич земи си петак, мани ги тия 4 цилиндови сешуари, кой от кой по-залупен. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка глезотийка се заплаща...

Стига ве, не е толко по-скъпо колко го изкарват разни "разбирачи". Умирам от кеф некой, кат каже "хубав е ама с тая мех инжекция...." Е кво и е на тая инжекция ве. Ни на старата съм има проблеми с нея, на новата не знам, за сега не дава признаци. Харча му е напълно приемлив за толкова коне и кубици. Консуматавите повечето са едно към едно с другите, някой неща са само малко по-скъпи, ама те па не се сменят често.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам че ако сега се купува Б4, Най добре е да е един от двата двулитрови мотори. Имат голям ресурс и са се доказали като качество. Ако си купиш моноинжекцията се гони икономия-газово, а другия е яко стъпка на педала :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А застраховката и данака колко е на 2,0MI i 2,0I

Застраховката (ГО) е еднаква за двата модела .

данъка - при 115 коня мотора нямаш отстъпка за действащ катализатор . Порови се в старите теми - има линк към данъчен калкулатор.

А бе ти сериозно ли ще купуваш Ауди или само си питаш ...

Щото ако се плашиш от 40-50 лева повече на година и това е причина да си вземеш по-слабия мотор - вземи си 1.6Е - ADA мотор , и ще си "пей сърце"

И малка застраховка и малък данък (28-29 лева) пък конете са ти 101.

Редактирано от diters
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...