Jump to content

1.8т quattro vs 325


Recommended Posts

абе то тука в тоя форум било пално с пилоти

тая 1.8 т+4ип да не е 500 коня 4е да и сее предницата

като трагнеш да изпреварваш колона да кажем от 50км. нагоре

и да quattro-то е много хубаво нещо но изтината е 4е му трябва голям мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 82
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

май много буквара четеш

бързичко аз ще ти обясня. На чипната А4 предницата е лека и като "напънеш" колоната с тирове предницата ти почва да играе. Спасява те куатро или спортно окачване. Едното носи допълнителен комфорт, а другото разбива бъбреци. Ти какво избираш ?

Самото куатро тежи около 100кг.- колкото още един човек с багаж. Не иска допълнителна поддръжка. Защо да се мъчиш с предно?

А с "чипната А4-ка" с предно може и да не си завършиш изпреварването.

и моля те разясни ми с "доускорение" на коя предавка (може би на 5-та) изпреварваш тирове ?

S toq ti post mi stana qsno che si mnooo daleche ot neshtata!!!Chipnata A4ka 1.8T nqma kak da see mnogo ... prosto shtoto ne e dostatycno silna ... i az tirove nai-chesto izprevarvam ot 80-90 nagore ... tq ako seee i na 3ta nali se seshtash kva sila trqbva da e :hilezh: Chipnata A4ka i na 2ra sym siguren che ot letqsht nqma da vurti gumi na suho ... s normalni gumi ... ne nekvi na 5-6 godini kokali.:flipoff: Osven che tejish 100kg poveche ... imash i mnooo zagubi ... tova qsno li ti e ... ili ot 1vi klas da pochvame da si obqsnqvame neshtata... i podrujkata nqma kak da ti e sushtata!!!

Sega shte ti obqsna po-podrobno za tova kak izprevarvam ... dvija se primerno zad kolona ot tirove s okolo 80-90 ... s tolkova se dvijat nai-chesto ... nqma kak da vurna 2ra pri taq skorost nali ... vrushtam 3ta ... i sa si ti na red da mi obqsnish kvo shte se sluchi kato vurna 3ta pri 80-90 i dam gaz. :hilezh: Sorry za latinica na tva PC nqmam vuzmojnost da pishe na kirilica...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

i sa si ti na red da mi obqsnish kvo shte se sluchi kato vurna 3ta pri 80-90 i dam gaz. :flipoff:

Как кво, ше литне :hilezh: .

И аз имам куатро и ми е пределно ясно че е по бавно от без куатро, само не разбрах какъв допълнителен комфорт ми доставя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E Maxo, аз говоря неща от опит, а ти продължаваш да развиваш теории.

Ако искаш да продължим да си чатим - ICQ 24-277-387.

Без лоши чувства :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че куатрото пречи за коли до към 250 коня... а за доускорение да не говорим ... примерно решаваш да атакуваш колона от тирове ... чипната А4ка на предно ще се справи мноооо по-добре от чипната А4 куатро

Quattro-то не пречи при старт, напротив, поставя въртящия момент върху по-голяма площ гума по асфалта. Така колата се изстрелва с повече ряз без да върти гуми. При повишаване на скоростта това предимство вече се обезсмисля... Но за драг смятам че е супер.

При А4 доколкото знам не е с торсен, за това след като тръгне колата би трябвало да се изключи задния мост.

А4-ката е с по-къси скорости, с чип ще направи BMW-то 325 на смешно, но на максимална скорост BMW-то вероятно ще бие. Тва го казвам малко наизуст щото не знам как са предавателните числа на аудито, за BMW-то знам че вдига 240, ако можеш да го засилиш достатъчно и 250.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При А4 доколкото знам не е с торсен, за това след като тръгне колата би трябвало да се изключи задния мост.

Разбираш ги ти, няма спор. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Quattro-то не пречи при старт, напротив, поставя въртящия момент върху по-голяма площ гума по асфалта. Така колата се изстрелва с повече ряз без да върти гуми. При повишаване на скоростта това предимство вече се обезсмисля... Но за драг смятам че е супер.

При А4 доколкото знам не е с торсен, за това след като тръгне колата би трябвало да се изключи задния мост.

А4-ката е с по-къси скорости, с чип ще направи BMW-то 325 на смешно, но на максимална скорост BMW-то вероятно ще бие. Тва го казвам малко наизуст щото не знам как са предавателните числа на аудито, за BMW-то знам че вдига 240, ако можеш да го засилиш достатъчно и 250.

Баце не пречи на първите 20метра ... после пречи и даже е решаващо за да загуби А4 1.8Т куатро ... от А4 1.8Т на предно!!!И аз пиша за доускорение ... и на теб ли не ти е ясно какво е това?Другата част от поста ти няма какво да я коментирам ...:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже в момента аз както съм с зимни гуми и куатро се изтрелвам и по трудно отколкото само с предно - получава се момента "забиване на нос" падам вън от обороти и половин секунда губя докато влезе пак в бууст. Естествено на ледената фъртуна или дъжд са други нещата - мене рекорда ми на божурище го направих в дъжд!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...