Fory Публикувано 27 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 (Редактирано) Следващото нещо което искам да питам, какво става след като М-ката направи няколко обиколи на пистата? Не й ли прегряват задните спирачки? Или по-скоро колелото което най-често се ползва от ESP-то му? Абе като завива колата надясно кое колело не се върти Никой ли не знае Редактирано 27 Юни 2008 от Fory Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 Форка, некои коли вече ги правят и без резервни гуми ми с някви лепенки, спрейчета, компресорчета. Модернизации... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fory Публикувано 27 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 Гявол Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 Абе като завива колата надясно кое колело не се върти резервното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fory Публикувано 27 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 резервнотоБраво колега, повишен си в главен инспектор в КАТ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tita Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 Да припомня темата - AUDI NEWS, Новини за Ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 (Редактирано) Абе като завива колата надясно кое колело не се върти Никой ли не знае Предно външно (в случая ляво) на практика. Сори, грешката е моя. Редактирано 27 Юни 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 Предно външно няма как да спре, щото при завой то е най-натоварено от 4те. Да не говорим, че баце Фори се ебава с един стар лаф, но ти очевидно не загряваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 (Редактирано) Audi показа новово А3 и А3 SportbackAudi разкриха новото лице на гамата A3 и A3 Sportback. A3 е зашеметяващ бестселър за Audi, откакто бе пусната първата генерация през 1996 година. От тогава досега са продадени над 1,9 милиона автомобила, като с рестилизираната версия най-вероятно този успех ще продължи. Сред причините за това са и многото технологии, които обикновено не се предлагат в този сегмент.Новата линия A3 сега е налична и със 7-степенната S-tronic скоростна кутия с двоен съединител, магнитно адаптивно окачване и асистент при паркиране отпред и отзад. Друга новост при модела Sportback е, че ще бъде предлаган във версия S3 с добре познатия 2,0-литров TFSI двигател с мощност от 265 к.с. и quattro задвижване.Детайлите с нова визия са предна броня, капак на двигателя, рестилизирана предна решетка, нови фарове с опция за би-ксенон и LED дневни светлини, странични огледала с интегрирани мигачи и нови дръжки на вратите.Audi ще предложи моделите A3 и A3 Sportback на пазара с осем различни агрегата - пет бензинови и три дизелови. Моделната гама включва 1,6-литров бензинов двигател с мощност от 102 к.с., 1,4-литров TFSI двигател с мощност от 125 к.с., 1,8- и 2,0-литрови TFSI съответно с 160 и 200 к.с. На върха ще бъде 3,2-литровия V6 атмосферен с 250 к.с. Дизеловите са 1,9-литров агрегат със 109 к.с. и два 2,0-литрови TDI със 140 и 170 к.с.1,6-литровият бензинов двигател е проектиран да работи и с етанолово гориво, а най-икономичен се явява 1,9-литровият TDI със среден разход от 4,5 литра на сто.Доставките ще започнат в средата на годината със стартови цени от малко над 20,000 евро (Германия). Редактирано 27 Юни 2008 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 Предно външно няма как да спре, щото при завой то е най-натоварено от 4те. Да не говорим, че баце Фори се ебава с един стар лаф, но ти очевидно не загряваш. Абе не знам кой се ебава, ама R8 е по-добро от великото М3 на писта... и едва ли ползва ESP толкоз колкото БМВ в мокрото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 Такаааа... както винаги Разбирачев е дал компетентни мнения по въпроса.М3-ката в тестовете на мокро е тествана СЪС (малко по-слаби времена) и БЕЗ ESP (изисква се по-добро владеене на колата, но от там и по-добри времена), за разлика от S4-ката, която със и без ESP дава по-слаби времена. Това на мокро да подчертая.И ако имаше поне малка представа от физика, щеше да знаеш, че задните няма начин да прегреят преди предните.И как си позволяваш да сравняваш М3 със R8!!?? Нещо класовете ги бъркаме май, а? Що не вземем да сравним R8 със SLR тогава? Или със McLaren F1 Даже и V10 TFSI да изкарат от Audi със 650 к.с. пак F1-цата ще го размазва на каквото се сетиш. Събуди се.А изказването ти, че на Ринга се било карало бавно показва, че си повече от ... нещо по-меко да изберем... неинформиран. Има завои, които се взимат със 260+ (зависи от к.с. и окачването), има права, на която колата може да се издуе почти до 400 км/ч (пак к.с. и челно съпротивление). Въртящия момент, с който разполага Вейрона е убийствен, което прави излизането от всеки завой супер бързо. На правата сигурно ще удари 360++ км/ч. Извод - 7:40 е просто смешно.Не ми анализирай Ринга, щото не си прочел и ред за него, не си карал на него, дори симулация, нито пък имаш някаква представа какво и що.Стокова 911 Карера си пали спирачките само за 2 обиколки. Под пали разбирай, че излиза огИн и се палят и гумите И това при каране от непрофесионалист. Про ще ги довърши за 1 обиколка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 (Редактирано) И как си позволяваш да сравняваш М3 със R8!!?? Нещо класовете ги бъркаме май, а? Що не вземем да сравним R8 със SLR тогава? Или със McLaren F1 Даже и V10 TFSI да изкарат от Audi със 650 к.с. пак F1-цата ще го размазва на каквото се сетиш. Събуди се.Ами много просто бе чичовото, колите са около 1600 кила с 420 коня. Баланс почти идеален. Аудито е 4wd, БМВ-то е rwd. Аудито бие БМВ-то на Нордшлайфе.Говоря за V8, 420 коня. Всичко е точно, Аудито е по-добро Редактирано 27 Юни 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 Абе не знам кой се ебава, ама R8 е по-добро от великото М3 на писта... и едва ли ползва ESP толкоз колкото БМВ в мокрото Разликата е 1сек. в полза на mid-engined AWD колата срещу тази с предноразположен мотор, RWD и същата мощност. Според мен 1сек победа в тоя случай не е никва победа, ама ти щом казваш, че трябва да се радваме... Да не говорим, че Е46 CSL e 15сек надолу. Where's the catch? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 Разликата е 1сек. в полза на mid-engined AWD колата срещу тази с предноразположен мотор, RWD и същата мощност. Според мен 1сек победа в тоя случай не е никва победа, ама ти щом казваш, че трябва да се радваме... Да не говорим, че Е46 CSL e 15сек надолу. Where's the catch? Цяла една секунда е тва. На мокро ги смятай 1 минута. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 И защо точно трябваше да ми дреме на мокро как би било, че нещо ми убягна идеята ти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 И защо точно трябваше да ми дреме на мокро как би било, че нещо ми убягна идеята ти?Aми тогава се вижда предимството бе. Как искаш две коли с еднаква маса и баланс, с еднаква мощност да са различно бързи на писта с завои??? Какво като е 4WD едната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 (Редактирано) На мокро ти обясних, че добре балансирания автомобил позволява по-бързо шофиране. Ако това е R8, следователно той би бил победителя. Плюс това 1 сек на Ринга е НИЩО!И пак да кажа - не може да си толкова глупав*, че да сравняваш R8 със M3. Ако го кажеш това в Audi ще ти се смеят."Как искаш две коли с еднаква маса и баланс, с еднаква мощност да са различно бързи на писта с завои???"*... така като се замисля може и да си... Редактирано 27 Юни 2008 от trespasser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 (Редактирано) Oй, завалията. Аве има ли как да те игнорна, да не ти чета мъдростите? Edit: Аве Васе, ти па кога успя да драснеш преди мен, да те ева? Редактирано 27 Юни 2008 от Ivo-G Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 Иво, имаш безплатен ремонт на Б3-ката, ако ми дадеш съвет как да стане това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 На мокро ти обясних, че добре балансирания автомобил позволява по-бързо шофиране. Ако това е R8, следователно той би бил победителя. Плюс това 1 сек на Ринга е НИЩО!И пак да кажа - не може да си толкова глупав*, че да сравняваш R8 със M3. Ако го кажеш това в Audi ще ти се смеят."Как искаш две коли с еднаква маса и баланс, с еднаква мощност да са различно бързи на писта с завои???"*... така като се замисля може и да си...Секундата си е секунда Със секунда и световен шампион се става. А от Ауди едва ли ще ми се смеят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 (Редактирано) Въпрос на колега:"бе като завива колата надясно кое колело не се върти" И първата и последна риба хванала се на куката е...Цитат на Спидо-Хитрия:Предно външно (в случая ляво) на практика.На какво ще се смеят от Ауди?На постиженията си - НЕ. На теб - ДА. Много.Как успяваш в едно изречение да изръсиш толкова много глупости??? Предно??? Външно??? Практика??? Ивчо, сериозно те питам - как се игнорират мнения на потребител? Плащам ремонта right away! Редактирано 27 Юни 2008 от trespasser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 Точно вие двамата не вярвах те че RS6 ще бие и АМГ-то и М5 на писта, ама аз си знаех. Ама както и да е Иначе евала на БМВ, правят хубави седани, но да видим новата RS4 как ще се представи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 (Редактирано) Още си чакам времената от Ринга, макар че там Audi ще наваксва много по правите...Айде малко радост за феновете на drifta: Редактирано 27 Юни 2008 от trespasser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 Въпрос на колега:"бе като завива колата надясно кое колело не се върти" И първата и последна риба хванала се на куката е...Цитат на Спидо-Хитрия:Предно външно (в случая ляво) на практика.На какво ще се смеят от Ауди?На постиженията си - НЕ. На теб - ДА. Много.Как успяваш в едно изречение да изръсиш толкова много глупости??? Предно??? Външно??? Практика??? Ивчо, сериозно те питам - как се игнорират мнения на потребител? Плащам ремонта right away!Да бе, то с трици маймуни ловиш Този лаф го знам още преди да си се сетил че в колите има крик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 Ивчо, сериозно те питам - как се игнорират мнения на потребител? Плащам ремонта right away!Мамка му и прасе, само ЛС-тата могат да се блокират. Дай да спрем да му пишем, че ще отиде темата зян и бат' Вици ще ни дърпа ушите, щот аз лично му обещах преди време да не пишем глупости в нея. Ама Mr. Aз-си-знаех... Бахти, нямам думи... Тегло е, сигурен съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts