Jump to content

Водороден генератор


Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Отговори 393
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

БМВ,преди няколко години показаха кола задвижвана от водород,ама на последната,като и падна тавана на алианц арена пак си минаха на добрия стар петрол. :smilie_colors1::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Не знам само защо се смеете на темата? HHO генераторите са изключително ефективно решение, когато трябва да се пести гориво. Има експериментатори, които сами си правят такива генератори, но е трудно да се произведат 20 литра Браунов газ в минута. Това си е цяла технология и си има фирми които ги произваждат и продават по цял свят. Икономията се получава от по-доброто и пълно изгаряне на горивото и може да достигне до 30-40% при по-стари дизелови двигатели! Много е ефективно и при бензинови с по-голяма кубатура. Тези системи са фабрично производство и се продават отдавна. Ето линкове:

http://www.hho-plus.com/ - чужбина

http://hho-hydrogensystems.com/ - в българия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай стига бе! Вярно ли има кирия в тея устройства!??? Как не сме се светнали до сега!?

На втория линк четвъртата джаджа ме порази направо!

Система ECOMAX

Система, която отстранява детонацията при работа на двигателя с нискокачествени горива. Може да се използва за тунинг - увеличаване на степентта на сгъстяване и увеличаване на налягането от турбокомпресора

:rolleyes::(:hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много по-интересни са генераторите на Браунов газ.

Какво ти е толкова чудно? Устройството, доколкото разбирам поддтиска детонацията и следователно може да увеличиш степентта на сгъстяване или налягането от турбото, без това да предизвика детонация. Какво те порази?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tи имаш ли няк`ва бегла представа какво е това СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде обясни тогава на всички що е то степен на сгъстяване и какви са начините за промяната й!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що така заяждаш шефчето на сайта за готини играчки? Я виж какви са модерни.

Има и PWM дори. Може да модулира молекулата на водорода до колко да се сгъсти. Е това е степен на сгъстяване. Задава се с потенциометър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде обясни тогава на всички що е то степен на сгъстяване и какви са начините за промяната й!?

Вие се подигравате, но самолетни прозиводители от Сааб не спят. Преди доста години изкараха двигател с променлива степен на сгъстяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо има правенето на пари от вода със СААБ и променливата степен на двигател който не сме виждали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде обясни тогава на всички що е то степен на сгъстяване и какви са начините за промяната й!?

Защо в темата за hho (Браунов газ), да обяснявам за степен на сгъстяване? Ако толкова държиш, пусни нова тема, ще ти разясня нещата:unsure: А, защо пък на всички?

Но все пак, там пише: Може да се използва за тунинг... Т.е. ако ще правиш тунинг на двигателя, като увеличиш степента на сгъстяване (по някой от всеизвестните начини) или увеличиш налагането получено от турбината (има няколко начина), налягането в края на такта сгъстяване и в двата случая ще се повиши. Това рязко ще повиши склонността на на двигателя към детонация. За да я избегнеш, ще трябва да използваш гориво с по-високо октаново число, което може въобще да не се продава в бензиностанциите или в най-добрия случай е по-скъпо. Та ако намалиш склонността на двигателя към детонация по друг метод (например със системата EcoMax), може да си използваш обикновен бензин.

Като ти чета постовете, оставам с убеждението, че си мислиш, че ЕкоМакс увеличава степента на сгъстяване?! Е, браво!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам само защо се смеете на темата? HHO генераторите са изключително ефективно решение, когато трябва да се пести гориво. Има експериментатори, които сами си правят такива генератори, но е трудно да се произведат 20 литра Браунов газ в минута.

Дори е направо невъзможно. Защото енергията се взима от основното гориво на колата. И разхода нараства до неузнаваемост. :onceldoc:

По-просто казано - НЯМА начин с 50-100 Вата ток да се произведе смислено количество газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Енергията, която е необходима за разлагане на водата, е за сметка на алтернатора. Разбира се, алтернатора се задвижва от двигателя и няма начин да при изгаряне на получения газ от водата, да получиш повече енергия, отколкото си вложил при нейното разграждане (закон за запазване на енергията). В този смисъл, не може да се задвижва колата само от вода. Но, получения при разграждането газ HHO, действа като катализатор на процеса на горене в горивната камера. В бензиновите двигатели се използва гориво-въздушна смес с определено съотношение въздух/гориво. При увеличаване на това съотношение (повече въздух), сместта изгаря много бавно, дори част от нея излиза през изпускателния колектор, не напълно изгоряла. При дизеловите двигатели, проблема е с тежките фракции на горивото, те изгарят бавно и частично. С помощта на този катализатор на процеса, се получава по-добро и пълно изгаряне, по-висок КПД на двигателя и следователно по-малък разход на гориво. Още по темата има тук: Принцип на HHO

Колко е "смисленото" количество газ? За 30-40% икономия е необходимо 2-3 литра в минута, разбира се, зависи от мощността на двигателя. За обедняване на сместта, в зависимост от работния режим, се използва Оптимизатор на сместта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие се подигравате, но самолетни прозиводители от Сааб не спят. Преди доста години изкараха двигател с променлива степен на сгъстяване.

Виждал съм двигателчета с променлива степен на сгъстяване, които се използват за модели на самолетчета. За гориво използват етер. От горе на цилидърчето имат контрабутало, което се премества с един винт.

Като ти чета постовете, оставам с убеждението, че си мислиш, че ЕкоМакс увеличава степента на сгъстяване?! Е, браво!

Е, явно аз не съм достатъчно умен, но така написано в описанието на джаджата, за мен означава това!

Система ECOMAX

Система, която отстранява детонацията при работа на двигателя с нискокачествени горива. Може да се използва за тунинг - увеличаване на степентта на сгъстяване и увеличаване на налягането от турбокомпресора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...В бензиновите двигатели се използва гориво-въздушна смес с определено съотношение въздух/гориво. При увеличаване на това съотношение (повече въздух), сместта изгаря много бавно, дори част от нея излиза през изпускателния колектор, не напълно изгоряла...

Дали? Я пак опитай м-р Браун. :hilezh:

Всъщност бедните смеси изгарят по-бързо от богатите. Дори детонационно. Този сайт който цитираш непрекъснато (вероятно твой) е пълен с грешки и подвеждания. Ама важното е да се продава. Само цени не виждам. Вероятно ги е срам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В бензиновите двигатели се използва гориво-въздушна смес с определено съотношение въздух/гориво. При увеличаване на това съотношение (повече въздух), сместта изгаря много бавно, дори част от нея излиза през изпускателния колектор, не напълно изгоряла.

Момче, не е проблем, че имаш свои теории а, че зарибяваш и околните. Под въздух предполагам разбираш съставката му кислород. Та повече кислород - по-бавно горене и не пълно изгаряне??? Освен това горенето всъщност е окисляване, а при излишък на кислород - окисляване (горене) на части от двигателя...

Редактирано от Chapai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М-р Браун много ми харесва, но се боя че съм недостоен:blink:)

Към @grizzly и @Chapai имам един въпрос. Защо в бензиновите двигатели има дроселова клапа според вас? Ако ще отговорите, че така се регулира мощността на двигателя, кажете защо не е достатъчно да намалим количеството на впръсканото гориво, а трябва и да намаляваме количеството на въздуха?

@Chapai под въздух, разбирам въздух, а не кислород!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още по темата има тук: [url="http://hho-hydrensystems.com/

Ако не се лъжа, колега беше пуснал темата за това дали някой е слагал такъв генератор (заглавие: Водороден генератор Ако някои е монтирал на ТДИ да сподели). Мнение ли искаш или искаш да правиш реклама и продаваш?

Ако е първото - супер, продъжавай тук.

Ако е второто - супер, продължавай в Продава/Купува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо в бензиновите двигатели има дроселова клапа според вас? Ако ще отговорите, че така се регулира мощността на двигателя, кажете защо не е достатъчно да намалим количеството на впръсканото гориво, а трябва и да намаляваме количеството на въздуха?

Защото има определен диапазон на смеси които могат да бъдат запалени. Свръхбедните и свръхбогатите смеси не горят. Изобщо. За да се изгори 100% от горивото е нужна оптимална смес. За съвременните бензинови двигатели е приета 14.7 въздух:1 бензин. За да е икономично се прави 16:1. Обаче икономичното е отровно и неекологично. Те така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много луди,ама много,един мой приятел на БМВ ТДС беше правил някаква джаджа за разпадане на водата и ефекта е 0,няма как да стане,забравете за подобни начинания,изпита беше повече от 3 месеца

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото има определен диапазон на смеси които могат да бъдат запалени. Свръхбедните и свръхбогатите смеси не горят. Изобщо. За да се изгори 100% от горивото е нужна оптимална смес. За съвременните бензинови двигатели е приета 14.7 въздух:1 бензин. За да е икономично се прави 16:1. Обаче икономичното е отровно и неекологично. Те така.

Точно така. Скоростта на горене, теоретично е най-висока при съотношение 14.7:1, обаче поради не идеалното смесообразуване (т. е. не всички молекули гориво са заобиколени от молекули въздух, горивото не е идеално разпрашено), най-бързо горене се получава при леко обогатена смес. Затова и най висока мощност се получава при леко обогатена смес.

Ще цитирам част от труд на Русенския университет:

"Горивният процес протича за определен интервал от

време, при което обема се увеличава за разлика от идеалния

цикъл с внасяне на топлина при постоянен обем. При работа с

хомогенни горивни смеси увеличението на въздушното

отношение ? над 1,15 води до намаляване на мощността и

ефективността поради значително намаляване на скоростта на

горене и непълно горене."

Ето и линк към целия документ: ВЪЗМОЖНОСТИТЕ ЗА ПОВИШАВАНЕ ЕФЕКТИВНОСТТА НА ДВИГАТЕЛИТЕС ПРИНУДИТЕЛНО ВЪЗПЛАМЕНЯВАНЕ. Има и графика на скоростта на горене при различно съотношение въздух/бензин.

Та както обсъждахме на предната страница, добавянето на HHO газ в горивния процес, го играе катализатор. Това позволява да се обеднят доста смесите и те пак да изгарят достатъчно бързо, без да се намалява КПД или да се получават други вредни ефекти. На този принцип се получава икономия 30-40% при 2 литра Браунов газ в минута, при автомобил около 100 к.с.

Да получиш тези 2 л/м газ, не е много лесно в домашни условия (т.е. ако сам си си правил електролизера). Проблема е предимно в катализатора на процеса на получаване на газ. Ако се използва сода каустик, част от нея попада в двигателя и го поврежда. При фабричните генератори на Браунов газ, това е най-строго пазената тайна. Този катализатор при фабричните, никога не свършва. Т.е. в електролизера се добавя само вода. Обвинявате ме, че сайта за фабрични електролизери е мой и затова давам линкове към него. Не е така. Дадох линкове към фабрични електолизери (на предната страница), защото общо взето се присмивате на темата за HHO, сякаш е безнадеждна технология. Не е безнадеждна, даже има фирми които ги произвеждат вече в заводи. А защо съм дал линк към точно този сайт - за сега няма друг, който да продава фабрични генератори на Браунов газ в България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое и е надеждно на технологията базирана на "перпетуум-мобиле"?

Разлагаме вода с ток за да получим още ток за да разложим още вода. :bia::birthday:

Басирам се че НЯМА система в Света която да произведе смислено количество водород на подвижна платформа (автомобил). Или ако има такава ефективността на цялата система е под нулата защото иска прекалено много енергия.

Знаеш ли защо не се работи с "бедни" смеси в ДВГ? Защото изгарят прекалено бързо (детонационно), защото вдигат висока температура която прегаря части на двигателите и същата висока температура произвежда добре отровните азотни окиси. Ти това ли искаш?

Евтино и отровно но в замяна на това ненадеждно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли защо не се работи с "бедни" смеси в ДВГ? Защото изгарят прекалено бързо (детонационно), защото вдигат висока температура която прегаря части на двигателите и същата висока температура произвежда добре отровните азотни окиси.

Аз не разбирам толкова, за да напиша обяснение от-до, но ако се ограничим само до изброяване на прости и неоспорими факти, може би (теоретично) ще стане ясно има ли смисъл от такъв газ.

Детонационното горене няма връзка със скоростта на горене. При еднакви други условия (вид и

центровка на ДВГ, температура...) детонациите зависят от октановото число, което може да се променя (нагоре/надолу)от всяка добавка към бензина. Високоокатновия бензин гори по-бавно и равномерно и не е задължително да вдигне мощността на двигателя.

Бедните смеси не горят по-бързо и не вдигат по-висока температура от леко по-богатите смеси.

Детонациионното горене е това, което вдига температура и натоварва термично и механично бутала и клапани.

Ако наистина hho увеличава скоростта на горене (но не детонационно), то това трябва да се съпроводено и с нова центровка на двигателя, с намален ъгъл на запалване. Това ще повиши КПД на двигателя и ще отговори откъде ще се вземе енергия за производството му.

По-просто казано - не може да говорим за "перпетуум-мобиле", когато имаме двигател с изцяло нова центровка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...