Jump to content

1.8т quattro vs 325


Recommended Posts

Тия същите писания ги има едно към едно в БМВ форума само дето на мястото на Аудито има БМВ 316-ка а на мястото на БМВто има нещо я С-класа я некоя С-6ца... Писна ми от сектанизъм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 82
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тия същите писания ги има едно към едно в БМВ форума само дето на мястото на Аудито има БМВ 316-ка а на мястото на БМВто има нещо я С-класа я некоя С-6ца... Писна ми от сектанизъм.

Ами тук говорим за коли с еднакви к.с., не смятам че тва е твърде сектантско. Ама не мога да разбера тва че го написах тука защо трябва да е проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички 325-ци са по-бързи от твоята кола като започнем от Е30...е36....е46 и така, не забравяй че сравняваш 6 цилиндъра срещу 4 макар и с турбо

Моторите на БМВ обичат високи обороти а 1.8Т увяхва бързо с чип или не така че няма смисъл да се хабиш най-много от зор да си счупиш колата -не си струва :P

Може би имаш шанс с Е30-та понеже трудно хваща пътя ама захапе ли губиш при останалите Баварски кошери вече не е така и трябва да се надяваш на някой дет не може да кара а тва едва ли ще те утеши :hilezh:

Колега не съм съгласен с теб,какви ги говориш увяхвал 1.8Т :hilezh: нямало смисъл.Няма сревнение за тунинг на турбо мотор с атмосферен.Ти на божурище ходил ли си?.99% съм сигурен,че ще бие БМВто 325,още повече ,че е и куатро тоя докато зацепи на старта ехеее. Ето ти и данни да сравниш:

БМВ 325 от 91-98г. 2.5 192 к.с. 245 Нм 0-100 8 сек. макс.скорост 233км.ч.

Ауди А4 95-99г. 1.8Т 150к.с. 210 Нм 0-100 8.3 макс,скорост 222 км.ч. След чипа сравнявам с фирмата от която аз слагам чипове(за него не знам ,но стойностите са близки) 279 Нм 0-100 7.4 макс.скорост 239км.ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бНв-то 316-ка си върви много яко. Стига да се качиш на нея от москвич 412-ка. ;)

Горе долу въри, ама са има една с турбо дето е по бърза от 328-мак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не съм съгласен с теб,какви ги говориш увяхвал 1.8Т ;) нямало смисъл.Няма сревнение за тунинг на турбо мотор с атмосферен.Ти на божурище ходил ли си?.99% съм сигурен,че ще бие БМВто 325,още повече ,че е и куатро тоя докато зацепи на старта ехеее. Ето ти и данни да сравниш:

БМВ 325 от 91-98г. 2.5 192 к.с. 245 Нм 0-100 8 сек. макс.скорост 233км.ч.

Ауди А4 95-99г. 1.8Т 150к.с. 210 Нм 0-100 8.3 макс,скорост 222 км.ч. След чипа сравнявам с фирмата от която аз слагам чипове(за него не знам ,но стойностите са близки) 279 Нм 0-100 7.4 макс.скорост 239км.ч.

Ами така си е... Поне един трезво-мислещ в този форум..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E46 наближава двата тона (макар в каталозите да пише 1400 кг. е около 1600 кила реално)... тва е пълен котур, къв спорт искате от тва нещо?

Значи случката е следната:

Карам си аз със около 110 км/ч и гледам по едно време застигам камион, зад него тва омотано БМВ и един опел аскона... И просто си пуснах левия мигач и тръгнах да ги издухам накуп. Да ама в същото време опела и БМВ-то пуснаха мигачи да изпреварват... опела веднага го спря като ме видя, обаче оня с BMW-то нали кара BMW ( ;) ) ми излезе пред мене.. чукнах леко спирачките да не го прегазя, оня почна да ускорява, явно искаше да покаже нЕкви мускули, след което аз ръгнах четвъртия зъб с междинна газ и прегазих газта с двата крака У пода... пътя прав, асвалта гладък, гаджето се хвана с двете ръце за разни дръжки... и почнах лекичко да го застигам тоя гад... до малко преди 170 км/ч, когато минах пред него.. вярно даде ми лек зор, но за около 500 метра му видях сметката и сигурно после си изяде книжката... ;)

Между другото карах на газ... оборотомерът май почти стигна 6000 оборота, но не влезе в червеното, а гаджето се изнерви доста, но пък аз си направих шоуто с тва подобие на кола ;)

КОлега оня казалиму, че ще правите летящ старт?

Човека сигурно е изпреварил и е спрял да ускорява!!

Редактирано от nelio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОлега оня казалиму, че ще правите летящ старт?

Човека сигурно е изпреварил и е спрял да ускорява!!

Според тебе нормално ли е да си ускорява до 170 докато някой го изпреварва в тва време?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според тебе нормално ли е да си ускорява до 170 докато някой го изпреварва в тва време?

Колега, винаги си ме изумявал с твоето АБК :D;)

П.С. Преди време не беше ли писал как бягаш 325-ци и някви хонди... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, винаги си ме изумявал с твоето АБК :icon_biggrin::)

П.С. Преди време не беше ли писал как бягаш 325-ци и някви хонди... :heul:

325 не съм надбягвал то няма и как да стане. Ама съм надбягвал 530-ка в сняг преди 2 седмици.. и точно го загубих в огледалата, когато гледам 4 фара ме застигат в един лек завой... не приличаха на тия на BMW... нещо с малък надпис A6 QUATTRO ( :) :) :hilezh: ) ме изпревари, въпреки че беше лек завой, имаше доста сняг а аз карах на ръба на възможностите на колата, с около 90 км/ч...

Иначе за БМВ-тата 530, 325 ми трябва истински тунинг за гонка на сух асвалт :) ..

А хондата наистина я дръпнах с една дължина, обаче беше 105 коня най-вероятно.

Обаче 1.8Т би издухало 325 след лек читав тунинг... все пак турбото си е турбо и за драг си върши работа.. а ако 325 е с кородирал двигател, демек е карно последните 40 000 км с БГ бензин - може и без тунинг да го издуха :)

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе за БМВ-тата 530, 325 ми трябва истински тунинг за гонка на сух асвалт :) ..

Купи си мотор със сигурност ще спечелиш пък и е по-евтино от тунинг, ти имаш ли и най-бегла представа как върви 530 че го споменаваш :)

Обаче 1.8Т би издухало 325 след лек читав тунинг... все пак турбото си е турбо и за драг си върши работа.. а ако 325 е с кородирал двигател, демек е карно последните 40 000 км с БГ бензин - може и без тунинг да го издуха :D

Значи аз не съм достатъчно компетентен да давам мнения за чиповете, вероятно в комбинация със турбо нещата вървят сериозно към подобрение :D но 1.8 Т си е малък мотор и каквото и да го правиш няма да стане някакво неземно чудо освен допълнително да го претоварваш да работи на абсолютни гранични режими ква става с маслото с унтеркулера и Турбото стават консумативи и в крайна сметка да се напъва като глист пред 6-таците. Съвсем не казвам че БМВ-та са кой знае колко вървежни тежки и рискови коли са но нещата са несъпоставими а и карането не е до 400 метра или Е ?

що не се пробва някой с вълшебния 1.8Т срещу Е39 520 от първите ама до Пловдив да кажем и с ръка на сърцето да каже направо го отнесох :flipoff: е има и условие нека нема сняг и лед чи инъче на баварката ще и трябва репатрак :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сток 520, E39 от първите ще падне сток от A4 1.8T......

Тунингована 1.8Т се прави до 220 коня, разбира се маслото може да бъде само истинска пълна синтетика 10W-60 или 5W-50

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе за БМВ-тата 530, 325 ми трябва истински тунинг за гонка на сух асвалт :) ..

Купи си мотор със сигурност ще спечелиш пък и е по-евтино от тунинг, ти имаш ли и най-бегла представа как върви 530 че го споменаваш :bia:

Обаче 1.8Т би издухало 325 след лек читав тунинг... все пак турбото си е турбо и за драг си върши работа.. а ако 325 е с кородирал двигател, демек е карно последните 40 000 км с БГ бензин - може и без тунинг да го издуха :)

Значи аз не съм достатъчно компетентен да давам мнения за чиповете, вероятно в комбинация със турбо нещата вървят сериозно към подобрение :) но 1.8 Т си е малък мотор и каквото и да го правиш няма да стане някакво неземно чудо освен допълнително да го претоварваш да работи на абсолютни гранични режими ква става с маслото с унтеркулера и Турбото стават консумативи и в крайна сметка да се напъва като глист пред 6-таците. Съвсем не казвам че БМВ-та са кой знае колко вървежни тежки и рискови коли са но нещата са несъпоставими а и карането не е до 400 метра или Е ?

що не се пробва някой с вълшебния 1.8Т срещу Е39 520 от първите ама до Пловдив да кажем и с ръка на сърцето да каже направо го отнесох :hilezh: е има и условие нека нема сняг и лед чи инъче на баварката ще и трябва репатрак :)

Абе пич - 1.8т си държи спокойно 300 коня - само с голяма турбина, да не говорим че с ковани бутала = 500 коня - тва е повече от най новото порше :yau: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що не се пробва някой с вълшебния 1.8Т срещу Е39 520 от първите ама до Пловдив да кажем и с ръка на сърцето да каже направо го отнесох :hilezh: е има и условие нека нема сняг и лед чи инъче на баварката ще и трябва репатрак :yau:

Виж, и аз не го вярвам това, не съм карал от тия кораби (много искам, но поне 525и), но е слаб двигател за това купе. Не ми се търсят дянни, но даже 525 тдс-а може да е повече Нм въпреки че е 143 кс срещу 150 на 520-ката.

Е, ако е А6 с 1.8 Т може и да поспорят. Тогава масите ще са по-съизмерими.

Иначе и аз като видях темата не мислех че Аудито има шансове срещу 325-ца, ама с тия 220 коня дето ги споменавате... Само с чип ли това? Ебаси хакерите :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе 220 само с чип май не става... някъде до около 180-200 коня макс. може да стане с чип + някой друг лек гъдел... ама от там нагоре си трябва истински тунинг.. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много сте ми интересни с тази тема то ковани бутала то "истински" чипове големи турбини е хитринки ;) Огледайте се бе колеги колко от колите във форума са нови или под 200-300(500-600) хил и къде ги слагате тия неща дори да е такъв случая в колко гаража мислите че могат да направят нещо съществено и срещу каква сума за истинско трябва да си пълен манияк и пак ми се струва че е по-добре да се залага на обем а не на свръхфорсиране на малолитражни автомобили :rotcol:

И ако говорим за сток версий няма начин 1.8Тна А4 да избяга на 520 на дълго и на максимална скорост , освен това разликата в килограмите не е толкова голяма при положение че е quattro

я има един човек я няма така че не бих заложил в никои случай на аудито в този случай :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...