Capo69 Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 Искаш някак си да ме убедиш че имаш кола 4.5 литра обем и харчи 10,5 на извънградско, това какво на празен ход и по нанадолнище ли.....А сега ако ми кажеш къде съм написал разход 10,5 ще ти дам 2000 евра !!!!Ако ли не ............ Разхода ми е (на тази кола) 11,9л/100; 14,9л/100; 21,9л/100 по данни на производителя.По мои наблюдения 11; 16,9; 25 това при спокойно каране. Извън града с 90км/ч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen Borisov Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 Аз имам друго предложение. Идваш монтираш ми на колата устройството, тестваме го 2-3 седмици. Ако ми свали разхода с повече от 15% го купувам, ако не - си го прибираш. Горивото си го плащам аз. Всеки ден въртя от 30 до 50км. А и едно ходене до Варна ще имам задължително. Колата си я знам точно колко гори и то точно при какви условия и стил на шофиране така, че ако има задоволителен положителен ефект машинарийката, няма как да не го забележа.Аз съм съгласен. Немога да дойда на място да ти го монтирам, все пак се изисква изработка на планки, нужни са инструменти и т.н. , което трябва да го направим в сервиза. Немога да помъкна целия шкаф с инструменти. Аз съм от Горна Оряховица. След това относно плащането аз немога да ти го монтирам и да ти кажа "чао" и да чакам да се обадиш, нито те познавам нито нищо. Аз сервиза няма да го изместя той си е тука от 12 години. Ако не ти смъкне с поне 15% разхода си го свалям и ти връщам парите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 Нормално е набълбукатора да вдига разхода. Тия 30-50 Ампера трябва да се вземат от някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen Borisov Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 Няма нужда от толкова голям ампераж 20-25А са напълно достатъчни. И какво дефакто става- колата започва да върви повече, вседствие от изгарянето на водорода, а от там идва и икономията. Въпроса е когато колата започне да върви повече, шофьора да си кара както си е карал и преди, а не да натиска повече и да се изкушава, така наитина няма да има ефект. Когато си е карал със 100 по магистралата и сега си кара със 100 ефект ще има гарантирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 Ще си замълча тактично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Capo69 Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 Когато си е карал със 100 по магистралата и сега си кара със 100 ефект ще има гарантирам.Недей да гарантираш, че ще започнем да говорим и за пари За дизел не споря защото нямам. Колегата grizzly ще коментира там Аз съм човека за бензина и газ-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen Borisov Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 Ще си замълча тактично. Колега не разбирам защо се заяждаш и какво целиш с това. Също така невиждам кое е толкова смешно. Може да греша с изводите ми, но в крайна сметка затова е форум да се споделят мнения, коментари, изводи, наблюдения и т.н. Моля те обясни какво е твоето виждане. Мисля, че не падам от марс, скоро се дипломирам точно в тази област - топлотехника. Ще ми е интересно да чуя друго мнение, все пак човек се учи докато е жив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Един_Луд Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 Аз имам друго предложение. Идваш монтираш ми на колата устройството, тестваме го 2-3 седмици. Ако ми свали разхода с повече от 15% го купувам, ако не - си го прибираш. Горивото си го плащам аз. Всеки ден въртя от 30 до 50км. А и едно ходене до Варна ще имам задължително. Колата си я знам точно колко гори и то точно при какви условия и стил на шофиране така, че ако има задоволителен положителен ефект машинарийката, няма как да не го забележа.Аз съм съгласен. Немога да дойда на място да ти го монтирам, все пак се изисква изработка на планки, нужни са инструменти и т.н. , което трябва да го направим в сервиза. Немога да помъкна целия шкаф с инструменти. Аз съм от Горна Оряховица. След това относно плащането аз немога да ти го монтирам и да ти кажа "чао" и да чакам да се обадиш, нито те познавам нито нищо. Аз сервиза няма да го изместя той си е тука от 12 години. Ако не ти смъкне с поне 15% разхода си го свалям и ти връщам парите.Аз съм склонен да инвестирам едни 750 лв в този експеримент, ако уточните условията. Така или иначе нищо не губя - ако Митака реализира икономия, ще си плати устройството. Ако няма икономия, колегата Пламен Борисов ми връща инвестицията.Въпросът е как ще познаем кой е прав. Помислете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 То това за идването ясно, аз просто така го написах. Но сега като се замисля тзи 15% ми идват малко. Правя си следната сметка:въртя да кажем 10000км годишно, колата ми гори 10л/100км, това прави 1000л газ годишно, това към момента са 1200лв. 1200-15% = 1020, което ще рече, че с балбукатора спестявам 180лв годишно. 750:180=4,16 тоест след малко повече от 4 години балбукатора ще се изплати. Предполагам, че гаранцията му (ако има такава) е по-малка от този период. А и 4 години ми се виждат адски много за да почне да работи на + както се казва. Та като сложа нещата на кантар ... ми се струва неизгодна офертата. Или трябва да въртя по 20-30000км годишно, или балбукатора трябва да струва не повече от 250-300лв, или пък икономията трябва да е не 15, а 40%, което много,много силно ме съмнява да е осъществимо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 (Редактирано) @Пламен Борисов.Не се заяждам. Опитвам се да спестя кинти на колегите. Явно безуспешно.Колега, в ето ТОЗИ ПОСТ. И следващите му съм дал достатъчно обяснения защо това не може да работи. Останалото е романтика. Изморих се да пиша.Познавам доста хора с МАГНИТИ при които като ги сложиха имаха страхотна икономия. Ентусиазма прави чудеса. Но като мине малко време нещата си идват на място.Ще го напиша още веднъж. НЯМА НАЧИН С 250-500 ВАТА ТОК ДА СЕ ПРОИЗВЕДЕ смислено количество водород който да промени каквото и да било в работата на какъвто и да е смислен двигател. Още повече като тока се произвежда от СЪЩИЯТ двигател.Единственото което може да направи НАБАЛБУКАТОРА е да вдигне разхода поради увеличените загуби. Редактирано 27 Април 2011 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen Borisov Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 Току що ми хрумна и друга идея. Палим моя Сеат пълним догоре и изклчвам системата. Отиваме до Русе или някъде по насам Бяла примерно, връщаме се пълним на същото място пак догоре. Този път включвам генератора и същото се повтаря. Аз си поемам нафтата ако няма ефект, а Митака(примерно) ако има ефект. Мисля че също става )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 Недей да гарантираш, че ще започнем да говорим и за пари За дизел не споря защото нямам. Колегата grizzly ще коментира там Аз съм човека за бензина и газ-та Ще се осмеля и аз да кажа две думи в тази тема.Навсякде, където съм чел за такива устройства, всички казват, че при дизел разликата е най-осезаема, при бензинови мотори много по-малка, а при газова конверсия няма никакъв смисъл да се прави. Там няма абсолютно никаква икономия, както и ти си забелязъл.Аз лично, поне засега не бих си сложил на Рибата такъв генератор.Ама след месец два, може пък да проявя интерес.Така, че пишете, колкото повече, толкова повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Capo69 Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 колата ми гори 10л/100км, това прави 1000л газ годишноНе се хаби да смяташ сложни неща. На ГАЗ икономия няма и вървеж повече няма.Нали го написах Ако някой е навит може да заложим по нещо аз утроявам при положителен резултат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 (Редактирано) @Пламен - Може. Тая система как я изключваш? С ключе на тока или подменя цялото ЕКУ + периферията на двигателя?Нещо аванси, ала-бала?--------... че при дизел разликата е най-осезаема...Да, при дизел има най-голяма "икономия". Там най лесно се ремапва таблицата (анти чип-тунинг). Редактирано 27 Април 2011 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Capo69 Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 (Редактирано) @Пламен - Може. Тая система как я изключваш? С ключе на тока или подменя цялото ЕКУ + периферията на двигателя?Нещо аванси, ала-бала?--------Да, при дизел има най-голяма "икономия". Там най лесно се ремапва таблицата (анти чип-тунинг). Да-да !!!!С такава схема за анти чип разхода ми се покачва от 11л на 18л/100км. И там нещата не се връзват. С ремап само покачване на разхода и никакъв вървеж.Имам чувството че от 410коня са 120 И това съм тествал и то на бензин и на газ.Не бой се колега grizzly. Тук не мое да те излъжат Edit:Клетката ми е с 33 пластини в този вид:+///-///+///-///+///-///+///-///+Клетката е купена не е самоделка и сайта обещава до 40% икономия или повишена мощност което за сега не е така.Писах им и отговор от тях само един:Put the extender in the lambda sensor tooПовече не отговориха. Така че правете си сметка много добре.Не пиша сайта за да не излезе реклама но ако имам разрешение ще го направя.Съмнява ме че сайта е доста оборотен защото има доста реклами и явно доста като мен Редактирано 27 Април 2011 от Capo69 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen Borisov Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 @Пламен - Може. Тая система как я изключваш? С ключе на тока или подменя цялото ЕКУ + периферията на двигателя?Нещо аванси, ала-бала?--------Да, при дизел има най-голяма "икономия". Там най лесно се ремапва таблицата (анти чип-тунинг). С ключе, с което просто му спирам тока. Толкова от мен засега. Лека вечер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 Митака(примерно) Митака имайки предвид, че е убеден в неефективноста на тая джаджа, при положителен ефект вместо да ти плати нафтата, не е ли достатъчно да сподели резултатите от теста на всеуслушание. Това ще си е една чудесна реклама за човек като теб, дистрибутор на джаджата. А и как ще разбера дали с цъкването на копчето не се променят и някои от настройките, за които споменава Гризли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 Няма нужда от толкова голям ампераж 20-25А са напълно достатъчни. И какво дефакто става- колата започва да върви повече, вседствие от изгарянето на водорода, а от там идва и икономията. Въпроса е когато колата започне да върви повече, шофьора да си кара както си е карал и преди, а не да натиска повече и да се изкушава, така наитина няма да има ефект. Когато си е карал със 100 по магистралата и сега си кара със 100 ефект ще има гарантирам.Колега за човек който монтира такива уретби би трябвало да си запознат с принципа на действие на системата, на нас като незапознати с тази система би ли обяснил точно принципа на действие и откъде идва икономията според мен това не може да стане от количеството отделен водород който да замести дизела, на мене ми изложиха някакви теории , но бих искал да знам мнението ти като професионалист или просто монтираш механично системата без да знаеш как точно действа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen Borisov Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 А и как ще разбера дали с цъкването на копчето не се променят и някои от настройките, за които споменава Гризли?Изключително елементарно. Проследяваш кабелчето то просто прекъсва веригата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 http://vbox7.com/play:da18eb7eето ви един балбукатор сложен .. просто за визуализация . за тези които не са го виждали . аз също съм скептик по въпроса . поне за момента Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Capo69 Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 Кога ще дойдат тези хубави времена и какво ще си правим нашите бълбукатори ????Явно хубавото предстои Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 (Редактирано) Вчера един приятел успешно пусна в експлоатация конструирания от него HHO генератор колата е тествана без генератора само на дизел с 1 л минава 27 км, когато генератора е включен пробега става 34 км споменах му за Гризли и човека обеща на 15 ти да дойде и да изтестват заедно колата. Колегата Инкози и още няколко колеги подробно разгледаха системата и се надявам Инкози да пусне някоя и друга снимка на машинарията,Радвам се че експеримента е успешен защото непряко участвам с един алтернатор дарен за експеримента. Редактирано 28 Април 2011 от emsi_audi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 25 % икономия е добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 Колега Капо 69Колко парички ще търсиш на бълбукатора ти, ако си решил да го продаваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 29 Април 2011 Доклад Share Публикувано 29 Април 2011 (Редактирано) Добре де, а за мотора не е ли малко вредно?Освен това при колите с ламбда сонда не трябва ли да се прави компенсатор?Малко добавка: Водород в резервоара, или как може да се преобразува до течност в нормални условияЕто и сайта на CELLA ENERGY Редактирано 29 Април 2011 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване