Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

Audi подготвя новото поколение на А6

Пред нас са първите шпионски снимки на новото поколение на Audi А6.

Ако може да се съди по тях, то новият седан от високата средна класа на Audi е взел доста от стила на A7. Прототипът преминаващ тестове някъде в Германия показва, че предницата е почти изцяло копирана от A7.

Audi-A6-1781010123826271600x1060.jpg

Въпреки маскировката се вижда, че фаровете се стесняват към центъра и стават по-широки към калниците. Най-вероятно централната лайсна разделяща решетката ще изчезне, което ще приближи тази част от автомобила още повече до вида на А7.

Audi-A6-17810101239382971600x1060.jpg

Разбира се, седанът А6 ще има доста по-конвенционален вид в задната си част, в сравнение с А7. Задните светлини ще бъдат по-скоро в стила на тези при A8.

В интериора А6 ще придобие вид като този на купето с четири врати и ще има доста общи материали, части и детайли с А7. Таблото, макар и спортно, ще бъде доста по-традиционно от това при А7. Новият A6 ще има една седалка отзад, за да може да поеме пет пътници (вместо две отделни кресла на задния ред, както е при A7). Мястото за краката на пътуващите отзад ще бъде достатъчно, като и А6 ще използва платформата на Audi MLP, на която се сглобява и А7.

Audi-A6-1781010123827431600x1060.jpg

Двигателите ще бъдат доста. Базисни най-вероятно ще бъдат двулитровите бензинов и турбодизелов двигатели, докато на върха ще бъде трилитров компресорен бензинов агрегат. Трансмисиите предлагани с новия Audi A6 ще бъдат две – със седем степени и два съединителя и автомат с осем степени, показан и при A8 и модифициран за A7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Поглед в миналото или откъде започва АУДИ, за да достигне до това, което е днес и онова, което ще е утре.

020567213-big.jpg

020567211-big.jpg

(статия от вестник 24 часа, 11.09.2010 г.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Това е новото Audi quattro (concept)

Най-накрая Audi разкрива своята „quattro concept” в Париж.

С нея фирмата отбелязва 30-та годишнина от появата на оригиналния „quattro” модел от 1980 година. Автомобилът е с двигател с пет цилиндъра и обем 2.5 литра. Максималната му мощност е 408 к.с. (300 kW).

Комбинира се с механична трансмисия с 6 степени. Максималният въртящ момент е 480 Nm. Джантите с размер 20 цола крият керамични спирачни дискове. От Audi дават впечатляваща динамика на автомобила – ускорение от място до 100 км/час за 3.9 секунди и в същото време доста добра ефективност – среден разход на гориво от 8.5 литра на 100 км.

Този резултат се дължи най-вече на ниското лично тегло на автомобила, който е създаден на базата на RS5. За концепцията „quattro” разстоянието между осите е намалено със 150 мм и е станало 2600 мм. Височината също е намалена с 40 мм.

Размерите на концепцията са: дължина 4280 мм, широчина 1860 мм и височина 1330 мм. Колата тежи 1300 кг, което е с около 200 кг по-малко от TT RS). За да постигнат това, от Audi са използвали много алуминий и карбон. Капакът на двигателя, задната врата, спойлера и редица други части по каросерията и в интериора са от карбон и фибростъкло. В окачването също има много части от алуминий.

Фаровете и всички светлини отпред са диодни. Диодна секция има и отзад. Интериорът е изключително изчистен (дори спартански), но много елегантен. Двете седалки тежат само по 18 кг, а таблото е изцяло електронно, като има два режима - „нормален” и „състезателен”.

Колата е оборудвана с високотехнологична аудиосистема и мултимедия, позволяваща чрез мобилен телефон да се включи радиостанция от всяка точна на света.

AudiQuattroConcept2.jpg

AudiQuattroConcept-625x441.jpg

AudiQuattroConcept5-625x441.jpg

Audi-Quattro-Concept-1-150x150.jpg Audi-Quattro-Concept-2-150x150.jpg Audi-Quattro-Concept-3-150x150.jpg AudiQuattroConcept-150x150.jpg

AudiQuattroConcept2-150x150.jpg AudiQuattroConceptInterior-150x150.jpg AudiQuattroConcept10-150x150.jpg AudiQuattroConcept9-150x150.jpg

AudiQuattroConcept8-150x150.jpg AudiQuattroConcept7-150x150.jpg AudiQuattroConcept6-150x150.jpg AudiQuattroConcept5-150x150.jpg

AudiQuattroConcept4-150x150.jpg AudiQuattroConcept3-150x150.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

thumb_shestiiat-element-na-lamborghini_3.jpg

Автомобилното изложение във френската столица започна с ключовите премиери на концерна VAG. Може би най-интересната от тях, поне за любителите на екзотиката, бе Lamborghini Sesto Elemento. Ламборджини е дъщерна марка на Ауди.

Новото чудовище от Сант' Агата Болонезе е изработено изцяло от въглеродни влакна, за което намеква името му ("Шестият елемент"). Суперкарът тежи едва 999 кг и е екипиран с V-образен 10-цилиндров двигател. Тази комбинация му позволява ускорение до 100 км/ч за 2.5 секунди и максимална скорост от 350 км/ч.

Sesto Elemento е своеобразна демострация на свръхмодерните технологии в автомобилостроенето. В Париж представители на компанията заявиха, че Lamborghini е най-уникалната марка, защото е успяла да разработи автомобил от въглеродни сплави, като процеса започва от моделирането на прототипа и завършва до етап на обстойни тестове.

По време на презентацията стана ясно още, че на помощ на италианците в този проект са се притекли специалисти от университета във Вашингтон, както и инжери от Boeing. Вътре автомобилът изглежда също толкова необичайно - минимален набор от прибори, липса на преден панел и централен тунел и подчертано спортни седалки. Благодарение на тези интериорни решения част от силовите карбонови елементи на кормилната колонка и трансмисията се виждат от купето.

От въглеродни сплави са изработени монококът, детайли от окачването, карданния вал, джантите, а изпускателната система е направена от специален материал, представляващ смес от карбон и стъклопласт и издържащ на температура до 900 градуса по Целзий. В резултат на тези иновации съотношението килограм/конска сила е 1.75.

От компанията не съобщиха за никакви перспективи за серийно производство, но посоката, в която марката се движи, е ясна - максимално олекотяване на автомобилите и широко приложение на въглеродните сплави в бъдещите серийни модели.

Линк: http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/shest...amborghini.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Представиха Audi e-tron Spyder

Хибридното возило използва дизелов V6 двигател и два електромотора.

Заедно с концептът "quattro", в Париж бе представен и Audi e-tron Spyder concept. Хибридната спортна машина използва 3.0-литров TDI V6 двигател с 300 к.с. / 650 Нм. отговарящ за задните колела и два електрически двигателя с обща сила 88 к.с. / 352 Нм, които задвижват предните.

Тежащият 1450 килограма хибриден автомобил ускорява от място до 100 км/ч за 4.4 сек. и има максимална скорост от 250 км/ч. (електронно ограничена). Размерите са по-скоро компактни - 4.06 метра дължина, 1.81 метра широчина и 1.11 метра височина.

Благодарение на ниското си тегло, късата база и перфектното разпределение на теглото в съотношение 50:50, Audi e-tron Spyder доставя перфектна динамика и управление, присъщи на най-добрите спортни коли, коментират от компанията.

В същото време откритото возило се отличава с изключително нисък разход на гориво и вредни емисии. Хибридът изисква средно по 2.2 литра гориво на 100 километра, като отделя вредни СО2 емисии в рамките на 59 гр/км. Може да се движи само на електроенергия в продължение на 50 километра със скорост до 60 км/ч.

02-e-tronopt.jpg

05-e-tron.jpg

03-e-tron.jpg

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Сори за спама ама V6 3.0 TDI 300hp 650nm :hilezh::hilezh:

Все пак не е сериен , докато при "другата марка" е в производство от повече от година .

Мен ми е по-интересен Куатро консепта - явно е че ще има малък брат на Р8 , щом и Етрон и Куатро Консепт ползват една база .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото Audi S8 заловено отново

Оказва се , че следващото поколение на Audi S8 е живо и се тества в САЩ според най-новите шпионски снимки.

Външно това изглежда като Audi А8 от ново поколение, но четворните ауспуси и състоянието на тестовата кола ни кара да предположим че това е S8 mule.

Audi-S8-001_1010189317.JPG

Audi-S8-003_10101893110.JPG

Audi-S8-002_1010189319.JPG

Audi-S8-004_10101893111.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Показаха Eisenmann Spark Eight на базата на Audi R8

18_zgottv.jpg

Известна със своите системите за отработени газове немска компания Eisenmann този път представицялостен нов проект Spark Eight, базиран на серийния Audi R8.

Подобренията по екстериора включват нова радиаторна решетка, преден спойлер (7800 евро), преден сплитер (1800 евро), задна броня с решетка (4800 евро), заден дифузьор (3800 евро), както и нова изпускателна система от нерържадема стомана с един централноразположен накрайник (4600 евро). Програмата на Eisenmann се допълва от спортните амортисьори и пружини за 3850 евро.

Източник: Auto.dir.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Преди няколко дни, докато се бяхме фокусирали върху автомобилното изложение SEMA, германците от Audi разкриха няколко нови снимки на своя А7 Sportback. Сред тях имаше и две групови снимки, на които присъства седан, покрит с бяло платно.

Дори не беше необходимо да правим кой знае какво търсене за модела, тъй като се оказа, че Audi осигуряват отговора на възникналия въпрос: това е новият седан Audi A6. Според базирания в Инголщад автомобилен производител той ще влезе в производство още тази година, но продажбите би трябвало да стартират догодина. Audi ще ползват фабриката си в Некарсулм.

И въпреки че бялото платно крие успешно стила на А6, то предишни шпионски снимки бяха загатвали, че конкурентът на BMW 5-Series и Mercedes E-Class ще напомня на А7, но ще има нормален багажник и не толкова плавна линия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се че Спайдъра ще си остане дълги години само като мостра, като повечето такива автомобили, показвани по изложенията. Дано греша, че човечеството има нужда от хибридни машини със страхотен външен вид... или може би след десетилетия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продадоха на търг изключително скъпо Audi A1

Производителя базиран в Инголщат разкри интересен автомобил, който на практика почти не се различава от стандартния А1. Приликите са много и не чак толкова съществени, но разликите се броят на пръстите на едната ръка и напълно спокойно може да се заяви, че това е един уникален по рода си миникар. Та както и да е . . .

Наскоро Елтън Джон организира бал и по време на този бал е бил продаден на търг специален вариант на Audi A1. Впечатление веднага ви създава лака на каросерията, чиято изработка е дело на британеца Деймиън Хърст.

По принцип цената на компакният мъник е в рамките на 15,000 евро, а въпросния шоукар е продаден за около 425 000 евро.

Елтън Джон притежава собствена Фондация за борба със СПИН, а тези приходи ще отидат направо там. Тя е една от десетте най-големи подобни организации в света. Стойността на програмите надхвърля 14 милиона паунда и близо 15 страни.

pid.1770.jpg

audi-a1-2011-3.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi вече и с хибридна версия

thumb_audi-veche-i-s-hibridna-versiia_0.jpg

Първият сериен хибриден модел на Audi ще стане кросоувъра Q5, като към моделното обозначение иновацията ще добави думата Hybrid. Официалната премиера е в рамките на автомобилното изложение в Лос Анжелис.

Силовите агрегати ще са аналогични с тези на показания по-рано концептуален автомобил Audi A8 Hybrid. Външните отличия на хибрида Q5 спрямо стандартните бензинови и дизелови модификации не са много. Всъщност такива няма ако не се броят различните гуми, които при Q5 Hybrid ще са с намалено съпротивление.

Audi Q5 Hybrid ще се оборудва с четирицилиндров турбо бензинов мотор TSI с обем два литра и електромотор с мощност 45 к.с. Така общата мощност на хибридното Q5 ще е 245 коня, а максималният въртящ момент - 380 Нм.

Батериите ще са йон-литиеви и ще са разположени между пода и задната ос. Както уверяват от компанията, в чисто електрически режим автомобилът ще може да изминава около три километра със средна скорост от 60 км/ч.

На електротяга автомобилът може да достигне и скорост от 100 км/ч, но тогава изминатото разстояние на ток ще е значително по-малко. Още нещо интересно е, че заради монтирането на батериите ще се намали обема на багажното пространство - от 540 на 480 литра.

Новият хибрид на Audi ще радполага и със start/stop система, както и с такава за рекуперация на спирачната енергия. Разходът на гориво на този етап не се съобщава, но хибрида ще изхвърля в атмосферата по-малко от 170 г/км CO2.

Ускорението от 0 до 100 км/ч. ще става за 7.1 секунди, а максималната скорост ще е 222 км/ч. Както вече споменахме, първо този нов модел ще бъде видян от американската публика. В продажба Audi Q5 Hybrid ще постъпи през месец януари, следващата година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След толкова години на очакване Audi най-накрая разкриха своя RS3 Sportback.

В основата на колата стои 2.5-литров петцилиндров турбо двигател, използван и за TT-RS. Съответно говорим за мощност от 335 к.с. и въртящ момент от 450 Нм, които се пренасят към четирите колела (разбира се, има quattro) посредством седемстепенна S-tronic трансмисия. Ускорението до 100 км/ч отнема 4.6 секунди, а максималната скорост е 250 км/ч. Средният разход на гориво пък е 9.1 л/100 км, а емисиите на СО2 – 212 г/км.

По отношение на дизайна RS3 получава агресивни престилки, антрацитночерна предна решетка, както и подсилени с карбон пластмасови калници. Сред другите екстри са ксеноновите предни фарове, по-ниското окачване (с 25 мм спрямо А3), аеродинамичните странични прагове, матираните алуминиеви акценти, двата ауспуха, както и 19-цоловите лети джанти.

В интериора колата получава спортни седалки с кожа Nappa (и сребристи контрастиращи шевове), черни детайли, волан с плоско дъно, както и нова информационна система за водача с измерител на времена на писта.

RS3 Sportback влиза в продажба в началото на следващата година със стартова цена от 49 900 евро.

Редактирано от RISTEE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi определено са предприели мощна атака в областта на моторните спортове, съдейки по новата им тунинг програма. Само преди няколко седмици германците представиха своя прототип TT-RS SP4T, който е предназначен за ендуро състезания. Сега по повод на кръга от DTM в Шанхай Audi представят и спортен TT за GT4 серията. Петкратният шампион в Льо Ман Франк Биела направи няколко пробни обиколки с новия ТТ по пробна писта.

Създаден от GmbH, вътрешното спортно поделение на Audi, новият TT GT4 е създаден като базовата опция за моторните спортове, като включва подсилена каросерия на ТТ, предпазна вътрешна клетка, подсилен резервоар, както и някои други необходими модификации.

От Audi не разкриват много данни за двигателя, като признават само, че е използван TFSI агрегат, произвеждащ мощност от 335 к.с. TT GT4 е оборудван със S-tronic трансмисия със заключващ се диференциал, модифицирано окачване с регулируеми амортисьори, както и 18-цолови лети джанти.

В екстериора прави впечатление нова предна броня, задна броня и задно крило (взети от Audi TT-RS). За да се намали масата, има нов преден капак, врати и спойлер, които са изработени от подсилена с карбон пластмаса. Прозорците също са пластмасови.

И въпреки че от Audi наричат колата си прототип, TT GT4 ще бъде насочен към европейските и азиатски пазари на стойност от 120 000 евро. :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A6 Hibrid

Немците разпространиха информация и за хибридната версия на новия А6.След като разпространиха изчерпателна информация и снимки за новото поколение А6, от Audi разкриха и хибридната версия на "най-успешният бизнес седан на света

2451207101950644497(1).jpg

Подобно на Q5 Hybrid, Audi A6 Hybrid използва бензинов 2.0 TFSI двигател с 211 к.с. и електромотор с 45 к.с. Трансмисията е модифицирана Тiptronic с осем степени, а задвижването се предава към предните колела.

894351386366030518.jpg

Според официалната информация общата мощност на хибридната система достига 245 к.с. и 480 Нм. Те гарантират ускорение от място до 100 км/час за 7.3 секунди и максимална скорост на движение - 238 км/ч.

6230251791979218368.jpg

Средното потребление на гориво е само 6.2 литра на 100 км., а вредните СО2 емисии са в рамките на 142 гр/км.

Системата се допълва от литиево-йонни акумулатори, чрез които возилото може измине около 3 километра на електроенергия и да развива скорост до 100 км/ч. в този режим.

8333935841987983123.jpg

Все още не е уточнена датата, на която ще стартират продажбите на Audi A6 Hybrid. Иначе, останалите модификации ще бъдат налични от началото на следващата година. Цените в Германия стартират от ?38,500.

16428043251454447334.jpg

7457512362129605281.jpg

Още снимки

Видео

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...