Jump to content

Водороден генератор


Recommended Posts

Еваллата на колегата grizzly :zustimm: . Водорода както и много други псевдогорива са били открити от военните мноого преди моето поколение, можеби и поколението на баща ми :zustimm:.....няма да продължавам....явно е нерентабилно за нашите двигатели. АЗ карам на газ, имам приятели които карат на метан...гориво под налягане, опасно е. Според мен горивото на бъдещето трябва да бъде течно, и всеки да може да си го произвежда в домашни условия за да няма монопол като днешния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 393
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Според мен горивото на бъдещето трябва да бъде течно, и всеки да може да си го произвежда в домашни условия за да няма монопол като днешния.

Ами те хората това и правят ;-) произвеждат си Бълбукатори сами в къщи :hilezh:

значи "бъдещето" не е така далеко :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Ъпче.

Къде са другарите набълбукатори?

Не се хвалят много, много напоследък. Що ли? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mи щото от икономисаното гориво до сега, вече са толкова напред с матрЯла, че вече са над тея неща, да се хвалят и тем подобни! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те не могат да замръзнат защото не се гасят тия двигатели. Само вода се долива и си седят топли. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове,не се занимавайте с глупости намерете си работа и по 1-2 приятелки. :zustimm: Етва е икономията,ше икономисаш единствено,ако не я караш.Дa сте чули някой да е забогатял от икономисване на гориво.айде спирам че ще умра от смях :hilezh::lol: Апък колкото до природата признайте си,че на никого не му пука :respekt:

Редактирано от ivo91
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

такаммм... след като изядох 20 страници с малумни коментари,ще кажа само:

Вече 3-ри(и малко) месеца си карам 90-ката с ХХО и разходЧЕНЦЕто ми е с +/- 30% по-доЛЕ (последно измерен).

ДоДе и големия снег!!! И кВо??? Въпросната клетка НЕ замръзва (НЕМА ЯДОВЕ)!!!

И само едно не мога да разбера????? Абе хора,повечето тука сте вече на години,с опит,с всичко и тоУКУЗ ли не си можехте да си го набиете У КАРТУНИТЕ,че от цялата работа с ХХО,петролните

босове нямат изгода (ТЕ ше сърбат Млеко с ЛЕБ И СИРЕНЕ)и докато има петрол,няма да има коли на вода,въздух или каквото и да е!!!

ЕЕЕЕЕеееииии мноооооого сте ми интересни значи!!

:2gunsfiring_v1:

Редактирано от Au(90)di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно с + или - 30% се промени разхода?

Дай една снимка да си направим и ние. :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно колегата "grizzly"

Господине,пределно ясно ми е че аз съм на 21год.(къде,къде по-малък съм) и няма как да се меря с вас по-опит,акъл и т.н.

Сигурен съм, че имате минимум 2-ве висши от което едно е 100% техническо (преди години хората са учели)!

Пишете си коментари за кеф явно,ОК няма лошо,подигравате се на хората вметнали идеята за системата,включително и на мен!

Но няма как да седнете и да ми спорите,при условие,че лично аз в пробвах и върши добра работа,колата малко по-мощта в ниските и харчи по-малко и продължава!

:zustimm:

п.с. ХОРА АЗ ЛИ СЪМ ЗА ЛУДНИЦА,ИЛИ ХХО СИСТЕМАТА ПРИ МЕН ВЪРШИ РАБОТА!!! Незнамммм а може би съм усвоил черната магия!

;):2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Au(90)di, нали ти е ясно какво означават +/- пред 30%?

Едното означава повече другото по- малко. При теб как е?

И не обвинявай никой, че не вярва в перпетуум мобиле :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно колегата иска да каже минус около 30-те процента !

Не знам защо се нахвърляте така на таз система - имам познати с такива клетки, на дизелови VW-та, и съм видял че разхода от 7 градско е вече 5.5 !

Никой не ангажирам с мнението си, знам какво съм видял с очите си !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно колегата иска да каже минус около 30-те процента !

Не знам защо се нахвърляте така на таз система - имам познати с такива клетки, на дизелови VW-та, и съм видял че разхода от 7 градско е вече 5.5 !

Никой не ангажирам с мнението си, знам какво съм видял с очите си !

Най-накрая един човек с акъл ;) ;) :2gunsfiring_v1: аз обаче съм сигурен,че и повечето от тук "пюещите" са го виждали и те с очите си,но просто желаят да си карат Жигулката с двата карбуратора! ТАМ Е ЦЯЛАТА РАБОТА :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и да... за повечето неразбиращи,говоря за (около 30% надолу) :2gunsfiring_v1:

колега "Binev" да,всеки има право на мнение,ама да ми дава налкон на оная работа,при условие,че аз лично я имам с-мата и работи!Еее... Хората не трябва да са толкова скептични към бъдещето и развитието!

Земята си е плоска и тва е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, че ако си сложа това нещо на АБТ-то ще започне да ми гори 7/100 газ?

Само ако го видя с очите си мога да повярвам (евентуално) :2gunsfiring_v1:

Дай да го пробвам за 1месец, даже и 20% икономия да отчета, ще си взема и аз и ще почерпя за хубавата раЛта! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вече хора от който да си го вземеш. Правилото първо плащаш после пипаш обаче важи 100% <_<

Демо коли също можеш да видиш :) Аз обаче мисля, че ще си загубиш времето. Истината е в "тока" :bia:

Au(90)di - Искам само да те питам нещо :bia: С какво гориво имаш положителен резултат? Смятал ли си колко въздух консумира мотора ти....на празен ход(примерно)??? После евентуално при поддържане на 40км/ч. ЗА режим на ускорение не ми се говори. А смятал ли си колко газ произвеждаш???

Не се заяждам, просто това са формулите който на мен ми показаха "защо да не се занимавам" :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вече хора от който да си го вземеш. Правилото първо плащаш после пипаш обаче важи 100% <_<

Демо коли също можеш да видиш :bia: Аз обаче мисля, че ще си загубиш времето. Истината е в "тока" :lol:

Au(90)di - Искам само да те питам нещо :bia: С какво гориво имаш положителен резултат? Смятал ли си колко въздух консумира мотора ти....на празен ход(примерно)??? После евентуално при поддържане на 40км/ч. ЗА режим на ускорение не ми се говори. А смятал ли си колко газ произвеждаш???

Не се заяждам, просто това са формулите който на мен ми показаха "защо да не се занимавам" :)

Возя се на Пропан-бутан.Не не съм смятал колко въздух консумира мотора, и в движение също.За количеството,водех си записки за количество при определен ампераж,утре ще ги потърся и ще пиша пак!

Спецялно моята е от 2000 до 3000кубика, мисля,че с 11 палстини!

Лятото направих един пробен преход с клетката.Заредих ОМВ НИМ за 5 лв. газ което тогава беше 3.98л. и с нормално градско каране, 6-7 часа следобед (без по инерция и такива Фокуси,2300,2700обр. ),по околовръстното до "Симеоновско шосе" нагоре до "Бистрица",обратно надолу до "Г.М. Димитров" и по него до 4-ти километър,Цариградско,Карфур,обратно по същия маршрут до околовръстното и чак на детелината на бул.България горивото започна да свършва,и в същия момент реших да изключа пробно клетката,и изненада колата нямаше достатъчно гориво да се изфорсира,камо ли да се кара.Пак я вклучих и колицата тръгна нормално 80-90км/ч. и обратно на ОМВ НИМ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се изписа във форума за различните изобретения, чрез които можем да оптимизираме разхода на гориво и пестене на енергия. Повечето от тях бяха брутално отречени от „разбирачите“, но аз съвсем не съм съгласен с тях. И съм сигурен, че много колеги ще ме подкрепят.Убеден съм, че ако по въпроса се подходи разумно и комплексно резултатите ще надхвърлят очакванията.Започвам с т.нар. генератори на браунов газ.Всички недостатъци изложени относно тези устройства (както ги наричате балбукатори) не са съвсем точни, а и много лесно могат да се отстранят.Харчели повече ел. енергия от колкото е енергията на "избълбукания" газ. Това се избягва ако на захранването се постави устройство за икономия на ток. Тези устройства са доста популярни в бита. Намаляват консумацията на електроенергия без това да се отразява на ефективността на консуматорите. Даже някъде във форума имаше писано за тях. Популярни са за AC220 V, но всеки що годе грамотен електротехник може да го преправи на DC12V. Това ще увеличи ефективността поне с още 30%.С това устройство алтернатора може да стане безпредметен ако на покрива се монтира най-обикновен фотоволтаик. Ако се поразтърси в нета могат да се намерят, на доста добра цена, много ефективни с добри показатели дори и на улично осветление и на лунна светлина. Електорлита на акомулатора се третира с добавка за удължаване живота на акумулатора. Предлагат се под формата на таблетки. Допълнителен ефект е, че се увеличава на капацитета до 2-3 пъти.Последствията от повишаването на температурата на горене в двигателя се избягват като в маслото се добави Универсален модификатор. Доста е популярен, даже преди години го рекламираха по телевизията. Върши чудесна работа. Удължава живота на двигателя от 5 до 8 пъти. Освен това намалявайки триенето повишава ефективността с още около 10-15%. Ппепоръчва се при изполване на устройството за браунов газ да се сложи двойно или тройно по голяма доза от нормалното. Също така е хубаво от него да се добави и в скоростната кутия, диференциалите, както и в греста за лагерите на главините. Намалява триенето и повишава ефективнистта с още 3-4%, както и живота на тези агрегати до няколко пъти.Освен това за подобрение на охлаждането на двигателя съществуват добавки за антифриза, които ускоряват нормализирането на температутата, до степен, че вентилатора на радиятора става излишен, защото термостата почти не се отваря. Някои използват тази добавка, в съотношение 1 капка на 20 литра вода, за течността на чистачките и по този начин тя потдържа постоянна температута от 14градуса независимо от околната. Дори на базата на тази добавка са разработени и климатици със съвсем елементарно устройство.Има и още...

Това е същата тема, но от друг форум. Специално за колегата Гризлиrolleyes.gif Някъде между постовете бях прочел, че всяко едно от изобретенията трябва да бъде намазано с борсуча мас преди употребаlaugh.gif За тези, които продължават да мечтаят, има много полезни съвети

Ето я и цялата темаТУКА!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааа, дааа! Говори ми. :hilezh:

Още от същия автор:

Имам информация от достоврени източници, че вече съществуват разработки на джанти от специална сплав. Технологията е открадната от НАСА и се прилага за производство на джанти в Южна Америка.

Уникалността на тази сплав е, че създава антигравитационен ефект при въртене на колелата, който зависи от ускорението на оборотите. Но има недостатък, че увеличава спирачния път.

За целта обаче са разработени и гуми от специална материя, чийто антигравитационен ефект е с различна посока на вектора на антигравитация на джантите. Поради което рязко намаляват спирачния път без да влияят на антигравитационния ефект на джантите.

По този начин освен драстично намаляване на разхода на гориво, се подобряват и динамичните характеристики на автомобила в стоп старт режима и движение в права посока.

Препоръчва се комплекта да се ползва и с резервна гума(заедно с джантата), поставена хоризонтално в автомобика в специално устройство. По този начин се постига изключителен ефект в динамиката на автомобила при промяна на страничната траектория. На практика въобще не е необходимо да се намалява скоростта при завои, което още повече допринася за икономия на гориво. Този ефект на резервното колело няма нищо общо с жироскопите използвани при корабостроенето.

Тайната се крие в специалните сплави на джантата и гумата, разработени на основата на теорията за торсионните полета. Материала от който се изработват гумите изполвайки ефекта на торсионните полета е използван още преди 20 г. От фирмата Адидас. От него са правени подметките на извстния модел Адидас Торшън. Името на модела произлиза от торсионни полета.

За сега се говори, че цените са им много високи, но си заслужавало.

Много е важно да се знае, че има разлика за къде е предназначено производството на такива джанти и гуми. За северното или за южното полукъкбо. Иначе ефекта става обратен. Известно е, че в северното полукълбо водата се отича в сифона в обратна посока от този в южното полукълбо. И с тези джанти е така.

Има и универсални такива предназначени за пътешествениците. Те просто се обръщат при прекосяването на екватора.

И това не е всичко. До колкото знам в Япония има разработен участък от магистрала, където в канавките покрай платното са монтирани специални култиватори на водорасли, които генерират био газ, чрез който движещите се автомобили в този участък, на практика не ползват собственото си гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МАС?? Пълни глупости!!!

Явно пича постнал тази тема иска да кара безплатно!! Е на този етап няма как!!

Не може да цепиш стотинката на 2-ве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се намаже с мас, по малко болялоhilezh.gif От хвърлените на вятъра пари!steinigung.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се намаже с мас, по малко болялоhilezh.gif От хвърлените на вятъра пари!steinigung.gif

колко пари си хвърлил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз предолагам, че николко! А ти?

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да хвърлих 400лв. и сега разхода ми е по-малък с около 30-40% без никакви извращения,КИтова Мас и ухо на прилеп..

90% от тук не са го пробвали,обаче най-много ръзбират!!! :gruebel::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...