Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

Спортен мотоциклет от Audi

Немците представиха концептът Audi RB-1200 S.

Едно от нещата, които никога не остават незабелязани в автомобилния свят, са концепциите за двуколесни превозни средства, идващи от автокомпании без традиции в производството на мотоциклети. Такъв е случаят и с Audi, които вероятно ще пуснат супербайк, подобен на возило от изображенията, твърди изданието Аutoevolution

audi-rb-1200-s-sportbike-concept-27105_2.jpg

Audi RB-1200 S е дело на дизайнерът Garvin Harvey и притежава много елементи от автомобилите на Audi. Светлините на RB-1200 S са инспирирани от спортиста R8, а спирачната система на предното колело е оцветена в червен (Audi red) цвят и се пречи с логото на компанията.

Отзад ауспуховата система използва две големи тръби, разположени под седалката и светлините на возилото. Самата седалка е тапицирана с карбонова кожа и гравирана с логото на Audi.

audi-rb-1200-s-sportbike-concept-27105_1.jpg

Въпреки, че RB-1200 S съчетава елементи от последните модели на Audi, в основата на дизайнът му са състезателни коли Auto Union D-Type от 1930 година, подчертава Harvey.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електрическите автомобили вече започват да се появяват в шоурумовете, но остава въпросът какво ще се случи с бензиностанциите . . . Явно доста неща.

По този повод в Маями Audi представиха e-den. „е” идва от електрически, а “den” означава „кабинет”. Какво е това? Като за начало дизайнът напомня на американските бензиностанции от 50-те години и впечатлява с радикален екстериор с хром и отразяващо стъкло. В общи линии e-den представлява един свят, в който бензинът и дизелът вече не са необходими . . .

Тъй като на електрическите коли им трябват часове, за да презаредят, то едно пътуване до станция за презареждане не би било просто въпрос на няколко минути. Тогава какво ще правите, докато чакате? Може да седнете на удобното канапе, да разглеждате колекцията от списания или да си купите чаша кафе.

Във връзка с любопитния проект Петер Шварценбауер, член на маркетинговото ръководство в Audi, коментира следното: „Нашата цел с тази инсталация е да увеличим познаваемостта по отношение на различните предизвикателства, пред които се изправяме с електрическите автомобили. Ние осигуряваме храна за мислене – не само самите електрически коли, но също така и инфраструктура, която ще бъде направена, за да поддържа електрическия начин на придвижване.”

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да го наричат Audi R8 Spyder Challenge Extreme Edition, но реално това представлява тунингован от STaSIS Engineering вариант на Audi R8 V10 Spyder.

Американският тунер добавя собствен компресор към 5.2-литровия V10 двигател, така че общата мощност скача на 700 к.с. (значително повече спрямо базовите 518 к.с.). Въртящият момент също се е увеличил с приятните 190 Нм. В резултат на това R8 Spyder ускорява до 100 км/ч за 3.1 секунди (спрямо стандартните 3.7 секунди).

STaSIS Engineering също така са направили някои промени и по окачването, като са оборудвали автомобила с нови пружини и амортисьори, както и с по-големи джанти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да го наричат Audi R8 Spyder Challenge Extreme Edition, но реално това представлява тунингован от STaSIS Engineering вариант на Audi R8 V10 Spyder.

Американският тунер добавя собствен компресор към 5.2-литровия V10 двигател, така че общата мощност скача на 700 к.с. (значително повече спрямо базовите 518 к.с.). Въртящият момент също се е увеличил с приятните 190 Нм. В резултат на това R8 Spyder ускорява до 100 км/ч за 3.1 секунди (спрямо стандартните 3.7 секунди).

STaSIS Engineering също така са направили някои промени и по окачването, като са оборудвали автомобила с нови пружини и амортисьори, както и с по-големи джанти.

Ето и снимките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на снимките е R18, прототипа за Le Mans, а в новината става въпрос за тунинговано R8 :rolleyes:

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, моя е грешката за което се извинявам.

Ето и инфото за р18

Audi представиха най-новия си прототип за 24-те часа на Льо Ман. След като спечелиха престижната надпревара 9 пъти от 1999 година насам с помощта на R8, R10 и R15 TDI, германците са готови с нов проект.

За разлика от предшественика си, който бе оборудван с 5.5-литров V10 дизел, то новият модел получава по-малък 3.7-литров V6 TDI с модифицирана шестстепенна трансмисия. Съответно името на колата е R18, като тя получава карбонов монокок, гарантиращ повече здравина и ниска маса. От Audi допълват, че при шасито и аеродинамиката има доста неща, които са заимствани от предишните състезатели от Инголщат.

Предните светлини са особено интересни, тъй като залагат на оптимизирана LED технология. Audi R18 получава зелена светлина още в средата на 2009 година, а тестовете на двигателя започват през лятото на тази година. Първото излизане на писта обаче е в края на ноември с помощта на Алън МакНиш.

От Audi планират да заложат и през 2011 година на три прототипа.

Редактирано от RISTEE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

thumb_nad-600-ks-za-audi-rs7_0.jpg

Audi няма никакво намерение да се оттегля от "Войната на конските сили" въпреки призивите за примирие, твърди американското сп. Road & Track. Според изданието в Инголщад работят усилено над преминаването на границата от 600 к.с. за най-наточената версия на четиривратото купе A7. RS7 ще разполага с 4.0-литров V8 с два турбокомпресора и мощност 447 кВт (608 к.с.).

Ако тези слухове се потвърдят, моделът ще превъзхожда следващото поколение на BMW M5 (F10). По предварителна информация новата М-петица ще се оборудва с 4.4-литров осмак с двойно турбо с мощност 425 кВт (578 коня).

За да се справи с огромния табун, RS7 ще бъде снабден с последно поколение на системата quattro с диференциали с векторно разпределение на въртящия момент. Моделът ще се оборудва също с адаптивно окачване. На външен вид автомобилът ще се познава по по-големите въздухозаборници в предницата и 19- или 20-цоловите колела.

Върховата версия на A7 трябва да дебютира догодина, а продажбите започват през 2012-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тунинг специалистите от Senner подготвиха нов пакет за Audi RS5, чрез който кончетата под предния капак на спортиста скачат с 50.

Като за начало има подобрения по 4.2-литровия V8 FSI двигател, като това е постигнато посредством нова стоманена система за отработените газове (с контрол на клапаните), както и с някои настройки по системата за контрол на налягането в цилиндрите. По този начин мощността скача на 499 к.с., а въртящият момент – на 478 Нм (при базова мощност от 444 к.с.).

Максималната скорост вече е ограничена на 280 км/ч, но от Senner предлагат опция ограничението да се вдигне дори на 300 км/ч. Покрай тези промени ускорението до 100 км/ч вече отнема 4.2 секунди.

Иначе Senner добавят и окачване B16 PSS10 Bilstein с регулируеми амортисьори на 10 нива. Съответно колата е стъпила върху 20-цолови лети джанти, обути в гуми Vredestein Ultrac Sessanta.

Специфични детайли са още карбоновите странични огледала, нова предна решетка и рамки на прозорците, решени все в черно. В интериора доминират карбонът и кожата.

Цената за целия пакет (барабар с колата), включително данъци и регистрация, е 132 800 евро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/audi-...zva-ot-rs4.html

Audi се отказва от RS4

Пристигат лоши новини за почитателите на суперседаните и комбитата от Инголщад. В Audi са взели решение да прекратят разработката на новото поколение RS4. Виновник за това се оказва купето RS5, чиито продажби вървят толкова добре, че обезсмислят производството на седан и комби с аналогична механика.

Решението на немците не е лишено от логика. В BMW също възнамеряват да се откажат от седана M3 заради слабо търсене и най-мощната модификация на бъдещата "тройка" ще се продава само като купе и кабриолет.

Целият инженерен ресурс, освободен след замразяването на проекта RS4, ще бъде пренасочен към разработката на следващата RS-шестица. Както вече стана ясно, тя, както и сходната като техника RS7, ще разполагат с четирилитров V8 с два турбокомпресора и мощност над 600 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:

Немските тунери от МТМ представиха няколко снимки на предстоящите си тунинг пакети, предназначени за Audi A1.

От МТМ обещават, че ще има подобрения по всички налични двигатели за А1, като вече са налице малко повече подробности за две от предложенията им.

1.6-литровият TDI агрегат например вече разполага с мощност от 121 к.с. и въртящ момент от 282 Нм (за разлика от досегашните 105 к.с. и 250 Нм). Цената за пакета е 1 199 евро.

За същата сума може да има някои екстри и по 1.4-литровия TFSI, като мощността скача съответно от 122 к.с. на 152 к.с. Максималната скорост също се увеличава от досегашните 203 км/ч на 220 км/ч.

MTM Audi A1 се предлага със специални 18-цолови лети джанти за 1 500 евро. Те са обути в гуми 215/35R18 Conti Sport Contact 2, като с тях цената на целия пакет скача на 2 349 евро.

Повече информация за програмата на МТМ за А1 предстои да бъде разкрита скоро.

Редактирано от RISTEE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тунинг майсторите от Anderson Germany са се хванали с най-лудата версия на Audi Q7, а именно флагмана с V12 TDI двигател.

В заводския си вариант този масивен дизелов агрегат генерира мощност от 500 к.с. и въртящ момент от 1 000 Нм, което е достатъчно, за да може 4х4 автомобилът да ускорява до 100 км/ч за 5.5 секунди. Нов въздушен филтър и някои оптимизации по софтуера от Anderson Germany помагат кончетата да се увеличат с 50.

Иначе тунерите са оборудвали SUV-а с нови спирачки (с изключително набиващи се на очи червени апаратчета) и снижаващ модул за окачването. Междувременно се предлагат и редица карбонови елементи, сред които нова рамка за предната решетка, странични огледала, заден дифузьор и релси на покрива. Част от пакета са също опушените светлини отзад, както и стабилните 22-цолови лети джанти.

За интериора тунинг компанията предлага също карбонови детайли за арматурното табло, волана и вратите, докато седалките и панелите на вратите са облицовани с кожа и черна Alcantara с контрастни бели шевове. Като опция Anderson Germany предлагат и подходяща детска седалка. Приятно допълнение са и LED светлините в интериора.

Все още няма данни за конкретна цена на пакета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тунинг майсторите от Anderson Germany са се хванали с най-лудата версия на Audi Q7, а именно флагмана с V12 TDI двигател.

482f.jpg

486me.jpg

483oi.jpg

484i.jpg

485g.jpg

487t.jpg

488v.jpg

489t.jpg

490x.jpg

:rolleyes:

Източник: Anderson Germany

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dow Jones: Audi бележи рекордни годишни продажби

От производителя на луксозни автомобили Audi AG бе съобщено днес, че продажбите за 2010 г. са нараснали с 15% на годишна база до 1.09 млн. автомобила, отчитайки по този начин нов годишен рекорд за продажба. Говорителят на компанията потвърди думите на изпълнителния директор Рупърт Стадлър, който съобщи, че новият модел А1 ще бъде представен в Китай по-късно тази година, след като това бе направено в Европа през миналата. Целта на Audi е продажбите на този модел да достигнат 120 000 бройки за тази година, след като бяха продадени 30 000 за 2010 г.

Представянето на А1 през август бе следено отблизо от конкурентите BMW AG и Daimler AG, тъй като това беляза влизането на Audi в стратегически важен сегмент на малките автомобили.

Стадлър също така заяви, че компанията е продала 227 900 автомобила в Китай през миналата година, което е ръст от 40% спрямо 2009 г., правейки страната вторият по големина пазар за компанията, след Германия, където продажбите грубо са останали непроменени на ниво 229 100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт Audi работят върху нов модел, наречен А9, като реализирането му може да бъде подпомогнато от бъдещото пускане на Lamborghini Estoque.

Говори се, че Audi развиват нов флагман под формата на луксозно четириврато спортно купе, базирано на А8 и наречено А9. Конкурентите тук ще бъдат Porsche Panamera и Mercedes-Benz CLS.

Развитието на А9 е част от плана на Audi за производство на четириврати купета, базирани на седаните на марката – като A7 Sportback с А6 например. Тук трябва да се подчертае обаче, че А9 все още не е получил зелена светлина за производство.

Ако се стигне до конвейера обаче, А9 вероятно ще използва аналогична платформа като Lamborghini Estoque, а за задвижването си ще залага на нов 4-литров V8 бензинов двигател, както и на V6 и V8 дизели. Не е изключено да бъде използван и 6.3-литров W12 агрегат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi патентова имената SQ5 и RSQ5

Американското списание Car and Driver твърди, че от Audi са регистрирали обозначенията SQ5 и RSQ5. От изданието се позовават на собствени източници в компанията. Ако това се окаже вярно, ще се потвърдят слуховете, че в Инголщад разработват спортни модификации на Q-петицата.

Преди няколко месеца френското сп. L'Automobile съобщи, че в Audi подготвят S- и RS-версия на кросоувъра си. По-слабият вариант щял да се оборудва с двигателя на S4. Трилитровият V-образен шестак развива мощност от 333 к.с. и въртящ момент от 440 Нм.

Модифицирана версия на същия мотор щяла да се монтира и на RSQ5. Благодарение на механичния компресор обаче мощността му щяла да достига впечатляващите 414 к.с.

Засега от Audi се въздържат от всякакви коментари по темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A6 - най-красивата кола в Детройт

audi-a6-bags-eyeson-w.jpg

За трети път през последните четири години Audi прибра награда за най-добър дизайн в Детройт.

Настъпващата на американския пазар немска премиум марка получи наградата "EyesOn Design" и признанието "Сериен автомобил с най-добър дизайн" на Северноамериканското автомобилно изложение Детройт 2011 (NAIAS 2011).

Oтличието "EyesOn Design" е за новото A6, което се наложи над останалите финалисти в конкурса - Bentley Continental GT, BMW 6-Series Convertible и Hyundai Veloster, записвайки се в американската автомобилна история като "Сериен автомобил с най-добър дизайн" на автомобилното изложение Детройт 2011.

За трети път през последните четири години наградата "EyesOn Design" попада в ръцете на Audi. През 2009 година немците грабнаха отличието с Audi R8 V10 и с "Най-красивия концепт" - Sportback Concept, а през 2010 година с "EyesOn Design" бе удостоен Audi A8.

"Тези отличия показват, че сме си свършили работата по възможно най-добрия начин", заяви шефът на дизайнерския отдел на AUDI AG - Achim Badstuebner, при получаването на отличието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махнаха ограничителя на скоростта на Audi Q7

18_jcdxrf.jpg

Момчетата от MR Car Design представиха тунинг пакет, предназначен за Audi Q7 с 4.2-литров TDI двигател - Floating on a Cloud Q-Seven. Промените по екстериора са сравнително малки и не променят основния профил на автомобила, а само го доближават до насдоро показания му фейслифт. Пакетът включват предна броня с дневни LED светлини и LED мигачи, както и 22-цоловите алуминиеви джанти MRGT22 с гуми Icebear W300 (265/35-22), комбинирани с модул за намаляване на просвета. Промени има и в салона на луксозния SUV, като клиентите могат да поръчат спортен волан от настоящия Audi RS6.

По отношение на динамиката 4.2-литровият TDI агрегат получава нов K&N въздушен филтър, както и препрограмиране на софтуера за управление на двигателя, в резултат на което мощността става 374 к.с. (при стандартни 326 к.с.), както и въртящ момент от 780 Нм (при базови 760 Нм). Премахнат е също и ограничителят на максималната скорост. Сред другите екстри е и електронен модул за окачването, който намалява клиренса на автомобила.

Източник: auto.dir.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi RS3 обича зимата

Сняг, лед, писта и най-новото RS-возило на Audi.

Не всеки обича зимата. Студ, хлъзгави пътища и намалена видимост, пращат повечето спортни коли да спят зимен сън. RS-серията от спортисти на Audi обаче никак не обича да спи, особено когато навън е паднал пресен сняг. Тогава, задължителното Quattro задвижване (на RS-серията) е способно да качи адреналина във възможно най-горни граници.

Audi RS3 използва турбодвигател с пет цилиндъра и работен обем 2.5 литра. Силата му достига 340 к.с. и 450 Нм и гарантира на 1575 килограмовият автомобил, ускорение от място до 100 км/ч. за 4.6 секунди.

Максималната скорост на движение е електронно ограничена на 250 км/ч. Задвижването е към четирите колела - Quattro, а трансмисията е S tronic със седем степени, два съединителя и два режима на работа – нормален и спортен.

Първите доставки на Audi RS3 ще стартират през лятото.

http://w.vbox7.com/play:5b519b94

Вижте клипчето, аз лично останах без думи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Германците ще представят своята студия Auto Union Type C e-tron по време на Панаира в Нюремберг следващия месец.

Моделът е мащаб 1:2 е електрическа кола играчка за деца, но реално в нея може да се побере и възрастен (до 1.80 м). Съответно колата е дълга 2.32 метра и широка 97 см.

Прототипът притежава електрически мотор с мощност от 1.5 к.с., захранван от пакет литиево-йонни батерии, пренасящи въртящия момент към задните колела. Съответно моторът произвежда 40 Нм, но на моменти пикът на въртящия момент може да достигне и 60 Нм. Максималната скорост възлиза на 30 км/ч. Голям плюс е задната предавка.

Auto Union Type C e-tron може да измине до 25 км с едно зареждане. Що се отнася до самия процес на зареждане, то той отнема 2 часа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...