Jump to content

1.8т quattro vs 325


Recommended Posts

  • Отговори 82
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Може да си твърдете каквото си искате максималната скорост на двете коли е ЕДНАКВА въпросът е как се подържа :o

и за колегата дето движи с 230 на километраж може и 260 да докараш реалната скорост ти е с 15-на км надолу че и повече ;)

Виж снимката от моята 115кс -190 макс а то почти 220 и то при положение че бях със спукан маркуч на интеркулера и полу- умрял катализатор :( сега съм убеден че ще врътне километража но със сигурност няма да твърдя че дига 240 щото ще е нечувана глупост.

БМВ-фенове е ако бях чак такъв фен нямаше да съм в клуба, бмв-тата са и без това по-евтини, но ми се ще във форума да има различни мнения и да погледнем по-далеч ,да сме по-обективни

защото колкото е вярно че няма по-спънат 6 цилиндров мотор толкова е вярно че няма по-прехвален 4 цилиндров такъв, и ако имаше очевидни предимства от БМВ нямаше да хабят материал да правят скъп 6-так като може и 4 цилиндърчета със сравнително евтино турбо или греша :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 цилиндpoвите M10 на БМВ си остават най-добите мотоpи на BMW споpeд мен. От блок на M10 с 1500 кубика вадеха над 1100 до 1500 коня с туpбо. Тия шестаци са с алуминиеви блокове и са малко кофти, но все пак BMW си ми е една от маpките дето хаpeсвам. Иначе 6 цил. мотоp е супеp като концепция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егати тука пълно с БМВ-фенове :hilezh:

Верно, много сме  ;)   И аз - чета и не вярвам на очите си, това Ауди форум ли е ;)  

Само така колеги! Ама и нашата марка е на ниво, видяхте ли клипчето в главния? Даже и Х5 схруска квадрото  :rock:

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много сте ми интересни с тази тема то ковани бутала то "истински" чипове големи турбини е хитринки :rock: Огледайте се бе колеги колко от колите във форума са нови или под 200-300(500-600) хил и къде ги слагате тия неща дори да е такъв случая в колко гаража мислите че могат да направят нещо съществено и срещу каква сума за истинско трябва да си пълен манияк и пак ми се струва че е по-добре да се залага на обем а не на свръхфорсиране на малолитражни автомобили :hilezh:

И ако говорим за сток версий няма начин 1.8Тна А4 да избяга на 520 на дълго и на максимална скорост , освен това разликата в килограмите не е толкова голяма при положение че е quattro

я има един човек я няма така че не бих заложил в никои случай на аудито в този случай B)

Пич, нека ти кажа - тествано от мен;)

Един мъж началото на май с Е39 2.0 150 коня в началото на магостралата Карнобат - Буграс.

Карам си аз (1.8Т сток), включвам се на магистралата и съм решил да карам със 140. Докато ускорявам спокойничко до тази скорост и изпреварвам един камион тоя ми ти келеш зад мен ми се лепнал на бронята и святка ли святка. Викам си - хаиде да те видим.

Както си бях на 5-та със около 120 (беше леко нагорнище) натиснах да го видим колко е бърз;)

До към 170 се държеше горе-долу и изоставаше леко-полеко:bia: На 180 вече почнах да го губя, вдигнах 220 (5500 оборота) да го откажа тотално, защото мразя такива олигофрени, наврени на бронята ми на магистралата;)

После намалих до 140 до колкото бях предвидил да карам и след малко тоя ме изпреварва с бясен рев на мотора и гледаики ме като натровен;)

Между другото имам и приятел с Е36 320и, който също признава че просто няма шанс след като покара колата ми;)

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тука става дума за 325 :rock:

Там има шанс :hilezh:

Той колегата по-горе каза, че 1.8Т на магистралата от Сф до Пловдив нямало шанс срещу 320/520:)

Та затова;)

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той колегата по-горе каза, че 1.8Т на магистралата от Сф до Пловдив нямало шанс срещу 320/520:)

Та затова:hilezh:

Да де да.. :respekt:

Между дpугото вие с 1.8Т peално за колко секунди пpaвите 0-100? С/без куатpо, peално за колко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де да.. :respekt:

Между дpугото вие с 1.8Т peално за колко секунди пpaвите 0-100? С/без куатpо, peално за колко?

Да кажат рацерите:)

Аз се кефя да ускорявам след 50-60 км/ч, от място не обичам да пиля гуми, съединители и т.н......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0-100 е много относително и там играят много неща ... по-добре тествай на отсечка 1км ... терминална скорост или на 400м терминалната.Или на доускорение от 80-120 на някоя предавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено пpавя два опита - напpед и обpатно по същия път.

АБК-то ми даде 12.8 (каталожни 12.2) s на газ, АДА-та 14.8 s. на газ, Сиеpата ми даваше 16.7s (каталожни 16)

BMW-то ми даваше 12 s. пpи каталожни 11

Пежо 405 1.6i 15.3s.

AUDI 80 1.8 NE - 13.4 s

Имам и една нова октавия в момента, 1.9 TDI 90 коня, но не съм я тествал..

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време имах 80ка 1.8 NE и правих 11.2 до 100 на газ мерено с г-тек :hilezh:

Възможно е, аз си ги меpя с моя часовник :hilezh:

А и тва NE беше на 500 000 +

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е па аз сам на 17 годин а Б3-ката на баща ми е набор 87' и на задна бих едно 325 на 400 м ама пича май говореше по телефона :bia: може и спрял да е бил :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моето до 100 някъде 8.5-9 без чип, до 100 е добре, но доускорението без чип е ужасно, с чип ги прави за около 7.4, а с чип филтър и генерация и малко магии става 7 до 100, 325 срещу 1.8Т куатро с чип няма шанс, 328 вече може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30 метра може и да го биеш.. на 400 не мисля че можеш.

И куатрото е за шофиране, не за 400м права линия. На 400м куатрото само ти тежи.

Ако си чипосан до около 190коня може и да не изостанеш много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че куатрото пречи за коли до към 250 коня... а за доускорение да не говорим ... примерно решаваш да атакуваш колона от тирове ... чипната А4ка на предно ще се справи мноооо по-добре от чипната А4 куатро

Редактирано от MaXo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе хубаво го мислите, ама се в идеални варианти - на сухо да.. ама последните седмици знаете ли колко 4есто ставаше да тръгна да изпреварвам на 3-та и като дойде бууста на печката, да почне да върти гуми вместо да ускорява.. от там пускаме газчицата.. по-полека.. по-полека, ега да изпреварим. А печката не е повече от 150-160 магарета в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че куатрото пречи за коли до към 250 коня... а за доускорение да не говорим ... примерно решаваш да атакуваш колона от тирове ... чипната А4ка на предно ще се справи мноооо по-добре от чипната А4 куатро

дали си го пробвал или си говориш глупости, а ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дали си го пробвал или си говориш глупости, а ?

Душичка кое дали съм пробвал?То това е азбучна истина ... кво да я пробваш хехе ... освен, ако не знаеш какво е доускорение ... да ти разяснявам ли?

Редактирано от MaXo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Душичка кое дали съм пробвал?То това е азбучна истина ... кво да я пробваш хехе ... освен, ако не знаеш какво е доускорение ... да ти разяснявам ли?

май много буквара четеш

бързичко аз ще ти обясня. На чипната А4 предницата е лека и като "напънеш" колоната с тирове предницата ти почва да играе. Спасява те куатро или спортно окачване. Едното носи допълнителен комфорт, а другото разбива бъбреци. Ти какво избираш ?

Самото куатро тежи около 100кг.- колкото още един човек с багаж. Не иска допълнителна поддръжка. Защо да се мъчиш с предно?

А с "чипната А4-ка" с предно може и да не си завършиш изпреварването.

и моля те разясни ми с "доускорение" на коя предавка (може би на 5-та) изпреварваш тирове ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...