Jump to content

помагайте спешно....


tox

Recommended Posts

Колеги моля помагайте щото не знам кво да правя!

преди 30мин. паля колата студена(не беше палена 7-8 часа) минах 2км и изведнъж светна

ламапата за температурата.Колата беше на стигнала 70градуса .какви може да са последствията и от какво може да е

Температурния датчик го сменявах скоро,ама не работеше като хорта и сложих пак стария.Термостат също смених скоро.

Какво точно показва индикацията на таблото..не съм я преграял щото светна фокато паркирах пред блока.

Пипнах горния маркуч-беше топъл,а долния студен.Моля който може да помгне с мнение да сподели.

Мерси предварително на всички :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моля помагайте щото не знам кво да правя!

преди 30мин. паля колата студена(не беше палена 7-8 часа) минах 2км и изведнъж светна

ламапата за температурата.Колата беше на стигнала 70градуса .какви може да са последствията и от какво може да е

Температурния датчик го сменявах скоро,ама не работеше като хорта и сложих пак стария.Термостат също смених скоро.

Какво точно показва индикацията на таблото..не съм я преграял щото светна фокато паркирах пред блока.

Пипнах горния маркуч-беше топъл,а долния студен.Моля който може да помгне с мнение да сподели.

Мерси предварително на всички :rolleyes:

Погледни да не се е откачил датчика, за нивото на течността, мисля че е от долу на разширителния съд.

На мен ми се беше откачил, когато ми слагаха газовата и лампата за темп. светна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни да не се е откачил датчика, за нивото на течността, мисля че е от долу на разширителния съд.

На мен ми се беше откачил, когато ми слагаха газовата и лампата за темп. светна

ок ще погледна утрещото сега е тъмно..а дали е възможно да е паднало нивото на антифриза?

така,прочетох в една тема че също светвала лампата(мале малко се стреснах с тая лампа :rolleyes: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нивото на антифриз е нормално, проблема е в датчика, който се намира отдолу на разширителното казанче. Лошото е, че датчика е вграден в самото казанче и трябва да смениш него ... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нивото на антифриз е нормално, проблема е в датчика, който се намира отдолу на разширителното казанче. Лошото е, че датчика е вграден в самото казанче и трябва да смениш него ... :hilezh:

Колеги сутрина видях нивото на антифриза и беше доста под минимума(къде е изчезнал...ба ли го)>Мисля че проблема е точно от там по късно ще долея и мисля че всичко ще е ОК>Мерси на всички отзсовали се :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги всичко се оказа,че е от ниското ниво на антифриза...съответно смених и температурния датчил(синия),щото и той май не работи като хората.

Долях около 1литър. антифриз-къде можеда изчезне такова количество,т.е трябва ли да се притеснявам>Маслото е чисто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш теч от някъде, което е нормално за кола на години. Потърси проблема от къде иде за да не се набутваш непрекъсната за антифриз!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги всичко се оказа,че е от ниското ниво на антифриза...съответно смених и температурния датчил(синия),щото и той май не работи като хората.

Долях около 1литър. антифриз-къде можеда изчезне такова количество,т.е трябва ли да се притеснявам>Маслото е чисто.

Колега,

би ли ми казал къде го смени този датчик и колко парички струва?

Говорим за този зад главата нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

би ли ми казал къде го смени този датчик и колко парички струва?

Говорим за този зад главата нали?

Става въпрос за синия датчик....сменя се много лесно.

Махаш пластмасовия капак на двигателя,след което гледаш под маркуча на инжекционн има нещо като тройник.

Там се намира въпросния датчик.Хжанат е с една пластмасова П-образна скоба.

Махаш я много внимателно с дърпане посока към теб.ТОгава буквално просто взимаш датчика.

Внимавай да не остане уплътнението от стария вътре щото ще се чудиш що новия не влиза.

Обеди се че е влезнал плътно и след това слагаш пак П-образната скоба.Внимавай с нея щото е много чуплива-аз я счупих

и се чудех дали такова елементарно нещо може да се намер.Намерих го срещу 1.50лв.

А цената на датчика е 25-30лв,зависи откъде.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Вече един месец дебна от къде може да тече антифриз,но уви няма теч от никъде или поне аз не мога да го открия,

Вчера пътувам за провинцията и по магистралата съм карал със 130-140км.Точно пристигнах и ми светна лампата за температурата отново.Но тъй като вече знам от къде може да е,първо погледнах нивото на антифриза-мамка му пак беше изчезнал некъде.Долях пак,но вече ме притеснява за 1м. съм долял близо 2л. като съм сигурен,че няма теч.Попрочетох доста теми за да намеря евентуални причини и май стигнах до извода: смяна на гарнитура на главата.Кое ме води до това :steinigung:

Доста колеги са описали признаци за издухала гарнитура като един от тях е,че колата при студен старт трябва да работи все едно на 3 цилиндъра,докато не изгори водата влезнала в някой от цилиндрите-при мен това го има доста осезаемо отдавна сутрин при палене,което е много неприятно(а и колата губи мощност).От друга страна пък няма,вода в маслото нито масло във водата.Остава да проверя дали не са твърди маркучите при загрял двигател и ако са твърди,значи ли това че е гарнитурата?

Има ли други признаци за издухала гарнитура и може ли да е друго,защото много ми мяза точно на това.И какви левчета горе-долу трябва да си приготвя за евентуален ремонт (писна ми да вадя д..ба)...........па и майстор ако кажете-цена немате

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........

Колега 99% съм сигурен, че си с издухана гарнитура ... има един тест който можеш да направиш, но трябва да сте 2-ма души ... запушваш маркучето за обезвъздушаване на системата което е в горната част на казанчето и някой трябва да запали колата и гледаш дали започва да се качва нивото (НО ВНИМАВАЙ !!! МОЖЕ ДА СЕ КАЧИ МНОГО БЪРЗО И ДОРИ ДА ХВЪРЛИ НАВЪН ЗАВИСИ КОЛКО НАДУВА). Другото което е при дълго каране виж дали има пяна по повърхноста на антифриза, по маркучите не можеш да разбереш защото системата по принцип ти е надута 1.5 бара .... ами за това се сещам в момента. И аз минах по тоя път, но не отлагай защото на мой приятел и колега от форума му изби през радиатора на сред пътя и се наложи да си прибира колата с платформа .... абе щетите може да са много големи !!!

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да явно че е гарнитурата,а някви цени ???на едно място пише 150-160лв. , на друго 300-350лв. Кое е по близко до истината и къде е да отида не само да ми вземат парите,а и да свършат малко работа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя самата гарнитура е 70-80 лева, но трябва да се шлайфа главата, всичко с труд ще е около 300-350 лева, според мен това е реалната цена.За 100-150 няма да ти шлайфат главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да явно че е гарнитурата,а някви цени ???на едно място пише 150-160лв. , на друго 300-350лв. Кое е по близко до истината и къде е да отида не само да ми вземат парите,а и да свършат малко работа :rolleyes:

За цени е много относително да се говори, първо оточни какъв ти е мотора!

При мен за 1.9 TDI ми излезе;

- гарнитура 100 лв. (оригинална от Порше Б-я)

- болтове 100 лв. (оригинални от Порше Б-я)

- шлайф на главата 20 - 90лв. (20 е обикновен шлайф, а 90 е когато се шлайфат леглата на клапаните както е при ТДИ-то)

- антифриз 50 лв. (G12)

- гарнитурки, гумички на клапаните и разни други дреболии 40 лв.

- труд 150 лв.

Успех и ако има нещо свиркай :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.........

Мотора е 1.6 АKL

Значи общо взето за работа около 150лв,аз частите ще си ги намеря на добри цени...така че около 300 ме оправят.

А болтовете задължително така ли?

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При дизела е задължително, а при бензиновите препоръчително!!! Не прави компромис с чатите гарнитурата задължително я вземи оригинална!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги.Отново няколко въпроса.С помоща на колегите от форума стигнахме до извода,че ми е заминала гарнитурата на главата и така....

Интресеуват ме следните неща:от вчера почна да пуши бял дим при загрял двигател на ниски обороти.Това значи ли,че не трябва повече да я карам?

Друго,което ме дрази е,че на ниски обороти има едно претрисане,все едно прескача кабел,ама не е кабел със сигурност-дали може да е от това че влиза вода в някой цилиндрите.И последното нещо е:нормално ли е колата да губи мощност,защото определено почна да се "мъчи" напоследък.

P.S. Kолата не е прегрявана,не е оставяна без антифриз(държи си 90градуса и на таблото и на климатроника,още не е омешал вода с антифриз и обратно).Може ли в това състояние,което е в момента да е станало нещо друго освен заминала гарнитура.....а и за тези които ще кажат,що още не си я закарал на майстор:такава ми е работата,че за пет минути да излезна-трябва да си взема отпуск.От утре няма да я карам така или иначе докато не я оправя.

Лек ден на всички и благодаря на търпеливите :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не я карай повече ,колега!Охладителната течност има два пътя - или в буталата или в маслената магистрала- все лошо за самия двигател.Спри я и когато имаш време я вкарвай в бокса .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни и свещите.Незнам колко време я имаш колата но ако не си ги сменял скоро,смени ги.Поогледай я пак на канал да не като сте сменяли термостата да сте направили нещо.Казваш че долния маркуч е студен-да не да не отваря както трябва..Моята като грееше разбрах че е от главата като отворих капачката на казанчето за вода плаавно,тя взе да фъщи като луда водата.Сега като е на 90 отварям тапата съвсем леко съска(тия 1.5 бара) и я оставям разбита без да почне да хвърля.Та тогава смених термостата отворихме главата сменихме гарнитурата (130лв) шлаиф (20лв).Когато я запалих пак грее....ШАХ С МАТКАТА...накрая се оказа че водната ми помпа е с пластмасова турбина която се е пукнала и не върти на оста си.Погледни водната помпа да не от там да тече вода.

ПС.Маалко ме съмнява че е от гарнитурата,може и тя да е за смяна вече но поогледай преди да отваряш моторя

Редактирано от T.Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни и свещите.Незнам колко време я имаш колата но ако не си ги сменял скоро,смени ги.Поогледай я пак на канал да не като сте сменяли термостата да сте направили нещо.Казваш че долния маркуч е студен-да не да не отваря както трябва..Моята като грееше смених термостата отворихме главата сменихме гарнитурата (130лв) шлаиф (20лв).Когато я запалих пак грее....ШАХ С МАТКАТА...накрая се оказа че водната ми помпа е с пластмасова турбина която се е пукнала и не върти на оста си.Погледни водната помпа да не от там да тече вода.

ПС.Маалко ме съмнява че е от гарнитурата,може и тя да е за смяна вече но поогледай преди да отваряш моторя

Колега първо мерси за съветите(може да съм ми от полза).Свещите съм ги сменил с BERU,Teрмостат BEHR е сменяван също,няма теч от него(по VAG работи перрфектно).Отосно долния маркуч-това беше първия случай(светна ми лампта за температурата,а беше качила само до 60-70градуса ) в който разбрах,че ми губи антифриз.Лягал съм гледал,съм няма теч-аз почнах да се съмнявам че нещо не е наред след като една сутрин започна да пали на 3 цилиндъра(всеки ден оттогава) и след като я изфорсирам почва да работи нормално що годе(вода в някой от цилиндрите и в началото я изгаря и за тва :D ).Тогава няколко колеги от форума ми казаха за няколко други симптоми за тръгнала гарнитура,но аз нямах нито един от тях(маркучите са меки,няма вода в маслото и обратно,нямаШЕ сиво бял дим,нямаше теч,не грее на код 51 и на таблото,има парно....),докато не изпуши вчера белия ДИМ.Само за водна помпа не съм проверявал дали работи ,а и не знам как се проверява :)

Та така сега се чудя дали да се прибирам с нея от работа :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега първо мерси за съветите(може да съм ми от полза).Свещите съм ги сменил с BERU,Teрмостат BEHR е сменяван също,няма теч от него(по VAG работи перрфектно).Отосно долния маркуч-това беше първия случай(светна ми лампта за температурата,а беше качила само до 60-70градуса ) в който разбрах,че ми губи антифриз.Лягал съм гледал,съм няма теч-аз почнах да се съмнявам че нещо не е наред след като една сутрин започна да пали на 3 цилиндъра(всеки ден оттогава) и след като я изфорсирам почва да работи нормално що годе(вода в някой от цилиндрите и в началото я изгаря и за тва :) ).Тогава няколко колеги от форума ми казаха за няколко други симптоми за тръгнала гарнитура,но аз нямах нито един от тях(маркучите са меки,няма вода в маслото и обратно,нямаШЕ сиво бял дим,нямаше теч,не грее на код 51 и на таблото,има парно....),докато не изпуши вчера белия ДИМ.Само за водна помпа не съм проверявал дали работи ,а и не знам как се проверява :D

Та така сега се чудя дали да се прибирам с нея от работа :D

В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ Я КАРАЙ !!!! За да притриса и да работи на 3 цилиндъра първоначално може да има вода в единия цилиндър ... когато тази вода стане прекалено много за да не може буталото да стигне до ГМТ ще се получи така наречения воден удар, а последиците от него са тежки (укривена биела например)!

Успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да сменя водна помпа трябваше да падне цялата предница-броня фарове радиатори и т.н.На А3 незнам как седят нещата.Отвори виж помпата здрава ли е защото толкова много вода да губи и да няма теч нещо става.Не я карай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе толкова много се изписа,а на всички им е ясно,че това е гарнитура и си вкарва вода в цилиндрите.

OK изписа се,изписа се ,но никой ли няма наблюдение това претрисане на мотора на ниски обороти и загуба на мощност-дали се дължи на това проблема с гарнитурата,щото има логика да е така?Аре да видя разбирачите кво ще кажат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OK изписа се,изписа се ,но никой ли няма наблюдение това претрисане на мотора на ниски обороти и загуба на мощност-дали се дължи на това проблема с гарнитурата,щото има логика да е така?Аре да видя разбирачите кво ще кажат :hilezh:

Притрисането нали ти обясних на какво се дължи ... ВОДА В ЦИЛИНДЪРА ... щом има вода няма добро изгаряне, следователно няма мощност и пуши !!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...