Dully Публикувано 3 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 Здравейте,от скоро карам Audi A3 1.8 T AQA Не бях обръщал внимание до сега или е просто съвпадение, но преди 2 дена пътувах от София към Бургас, на магистралата при скорост 140- 150 км/ч температурата на двигателя, показвана на таблото (със стрелка) стоеше на 70С, а външната беше към 14С. След магистралата със скорост 100 -110 температурата стоеше на 60 С. Това ми се вижда доста странно. Нормално в града след 5 мин каране температурата си застава на 85С, една чертичка под 90С.Предполагам, че термостата или датчика за температура се е развалил.Можете ли да ми кажете дали това е нормално, защото аз мисля, че температурата трябва да си стои на 90С без значение от скорост.Преди да тръгна на път си смених антифриза, може ли това да има нещо общо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenov_j Публикувано 3 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 Здравейте,от скоро карам Audi A3 1.8 T AQA Не бях обръщал внимание до сега или е просто съвпадение, но преди 2 дена пътувах от София към Бургас, на магистралата при скорост 140- 150 км/ч температурата на двигателя, показвана на таблото (със стрелка) стоеше на 70С, а външната беше към 14С. След магистралата със скорост 100 -110 температурата стоеше на 60 С. Това ми се вижда доста странно. Нормално в града след 5 мин каране температурата си застава на 85С, една чертичка под 90С.Предполагам, че термостата или датчика за температура се е развалил.Можете ли да ми кажете дали това е нормално, защото аз мисля, че температурата трябва да си стои на 90С без значение от скорост.Преди да тръгна на път си смених антифриза, може ли това да има нещо общо ?ПРИ А3 90 градуса трябва да са закувани Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 3 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 Здравейте,от скоро карам Audi A3 1.8 T AQA Не бях обръщал внимание до сега или е просто съвпадение, но преди 2 дена пътувах от София към Бургас, на магистралата при скорост 140- 150 км/ч температурата на двигателя, показвана на таблото (със стрелка) стоеше на 70С, а външната беше към 14С. След магистралата със скорост 100 -110 температурата стоеше на 60 С. Това ми се вижда доста странно. Нормално в града след 5 мин каране температурата си застава на 85С, една чертичка под 90С.Предполагам, че термостата или датчика за температура се е развалил.Можете ли да ми кажете дали това е нормално, защото аз мисля, че температурата трябва да си стои на 90С без значение от скорост.Преди да тръгна на път си смених антифриза, може ли това да има нещо общо ?На мен също на магистралата ми пада температурата, а когато е по-студено на вън въобще не качва на 90С и смятам тези дни да сменя термостата да видим дали е от това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 3 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 От това е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dully Публикувано 3 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 Благодаря за инфото, в понеделник си се прибирам в София и първата работа е да сменя термостата.Ще пиша дали има резултат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeViLs Публикувано 3 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 Благодаря за инфото, в понеделник си се прибирам в София и първата работа е да сменя термостата.Ще пиша дали има резултат.и аз имах същия проблем...след смяна на термостат всичко си е Ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Янев Публикувано 3 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 А каква е цената на термостата (Събота вечер не знам къде да проверя )?И аз имам такъв проблем, и имам съмнения, че разхода ми е бая по-висок точно заради това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 3 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 (Редактирано) BEHR от Ауди - 50-60. Behr от друго място - 30. Едното е БЕР, другото не е. Има много ментета, не се плаши На здрава ръчка загряват ли ви на останалите, дето нямате проблеми, а4ките, а3ките. Мен ми отиде към 100 при сериозна ръчка ? Редактирано 3 Ноември 2007 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 3 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 Над 90 никога не съм я виждал моята стрелка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 3 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 BEHR от Ауди - 50-60. Behr от друго място - 30. Едното е БЕР, другото не е. Има много ментета, не се плаши На здрава ръчка загряват ли ви на останалите, дето нямате проблеми, а4ките, а3ките. Мен ми отиде към 100 при сериозна ръчка ? Здрава ръчка лепи 90С за А3 става въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 Аз смятам че ако температурата трудно се качва или при малко по-висока скорост пада,значи проблема не е в термостата.Аз го дължа на външната температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 Аз смятам че ако температурата трудно се качва или при малко по-висока скорост пада,значи проблема не е в термостата.Аз го дължа на външната температура.Преди малко дигнах 100 и ми падна на 80 градуса температурата...Мисля да си сменя термостата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 Днес цял ден я следя ... Стрелката на таблото се движи в порядъка 65-80 градуса - това на магастралата при скорост 120-140 в града се качваше на 90 и не мърдаше по-нагоре ...Климатроника - нон стоп на 90 - закован ...почвам да си мисля, че наистина стрелката показва големия кръг, а климатроника - малкия ...или другия вариант - датчика е на място , където се охлажда от външната струя въздих и се получава малко разминаване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 Добре де и са ко прайм ? Да сменям ли термостата или ? Извънградско като карам ми пада температурата, това го преживява щото карам 2 пъти в годината(извънградско).Ама днеска падна до 80 градуса с 100км, ами ако стане -10 и карам със 100 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 пичове абе и моита стрелка се си седи на 60/70/75 а като спускам ми пада до 60 . карам а4 адп мотор.кажете колко е нормалната температура карам го от много време и се си мисля че е нормално но като чета тук при вас и вече не знам. помогнете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 за мен проблемацията е по-скоро в датчика , ако беше заминал термостата - или трудно щеше да вдига 90 градуса -т.е. зациклил е отворен .или щеше да загрява над 90 - т.е. запецнал затворен .при условие, че температурата на антифриза си стои 90 (според климатроника - а аз му вярвам) мисля си, че датчика лъже нещо .Накой знае ли на 1,8Т АЕВ мотор - къде стои това дживотно - да му видя сметката.за мен проблемацията е по-скоро в датчика , ако беше заминал термостата - или трудно щеше да вдига 90 градуса -т.е. зациклил е отворен .или щеше да загрява над 90 - т.е. запецнал затворен .при условие, че температурата на антифриза си стои 90 (според климатроника - а аз му вярвам) мисля си, че датчика лъже нещо .Накой знае ли на 1,8Т АЕВ мотор - къде стои това дживотно - да му видя сметката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cherepaha Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 почвам да си мисля, че наистина стрелката показва големия кръг, а климатроника - малкия ...Те тва е ... На климагтроника 90 градуса ... На стрелката 75 ... Кое е истината ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 8 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2007 Нормалната температура трябва да е 90 и на двете места. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 8 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2007 Кой е кода да се покаже на климатроника температурата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2007 (Редактирано) http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=3027...mp;#entry369516инджой и.....бъркай в джобето. Редактирано 10 Ноември 2007 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dully Публикувано 12 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2007 Здравейте, смених термостата през week-enda и направо се родихклиматроника почна да си духа топло както си трябва, температурата си стои на 90С и висчко е ок.Термостат на Behr стува 26 лв + 36лв за смяната + антифриз, ако се налага да се долива или сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts