SpeedyMan Публикувано 16 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2008 баце не знам какво обсъждаш ама 700 кила срещу тон и половина нещо ми се губи смисъла ...Те и вчера от Пежо бяха много отворени ама... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 16 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2008 к'во стана с'а? нещо изпуснах ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 16 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2008 к'во стана с'а? нещо изпуснах ли ?неедна пичка само пита за тебе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kuro Tores Публикувано 16 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2008 Казаха пилотите на колите-рекордьори на максимална скорост (Audi 80) Качете се, покарайте, пък после коментирайте.Никой (здравомислещ) не би казал, че 2.0 "шестак" е най-вървежния двигател, но не би казал и че е смешен... Аз лично го намирам за доста приятен при нормално шофиране. Имайте предвид, че "шестаците" правят по-често работни тактове на оборот сравнено със същия двигател, но 4 цилиндров!Така, че айде да приключим с темата за 6-те цилиндъра, от която ви потича слюнка, и да се върнем на въпроса - Пежо 106 или Ауди А4 - кой кой? Хахаха то е 34 520 много върви пада от 115 коня ауди 80,баща ми кара бмв е 36 320 и аудито и наистина друго си е като се разварти шестака ,за 316-ките нямам думи там кат се разварти спортната 100-кониова злоба и стаа лощо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 16 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2008 за 316-ките нямам думи там кат се разварти спортната 100-кониова злоба и стаа лощо Лошо за публиката, щото почват да се давят в неистов смях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 16 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2008 Е не всека 100-кониова злоба мое да вдигне 200, требва си и аеродинамика за това 316 и 200 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 16 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2008 316 и 200 ? Пак се почва 100 коня са достатъчни за 200. Стига да си ги постигнал при тази скорост, демек стига да си на около 6000 оборота, където моторите 1.6 си постигат максималната мощност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 17 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2008 Ко стана ве пичове ?надбегахте ли го тоя кенеф пежото с холната гарнитура 1.8 Т ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 18 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2008 Ко стана ве пичове ?надбегахте ли го тоя кенеф пежото с холната гарнитура 1.8 Т ?Той може и тебе да надбяга ако се постарае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SG mobile Публикувано 19 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2008 (Редактирано) холната гарнитура 1.8 Т ?Като се замисли човек имат сходни точки. Редактирано 19 Юни 2008 от SG mobile Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 22 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2008 (Редактирано) Онзи ден една такава 106тица ми се назлоби преди Коматевския възел в Пловдив. Настигам я в най-лявата лента и намалям зад нея. Тя се дърпа вдясно и започва да ускорява, аз също. В интерес на истината ми даде зор, но и моето ускорение започна от 3та предавка и 1300-1400 оборота. Някакси така се стекоха обстоятелствата че не върнах на втора. Шофьора като се дръпна аз започнах да си ускорявам нормално, без да зоря колата. Видях че той натиска, адреналина ми се качи и реших да натисна и аз. В край на сметка го духнах, но определено не е за подценяване. Пишкин пича въшка бе! ;)п.с. дано да съм обяснил що-годе ясно. Редактирано 22 Юни 2008 от kasho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 22 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2008 ми аз го разбрах такакараш си начи и пред теб кенефама като казвам кенеф имам в предвид ония дето съм го пуснал в темата за бмв-тата и крайслеритедемек селски външен кенеф грубо скован от прогнили дъскиа вътре срано пикано повръщанои то не само в дупката а и по цялото клекало та даже и пред вратата'ма стига толкоз за кенефата настигаш го ти значи и кенефа ръц у десно и газзззззза вътре един педераст мазен селски дето не е чувал за правилник за движение по пътищата и к'во се пра'й и не се пра'й докато те изпреварват..та дава газ пендехото посрано седнало в оповръщания си селски кенефа ти се опитваш да го изпревариши накрая го изпреварваша кенефа си остава 'се така кенеф даже и след изпреварванетоама както казах не некаква луксозна тоалетна с писоари и мивки и осветлениеа прост селски кенеф осран оповръщан и опикан и за капак в средата на дупката дамска превръзка а на нея пише под кървищата - PEUGEOT... опссс пак се отплеснахта аз така го разбрах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 22 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2008 Сигурно не е било рали значи - що не дойдеш на боята ще те пуснем с едно саксо - (то е почти същата кола само че ситроен) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 22 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2008 Ngoro, е тва е да имаш дар слово! Описа го много по-богато, образно и наситено от мен, въпреки че не си бил там. Иначе точно си разбрал. А на колегата Oyama - не знам наистина дали беше рали, бях зад него за кратко Ама ми даде зор де. Аз обичам да се дърпам някъде като се случи инцидентно, ама чак да ходя някъде специално за това - не съм толкова зарибен. Пък и нямам сериозен и истински драг опит. А и съгласи се, ще ми повлияе много зле на самочувствието ако на първия ми истински драг ме накаже някаква френска пича въшка :hilezh: :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
David Core Публикувано 17 Април 2009 Доклад Share Публикувано 17 Април 2009 За най-голямо разочарование, на всички които писаха в тази тема ще пиша 2 неща...1. и двете коли вече не са сред живите 2. пусках се с а4ка 1.8т и му скъсах шушоните до 120тина километра... след това в зависимост от това как е тръгнал този с аудито и още други фактори или ме задминава едвам едвам, или ме отвява.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 17 Април 2009 Доклад Share Публикувано 17 Април 2009 ебаси сапунката, година по късно и двете главни героини умрели !са бюджета на сер'яла орязан, сапунката ще отива към последния си епизод.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 17 Април 2009 Доклад Share Публикувано 17 Април 2009 ебаси сапунката, година по късно и двете главни героини умрели !са бюджета на сер'яла орязан, сапунката ще отива към последния си епизод....Деба, не е истинска сапунка тва щом никой не забременя от брат си. Слаб сценарии! Искаме римейк! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 18 Април 2009 Доклад Share Публикувано 18 Април 2009 Аз съм с впечатлението,че шоферите на Пежо и Ситроен техните ,топ-версий" са много самоуверени... В Дупница миналата година един с 1 Саксо искаше да се пускаме -,,Щял да ме точкова" в последствие се отказа... Миналата седмица се прибирам и минава покраи мен 1 Пежо 306 s16 - 156к.с. с ремуси,черни стъкла и т.н.Прави фуртиций предреди всички дава газ яко и така... Викам я да те вида колко си ербаб. Какво да Ви кажа -гола вода ама мнооого зле...До 4 000 об. карах с него на 1 и 2 ра,оня напъва ще му изкара буталата,на 3 напрово не ме видя. По темата- мн.се съмнявам куатрото да падне на старта... за високите скорост да не говорим... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 18 Април 2009 Доклад Share Публикувано 18 Април 2009 (Редактирано) На мен едно Саксо 16В ми взе старта с една дължина, но след 90км/ч. като го изпреварих и се подмести от струята... Уточнение: бях със зимни гуми, комби и съм само предно. Редактирано 18 Април 2009 от audi6644 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
werz Публикувано 19 Април 2009 Доклад Share Публикувано 19 Април 2009 Аз съм с впечатлението,че шоферите на Пежо и Ситроен техните ,топ-версий" са много самоуверени... В Дупница миналата година един с 1 Саксо искаше да се пускаме -,,Щял да ме точкова" в последствие се отказа...Щеше да те точкова.Особено като даваше 15.6-15,4 на Божур със кола измерена 220коня на главини.1.8т комби куатро е безподобен мъртвец-говорим за висока 16ка ниска 17ка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 19 Април 2009 Доклад Share Публикувано 19 Април 2009 И аз тва казвам - май никой не се е засичал с истинско ВТС/рали, най мноо некой 1.4 xs калпазан да ви е седял на задните брони и вие да сте се кефили че биете . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 20 Април 2009 Доклад Share Публикувано 20 Април 2009 (Редактирано) Щеше да те точкова.Особено като даваше 15.6-15,4 на Божур със кола измерена 220коня на главини.1.8т комби куатро е безподобен мъртвец-говорим за висока 16ка ниска 17ка Колега не говорим за Божура в момента(и тия времена ги давах с едни галоши, после 15,1 си давах спокойно и то с 95) ,а за Дупница.Щял е да ме точкова,но някой друг път...Защо се отказа тогава. Ти колко мислиш ,че ще даде това Пежо в Дупница ниска 15 ли ?! Като му казах айде бе отворен,той ми вика ааа не, ти точкова Октавията и мен ще ме точковаш... Ако идваш на 03.05. в Сливен вземи го с тебе да го преслушам. Редактирано 20 Април 2009 от tarikata_cs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване