Jump to content

Смяна на съединител на А4 1.9 TDI AFN


Recommended Posts

Здравейте колеги. Преди 2 дни след 1-2 старта с едно друго Ауди съединителя ми прегря и започна да буксува и пуши. Разсмърдя се на феродо доста гадно. Като изстина колата няма приплъзване, но предполагам, че вече е пътник и се приготвям психически и финансово за смяната му. Проверих в Unitrade и цената на ремонтния комплект /феродов, притискателен и лагер/ е 236 лева, след като върнеш стария. На едно друго място намерих на LUC за 230 лева, а на трето ми предложиха за 325 някъв, но не разбрах марката. Сега върпоса ми е следния....на кой да се спра и колко е горе долу нормалната цена за този комплект. Втория въпрос е колко струва само работата по смяната на съединителя и къде бихте ми препоръчали да извърша тази операция, така че да знам, че е свършена като хората. И последния въпрос е относно демферния маховик....консуматив ли е или се сменя само ако има проблем с него /какви са симптомите/. Цената му е умопомрачителна /1100 лв в Unitrade/....инак го намерих за 800, но при всички положения е доста скъп и силно се надявам моя да си е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,пиши лично на КОКО 100 С4,той ще ти издейства най доброто на добра цена.Иначе за смяната вземат м/у 80-120лв.За майстор виж в препоръчани сервизи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе маховика чак консуматив не е, но след като си го оставил съединителя да приплъзва, не мисля че ще ти се размине. Дано не съм прав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АМА АЗ ПАК ДА ПИТАМ

КЪДЕ ТОЧНО Е ТОЯ МАХОВИК НА АФН

Щото аз сменях съедините, минал през ебахти сагата заради едни последващи проблеми от смяната, е да ви кажа тоя демпферен маховик от хиляа лева е МИТ. Няма го в моята кола!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АМА АЗ ПАК ДА ПИТАМ

КЪДЕ ТОЧНО Е ТОЯ МАХОВИК НА АФН

Щото аз сменях съедините, минал през ебахти сагата заради едни последващи проблеми от смяната, е да ви кажа тоя демпферен маховик от хиляа лева е МИТ. Няма го в моята кола!!!

Ми не знам мит ли е или реалност....но в Unitrade за тоя двигател излиза този демферен маховик със солената цена:bia:. Иначе до онзи ден не ми е приплъзвал съединителя....в момента също не приплъзва, та дано ми се размине. Правих теста и с дръпнатата ръчна спирачка и потегляне на 3-та и колата гасне. Както и да е....ще го сменям съвсем скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.........

Ако точката на отделяне на педала не се е вдигнала - имаш още съединител. По цени на AUTOHIT за смяна вземат 144 лв., за феродов диск ако върнеш стария феродов ти излиза 60-70 лв. в зависимост от модела. Около 50 лв е лагерчето. Притискателен диск едва ли ще се наложи да сменяш, но там цената е пак в зависимост от модела - 130 - 150 лв.

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си Закс,все някой ще ти помогне в Софето да си намериш свестен.КОмплекта е около 400лв. по спомен,ако не ползваш никакв аотстъпка!Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да излизат много неща, великият Жоро също каза че това и било на колата ми, ама не беше това.

Вие вярвайте в каквото искате, аз видях с очите си какво има вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Ако точката на отделяне на педала не се е вдигнала - имаш още съединител. По цени на AUTOHIT за смяна вземат 144 лв., ....

Ами той педала си ми отделя високо от как съм я взел...ма четох че на повечето колеги с А4 е така:lol:. Иначе тая цена 144лв за труд актуална ли е, защото на 1-2 места вече ми обявиха цени от 180-200 лева и се чудя те ли не са в час или инфлацията си казва думата:lol:. Иначе съм решил и притискателния диск да сменя, дори да няма проблем с него.....тъй тъй ще се отваря там, не е кой знае колко скъп. А комплекта на Закс по-добър ли е от тоя на LUC, че да има такава разлика в цената?

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз питах за B4 преди 1 седмица. Но все пак не вярвам да има разлика и ако има да е драстична.

За AUTOHIT в Стара Загора става въпрос, това са официалните представители на VW и AUDI за региона, фирмения сервиз на VAG.

Ако искаш разпитай и ти. Аз се чудя дали да не си го сменя сам, така или иначе и на двете ми B4-ки е към края на ресурса си...

А на аудитата по принцип съединителите си отделят леко горе, съединителите се саморегулират, но при мене вече е доста горе ....

Колкото до LUK или SACHS - ами нямам идея, но преди съм карал с LUK и бях много доволен. Зависи вносителите кое качество са внесли :hilezh:

Между другото за дизел частите би трябвало да са по-скъпи, в горния коментар съм писал цени на частите за ABK мотор

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че между тия марки(а и по принцип) бих си взел SACHS. А официалния му вносител е "В&Д авто" http://www.vdauto.com/bg/about.php Но ако цената в Порше е близка, вземи го от там.

А иначе ,не на повечето а на всички аудита с тоя мотор(а може би и с другите) съединителя е по-висок от на другите коли. Затова, преди да го смениш, първо намери и пробвай същото ауди. Почти съм сигурен, че след смяната, ще останеш изненадан да разбереш, че съединителя ти няма никаква разлика (ако оплакването ти е само височината). Скоро така един приятел извади перфектен съединител. И то пак заради височината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
....... А иначе ,не на повечето а на всички аудита с тоя мотор(а може би и с другите) съединителя е по-висок от на другите коли. Затова, преди да го смениш, първо намери и пробвай същото ауди. Почти съм сигурен, че след смяната, ще останеш изненадан да разбереш, че съединителя ти няма никаква разлика (ако оплакването ти е само височината). Скоро така един приятел извади перфектен съединител. И то пак заради височината.

Е не! Не го сменям заради височината, а защото го запалих - буквално. Разсмърдя се на феродо, появи се пушек....колата не набираше на пълна газ. Абе въобще пътник е:hilezh:. Намерих си на LUK на добра цена и го платих вчера....остава да си намеря и читав майстор за смяната на прилична цена и съм готов:flehan:

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не! Не го сменям заради височината, а защото го запалих - буквално. Разсмърдя се на феродо, появи се пушек....колата не набираше на пълна газ. Абе въобще пътник е:lol:. Намерих си на LUK на добра цена и го платих вчера....остава да си намеря и читав майстор за смяната на прилична цена и съм готов:)

Кач пара ти излезе ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...
  • 2 weeks later...
Здравейте колеги. Преди 2 дни след 1-2 старта с едно друго Ауди съединителя ми прегря и започна да буксува и пуши. Разсмърдя се на феродо доста гадно. Като изстина колата няма приплъзване, но предполагам, че вече е пътник и се приготвям психически и финансово за смяната му. Проверих в Unitrade и цената на ремонтния комплект /феродов, притискателен и лагер/ е 236 лева, след като върнеш стария. На едно друго място намерих на LUC за 230 лева, а на трето ми предложиха за 325 някъв, но не разбрах марката. Сега върпоса ми е следния....на кой да се спра и колко е горе долу нормалната цена за този комплект. Втория въпрос е колко струва само работата по смяната на съединителя и къде бихте ми препоръчали да извърша тази операция, така че да знам, че е свършена като хората. И последния въпрос е относно демферния маховик....консуматив ли е или се сменя само ако има проблем с него /какви са симптомите/. Цената му е умопомрачителна /1100 лв в Unitrade/....инак го намерих за 800, но при всички положения е доста скъп и силно се надявам моя да си е наред.

колега и аз съм със същата кола, спокойно НЯМАМЕ ДЕМФЕРЕН МАХОВИК ми си е съвсем обикновен, т.е. демферите са на притискателния диск. Демферен е на 1.8Т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

<!--quoteo(post=461876:date=Mar 10 2008, 21:29:name=Neotrace)--><div class='quotetop'>Цитат(Neotrace @ Mar 10 2008, 21:29) <a href="index.php?act=findpost&pid=461876"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Здравейте колеги. Преди 2 дни след 1-2 старта с едно друго Ауди съединителя ми прегря и започна да буксува и пуши. Разсмърдя се на феродо доста гадно. Като изстина колата няма приплъзване, но предполагам, че вече е пътник и се приготвям психически и финансово за смяната му. Проверих в Unitrade и цената на ремонтния комплект /феродов, притискателен и лагер/ е 236 лева, след като върнеш стария. На едно друго място намерих на LUC за 230 лева, а на трето ми предложиха за 325 някъв, но не разбрах марката. Сега върпоса ми е следния....на кой да се спра и колко е горе долу нормалната цена за този комплект. Втория въпрос е колко струва само работата по смяната на съединителя и къде бихте ми препоръчали да извърша тази операция, така че да знам, че е свършена като хората. И последния въпрос е относно демферния маховик....консуматив ли е или се сменя само ако има проблем с него /какви са симптомите/. Цената му е умопомрачителна /1100 лв в Unitrade/....инак го намерих за 800, но при всички положения е доста скъп и силно се надявам моя да си е наред.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

колега и аз съм със същата кола, спокойно НЯМАМЕ ДЕМФЕРЕН МАХОВИК ми си е съвсем обикновен, т.е. демферите са на притискателния диск. Демферен е на 1.8Т

Ако колата ти е 90 коня тогава може и да нямаш, на 110 е демпферен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно е демпферен маховика,демпферен е и феродовия диск-пружините,около 800 лв са частите,даже по малко,маховик ЗАКС е около 600лв,160-170 феродов плюс лагерче на Люк.СМЕНИХ ги заради досадно клатене на оборотите на празен ход.СЛЕД НЯКОЛКО напомпвания на педала мотора се успокоява.Другия признак на отиващ си маховик е при горещо време ,при потегляне цялата кола се тресе ,изпада в резонанс,все едно се разпада.Мн гадно.ИЗПОЛЗВАХ го преди смяната за тотални натоварвания с брутален чип,колата се побърква но мирише на феродо и пуши,така и не успях да го строша преди смяната.

СЛЕД смяната всичко е ток и жици ,10000 км вече.който не вярва за цените да ме намери,ще помагам.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам друг въпрос, пак относно съединителя. Става дума за А4 '96-та 1Z 90к.с. - съединителя отделя сравнително високо, струва ми се твърд (по-твърд от тези на другите коли които карах), но майстори ми казват, че е нормален и ще изкара още много. Проблема е, че ме боли крака от постоянното помпане. Другото което прави - сутрин, когато е студено, понякога притриса като го отпускам, ама притриса доста осезаемо. Та, въпроса ми е - мога ли да го направя по-мек по някакъв начин, освен със смяна. И ако сменя само феродовия, дали ще омекне и ще почне да отделя долу?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди съединител отделя горе,на всички модели.Потрисането е или от пружините на феродовия диск или от крив притискател .Педала е твърд заради коксовия лагер и сплита на притискатела.не се занимавай с глупости .Газ до ламарината да побуксува малко съединитела и така.Другото е смяна .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега претрисането ти се получава от маховика което означава че няма да се оправи а ще се засили тресенето.

Би трябвали да ти тресе само на ниски обороти когато колата работи на празен ход и да спира да тресе когаТО натиснеш съединителя.

Това се получава защото демферните прожини не са на феродовия диск а вътре в маховика и когато той блокира няма какво да обира вибрациите на мотора и за това тресе. Но при теб е още малко така че си караи спокоино за сега но се подготви за МАХОВИК!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де, нали на този двигател го нямаше това нещо?! Или съм се объркал. Тресе рядко, когато е студено и в момента в който съединителя опре в огледалния диск, тоест - предния пост ми се вижда по-логичен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и в момента в който съединителя опре в огледалния диск, демферите на маховика не работят защото са блокирали и няма какво да обира вибрациите на мотора и се получава въпросното тресене на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неприятно. Добре де, някъде четох, че 90 коня двигателя няма демпфер или поне такъв който се сменя... Грешно ли съм разбрал? Защото 1000 лева не ми се дават за съединител и демпфер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...