gesev Публикувано 15 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2008 абе то тука в тоя форум било пално с пилотитая 1.8 т+4ип да не е 500 коня 4е да и сее предницатакато трагнеш да изпреварваш колона да кажем от 50км. нагореи да quattro-то е много хубаво нещо но изтината е 4е му трябва голям мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 15 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2008 май много буквара четешбързичко аз ще ти обясня. На чипната А4 предницата е лека и като "напънеш" колоната с тирове предницата ти почва да играе. Спасява те куатро или спортно окачване. Едното носи допълнителен комфорт, а другото разбива бъбреци. Ти какво избираш ?Самото куатро тежи около 100кг.- колкото още един човек с багаж. Не иска допълнителна поддръжка. Защо да се мъчиш с предно?А с "чипната А4-ка" с предно може и да не си завършиш изпреварването.и моля те разясни ми с "доускорение" на коя предавка (може би на 5-та) изпреварваш тирове ? S toq ti post mi stana qsno che si mnooo daleche ot neshtata!!!Chipnata A4ka 1.8T nqma kak da see mnogo ... prosto shtoto ne e dostatycno silna ... i az tirove nai-chesto izprevarvam ot 80-90 nagore ... tq ako seee i na 3ta nali se seshtash kva sila trqbva da e Chipnata A4ka i na 2ra sym siguren che ot letqsht nqma da vurti gumi na suho ... s normalni gumi ... ne nekvi na 5-6 godini kokali. Osven che tejish 100kg poveche ... imash i mnooo zagubi ... tova qsno li ti e ... ili ot 1vi klas da pochvame da si obqsnqvame neshtata... i podrujkata nqma kak da ti e sushtata!!! Sega shte ti obqsna po-podrobno za tova kak izprevarvam ... dvija se primerno zad kolona ot tirove s okolo 80-90 ... s tolkova se dvijat nai-chesto ... nqma kak da vurna 2ra pri taq skorost nali ... vrushtam 3ta ... i sa si ti na red da mi obqsnish kvo shte se sluchi kato vurna 3ta pri 80-90 i dam gaz. Sorry za latinica na tva PC nqmam vuzmojnost da pishe na kirilica... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 15 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2008 i sa si ti na red da mi obqsnish kvo shte se sluchi kato vurna 3ta pri 80-90 i dam gaz. Как кво, ше литне . И аз имам куатро и ми е пределно ясно че е по бавно от без куатро, само не разбрах какъв допълнителен комфорт ми доставя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2008 E Maxo, аз говоря неща от опит, а ти продължаваш да развиваш теории.Ако искаш да продължим да си чатим - ICQ 24-277-387.Без лоши чувства Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 20 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2008 (Редактирано) И аз мисля, че куатрото пречи за коли до към 250 коня... а за доускорение да не говорим ... примерно решаваш да атакуваш колона от тирове ... чипната А4ка на предно ще се справи мноооо по-добре от чипната А4 куатроQuattro-то не пречи при старт, напротив, поставя въртящия момент върху по-голяма площ гума по асфалта. Така колата се изстрелва с повече ряз без да върти гуми. При повишаване на скоростта това предимство вече се обезсмисля... Но за драг смятам че е супер.При А4 доколкото знам не е с торсен, за това след като тръгне колата би трябвало да се изключи задния мост. А4-ката е с по-къси скорости, с чип ще направи BMW-то 325 на смешно, но на максимална скорост BMW-то вероятно ще бие. Тва го казвам малко наизуст щото не знам как са предавателните числа на аудито, за BMW-то знам че вдига 240, ако можеш да го засилиш достатъчно и 250. Редактирано 20 Януари 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 20 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2008 При А4 доколкото знам не е с торсен, за това след като тръгне колата би трябвало да се изключи задния мост.Разбираш ги ти, няма спор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 21 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2008 Quattro-то не пречи при старт, напротив, поставя въртящия момент върху по-голяма площ гума по асфалта. Така колата се изстрелва с повече ряз без да върти гуми. При повишаване на скоростта това предимство вече се обезсмисля... Но за драг смятам че е супер.При А4 доколкото знам не е с торсен, за това след като тръгне колата би трябвало да се изключи задния мост. А4-ката е с по-къси скорости, с чип ще направи BMW-то 325 на смешно, но на максимална скорост BMW-то вероятно ще бие. Тва го казвам малко наизуст щото не знам как са предавателните числа на аудито, за BMW-то знам че вдига 240, ако можеш да го засилиш достатъчно и 250. Баце не пречи на първите 20метра ... после пречи и даже е решаващо за да загуби А4 1.8Т куатро ... от А4 1.8Т на предно!!!И аз пиша за доускорение ... и на теб ли не ти е ясно какво е това?Другата част от поста ти няма какво да я коментирам ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 21 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2008 Даже в момента аз както съм с зимни гуми и куатро се изтрелвам и по трудно отколкото само с предно - получава се момента "забиване на нос" падам вън от обороти и половин секунда губя докато влезе пак в бууст. Естествено на ледената фъртуна или дъжд са други нещата - мене рекорда ми на божурище го направих в дъжд! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване