minkoh Публикувано 18 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2007 (Редактирано) Привет на всички!От пролетта съм собственик на А4 '97 и до сега нито една забележка. Обаче... температурите паднаха и първия проблем грейна.Сутрин като запаля колата и пусна климатроника да затопля (пробвах на авто и ръчен режим) работи 5-6 минути и генератора изключва, след което продължава да работи само парното. При опит да включа генератора отново, натискам бутона появява се индикацията (снежинката) след което веднага се скрива. Съответно генератора не пали и си карам на парно. Опитвах да гася колата, изчаквах 5-10 мин, но без успех. На обедната почивка когато излизам нямам никакъв проблем. Всичко си работи без проблем, все едно нищо не се е случило. Но на сутринта всичко се повтаря.Бих искал преди да отида на сервиз, да чуя вашите мнения.Мерси предварителноПоздрави Редактирано 18 Октомври 2007 от minkoh Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 18 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2007 Това е нормално! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 18 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2007 Под 5 градуса климатика не работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minkoh Публикувано 18 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2007 Ммм объркан съм. Малко повече информация ще е полезна.На предишната ми кола нямах подобен проблем. В смисъл че пусна ли генератора той работи докато не го спра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 18 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2007 Както казах, това е нормално.Няма за какво да се объркваш, нито има смисъл да я сравняваш с други коли.Климатроника не включва компресора под 5гр.Ц. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexxxxx Публикувано 18 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2007 колега а за какво ти е компресора на климатика при положение че искаш отопление ????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 18 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2007 колега а за какво ти е компресора на климатика при положение че искаш отопление ?????Аз не че разбирам много от тия неща ама се канех да попитам същото защо ти е компресора когато искаш да се отопляваш ???Чел съм тък там че топлото на колата идва от водната инсталация а не от климатичната ако нещо бъркам колегите да ме поправят ама нали ти казвам така съм чувал не претендирам да съм разбирач в тая област. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 18 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2007 Аз не че разбирам много от тия неща ама се канех да попитам същото защо ти е компресора когато искаш да се отопляваш ???Чел съм тък там че топлото на колата идва от водната инсталация а не от климатичната ако нещо бъркам колегите да ме поправят ама нали ти казвам така съм чувал не претендирам да съм разбирач в тая област.Ако иска да манхе изпотяването от стъклата веднага, само с топло не става. Иска дехидратиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 18 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2007 Пак така съм чувал тук там че си имало копче за тая работа дето като го натиснеш си знае работата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 18 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2007 Забелязвам, че климатика на моята кола (A3 TDI) единствено може да изстудява въздух, но не и да го затопля! И наистина под 5 градуса изобщо бутона "снежинка" не включва компресора. А и автоматичния режим също не го включва. За мен истинския климатик трябва да може и да затопля въздуха. Такъв климатик има във Ford Mondeo(2001), което е доста голяма екстра. Аз чакам около 15 мин. за да почне да се сгрява купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 18 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2007 Аз ли нещо недоразбирам, но климатроника не е ли система, която освен да охлажда при висока температура, може и да топли при ниска? Или само регулира автоматичното отопление на парното? При мене става така: паля сутрин, не пускам вентилатора, щото няма смисъл при студена кола. След няколко минути пускам вентилатора на най-ниската степен и на 28-29 градуса и почва да топли. След това, като натисна бутона Auto се включва компресора на климатика и се появява снежинката, вентилатора също си повишава автоматично оборотите, но продължава да духа топло - все същото, по-топло не става. В случай, че не натисна Auto след известно време - 5-10 минути вентилатора пак автоматично си увеличава оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 18 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2007 (Редактирано) Забелязвам, че климатика на моята кола (A3 TDI) единствено може да изстудява въздух, но не и да го затопля! И наистина под 5 градуса изобщо бутона "снежинка" не включва компресора. А и автоматичния режим също не го включва. За мен истинския климатик трябва да може и да затопля въздуха. Такъв климатик има във Ford Mondeo(2001), което е доста голяма екстра. Аз чакам около 15 мин. за да почне да се сгрява купето.Тц много се обърка тука във този форд има печка но не и термо помпа Казвам го за незнам кой път няма все още автомобилен климатик или климатроник който и да отоплява функцията му е само да охлажда отоплението винаги идва от водната инсталация или от печка но никога от хладилната инсталация .За да може един климатик на кола и да отоплява трябва да бъде с така нареченият Скрул компресор който няма как да бъде монтиран в автомобил освен това има един куп други изисквания разни трипътни вентили капилярни тръбички терморегулиращи вентили изискванията вече стават съвсем различни и към кондензатора и към изпарителя и към фреона със сигурност няма да е R134a и тн. и тн.абе аз уж не разбирам па глей кви ги пиша ве Редактирано 18 Октомври 2007 от SUMISTA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 18 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2007 абе аз уж не разбирам па глей кви ги пиша ве Ми то от зор какво ли не му хрумва на човек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 18 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2007 10x на SUMISTA за разяснението. Явно на нашите коли не им е слагана въпросната печка. Но сутрин като идвам на работа си мръзна 15 мин., а на 20 мин. вече съм паркирал Айде, със здраве... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
padrebg Публикувано 18 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2007 10x на SUMISTA за разяснението. Явно на нашите коли не им е слагана въпросната печка. Но сутрин като идвам на работа си мръзна 15 мин., а на 20 мин. вече съм паркирал Айде, със здраве...Колега, провери си термостата. При мен за два километра (без задръствания) в колата се усеща не'кво топло. Ако не е термостата може да са клапите на парното- до миналата зима и аз нямах парно, щото дунапрена на клапите го беше издишал предишния собственик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Petrov Публикувано 5 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2007 може наистина да ти е термостата,при мене за около 2 км. вече съм към 60/70 градуса така че сети се сам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 5 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2007 Ебати! Аз в най-големия студ съм на топло след има-нема 5 мин! Пускате си да духа на джама! Още отначало и след 2-3 мин джама е чист и се усеща топлото! Минавате на АУТО чак като се постопли струята към джама - проверява се с ръка! Тва като съм настроил предварително на 27 градуса! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 5 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2007 Е, ама всичките сте с бензинови коли. Според мен дизела си загрява по-бавно. А температурата си я следя от код 51 на климатроника. След 40 градуса на водата почва да духа топло и се усилва струята въздух. И стане ли 90 градуса темп. на водата, не мърда и 1 градус градско или извънградско каране. А и на 80 градуса показания, долния маркуч на радиатора си е студен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
harudent Публикувано 5 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2007 Така е и това е факт-дизеловите коли загряват много по-бавно от бензиновите.Миналата зима бях с бензиново Б4,което на вторият километър започваше да духа топло.Тази зима съм с дизелово А4 и сутрин докато стигна до работата си мръзна,въпреки климатроника.Така,че зимата според мен е сезонът на бензиновите коли(аудита) по ред причини........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 5 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2007 Аз чак тази зима изследвах как работи климатроника на АУТО режим . При всяко палене се включва компресора на климатика за определено време и от начало струята основно е насочена към предния джам. След малко спира компресора и топлото се разпределя през духалките ,предния джам и на краката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 6 Март 2008 Доклад Share Публикувано 6 Март 2008 колеги някой знае ли какво означават показанията...23.2.... на диагностичен код 38 (ограничител на топлата страна) на централната клапа...има в таблицата 22.5 и после направо 29.1... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts