Jump to content

Трака при запалване


danail_stz

Recommended Posts

Здравейте,един проблем ме мъчи от известно време и накрая реших да го споделя. Имам 80 B4 2.0 ABK 93г. Когато я запаля сутрин през първите 2-3 секунди се чува едно много гадно тракане което спира веднага след това. Дори нямам идея от къде идва щото докато отворя капака да се поуслушам и спира да трака.Дайте някакъв съвет че съм съвсем бос по тия теми.

Благодаря!

P.S. Това го прави само сутрин когато е студена. :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тракат хидравличните повдигачи докато се напълнят с масло,карай си спокойно

няма опастност от някви повреди така ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти 100% съм сигурен че е от маслото, защото аз бях преди 2 години с ARAL 15W40 и при студен двигател 2-3 секунди(само през зимата) тракаха повдигачите, но след като сложих 10W40 CASTROL Magnatec проблема се реши дори и при -15градуса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а с какво масло я караш?

BP 15W40 минерално. Майсторите дето ми сменяха консумативите ми казаха да сложа такова.

Биелен лагер???- колко струва ремонта??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате не се занимавай с глупости смени филтера и че се оправи!!!

Редактирано от Niki001
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може твоя филтър да не е за теб( ако са ти хидравлични повдигачите,филтъра трябва да е с клапан) провери и аз си мисла че е от филтъра...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си масления филтър. ;)

Не си купуваи някое менте ,а си земи "МАН"

две три секундно чукане прилича повече на биелен лагер (дано не съм прав )

Абе пичове къде го засилихте човека бе.

Още малко и основен ремонт да почва.

ДВЕ , ТРИ секундно претракване на повдигачите си е абсолютно нормално.

Пише си го дори в мануалите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе нормално е :rolleyes:

Мойта е прее..на значи,щото не така.Твали искаш да кажеш :hilezh: :hilezh: :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Абе Ники ,

тя твойта може и да не е с хидравлични повдигачи. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kak да не не.

Като се пре.бе клапана на фелтера и не държи наблегане като загасиш вечер на сутринта тои и магистралите са празни и докат ги напълни горе вала баца на сухо. За това трака само сутрин :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По нормално от това здраве му кажи-и при мен тракаше така при палене,че даже повече от 2-3 секунди ама смених марката филтри,сега съм с Champion и го няма тракането сутрин!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По нормално от това здраве му кажи-и при мен тракаше така при палене,че даже повече от 2-3 секунди ама смених марката филтри,сега съм с Champion и го няма тракането сутрин!

Пичове, може ли някой да пообясни как масленият филтър влияе на задържането на масло горе в клапаните, че нещо не моа зацепя ... :hilezh: не ми го побира ума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

danail-е, най вероятно маслото ти е за смяна, обикновено тогава започват да притракват клапаните, карай и си свиркай, но преди това смени маслото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То всичко хубаво, но минерално масло на Б4 нещо не ми се връзва. Може би майсторите са решили че щом колата е по-стара, значи задължително минерално. Според мене е добре поне полусинтетика да сложиш. Ако скoро си го сменял, карай така 4-5 000 км и го сменявай, да не даваш сега пак пари да го сменяваш. Не че двигателя няма да работи и с минералното, но за мене това е все едно да сложиш бензин 92 вместо 95 :hilezh:

И следващия път му сложи 10w40 - 15w40 и 15w50 са малко по-гъсти. Не че и с тях няма да ти работи колата - аз самия съм слагал 15w50 за летния сезон, но за зимата мисля че сам забелязваш резултата от по-гъстото масло :P

Един съвет - вземи и прочети за маслата малко повече - разбери какво означава числото преди w, числото след w и самото w. Например:

http://www.tuning.bg/index.php?id=26,140,0,0,1,0

http://www.belvedereauto.hit.bg/oils.html

п.с. моето мнение - недей да сменяваш биелен лагер, недей да сменяваш филтър (освен ако не искаш сега да смениш маслото) т.е. карай си така како е сега

Редактирано от lllubo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

danail-е, най вероятно маслото ти е за смяна, обикновено тогава започват да притракват клапаните, карай и си свиркай, но преди това смени маслото!

Май,май маслото е за смяна щото станаха 8000км с тва, ама какво масло да сложа и какъв филтър че ми писна да ме лъготят по сервизите вече :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Elf-минерално 15W40 сложих аз последния път и съм много доволен-не е мръднало нивото му откакто го сипах.С всички други масла доливах редовно......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По всяка вероятност са повдигачите - като остане натиснат клапана при изгасване на двигателят и не държи клапана на повдигачите,те се изпразват и сутрин им трябва малко време да се напълнят и да спрат да чукат.Обикновенно причукват 1 или 2 повдигача,а не всичките.Няма нищо общо с филтъра за маслото.Чукането е много характерно - металическо и отчетливо.Няма нищо страшно и опасно за работата на двигателя.Ако те дразни това чукане решението е в смяната на повдигачите.Може да се сменят и по единични бройки,а не всичките.Съветвам те ако го правиш да комбинираш ремонта със смяната на гумичките на клапаните,ако ти харчи масло.Прецаканите повдигачи се познават при натискане ,без да сваляш разпределителният вал ако малко поддават.Здравите стоят "твърди".Така можеш да опрледелиш кои са за смяна.Карай с полусинтетика,за да могат да се пълнят повдигачите по-бързо.УСПЕХ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...