Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

Audi разработва спортен автомобил, като проектът е наречен Project Anniversario.

Първоначално идеята е била този проект да бъде завършен по повод 100 години от създаването на Audi и да го покажат през тази година, но е отложен заради финансовата криза, засегнала жестоко автомобилните производители.

Сега идеята е била леко модифицирана, като от Project Anniversario се очаква да покаже супер модела S5 Quattro през 2010. Идеята е този автомобил да бъде идеологически наследник на Quattro S1 Rallye.

Предварителните данни са, че колата ще бъде с двигател V6 би-турбо и мощност около или над 425 к.с. Другата възможност е да се използва някаква модификация на турбодвигателя от сегашното Audi TT RS с обем 2.5 литра и пет цилиндъра, като в този случай се очаква мощността да бъде към 400 к.с.

Новото Audi S5 Quattro ще бъде олекотено с около 240 кг. в сравнение със стандартния S5, като собственото тегло на автомобила ще бъде около 1400 кг. Намаленото тегло ще се постигне чрез нови олекотени панели за каросерията, по-малки превеси и олекотен двигател.

Компютърният образ на колата показва голямо крило, капак на двигателя с вентилационни отвори и заден спойлер. Всички тези елементи виждаме и при оригиналното Quattro S1

Много е вероятно концепцията S5 разработена от Project Anniversario да видим още към края на 2010, когато ще бъде отбелязана 30 годишнината на оригиналното Quattro, а продажбите на серийната версия ще започнат към 2012.

http://news.automedia.bg/read/7611.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пази се, Lamborghini! Идва новият Audi R8 V10 Clubsport

Британското издание Auto Car съобщава, че от немската компания подготвят хардкор версия на Audi R8 V10. Няма да се учудим, ако Audi представят нови спортни модификации по време на изложението във Франкфурт. За основа ще бъдат използвани тестовото "муле" R8 (от снимките), както и по-малкият му брат - TT.

Според някои източници, новият спортист ще бъде наречен R8 V10 Clubsport. Все още не е потвърдено, но е доста вероятно. Доколкото виждаме от шпионските снимки, промени ще има главно в областта на предната и задната част. Широка ще е употребата на карбонови елементи в интериора на супер-автомобила.

Обновената предна броня ще придава на колата по-добро сцепление.Чрез този модел Audi има амбицията да се превърне в пряк конкурент на Lamborghini Gallardo LP560-4, чиято мощност е 552 к.с. Очаква се новият R8 V10 да има невероятни динамични показатели, където мощността на бива да пада под 550 "коня".

pid.838.jpg

audi-r8-v1-club-sport-6.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото Audi A8 маскирано като .....Mitsubishi

От Audi тестват новото поколение на луксозната лимузина А8 по здрач и почти без маскировка, но разчитат тези които я видят да я възприемат като най-голямото Mitsubishi което някога са срещали.

Колата е била заснета по магистрала в Аризона и може да е объркала някои американци ако са и обърнали внимание.

mini-A8.jpg

Audi A8 модел 2010 ще се произвежда на новата платформа „MLP”. Това е все същата платформа, която се използва при всички нови модели - A4, A5 и бъдещия A7. Това е модулна платформа, която с малко промени може да се използва от повечето модели на Audi.

При Audi A8 ще видим разширена употреба на алуминий и магнезий за да се запази теглото на огромната лимузина ниско. Знае се, че двигателят V8 FSI с обем 4.2 литра ще бъде използван при новото A8 след лека модернизация, която ще повиши мощността му. Все още не е ясно обаче, дали компресорният V6 който сега се монтира на A6 и S5 ще бъде предлаган и с А8.

mini-A81.jpg

Вече е известно обаче, че новото поколение на A8 ще бъде с най-новата версия на системата Quattro (4х4). При нея движението се разпределя не само между двете оси, но и между двете задни колела, което повишава неимоверно стабилността на колата.

Серийното производство на новото поколение Audi A8 ще започне през есента на 2010 в завода на Audi в Некарсулм, Германия.

http://news.automedia.bg/read/7627.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi R8 ще се подготвя за пистата

Версия Clubsport на базата на Audi R8? Защо не?

audi-r8-1-590x393.jpg

Този въпросен вариант на Audi R8 е бил забелязан по време на тестове на пистата Нюрбургринг в Германия. Снимките са предоставени от специализираното издание WorldCarFans. Но по всичко личи, че това действително е още по-спортен вариант. Иначе защо би било там голямото фиксирано задно крило, както и малките аеродинамични

елементи от двете страни на предната броня

audi-r8-2-590x380.jpg

Разбира се, това може да означава просто и нов аеродинамичен пакет. Но нека си представим, че това действително е прототип Clubsport, който е на прага между спортен и пистов модел и който не просто има V10 двигател, а е истински звяр. Една потенциална версия Clubsport на базата на R8 V10 би била с по-ниска маса (примерно минус 100-150 кг). Освен това би се отървала от системата за задвижване на четирите колела, което също би намалило масата, тъй като има поне един диференциал по-малко.

audi-r8-3-590x391.jpg

Вдъхновение спокойно може да бъде черпано от друга марка на VW – Lamborghini. Те направиха Gallardo LP550-2 Valentino Balboa, който е със задвижване само на задните колела. Като че ли R8 V10 е превърнат в чистокръвен състезател, който – благодарение на страхотната си аеродинамика и огромни нива на сцепление – може да прави феноменални времена на пистата Нюрбургринг.

Да, и може би е възможно да се добави някаква функция, която да ви пречи да заспите, така че когато излизате с модела по обикновените шосета… да не заспивате от скука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алиансът между Porsche и Volkswagen ще се казва Auto Union

mini-VW-Porsche.jpg

http://news.automedia.bg/read/7648.html

Ето им готова емблема :rolleyes:

100%20years.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпионски снимки от Audi R8 Clubsport

Това са първите шпионски снимки на „горещото” Audi R8 Clubsport.

Както вече се знае, Clubsport е създаден на базата на R8 с двигател V10. Според вътрешни източници от Audi цитирани от автомобилни медии, R8 Clubsport ще има собствено тегло с 50 до 75 кг. по-ниско от стандартния R8 V10.

Clubsport1.jpg

Автомобилът ще има леко повишена мощност и предаване само към задните колела. От шпионските снимки се вижда, че ще има и леки промени във външния вид, като са се появили малки крилца в долния край на бронята, а отзад дифузьорът е станал по-голям и има нова форма. Малкият автоматичен спойлер, който при стандартната версия се появява автоматично при определена скорост е заменен с доста по-голямо, фиксирано крило.

Clubsport2.jpg

Вътре в колата се вижда нещо, което най-вероятно е топлинна преграда разположена зад водача. Предполага се, че част от луксозния интериор на стандартната версия е премахната за да се спести от теглото.

Audi Clubsport най-вероятно ще бъде представен на автомобилното шоу в немския град Есен през ноември. Продажбите на този автомобил ще започнат от първото тримесечие на 2010 г.

http://news.automedia.bg/read/7655.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi Q1 ще се появи чак през 2013 година

В общи линии тази информация повече или по-малко беше известна, но си беше необходимо малко време, за да бъде потвърдена. Така или иначе вече може да се каже: от Audi работят върху компактен „бейби” SUV, който ще бъде наречен Q1 и ще бъде базиран на бъдещия А1. По-интересното е, че въпросният модел се очаква да се появи по време на автомобилното изложение във Франкфурт следващия месец.

За тези, които не знаят, Audi A1 предстои да влезе в производство през октомври и ще се появи в шоурумовете през пролетта на 2010 година. След това немският производител ще се фокусира напълно върху новия SUV, въпреки че окончателният продукт едва ли ще се появи преди 2013 година. Това означава, че дотогава ще можете да си купувате новия Audi Q3, който ще се произвежда във фабриката Martorell на Seat.

По отношение на потенциалните конкуренти на модела става ясно, че Mercedes Benz ще сглобяват и BLK модел – по-малък брат на GLK. Сега се говори и за потенциален конкурент от BMW, въпреки че като цяло бъдещият Х1 може да бъде считан за такъв. Разбира се, баварците няма да оставят конкуренцията да ги изпревари така или иначе…

audiq1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водачът на Audi A8 ще пише на ръка в навигационната система

audi-a8-220x146.jpg

Появиха се материали в медиите, че следващото поколение на Audi A8 ще притежава специфична сателитна навигационна система, която ще има софтуер за разпознаване на ръкописен почерк. По този начин водачът ще може да вмъква желаната дестинация, като я напише на ръка, вместо да му се налага да го прави посредством бутони.

Идеята на новата технология е да се мине без различни клавиатури, които само объркват собственика. С новата технология, за която се говори, че ще бъде инсталирана в Audi A8, водачът просто ще написва на ръка търсеното място и софтуерът автоматично ще го разпознава.

Настоящите А8 модели имат технология за разпознаване на отпечатъци, така че водачът може да върне настройките на автомобила (включително и разположението на седалката) към личните си предпочитания.

Новият Audi A8 се очаква да дебютира по някое време в края на тази година. Продажбите според предварителни данни ще започнат през 2010 година.

Оттук нататък следва човек да се замисли дали нещата действително се улесняват. В крайна сметка нали идеята на компютрите е да направят така, че да не е необходимо да се пише на ръка. А и не може ли да сработи система за гласово разпознаване?

Изглежда, че технологиите, които би трябвало да улеснят нещата, в крайна сметка ще ги усложнят…

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi RS5 е готово за премиера във Франкфурт

Audi RS5 беше забелязана по време на тестове, няколко седмици преди официалната й премиера във Франкфурт.

Шпионските снимки показват автомобила практически без никаква маскировка.

mini-RS1(2).jpg

Отпред прави впечатление дизайнът много близък до този на TT RS. Audi RS5 ще бъде силен автомобил, който носи нещо от оригиналното Quattro, но също и от най-новия RS6.

mini-RS2(2).jpg

Audi RS5 най-вероятно ще бъде с двигателят V8 с обем 4.2 литра който познаваме и от RS4, но при „горещата петица” ще предлага повече мощност, около 450 к.с. С него Audi RS5 ще ускорява от място до 100 км/час за по-малко от 5 секунди.

mini-RS3(1).jpg

Колата ще е с предаване към четирите колела (Quattro) и скоростна кутия с два съединителя S-tronic. Това прави автомобила първият RS модел използващ трансмисия с два съединителя.

mini-RS4(1).jpg

RS5 е с така наречената от Audi „активна аеродинамика”, включваща и подвижен спойлер отзад. Спирачните дискове са перфорирани. Цената на този модел в Европа ще започва от около 60 000 евро. Това ще бъде така за да се дистанцира RS5 от стария RS4 и от TT RS, чиято цена започва от около 48 000 евро.

mini-RS5.jpg

Audi RS5 Coupe ще бъде последвано от RS5 Roadster още следващата година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов цар на Nürburgring

Gumpert Apollo Sport с 4.2-литров, bi-turbo V8 двигател на Audi, доставящ 700 к.с. засрами всички с повече от 11 секунди!

На 13.08.2009 година, Gumpert Apollo Sport, пилотиран от 26 годишният пилот Florian Gruber, отбеляза рекордно време на пистата Nürburgring.Gruber записа време от 7 минути 11 секунди и 57 десети, с което подобри рекордна на Nürburgring за серийни автомобили с разрешение за движение по обществените пътища.

Постигнатото от Gumpert Apollo Sport време e с почти 11 сек. по-бързо от това на Corvette ZR1 (7:22.4).

Gumpert Apollo Sport засрами още Maserati MC12 (7:24.29), Pagani Zonda F Clubsport (7:24.65), Ferrari Enzo (7:25.21), Nissan GT-R (7:26.7), Porsche Carrera GT (7:28.71) и много други.

Gumpert Apollo е състезателен автомобил хомологизиран и за движение по обществените пътища. Купето има две места и собствено тегло 1200 кг. Каросерията е от карбон, двигателят е разположен пред задната ос. Това е би-турбо V8 с обем 4.2 литра от Audi, който може да бъде с мощност от 650 к.с. (478 kW) до 800 к.с (588 kW).

mini-40th-GUMPERT-Apollo-3[1].jpg

Ускорява от 0 до 200 км/ч. за 8.9 сек! и развива максимална скорост от над 360 км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi RS3 Coming To Frankfurt Motor Show

Във Франкфурт Audi ще покаже „горещия” вариант на компактния хечбек RS3.

От Audi казват, че това ще бъде стъпка напред в динамиката и мощността в сравнение със S3.

Двигателят на RS3 ще бъде познатия от Audi TT RS агрегат, с пет цилиндъра и обем 2.5 литра. За RS3 мощността му е повишена до 340 к.с. а максималният въртящ момент е 450 Nm.

Това ще позволи на автомобила да ускори от място до 100 км/час за 4.5 секунди, а максималната му скорост е ограничена електронно до 250 км/час. Промени се очакват и в окачването, както и при спирачната система.

audi-rs3-test-mule-spy-shots-004_100198151_l.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi променя емблемата си

Компанията представи леко освежено лого, по случай своята 100-годишнина.

Очаквано, промяната не е голяма. Все пак колите на компанията биват разпознавани по четирите взаимно застъпващи се кръга още от 30-те година на миналия век.

Емблемата символизира извършеното през 1932 г. обединяване на четирите независими дотогава производители: Audi, DKW, Horch и Wanderer под името Auto Union. Оттогава датира и емблемата с четирите преплетени кръга, всеки от тях символизиращ една от четирите фирми.

new_audi_logo.jpg

Ново лого

old_audi_logo.jpg

Старо лого

Основните разлики между новото и старото лого се изразяват в новия по-традиционен шрифт и обновените с повече хром кръгове. Също така, надписът "Audi" е преместен от центъра към долния ляв ъгъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еййй.. ако го пуснат така боядисано ще си взема едно :zustimm:

Ама RS3 Sportback или обикновена двуврата RS3? Верно че RS-ките са все комбита, ама по тая логика, трябваше и на ТТ да направят комби версия. :) Та мисълта ми е, че ще е по-добре да е двувратката. А най-добре ще е, да я има и в двета варианта.

То има ве:

2005-Audi-Shooting-Brake-Concept-RA-1280x960.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi S5 Sportback :hilezh:

Очаква се новото Ауди S5 Sportback да бъде с 333к.с.,да ускорява от 0-100км.ч. за 5.4сек. и да има среден разход на гориво от 9.7л. на 100км....максималната скорост ще бъде електронно ограничена на 250км.ч. :hilezh:

344219_fr.jpg

Редактирано от buntarstyle
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

There are also some negative rumblings that, after all the hoopla, Porsche’s Panamera may get canceled after the present model cycle (7 years). And the Cayenne, too. Why, you ask, are the Germans so full of beer and sausage that they’ve lost their marbles? Vell, mein freund, it’s das auto biz. VW is king now, and it has the platforms to build its own cars—to compete with other German cars (see first paragraph)—and reduce Porsche to flunky status. Maybe that’s what their recent car wars were about. The Germans, you know, aren’t really the rational engineering types they want you to believe they are.

Още - http://www.cargurus.com/blog/?from=cgPage&pid=090109

Ураа нема да има кайен и панамера :) към VW

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi залага на силен волтаж

Компанията ще представи електрически автомобил след броени дни.

В началото на лятото се появи слух за електрическа модификация на Audi R8, която трябваше да видим на автомобилното изложение във Франкфурт.

Само седмица след това, говорител на компанията опроверга информацията, като заяви, че такъв автомобил не се разработва.

Сега обаче Audi пусна интернет страница, от която става ясно, че в компанията са напрактика готови с нов екологичен модел, задвижван от електричество.

На страницата дори присъства часовник, който отброява оставащото до премиерата на колата време. Обещаната от Audi дата е 15.09.2009 година, а мястото - автосалон Франкфурт 2009.

Очаквано, не се споменава почти нищо за този бъдещ зелен модел. Изводите, които можем да си извадим от видяното обаче не са малко.

Благодарение на няколкото видеоматериали(в които не присъства какъвто и да е автомобил) става ясно, че колата притежава изключителна динамика, благодарение на необузданата сила на електрическият ток.

Не можем със сигурност да кажем, че очакваме този екологичен автомобил да бъде R8 e-Version, но това като че ли е най-вероятната възможност.

Предлагаме ви едно от най-интересните клипчета от новата екологична страница на Audi.

AutoMedia

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е Audi R8 Spider

Пред нас е дълго време очаквания Audi R8 Spider.

Първите снимки от новия вариант на R8 се появиха в интернет една седмица преди официалната премиера на модела във Франкфурт.

Audi-R8-Spider-1.jpg

Голямата изненада е, че въпреки предварителните коментари, R8 Spider не е с подвижен покрив тип targa, а е с класически сгъваем покрив, който се скрива зад седалките на пътниците.

Audi-R8-Spider-2.jpg

Като малка козметична разлика в сравнение с купето, при R8 Spider виждаме различен капак на двигателя с нови отвори за въздух. Липсват и страничните панели, наречени „sideblades”.

Audi-R8-Spider-3.jpg

Макар детайли за механиката на автомобила все още да липсват, има информация, че новият Spider първоначално ще се предлага с най-силният двигател V10 с обем 5.2 литра, максимална мощност 525 к.с.и максимален въртящ момент 530 Nm.

Audi-R8-Spider-4.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Frankfurt Auto Show 2009 Preview

Какво ще покаже Audi на 15.09.2009 ?

Audi R8 Roadster / Electric

Audi RS3

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi e-Tron ще бъде електрическият R8

Audi са на път да развалят настроението на своите конкуренти по време на автомобилното изложение във Франкфурт тази седмица. BMW и Mercedes Benz предстои да покажат съответно Vision EfficientDynamics Concept и SLS AMG по

време на шоуто, но и двата немски гиганта не са знаели, че Audi възнамеряват да покажат там т.нар. e-Tron.

audi-11-590x393.jpg

Категорични, че няма да покажат никакви снимки или тийзъри преди официалното разкриване на колата във Франфкурт, Audi дори допълнително ще подсилят „охраната” около модела, след като в интернет в крайна сметка излязоха няколко компютърни графики. Разбира се, не може и този път човек да се зачуди дали всъщност разкриването на графиките не е собствена кампания на Audi.

audi-21-590x393.jpg

Що се отнася до модела, той притежава профила на типичния R8, но има различна предна решетка, нови LED предни светлини, нови колела и нов дизайн за задницата. Интериорът като че ли също е доста различен и притежава насочена към водача централна конзола с два екрана – един за камерата за задно виждане и една за навигационната система.

audi-31-590x393.jpg

Определено интересът към автомобила започва да расте, а собственият сайт на Audi – ElectricityUntamed.com – в никакъв случай не помага да се потуши вниманието.

Официално e-Tron все още не съществува. Въпреки това слуховете и тези снимки твърдят нещо различно и това е, че задвижващата система на колата е или хибридна, или става дума за изцяло електрически модел. И ако действително се стигне до такава кола, то тя ще се конкурира с BMW Vision EfficientDynamics Concept и с потвърдения за производство SLS AMG eDrive. За модела на Mercedes AMG се говори, че ще има мощност от 533 к.с. и въртящ момент от 880 Нм, така че от Audi действително ще трябва да се постараят, за да създадат реален опонент . . .

audi-4-590x393.jpg

audi-5-294x442.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi e-Tron: 313 к.с. / 4 500 Нм!

Компанията представи своя концептуален електрически автомобил.

a_f09_001_1.jpg

Електрическият автомобил, който беше спряган като e-Version, разкри лицето и душата си. Официалното му означение е, e-Tron, което на езика на Audi означава изцяло електрическа кола с quattro задвижване.

Това е възможно, благодарение на четирите електрически мотора, разположени на предната и задната ос. По този начин, мощността от 313 к.с. и чудовищният въртящ момент от 4 500 Нм се разпределят към всяко от четирите колела. Движението към предния и задния мост е разпределено в съотношение 70 към 30, в полза на задните колела.

Двуместният автомобил ускорява от 0 до 100 км/ч. за 4.8 сек., а благодарение на огромният въртящ момент, ускорението от 60 км/ч. до 120 км/ч. става за само 4.1 сек. Максималната скорост е ограничена на 200 км/ч.

Електрическата система коства на колата 470 кг., като общото и тегло достига 1 600 кг.

За оптималното разпределение на тежестта(42:58), инженерите са поставили литиево-йонните акумулатори зад пътническата кабина. Те от своя страна се грижат за безспирен пробег в продължение на 248 км.

Audi e-Tron използва plug-in система за зареждане. Според информацията, за пълното зареждане на акумулаторите в домашни условия са необходими между 6 и 8 часа, но при използването на високо напрежение (400 волта, 63 ампера), това става за 2.5 часа. Щепсела е разположен под капак в задната част на автомобила.

Батерията се зареждат и по време на движение, благодарение на познатите системи, чрез които алтернатора преобразува кинетичната енергия в електрическа.

Когато, от компанията съобщиха, че няма да интегрират дизеловият V12 двигател в R8 бяхме силно разочаровани. Сега обаче, с широка усмивка посрещаме новината за електрическа версия на спортната кола. Както в самата компания казват - "електричеството засрами дизела".

int_001_1.jpg

http://news.automedia.bg/read/7879.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компанията представи своя концептуален електрически автомобил.

Електрическият автомобил, който беше спряган като e-Version, разкри лицето и душата си. Официалното му означение е, e-Tron, което на езика на Audi означава изцяло електрическа кола с quattro задвижване.

Това е възможно, благодарение на четирите електрически мотора, разположени на предната и задната ос. По този начин, мощността от 313 к.с. и чудовищният въртящ момент от 4 500 Нм се разпределят към всяко от четирите колела. Движението към предния и задния мост е разпределено в съотношение 70 към 30, в полза на задните колела.

Двуместният автомобил ускорява от 0 до 100 км/ч. за 4.8 сек., а благодарение на огромният въртящ момент, ускорението от 60 км/ч. до 120 км/ч. става за само 4.1 сек. Максималната скорост е ограничена на 200 км/ч.

Audi e-Tron: 313 к.с. / 4 500 Нм!

Електрическата система коства на колата 470 кг., като общото и тегло достига 1 600 кг.

За оптималното разпределение на тежестта(42:58), инженерите са поставили литиево-йонните акумулатори зад пътническата кабина. Те от своя страна се грижат за безспирен пробег в продължение на 248 км.

Audi e-Tron използва plug-in система за зареждане. Според информацията, за пълното зареждане на акумулаторите в домашни условия са необходими между 6 и 8 часа, но при използването на високо напрежение (400 волта, 63 ампера), това става за 2.5 часа. Щепсела е разположен под капак в задната част на автомобила.

Батерията се зареждат и по време на движение, благодарение на познатите системи, чрез които алтернатора преобразува кинетичната енергия в електрическа.

Когато, от компанията съобщиха, че няма да интегрират дизеловият V12 двигател в R8 бяхме силно разочаровани. Сега обаче, с широка усмивка посрещаме новината за електрическа версия на спортната кола. Както в самата компания казват - "електричеството засрами дизела".

a_f09_002.jpg

a_f09_001_1.jpg

int_001_1.jpg

a_f09_003.jpg

int_005_1.jpg

Редактирано от nikki-
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

etron.jpg

Audi E-Tron Concept

Vorsprung durch Technik

http://www.audiusanews.com/newsrelease.do?id=1517

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://paper.standartnews.com/bg/article.p...;article=294159

Компанията "Ауди", която тази година отбелязва истински респектиращ юбилей - цели 100 години на попрището на Негово величество автомобила, е подготвила цели пет световни премиери във Франкфурт. Една от тях е S5 Sportback и откритата версия на спортния автомобил със средно разположен двигател Audi R8 Spyder. Акцент на участието на марката с четирите кръга също са електромобилните технологии на бъдещето. На изложението за първи път публиката ще види моделите Audi A4 3.0 TDI clean diesel и Audi A3 1.2 TFSI.

В хале 3 на автосалона "Ауди" представя общо 34 автомобила, разположени на площ от 6000 кв. м. Изграденото искрящо бяло съоръжение, за което без преувеличение може да се твърди, че притежава сърце - пространството е оформено като сърдечна камера, дълга 40 м и широка 10 м, къпеща се в червена и бяла светлина, усилва хромираното излъчване на Audi R8. Осветителната конструкция, наречена Rigg, тежи 39 т и се издига над 8,45 м над щанда. На нея са поставени 1400 прожектора. Всеки един от 34-те автомобила е не само перфектно разположен, но и осветен. За да няма неточности при осветяването и за да може цветовете и контурите на автомобилите да се виждат идеално, експертите на "Ауди" са планирали позиционирането на фаровете от месеци, при това с точност до милиметри. След едногодишна подготовка тежката тонове конструкция е била разположена след прецизно измерване с лазер, за да бъде със 100-процентова точност. Тя е била сглобена от повече от 300 работници, 90 камиона са транспортирали хилядите елементи до Франкфурт.

За доброто информиране на посетителите се грижат 55 сътрудници на Audi, както и 85 хостеси. "Спортен", "иновативен" и "висококачествен" са думичките, които характеризират качествата на марката, която демонстрира своята концепция на изложението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...