Jump to content

Старата нова Любов


Recommended Posts

Значи 1.8 DZ B3 Quattro... Дали е от грипа не знам, но вдига температура... Перката се включва и охлажда но пак двигателя държи около 100-на градуса... Дали е за термостат... или... Термостата съм го купил но ако е нещо друго казвайте овреме... щото като влизам в бокса да влизам за яката работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да ми кажете как се монтират амортисьорчетата на багажника... Значи аз знам как се слагат в сглобките... Проблема е, че новите амортисьорчета са една идя по-дълги от старите... как да ги свия и да ги задържа в свито положение докато ги монтирам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За амортисьорчетата не знам, но си провери водната помпа може да е сдала багажа :)

Някакви по-особени признаци може ли да ми дадеш дали е здала фира водната помпа, понеже днес нарочно я загряхме и отвори втория кръг... пусна перката на малко под 100 градуса и докато я карах днес си държеше 90-100 градуса... Възможно ли е да ми го е направила този номер понеже цяла зима не е карана... даже не е припалвана... Аз все пак ще подменя термостата заедно с прочистване на цялостната охладителна система...

И ето го последния проблем... Значи днес на тъмно (на габарити) видях че подсветката на часовника не работи заедно със долната част на оборотмера, там където са критичните обороти... Крушка ли е или е нещо по-така...

И още един проблем... понеже обичам да си държа ръката на скоростния лост, забелязах че има едно като удряне в лоста когато преминавам на по-висока скорост и точно тогава когато отпускам съединителя... Някаква идея от какво може да е това удряне в скоростите... Понеже колеги усеща се бая... направо рита скоростния лост... Колата е Quattro модел 86г. DZ двигател... А и препоръчайте майстори които са доказани от колеги от форума... Писна ми да давам стотици левове да не уточнявам колко без да се разрешават проблемите...

Предварително благодаря на всички изразили мнение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подсветката на часовника не работи заедно със долната част на оборотмера, там където са критичните обороти... Крушка ли е или е нещо по-така...

да, 2 крушки - една на самия часовнмк и една има точно там при критичните обороти :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е само това ли са мненията по въпросите ми... Хайде, хайде, не се стеснявайте...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

инструкций ? :unsure:

Ами демек помагай колега...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ето още едно допитване... Неотдавна подочух за монтиране на някакви релета на фаровете, при което почвали да светят както трябва като сила и качество де... Та питането ми е, Каде? и Колко?, ще ми струва това удоволствие...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехооо никой ли няма предложения... Поне по една от темите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега според мен е термостат,а за крушките на таблото колегата ти е дал точни инструкций :blink::hilezh:

а за фаровете на мен лично ми сложиха релета,защото ми нагряваше ключа за фаровете,и след ъпдейта спря да грее :bia:<_<

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега според мен е термостат,а за крушките на таблото колегата ти е дал точни инструкций :hilezh::hilezh:

а за фаровете на мен лично ми сложиха релета,защото ми нагряваше ключа за фаровете,и след ъпдейта спря да грее :hilezh::hilezh:

поздрави

E добре де ама къде това, и колко хартийки ще струва това удоволствие...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за ритането което се получава във скоростния лост някой да знае нещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе дайте някакво предложение как да си монтирам амортисьорчетата на багажника...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе дайте някакво предложение как да си монтирам амортисьорчетата на багажника...

Не виждам какво те притеснява точно там.Ако нямаш достатъчно сила сам да държиш леко едното натиснато и с другата ръка да го сложиш на ушенцата вземи си помощник!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам какво те притеснява точно там.Ако нямаш достатъчно сила сам да държиш леко едното натиснато и с другата ръка да го сложиш на ушенцата вземи си помощник!
Ти си психопат... Налягането вътре е непосилно за човешки мускул... Трябва ми някаква, нещо като полупневматична система за задържане...Други предложения...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си психопат... Налягането вътре е непосилно за човешки мускул... Трябва ми някаква, нещо като полупневматична система за задържане...Други предложения...

Иди на сервиз е моето предложение. Това не ти е АМД да му натикаш един кулер и да си хепи.

Не знам какви са ти амортисьорчетата но моите са 600 Нютона. Сиреч 60 килограма сила. Аз толкова мога да смачкам.

С акъл.

Ако не с акъл то с лост. ;)

За лост ползвам отверка. Не за компютри...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, днес докато разглабях бравите на вратите забелязах някакви странни прекъсвачи на задните врати, вградени в "касите" на вратите... И единият е счупен по долу са снимките на детайла, разглобен... Питането ми е възможно ли е този детайл да бъзика централното и от къде мога да си закупя нов здрав такъв елемент...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде, бе ей... давайте предложения...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде, бе ей... давайте предложения...

това е прекъсвача за плафоните в купето, дава информация при отворена врата да светне плафона.При теб като гледам как е счупен най вероятно е блокирал в отворено положение и от там централното се бърка че има отворена врата.Мисля че ще го намериш във всеки магазин на Ауто плюс но в делничен ден.Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, днес докато разглабях бравите ........ Питането ми е възможно ли е този детайл да бъзика централното и от къде мога да си закупя нов здрав такъв елемент..

Здравей, колега

Виждам, че си от София а аз имам един такъв елемент ;)

Остави някакъв тел. за връзка.

Та дано да е от този елемент, че много гадно като не ти работи нещо ;)

Редактирано от СЕКТОР
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...