Guest splin Публикувано 3 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 Интересувам се от варианта на кьси и на халоген да имам ксенон, ако някой го е направил да сподели дали има ефект или само на кьсите да слагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOKO RS Публикувано 3 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 Интересувам се от варианта на кьси и на халоген да имам ксенон, ако някой го е направил да сподели дали има ефект или само на кьсите да слагам.Здравей Колега,Аз съм с фабричен ксенон на късите и мога да кажа че свети много прилично. Замислял съм се и аз дали да не сложа и на халогените, но май няма смисъл засега ми е достатъчно само на късите плюс това при мен ще се получи разлика(в цвета) между двата вида ксенона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 3 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 Здравей Колега,Аз съм с фабричен ксенон на късите и мога да кажа че свети много прилично. Замислял съм се и аз дали да не сложа и на халогените, но май няма смисъл засега ми е достатъчно само на късите плюс това при мен ще се получи разлика(в цвета) между двата вида ксенона.Защо ще ти се получи разлика в цвета м/у халогените и късите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOKO RS Публикувано 3 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 Защо ще ти се получи разлика в цвета м/у халогените и късите?Защото, ксенона както писах по-горе е фабричен и е 4300К и е HELLA. А този който щях да слагам нямше да е такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 3 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 Защото, ксенона както писах по-горе е фабричен и е 4300К и е HELLA. А този който щях да слагам нямше да е такъв.Защо не сложиш пак 4300К, мисля че ще стане много добре. Или има значение и марката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest splin Публикувано 4 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2007 Здравей Колега,Аз съм с фабричен ксенон на късите и мога да кажа че свети много прилично. Замислял съм се и аз дали да не сложа и на халогените, но май няма смисъл засега ми е достатъчно само на късите плюс това при мен ще се получи разлика(в цвета) между двата вида ксенона. Мерси за ифото май ще пробвам и на двете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 10 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2007 А съм само на късите,и определено има разлика,карах същото без ксенон.Слагай не се замисляй. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 4 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2010 Здравейте днес сложих ксенон на късите светлини на Аудито но се появиха два проблема.Единя-започна да ми свети лампа за изгоряла крушка и другия като покарам малко (10-тина минути) едната крушка гасне гася фаровете пускам ги веднага и светва.Някои ако е имал този проблем моля да сподели мн щте съм благодарен :bia: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strannik Публикувано 5 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2010 това е защото едното устроиство ти е фалшиво аз като си слагах ксенон така ми направи още на първото палене и после се оправи докато един ден въобще не цъкна фарчето добре че ми беше още в гаранция че ми го смениха от тогава съм нямал никъкви проблеми ....успех колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
geshata86 Публикувано 5 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2010 (Редактирано) "...започна да ми свети лампа за изгоряла крушка..." - ксенона има много ниска консумация на ел. енергия и затова чек контрола изобщо не отчита, че има крушка, да не те притеснява.М/у другото откъде и за колко пари го взимаш ксенона, че нещо ми мъждеят обикновените крушки? Редактирано 5 Юли 2010 от geshata86 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Монк Публикувано 5 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2010 Здравейте днес сложих ксенон на късите светлини на Аудито но се появиха два проблема.Единя-започна да ми свети лампа за изгоряла крушка и другия като покарам малко (10-тина минути) едната крушка гасне гася фаровете пускам ги веднага и светва.Някои ако е имал този проблем моля да сподели мн щте съм благодарен Даа баласта ти е леко фалшив . Първите няколко цъкания е нормално да прави номера . Или ще се оправи сам или ще сгъне нацяло . А това че ти свети индикация за изгоряла крушка не е нормално . Може пък наистина да имаш нещо друго изгоряло За първи път чувам някой с С4 да има такъв проблем . Доколкото знам я нямаме тази "екстра" . При мен не свети тази лампичка и всичко си е нормално ...... а до това да ли има смисъл да се слага ксенон на халогените абсолютно НЕ . Ксенон на късите , се държи перфектно в мъгла и цялата работа се обезсмисля . А вариант да караш едновременно на къси и халогени със сигурност ще ти докара или акт , или здрав бой някоя вечер Аз специално халогени не ползвам , дългите ги цъкам 10 пъти годишно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 6 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 Благодаря :respekt: за инфото колеги оказахте се прави :) свалих баласта и крушката и ги вързах директно на акумолатора -стана същата история изгасна след около 5 мин. утре го връщам да ми го сменят(с тоя моя каръшки касмет нямам думи ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GogiCh Публикувано 7 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2010 Аз си сложих ксенон 4300К/55W и доста светна но се появи един проблем започна да трепка левия фар. До сега съм го разглобявал 5-6 пъте има съвсем леко притрепване на целия рефлектор породен от износване на "шарнирните" връзки. Та ..... някой имал ли е такъв проблем наистина ли е проблема в рефлектора или нещо крушката се дъни?????????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Монк Публикувано 7 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2010 Аз си сложих ксенон 4300К/55W и доста светна но се появи един проблем започна да трепка левия фар. До сега съм го разглобявал 5-6 пъте има съвсем леко притрепване на целия рефлектор породен от износване на "шарнирните" връзки. Та ..... някой имал ли е такъв проблем наистина ли е проблема в рефлектора или нещо крушката се дъни?????????? Или целия вар ти се е разхлопал и обира вибрациите от колата или и твоя баласт е боклук . Крушката когато трепти обикновено значи ,че баласта ще си ходи . Както и от рефлектора няма как да трепти . Смени баласта или пак ги размени , да видиш ще продължи ли да трепка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 8 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2010 Колега, и при мен от време на време има леко трепкане(май и на двата фара). Определено фаровете не мърдат - това беше първото което проверих. Моят случай е следния: поръчах си 35 W 4300 К ксенон, но тъй като нямали 35W лампа на 4300 К ми пратили 55 W лампи с 35 W баласти. Ксенона го ползвам вече седми месец. През деня карам също на фар. Нямам случай да не запали или да изгасне някоя лампа. Това с трепкането съм почти убеден, че е от ксенона и обикновено се случва когато още не е загрял.1. Можеш да оставиш колата срещу някоя стена с включен ксенон и изгасен мотор и да видиш дали пак трепти.2. Можеш да изключиш ксенона(самия балалст) и да видиш дали трептят дългите. Ако дългите не трептят, значи проблема е в ксенона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GogiCh Публикувано 24 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2010 Колега, и при мен от време на време има леко трепкане(май и на двата фара). Определено фаровете не мърдат - това беше първото което проверих. Моят случай е следния: поръчах си 35 W 4300 К ксенон, но тъй като нямали 35W лампа на 4300 К ми пратили 55 W лампи с 35 W баласти. Ксенона го ползвам вече седми месец. През деня карам също на фар. Нямам случай да не запали или да изгасне някоя лампа. Това с трепкането съм почти убеден, че е от ксенона и обикновено се случва когато още не е загрял.1. Можеш да оставиш колата срещу някоя стена с включен ксенон и изгасен мотор и да видиш дали пак трепти.2. Можеш да изключиш ксенона(самия балалст) и да видиш дали трептят дългите. Ако дългите не трептят, значи проблема е в ксенона.Днес карах на фарове за мъгла и светлината от тях не потрепва нито за миг, т.е. фара е стабилен. Остава проблема да е в ксеноновата система. Тия дни ще разменя и мястото на баластите макар че са доста навряни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 26 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2010 1. Можеш да оставиш колата срещу някоя стена с включен ксенон и изгасен мотор и да видиш дали пак трепти.Пробвай и по този начин. Нямам представа, какво точно има в баласта, но си мисля да не би някакви пулсации на напрежението в системата на автомобила да го смущават и затова да трепка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 26 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2010 Нямам представа, какво точно има в баластаНяколко слоя от платки и една дузина полупроводникови елементи, включително интегрална схема, плътно заляти с нещо като гума. ;) Разглобих един от типа "слим", и като го видях, останат гръмнат. Пълно е с разни стабилизатори вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GogiCh Публикувано 26 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2010 Пробвай и по този начин. Нямам представа, какво точно има в баласта, но си мисля да не би някакви пулсации на напрежението в системата на автомобила да го смущават и затова да трепка.Само когато колата тропне в дупка само тогава претрепва светлината. Няма значение дали работи или не мотора (не съм го пробвал). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 26 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2010 Не ти е чисто мястото, от където взимаш минуса (маса). През реле ли минава + на 12 V? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2010 Да не би механично да мърда крушката (дефектна) в цокъла или в самото гнездо :nixweisss: ? Друг вариант е да ти е хлабав рефлектора на съответния фар или целия фар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GogiCh Публикувано 26 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2010 (Редактирано) Не ти е чисто мястото, от където взимаш минуса (маса). През реле ли минава + на 12 V?"+" го хвана (експерта по монтажа) от цокала за крушката а "-" от обходния за всички крушки като вместо с клемичка използва супер метода да "кримпне" (възможно е кримпването да не е сполучливо). Но и десния фар е така а той няма проблеми. Редактирано 26 Юли 2010 от GogiCh Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 26 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2010 "+" го хвана (експерта по монтажа) от цокала за крушката а "-" от обходния за всички крушки като вместо с клемичка използва супер метода да "кримпне" (възможно е кримпването да не е сполучливо). Но и десния фар е така а той няма проблеми.Ще имаш проблеми с ключа в най-скоро време. Задължително през релета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nick Публикувано 27 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2010 Да не отварям нова темичка ... гледам че тук има хора, които разбират Трябва ли да се заземява баласта или не? И още едно въпросче ... трябва ли да се сменя нещо по лостчето за включване на фарове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Монк Публикувано 27 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2010 Не виждам какво искаш да заземяваш Просто закачаш буксите , с някоя опашка или болт привързваш баласта някъде - да не са мандахерца . Това да си монтира ксенон е най-простата работа , просто няма как да объркаш И нищо не се бара по лостчето за фаровете . ... ето ти едно ръководство ...http://www.xenon-hid-bg.com/shop1/files/HIDsystem1.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване