Jump to content

Температура на 1.8 Т двигател


Dully

Recommended Posts

Здравейте,

от скоро карам Audi A3 1.8 T AQA

Не бях обръщал внимание до сега или е просто съвпадение, но преди 2 дена пътувах от София към Бургас, на магистралата при скорост 140- 150 км/ч температурата на двигателя, показвана на таблото (със стрелка) стоеше на 70С, а външната беше към 14С. След магистралата със скорост 100 -110 температурата стоеше на 60 С. Това ми се вижда доста странно. Нормално в града след 5 мин каране температурата си застава на 85С, една чертичка под 90С.

Предполагам, че термостата или датчика за температура се е развалил.

Можете ли да ми кажете дали това е нормално, защото аз мисля, че температурата трябва да си стои на 90С без значение от скорост.

Преди да тръгна на път си смених антифриза, може ли това да има нещо общо ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

от скоро карам Audi A3 1.8 T AQA

Не бях обръщал внимание до сега или е просто съвпадение, но преди 2 дена пътувах от София към Бургас, на магистралата при скорост 140- 150 км/ч температурата на двигателя, показвана на таблото (със стрелка) стоеше на 70С, а външната беше към 14С. След магистралата със скорост 100 -110 температурата стоеше на 60 С. Това ми се вижда доста странно. Нормално в града след 5 мин каране температурата си застава на 85С, една чертичка под 90С.

Предполагам, че термостата или датчика за температура се е развалил.

Можете ли да ми кажете дали това е нормално, защото аз мисля, че температурата трябва да си стои на 90С без значение от скорост.

Преди да тръгна на път си смених антифриза, може ли това да има нещо общо ?

ПРИ А3 90 градуса трябва да са закувани

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

от скоро карам Audi A3 1.8 T AQA

Не бях обръщал внимание до сега или е просто съвпадение, но преди 2 дена пътувах от София към Бургас, на магистралата при скорост 140- 150 км/ч температурата на двигателя, показвана на таблото (със стрелка) стоеше на 70С, а външната беше към 14С. След магистралата със скорост 100 -110 температурата стоеше на 60 С. Това ми се вижда доста странно. Нормално в града след 5 мин каране температурата си застава на 85С, една чертичка под 90С.

Предполагам, че термостата или датчика за температура се е развалил.

Можете ли да ми кажете дали това е нормално, защото аз мисля, че температурата трябва да си стои на 90С без значение от скорост.

Преди да тръгна на път си смених антифриза, може ли това да има нещо общо ?

На мен също на магистралата ми пада температурата, а когато е по-студено на вън въобще не качва на 90С и смятам тези дни да сменя термостата :hilezh: да видим дали е от това...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото, в понеделник си се прибирам в София и първата работа е да сменя термостата.

Ще пиша дали има резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото, в понеделник си се прибирам в София и първата работа е да сменя термостата.

Ще пиша дали има резултат.

и аз имах същия проблем...след смяна на термостат всичко си е Ок :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е цената на термостата (Събота вечер не знам къде да проверя :gmorning: )?

И аз имам такъв проблем, и имам съмнения, че разхода ми е бая по-висок точно заради това...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BEHR от Ауди - 50-60. Behr от друго място - 30. Едното е БЕР, другото не е. Има много ментета, не се плаши :hilezh: На здрава ръчка загряват ли ви на останалите, дето нямате проблеми, а4ките, а3ките. Мен ми отиде към 100 при сериозна ръчка ? :gmorning:

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BEHR от Ауди - 50-60. Behr от друго място - 30. Едното е БЕР, другото не е. Има много ментета, не се плаши :stupid: На здрава ръчка загряват ли ви на останалите, дето нямате проблеми, а4ките, а3ките. Мен ми отиде към 100 при сериозна ръчка ? :flipoff:

Здрава ръчка лепи 90С за А3 става въпрос

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смятам че ако температурата трудно се качва или при малко по-висока скорост пада,значи проблема не е в термостата.Аз го дължа на външната температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смятам че ако температурата трудно се качва или при малко по-висока скорост пада,значи проблема не е в термостата.Аз го дължа на външната температура.

Преди малко дигнах 100 и ми падна на 80 градуса температурата...Мисля да си сменя термостата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес цял ден я следя ...

Стрелката на таблото се движи в порядъка 65-80 градуса - това на магастралата при скорост 120-140 в града се качваше на 90 и не мърдаше по-нагоре ...

Климатроника - нон стоп на 90 - закован ...

почвам да си мисля, че наистина стрелката показва големия кръг, а климатроника - малкия ...

или другия вариант - датчика е на място , където се охлажда от външната струя въздих и се получава малко разминаване ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де и са ко прайм ? Да сменям ли термостата или ? Извънградско като карам ми пада температурата, това го преживява щото карам 2 пъти в годината(извънградско).Ама днеска падна до 80 градуса с 100км, ами ако стане -10 и карам със 100 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове абе и моита стрелка се си седи на 60/70/75 а като спускам ми пада до 60 . карам а4 адп мотор.кажете колко е нормалната температура карам го от много време и се си мисля че е нормално но като чета тук при вас и вече не знам. помогнете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен проблемацията е по-скоро в датчика , ако беше заминал термостата - или трудно щеше да вдига 90 градуса -т.е. зациклил е отворен .или щеше да загрява над 90 - т.е. запецнал затворен .при условие, че температурата на антифриза си стои 90 (според климатроника - а аз му вярвам) мисля си, че датчика лъже нещо ;) .Накой знае ли на 1,8Т АЕВ мотор - къде стои това дживотно - да му видя сметката.за мен проблемацията е по-скоро в датчика , ако беше заминал термостата - или трудно щеше да вдига 90 градуса -т.е. зациклил е отворен .или щеше да загрява над 90 - т.е. запецнал затворен .при условие, че температурата на антифриза си стои 90 (според климатроника - а аз му вярвам) мисля си, че датчика лъже нещо ;) .Накой знае ли на 1,8Т АЕВ мотор - къде стои това дживотно - да му видя сметката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почвам да си мисля, че наистина стрелката показва големия кръг, а климатроника - малкия ...

Те тва е ... На климагтроника 90 градуса ... На стрелката 75 ... Кое е истината ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=3027...mp;#entry369516

инджой и.....бъркай в джобето.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, смених термостата през week-enda и направо се родих

климатроника почна да си духа топло както си трябва, температурата си стои на 90С и висчко е ок.

Термостат на Behr стува 26 лв + 36лв за смяната + антифриз, ако се налага да се долива или сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...