Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

Малко цифри.

Wolfsburg, 27 Април 2011 - “Бизнес развитието в първо тримесечие на 2011 г. демонстрира здравината и издръжливостта на Volkswagen Group”, каза Проф. доктор Мартин Винтеркон (Martin Winterkorn), Председател на борда на директорите на Volkswagen Aktiengesellschaft.

Приходите от продажби за първо тримесечие на 2011 г. имат ръст от 30.8%, сравнени със същия период на 2010 г. или изразено в пари 37.5 милиарда евро (Q1 2010: 28.6 милиарда евро). Били са реализирани 1 990 000 автомобила в периода Януари - Март. Групата вече държи 12% от пазара на леки автомобили в световен мащаб. Оперативната печалба е нараснала до 2.9 милиарда евро. Печалбата за това тримесечие преди облагане е 2.2 милиарда евро. Резултатът след данъци за първо тримесечие достига 1.7 милиарда евро. Ръст с 0.5 милиарда евро.

Марки и бизнес подразделения.

Световните продажби на Volkswagen пътнически да януари - март нараснаха до 1.1 милиона автомобила (в скобите продажбите за същия период на 2010 г. - 0.9 милиона). Това е постигнато благодарение на увеличеното търсене на Polo, Tiguan, Touareg, Jetta, Passat Variant, Passat CC и Sharan. Volkswagen пътнически генерира оперативна печалба, която е над двойно по-голяма, сравнено с предходния отчетен период на 2010 г. или увеличение от 416 милиона евро на 1.1 милиарда евро.

Продажбите на премиум марката AUDI са увеличени с 18.1% на 374 000 автомобила (316 000 автомобила). Оперативната печалба нараства от 478 милиона евро на 1.1 милиарда евро. Audi Q5 и Audi Q7 отбелязват най-голям ръст на продажбите. Отбелязва се повишено търсене на Audi A1, Audi A7 Sportback и новото Audi A8.

Продажбите на ?koda нарастват до 181 000 автомобила (142 000 автомобила). Оперативна печалба 187 милиона евро (100 милиона евро).

SEAT е продал 93 000 автомобила (91 000 автомобила). Загубата, генерирана от този бранд е в размер на 12 милиона евро, след загуба от 110 милиона за януари-март 2010 г.

Bentley пачали от подобрената си позиция в луксозния сегмент. Загубата на този бранд е намаляла на 11 милиона евро, сравнено с 25 милиона евро за първо тримесечие на 2010 г.

Volkswagen товарни са продали 108 000 лекотоварни, което е ръст от 47.4%. Оперативна печалба 92 милиона евро, сравнено с 16 милиона евро за първо тримесечие на 2010 г.

Производителят на камиони Scania продължава своето положително развитие и с 376 милиона евро оперативна печалба има с 162 милиона евро повече, благодарение на увеличеното търсене на камиони и автобуси.

Направлението Volkswagen Financial Services отбелязва силно първо тримесечие. Тук печалбата е 287 милиона евро (119 милиона евро).

Инфото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Хванаха Audi S7 по време на тестове

00005994.jpg

Папараци успяха да щракнат няколко снимки на Audi S7. Новата спортна версия се очаква да се появи на изложението във Франкфурт през есента, където ще демонстрира RS предна броня, спортна изпускателна система, спортни спирачки, и нова изпускателна система с четири накрайника.

Двигателят ще бъде 4.0-литров V8 с мощност 435 кс. На по-късен етап се очаква появата и на RS7, който ще разполага с 608 кс.

1987158601485503215.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

STaSIS подсили Audi R8 V8 с още 120 коня

18_8kuzrn.jpg

След като миналата година направиха Audi R8 V10 с мощност от 710 к.с., американските тунери от STaSIS Engineering представиха свой пакет и за V8 версията на немския спортист.

Модифицираното R8, носещо името STaSIS Audi R8 V8 Challenge Extreme Edition, е с увеличена със 120 к.с. мощност спрямо стандартната версия.

Мощността е повишена след като е добавен компресор от Eaton / Magnusson TVS 1900, но също така и след поставянето на нова охладителна система и ново програмиране на електронното управление на двигателя. Така подсиленият V8 вече има 540 к.с. и въртящ момент от 590 Нм (спрямо заводските 475 Нм).

Автомобилът се изстрелва от 0 до 100 км/ч за 3.6 сек, което е с 0.8 сек по-бързо от стандартното R8.

В допълнение STaSIS добавят стоманена спортна система за отработените газове. За по-добро управление тунерите са инсталирали по-ниски пружини, но са запазили системата Drive Select. Други новости включват по-големите спирачки и 20-цолови лети джанти, обути в спортни нископрофилни гуми.

На този етап липсват цени.

Източник: Auto.dir.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заловиха Audi Q5 RS

Най-силната версия на Q5 ще бъде с 3.0 TFSI V6 двигател. Няколко шпионски снимки на прототип на бъдещото Audi Q5 RS се появиха в интернет пространството.

Автомобилът е прикрит с табели TDI Quattro, но притежава няколко елемента, които подсказват, че това е нова гореща версия на колата.

10095589291412661521305351474l95xhgKVk3NZbjhIA9cV.JPG

Отзад личи ауспуховата система с четири крайни тръби, която не присъства сред дизеловите модификации. Бронята също изглежда променена, а джантите са типични за тестовите RS коли на Audi.

Возилото също така е заловено в близост до Хайлброн, Югозападна Германия, където се намира отделът за научни изследвания и развитие на Audi.

11222379622011271311305351570iqMPXnliCJgpgNTHnK4w.JPG

Към момента няма официална информация за задвижващия агрегат на бъдещото Audi Q5 RS, но приближени до компанията твърдят, че под капака му ще се поставя 3.0 TFSI V6 двигател с 408 к.с. и 500 Нм.

307334072087525061305351605kUWANfrLBdl6hYmfKtXv.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The Rules of the Market Demands .. :hilezh:

Ся остава и във Ф1 да вкарат печки, а ферари да минат на дизел, след като успеят да направят дизелов мотор на над 10 000 оборота :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дизела не му трябват космически обороти за да върви за разлика от бензина :gruebel: Извинявам се за спама. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi Wins International Engine of the Year Award 2011 for 2.5-liter TFSI

A jury of 76 motoring journalists from around the world has voted the Audi 2.5-liter TFSI as the “International Engine of the Year 2011” in the 2-liter to 2.5-liter category. This engine therefore retains the award that it won last year.

The 2.5-liter unit fitted to the Audi RS 3 Sportback and TT RS Coup? and Roadster features both turbocharging and FSI direct gasoline injection technology, two of Audi’s core technologies. With a displacement of 2,480 cubic centimeters, this engine produces 250 kW (340 hp) between 5,400 and 6,500 rpm and peak torque of 450 Nm (332 lb-ft) from 1,600 to 5,300 rpm.

International Engine of the Year jury members said of the 2.5-liter engine: "This is certainly the best turbocharged engine in recent years. Torque, power, and great sound – this engine has it all! It is a powerful, visceral reminder of the original quattro rally racing engine that put Audi on the map.”

Developed by quattro GmbH, the Audi TT RS Coup? can sprint from zero to 100 km/h (62 mph) in 4.3 seconds (Roadster: 4.4 seconds) and both the Coup? and Roadster have an optional top speed of 280 km/h (174 mph).

Audi now offers the same engine that powers the two TT RS models in the RS 3 Sportback. It takes 4.6 seconds to accelerate from zero to 100 km/h (62 mph) – a best-in-class performance figure. Its governed top speed is 250 km/h (155 mph).

This is the seventh category win in a row at the International Engine of the Year Awards for Audi TFSI technology. Between 2005 and 2009, the Audi 2.0-liter TFSI engine has won the award in the 1.8 to 2.0-liter category.

Източник www.fourtitude.com

Отново на върха с 5-те цилиндъра ;)

Редактирано от Dragomir Burgas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото Audi A6 Avant е вече факт

3375185W.jpg

Ето, че от Audi спазиха обещанието си и представиха най-официално комби версията на А6. Модела ще даде старт на продажбите си през втората половина на годината, като базовата му цена в Германия е 40 850 евро.

Благодарение на алуминиевото шаси и повсеместното използване на олекотени конструкции, новият A6 Avant е по-лек със 70 килограма, спрямо предшественика си.

3375172c.jpg

Така например комбито, оборудвано с 2,0-литровият дизел TDI тежи 1640 кг. Обемът на багажното отделение възлиза на 565 литра, но ако задният ред седалки бъде сгънат, то нараства до 1680 литра.

Когато през лятото на настоящата година новото комби се появи на пазара, то ще се предлага с шест силови агрегата.

3375173Z.jpg

Дизеловата артилерия доминира с 2.0 TDI (177 к.с. и 380 Нм) и 3.0 TDI V6 с три разновидности на мощността – 204 к.с. и 400 Нм, с 245 к.с. и 500 Нм, 313 к.с.

Двата бензинови двигателя съответно са 2.8 FSI V6 (204 к.с.) и 3.0 TFSI V6 с 300 коня, използващ принудително пълнене.

3375174M.jpg

Двойното задвижване на колелата ще бъде опция. Семейният модел на Инголщат ще се предлага с избор от три скоростни кутии - шестстепенна механична, седемстепенна S tronic, CVT multitronic или осемстепенната tiptronic трансмисия.

3375175p.jpg

Интериора, както винаги, е подреден и до известна степен – спортен. Семплия дизайн се допълва от елегантните контролни уреди, MMI навигацията, аудиосистемата на Bang & Olufsen, хедъп дисплеят и още много други, които и сами ще забележите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gallery_picture_0784786001306826751.jpg

Източник: www.auto-press.net

По време на тазгодишното (30-то) издание на събора Wоrthersee Tour на фенове на марките Audi, Seat, Skoda и VW, ще бъде демонстрирана изложбената разработка A1 clubsport quattro. Според компанията, компактният модел демонстрира върховите достижения на Audi, както по отношение на техниката, така и на дизайна, и на динамиката на пътя.

Audi A1 clubsport quattro е оборудван с петцилиндров, 2.5 литров задвижващ агрегат, който генерира максимална мощност от 370 кВт или 503 конски сили и максимален въртящ момент от 660 Нм.

В комбинация с респектиращо леката конструкция (1390 кг), компактният модел е в състояние да се ускори от 0 до 100 км/ч за 3.7 секунди, а границата от 200 км/ч се достига за 10.9 секунди. Шестстепенната механична предавателна кутия гарантира безпроблемното достигане на електронно ограничената максимална скорост на движение от 250 км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново Audi A1 с 496 к.с.

3a_0xwhof.jpg

По време на тунинг фестивал W?rthersee Tour в Австрия Audi ще представи супермощна версия на компактния A1 по случай.

Наречен A1 Clubsport Quattro моделът е получил по-широки калниците с 60 мм., 19-инчови джанти и ново спортно окачване, което позволява реглаж на твърдост и височина.

За задвижване отговаря 2.5-литров TFSI 5-цилиндров турбодвигател, който произвежда максимална мощност от 496 к.с. За да постигнат това, инженерите от Аudi са добавили по-голям интеркулер, нова изпускателна система и други промени, които се пазят в тайна.

Така 1390 килограмовият модел постига съотношение мощност към тегло от 356,8 к.с. на тон. Въртящият момент също е нараснал значително от 310 Нм на 660 Нм, достъпни между 2500 и 5300 об/мин. Задвижването се предава към четирите колела посредством 6-степенна механична скоростна кутия и модифициран мултидисков съединител от TT RS. Екстремният хечбек ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.7 сек, постижение, равняващо се на това на 5,2-литровия V10 при Audi R8 (3,6 сек). Максималната скорост е ограничена до 250 км/ч.

Фестивалът ще се проведе от 1 до 4 юни в Райфниц, Австрия.

Източник: Auto.dir.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

R8 Spyder GT стъпи на Нюрбургринг

GT версия на Audi R8 Spyder, която ще излезе през 2012 г., бе заснета да прави тестове на пистата Нюрбургринг.

3a_h2stjl.jpg

3a_gowz8b.jpg

3a_vki2j1.jpg

3a_y54u23.jpg

Инженерни идеи, доказани при Audi R8 LMS, са използвани в шосейния модел. Той се задвижва от същия 5,2-литров V10 агрегат с мощност 552 к.с., използван при версия купе. Максималната скорост ще бъде 310 км/ч или с 6 км/ч по-малко от купето. Серията на модела, ще бъде ограничена до 333 бройки.

Източник: Auto.dir.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gallery_picture_0657133001307086017.jpg

Audi разпространи информация за новото си модификационно попълнение R8 GT Spyder, от което ще бъдат произведени само 333 бройки. Откритата суперспортна бегачка идва с максимална мощност от 412 кВт или 560 конски сили, може да се ускори от 0 до 100 км/ч за 3.8 секунди и да развие максимална скорост на движение от 317 км/ч.

Олекотеното Audi R8 GT Spyder идва със сгъваем мек таван с електрохидравлично управление, който може да бъде сгънат/разгънат за 19 секунди дори при скорост на движение от 50 км/ч.

Задвижващият агрегат на кабриолета, който идва със система за оптимално потегляне от място (launch control) е 5.2 литров, V-образен, десетцилиндров с максимален въртящ момент от 540 Нм при 6500/мин. Предавателната кутия е роботизирана шестстепенна с пера за превключване на скоростите от волана. Присъствие отбелязва, разбира се, и системата за задвижване на четирите колела quattro.

Новото Audi R8 GT Spyder ще се предлага на цена от 207 800 евро (цена за Германия).

Източник: www.auto-press.net

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi wins the 24 Hours of Le Mans 2011

Отново сме на първо място :wall::wall:

http://www.youtube.com/watch?v=oS2KrARAEhk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, гледах състезанието по Еуроспорт. Много съм доволна нека им на пежата ! Цели три автомобила не можаха да победят единственият останал автомобил на ауди след като другите два (не видях точно) отпаднаха поради технически причини или е имало някакъв сблъсък. Автомобилът на победителите( Marcel F?ssler, Andr? Lotterer, Beno?t Tr?luyer )Audi R18 TDI Le Mans Prototype (LMP) racing car е уникален. Въпреки, че на последния състезател Лотереер му се наложи принудително да сменя и гуми в последния питстоп, той даже увеличи преднината пред пежото. Страхотно състезание и ето една друга новина свързана с любимата марка:

Открития Audi R8 GT дебютира в Льо ман

146349527699577316.jpg

Непосредствено с победата си в тазгодишната надпревара “24 часа на Льо Ман”, Audi представи на същото място и моделът R8 GT Spyder.

Спортиста е базиран на класическия кабриолет и спрямо него е максимално олекотен. Най-много публиката бе впечатлена от екстериора на R8 GT Spyder. Външните отличителни белези се свеждат до карбоновите преден и заден спойлер. Не по-малко впечатляващ е и специално разработения за модела дифузьор. Окачването е модифицирано, като в тази си версия R8 се е приближил с 10 мм до пътната настилка. Перфектната визия на откритият R8 GT се допълва от титаниево сивите акценти и затъмнените диодни светлини.

За разлика от стандартния кабриолет, неговата GT версия разполага с подобрен интериор, който може да се похвали с кожена тапицерия, съчетана с алкантара, карбоново табло и олекотени с 31,5 кг спортни седалки, спрямо заводските.

Мощността на 5,2-литровия V10 е повишена до 560 к.с. (412 кВт) и 540 Нм. Двигателя е комбиниран с шестстепенна R-tronic трансмисия, посредством която R8 GT Spyder ускорява до 100 км/ч за феноменалните 3,8 секунди. Суперкабриолета развива максимална скорост от 317 км/ч.

Източник: tuning.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

quattro GmbH Builds Stomping Audi Q3 2.5 TFSI with TT RS / RS 3 Engine

Fourtitude

Производството на Q3 2.5 TFSI се очаква да започне след около година, като мощността му ще е около 300 к.с., като quattro GmbH ще бъдат основните "виновници" за производството му, с вече богат опит от Q7 V12 TDI, компанията от Neckarsulm ще се занимава и с този SUV.

037tzu.jpg

001cwp.jpg

016qq.jpg

004noc.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...