danail_stz Публикувано 14 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2008 Здравейте,един проблем ме мъчи от известно време и накрая реших да го споделя. Имам 80 B4 2.0 ABK 93г. Когато я запаля сутрин през първите 2-3 секунди се чува едно много гадно тракане което спира веднага след това. Дори нямам идея от къде идва щото докато отворя капака да се поуслушам и спира да трака.Дайте някакъв съвет че съм съвсем бос по тия теми.Благодаря!P.S. Това го прави само сутрин когато е студена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 14 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2008 тракат хидравличните повдигачи докато се напълнят с масло,карай си спокойно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danail_stz Публикувано 14 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2008 тракат хидравличните повдигачи докато се напълнят с масло,карай си спокойноняма опастност от някви повреди така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 14 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2008 не няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 14 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2008 Смени си масления филтър. Не си купуваи някое менте ,а си земи "МАН" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cocko Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 а с какво масло я караш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlaviBluTeam Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 две три секундно чукане прилича повече на биелен лагер (дано не съм прав ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velcho Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 Почти 100% съм сигурен че е от маслото, защото аз бях преди 2 години с ARAL 15W40 и при студен двигател 2-3 секунди(само през зимата) тракаха повдигачите, но след като сложих 10W40 CASTROL Magnatec проблема се реши дори и при -15градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danail_stz Публикувано 15 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 а с какво масло я караш?BP 15W40 минерално. Майсторите дето ми сменяха консумативите ми казаха да сложа такова.Биелен лагер???- колко струва ремонта?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 (Редактирано) Бате не се занимавай с глупости смени филтера и че се оправи!!! Редактирано 15 Февруари 2008 от Niki001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko74 Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 може твоя филтър да не е за теб( ако са ти хидравлични повдигачите,филтъра трябва да е с клапан) провери и аз си мисла че е от филтъра... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 (Редактирано) Ма тва е от филтера бе, клапана се е.е Редактирано 15 Февруари 2008 от Niki001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 Смени си масления филтър. Не си купуваи някое менте ,а си земи "МАН"две три секундно чукане прилича повече на биелен лагер (дано не съм прав )Абе пичове къде го засилихте човека бе.Още малко и основен ремонт да почва.ДВЕ , ТРИ секундно претракване на повдигачите си е абсолютно нормално.Пише си го дори в мануалите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 Да бе нормално е Мойта е прее..на значи,щото не така.Твали искаш да кажеш :hilezh: :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 Да бе нормално е Мойта е прее..на значи,щото не така.Твали искаш да кажеш :hilezh: :hilezh: Абе Ники ,тя твойта може и да не е с хидравлични повдигачи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 Kak да не не.Като се пре.бе клапана на фелтера и не държи наблегане като загасиш вечер на сутринта тои и магистралите са празни и докат ги напълни горе вала баца на сухо. За това трака само сутрин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 По нормално от това здраве му кажи-и при мен тракаше така при палене,че даже повече от 2-3 секунди ама смених марката филтри,сега съм с Champion и го няма тракането сутрин! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baivylcho Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 По нормално от това здраве му кажи-и при мен тракаше така при палене,че даже повече от 2-3 секунди ама смених марката филтри,сега съм с Champion и го няма тракането сутрин!Пичове, може ли някой да пообясни как масленият филтър влияе на задържането на масло горе в клапаните, че нещо не моа зацепя ... не ми го побира ума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
depeche Публикувано 16 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2008 danail-е, най вероятно маслото ти е за смяна, обикновено тогава започват да притракват клапаните, карай и си свиркай, но преди това смени маслото! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 16 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2008 (Редактирано) То всичко хубаво, но минерално масло на Б4 нещо не ми се връзва. Може би майсторите са решили че щом колата е по-стара, значи задължително минерално. Според мене е добре поне полусинтетика да сложиш. Ако скoро си го сменял, карай така 4-5 000 км и го сменявай, да не даваш сега пак пари да го сменяваш. Не че двигателя няма да работи и с минералното, но за мене това е все едно да сложиш бензин 92 вместо 95 И следващия път му сложи 10w40 - 15w40 и 15w50 са малко по-гъсти. Не че и с тях няма да ти работи колата - аз самия съм слагал 15w50 за летния сезон, но за зимата мисля че сам забелязваш резултата от по-гъстото масло Един съвет - вземи и прочети за маслата малко повече - разбери какво означава числото преди w, числото след w и самото w. Например:http://www.tuning.bg/index.php?id=26,140,0,0,1,0http://www.belvedereauto.hit.bg/oils.htmlп.с. моето мнение - недей да сменяваш биелен лагер, недей да сменяваш филтър (освен ако не искаш сега да смениш маслото) т.е. карай си така како е сега Редактирано 16 Февруари 2008 от lllubo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danail_stz Публикувано 16 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2008 danail-е, най вероятно маслото ти е за смяна, обикновено тогава започват да притракват клапаните, карай и си свиркай, но преди това смени маслото!Май,май маслото е за смяна щото станаха 8000км с тва, ама какво масло да сложа и какъв филтър че ми писна да ме лъготят по сервизите вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 16 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2008 Elf-минерално 15W40 сложих аз последния път и съм много доволен-не е мръднало нивото му откакто го сипах.С всички други масла доливах редовно...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 16 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2008 (Редактирано) Филтера да е "MAN" Редактирано 16 Февруари 2008 от Niki001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valkata1 Публикувано 16 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2008 аз съм доволен от mobil1-10w40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko Panchev Публикувано 20 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2008 По всяка вероятност са повдигачите - като остане натиснат клапана при изгасване на двигателят и не държи клапана на повдигачите,те се изпразват и сутрин им трябва малко време да се напълнят и да спрат да чукат.Обикновенно причукват 1 или 2 повдигача,а не всичките.Няма нищо общо с филтъра за маслото.Чукането е много характерно - металическо и отчетливо.Няма нищо страшно и опасно за работата на двигателя.Ако те дразни това чукане решението е в смяната на повдигачите.Може да се сменят и по единични бройки,а не всичките.Съветвам те ако го правиш да комбинираш ремонта със смяната на гумичките на клапаните,ако ти харчи масло.Прецаканите повдигачи се познават при натискане ,без да сваляш разпределителният вал ако малко поддават.Здравите стоят "твърди".Така можеш да опрледелиш кои са за смяна.Карай с полусинтетика,за да могат да се пълнят повдигачите по-бързо.УСПЕХ!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване