Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

Здравейте КОЛЕГИ,

ето това е една от причините Марката АУДИ да бъде Номер Едно. Статията е от днешният брой на в. "Стандарт", в раздела ЗРЕЛИЩЕ:

Компанията "Ауди", която тази година отбелязва истински респектиращ юбилей - цели 100 години на попрището на Негово величество автомобила, е подготвила цели пет световни премиери във Франкфурт. Една от тях е S5 Sportback и откритата версия на спортния автомобил със средно разположен двигател Audi R8 Spyder. Акцент на участието на марката с четирите кръга също са електромобилните технологии на бъдещето. На изложението за първи път публиката ще види моделите Audi A4 3.0 TDI clean diesel и Audi A3 1.2 TFSI.

В хале 3 на автосалона "Ауди" представя общо 34 автомобила, разположени на площ от 6000 кв. м. Изграденото искрящо бяло съоръжение, за което без преувеличение може да се твърди, че притежава сърце - пространството е оформено като сърдечна камера, дълга 40 м и широка 10 м, къпеща се в червена и бяла светлина, усилва хромираното излъчване на Audi R8. Осветителната конструкция, наречена Rigg, тежи 39 т и се издига над 8,45 м над щанда. На нея са поставени 1400 прожектора. Всеки един от 34-те автомобила е не само перфектно разположен, но и осветен. За да няма неточности при осветяването и за да може цветовете и контурите на автомобилите да се виждат идеално, експертите на "Ауди" са планирали позиционирането на фаровете от месеци, при това с точност до милиметри. След едногодишна подготовка тежката тонове конструкция е била разположена след прецизно измерване с лазер, за да бъде със 100-процентова точност. Тя е била сглобена от повече от 300 работници, 90 камиона са транспортирали хилядите елементи до Франкфурт.

За доброто информиране на посетителите се грижат 55 сътрудници на Audi, както и 85 хостеси. "Спортен", "иновативен" и "висококачествен" са думичките, които характеризират качествата на марката, която демонстрира своята концепция на изложението.

post-4032-1253165275.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi представи S5 Sportback

Топ модификацията на А5 Sportback бе официално разкрита във Франкфурт.

1(20).jpeg

Както знаете купето с четири врати - А5 Sportback бе показано за първи път по случай 100-годишнината на Audi.

Сега под прожекторите на автомобилното изложение във Франкфурт, блесна и горещата версия S5 Sportback - автомобил под чийто преден капак е поставен 3.0-литров V6 двигател с механичен компресор, доставящ 333 к.с. и 440 Нм. въртящ момент.

2(16).jpeg

Мощността се предава към четирите кола, чрез седем степенна S-TRONIC скоростна кутия с два съединителя.

Всичко това кара S5 Sportback да се развихри до 100 км/ч. за 5.4 секунди и да развива максимална скорост от 250 км/ч.(електронно ограничена).

Средното потребление на гориво е 9.8 литра на 100 км., което е своеобразен рекорд при бензиновите автомобили с подобна мощност.

Продажбите на Audi S5 Sportback ще започнат през пролетта на 2010 г. с базова цена от 57 900 евро.

3(10).jpeg

4(11).jpeg

5(6).jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хромирано Audi R8 във Франкфурт

6000971.jpg

557613927.jpg

http://news.automedia.bg/read/7910.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Ауди" изработи уникален автомобил

Моделът R8 е-Tron се задвижва от 4 електродвигателя...

http://www.segabg.com/online/new/articlene...&id=0001401

според мен това е истинското куатро, макар сложено на нещо което трудно може да се нарече автомобил. ДВГ си носят душата а електромотора е като електронен часовник до ролекс <_<

Редактирано от BatVito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi сменят V10 двигателите с битурбо V8

Върлуват доста мощни слухове, че Audi може и да ограничат употребата на V10 двигателя, който бе фаворит за моделите RS6, S6 и S8. Всъщност отскоро аналогичен агрегат е ползван и за задвижването на R8 и R8 Spyder. Определено тези новини са парадоксални, но компанията действително планира да внедри нов битурбо V8 агрегат.

Причината за промените, както вероятно очакват всички, е опазването на околната среда. Спекулациите са, че Audi ще могат да осигурят повече мощност, докато същевременно произвеждат по-малко емисии с новия V8. Въпреки това Audi все пак са решили да оборудват R8 Spyder с 5.2-литров атмосферен V10 агрегат с мощност от 525 к.с. Остава да се види дали това ще остане за постоянно.

Много е възможно първият модел, който ще получи новия V8 двигател, да бъде новият Audi RS6. Оборудвано с битурбо 5-литров V10 агрегат, настоящото поколение на Audi RS6 ускорява до 100 км/ч за 4.5 секунди. Двигателят генерира мощност от 580 к.с. и въртящ момент от 650 Нм.

За предишния RS6 например Audi използваха 4.2-литров битурбо V8 двигател, който произвеждаше мощност от 450 к.с. Но съдейки по факта, че BMW работят върху нов битурбо V8 с мощност от 550-600 к.с. за следващия М5, то изглежда много вероятно и Audi действително да работят върху еквивалентен агрегат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A8 2010

След като първо се появи маскирана като Mitsubishi, после дегизирана с тежък камуфлаж, сега новата A8 е заловена от автопапарак с по-умерена дегизировка.

5(8).jpeg

3(12).jpeg

Новите снимки показват в по-голяма степен това, което ще видим в края на следващата година. За съжаление обаче, нова по-подробна информация за колата все още липсва.

За този бъдещ модел знаем само, че ще се произвежда на новата платформа „MLP” на Audi, която използват A4 и A5. „MLP” е модулна платформа, която чрез леки промени може да се използва за почти всички модели на компанията. Един от тях е и бъдещият Audi A8, който ще се появи и в модификацията - дълга база (A8L).

1(21).jpeg

2(18).jpeg

Очаква се при направата на автомобила да се използват материали като алуминий и магнезий, чрез които да се постигне по-ниско тегло. Двигателите ще бъдат няколко, като към тях ще се присъедини познатия V8 FSI с обем 4.2 литра, който след лека преработка ще доставя малко по-висока мощност. Най-вероятно при задвижващите агрегати на новата А8 ще видим и компресорният V6 който сега се монтира на A6 и S5.

Лимузината ще разчита на модернизираната версия на 4х4 системата - Quattro. При нея движението се разпределя както между двете оси, така и между двете задни колела, което повишава неимоверно стабилността на колата.

Хибриден вариант на колата не се очаква. Производството на новата А8 ще стартира в края на 2010 година в завода на Audi в Некарсулм, Германия.

7(4).jpeg

http://news.automedia.bg/read/7955.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A3 – 2.46 литра на 100 км

Audi прави демонстрация в реални пътни условия за ефективността на своите модели.

Флотилия от модели на фирмата изминава 4182 km от Норвегия до Италия. Турът беше наречен „Efficiency Challenge A to B” защото тръгна от селището A в норвежките острови Лофотен и стигна до селището Бии (Bee) в северна Италия.

Audi-2899944037329612x408.jpg

Според публикуваните междинни резултати от Audi, новият А3 с двигател 1.6 TDI е най-ефективният модел на фирмата. Според организаторите този автомобил е показал разход от 2.46 литра на 100 км. Вредните емисии от него са 99 г/км. За сравнение модел S3 е показал разход от 5.78 литра на 100 км.

Audi-2899944038157612x408.jpg

Audi A4 2.0 TDI e, има вредни емисии CO2 от 119g/km и среден разход от 3.2 литра на 100 км., а S4 има разход от 6.4 литра на 100 км. Другите модели участващи в „похода на ефективността” са новият A5 Sportback 2.0 TFSI, което показва разход от около 4 литра на 100 км. и Q7 V12 TDI, който е показал разход от 7.1 литра на 100 км.

Audi-2899944043126612x408.jpg

Походът на Audi протича на три етапа – от А до Трондхайм, от Трандхайм до Берлин и от Берлин до Бии в Италия, където ще завърши утре, на 30 септември.

Все още не са ясни точните правила за управление на колите и съответно за измерване на разхода, според които е показана цитираната ефективност на моделите на Audi.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кой двигател ще бъде Audi RS5?

На бъдещия Audi RS5 се гледа като най-силния конкурент на BMW M6.

Все още обаче не се знае с какъв двигател ще бъде автомобила на Audi.

Дали това ще е FSI с осем цилиндъра, обем 4.2 литра и мощност 420 к.с. от R8, дали ще е агрегатът с 10 цилиндъра с мощност 580 к.с., монтиран сега на RS6 или пък нещо трето? Най-вероятният трети възможен двигател е V10 FSI с обем 5.2 литра и мощност 525 к.с., монтиран сега на Lamborghini Gallardо.

mini-RS51.jpg

На шпионската снимка е ясно, че заснетия прототип е „муле”, което тества двигателя и окачването, а всичко останало е стандартно Audi S5. Снимките са направени на пистата Nürburgring. Сега изглежда най-вероятно новото Audi RS5 да има премиера през януари 2010, на автомобилния салон в Детройт.

mini-RS52.jpg

mini-RS53.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi тества олекотена версия на А5

Прототипът сваля над 100 кг. от теглото на познатото Audi А5.

Главната разлика между познатата версия на А5 и олекотеният прототип, който компанията тества се изразява в по-леките използвани материали. Благодарение на алуминиевите сплави и въглеродните влакна, които са заменили конвенционална стомана, теглото на колата е намаляло със 110 кг.

Новото по-ниско тегло на тестваният модел, оборудван с 2.0-литров FSI мотор, предоставя почти аналогична динамика с тази на по-надарения V6 модел с 265 к.с. под капака. Съотношението тегло/мощност при прототипът А5 2.0 FSI е 159 к.с. на тон, а при по-мощният А5 3.2 FSI, цифрите са 170 к.с. на тон.

300909aud.jpg

От компанията поясниха, че по-лекото тегло ще позволи интегрирането на по-малки двигатели, които от своя страна ще изискват по-малко гориво и ще отделят по-малко вредни емисии. Свалените килограми, неминуемо ще повлияят положително и на динамичните характеристики на автомобила, управлението му и не на последно място - спирачният път.

Не се очаква компанията да интегрира новото алуминиево шаси (ASF - Audi Space Frame) в настоящият модел на А5. Това най-вероятно ще стане при следващата версия на колата. Съществува и друга вероятност, според която технологията ще се използва първо при по-атлетичните S5 / RS5.

http://news.automedia.bg/read/8007.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi потвърди серийното производство на e-Tron

Както знаете, по време на автомобилния салон във Франкфурт тази година беше показана и концепция на електромобил Audi e-Tron.

Сега от Audi официално съобщиха, че колата е одобрена за серийно производство.

AudiE-tron1.jpg

Audi потвърди серийното производство на e-Tron

Съобщението направи президентът на Audi America Йохан де Нисхен в интервю пред изданието Autonews. Според него, сериен електромобил създаден на базата на концепцията Audi e-Tron ще бъде на пазара в САЩ до 2-3 години.

AudiE-tron2.jpg

Audi потвърди серийното производство на e-Tron

Да напомним, че e-Tron Concept се задвижва от 4 електрически двигатели, по един за всяко колело и може да изминава до 250 км с едно зареждане на литиево-йонните си акумулатори.

AudiE-tron3.jpg

Audi потвърди серийното производство на e-Tron

Максималната мощност на електромобила на Audi е 230 kW (313 к.с.), а максималният въртящ момент е невероятните 4 500 Nm. Автомобилът е с две места и ускорява от място до 100 км/час за 4.8 секунди, а от 60 до 120 км/час за 4.1 секунди.

AudiE-tron6.jpg

____

Източник : АутоМедия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топ 10 на ”зимните” коли

Auto.dir.bg - 06 Октомври 2009, 12:09

С наближаването на студените месеци списание askmen.com попита своите читатели кои са най-надеждните автомобили за зимно време.

На 10-а позиция се нарежда Suzuki SX4 Crossover. Благодарение на сравнително ниската цена за автомобил 4x4 близо 20% от анкетиранит са поставили кросоувърът на Suzuki на това 10-о място.

След него се нарежда MINI Cooper - със своята компактност и сравнително голям клирънс за своя клас Mini Cooper печели 25% от гласовете.

Благодарение на своята стабилност на пътя на осмо място се нарежда Mercedes-Benz E550 4MATIC. Веднага след него на 7-а позиция идва кросоувърът на Ford - Ford Flex. Големият двигател и правилното разпределение на мощността са натежали в полза Flex да заема предни позиции в тази класация.

По средата на класацията се намират Subaru WRX и Saab Turbo X. и двата седана впечатляват със своята стабилност на автомобил 4x4 и изключителна за своя клас проходимост.

Вижте снимки

На 4-о място за първи път в класацията се появява модел на BMW - BMW 535xi Sports Wagon. Пионер за новия клас SAV (Sport Activity Vehicles) автомобилът впечатлява със своята стабилност при завоите, мощен двигател системи, присъщи на големите му братя от X категорията на BMW.

Челната тройка се оглавява от Volvo XC70. За разлика от по-големия си брат XC90, XC70 се слави сред шофьорите с ниския си разход на гориво, по-компактни габарити и в съшото време сигурност и стабилност на пътя в зимни условия.

Второ място се полага на новия Subaru Outback. Качества като висок клирънс, многожество системи за стабулност в опасни участъци (при това включени в базовия модел) Outback Получава близо 80% от гласовете на анкетираните.

Близо до 100-те процента в класацията получава Audi A4 3.2 Quattro. Той съчетава лукс и комфорт със сигурност, мощност и разбира се уникалната Quattro система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi is worldwide all-wheel-drive leader in the premium segment

Няма премиен производител на автомобили, който да създава и продава повече all-wheel-drive автомобили в целия свят от Ауди.

Това е констатация на Германската асоциация на автомобилната индустрия (VDA).

Както показва статистиката, Ауди продава също така повече all-wheel-drive модели в Германия от всички други престижни марки.

От януари до края на август, Ауди е произвело около 190,500 превозни средства с quattro drive, коeто означава, че около една трета от всички Ауди автомобили са оборудвани с тази технология.

Ауди Q5, най-изтъкнатият модел създаден с all-wheel е най-успешният SUV в своя клас по целия свят - с около 63,100 единици, продадени през първите осем месеца на 2009 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2010 - Audi A1 vs Mini vs BMW1

Шефът на белгийското подразделение на Audi, Алфонс Дитер заяви, че първите автомобили от серийната версия на новото малко Audi A1 ще бъдат произведени още до края на тази година.

Продажбите на Audi A1 в Европа ще започнат от пролетта на идната година. Досег от Audi успяват да държат в тайна истинският външен вид на най-малкото Audi.

A12.bmp.jpg

Все още единственото сигурно нещо с което разполагаме са фотосите от концепцията с три врати (червената кола на снимките), представена преди две години в Токио и наречена Audi Metroproject quattro.

A13.bmp.jpg

Година по-късно в Париж беше представена нова концепция, този път с пет врати, Audi A1 Sportback (сивата кола на снимките).

A1petvrati1.bmp.jpg

Серийното Audi A1 ще се представи първо като хечбек с три врати, като официалната премиера ще бъде в Женева през март 2010. След него ще се появи и версията с пет врати.

A1int1.bmp.jpg

Алфонс Дитер съобщи, че новият автомобил ще има изключително икономично потребление на гориво, като някои от версиите ще постигат комбиниран разход от под 4 литра на 100 км.

A14.bmp.jpg

Той обаче не изключи и появата на „горещо” S1. В брюкселския завод на VW всичко се променя и подготвя за новото производство на Audi A1. Двигателите за малкия автомобил ще идват от завода на Audi в унгарския Гьор.

A15.bmp.jpg

A1petvrati2.bmp.jpg

A1int2.bmp.jpg

Автомобилът се приема като главен конкурент на моделите на Mini и BMW Серия-1.

AutoMedia.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi TT RS се слива с нощта

Avus Performance разкриха нов тунинг пакет, изработен специално за Audi TT-RS.

Наречен „новият Quattro”, автомобилът притежава модифицирано ECU, променено турбо, както и спортна система за отработените газове със състезателни катализатори. И докато нещата не звучат особено мащабно, то промените са

помогнали на 2.5-литровия петцилиндров двигател да произвежда мощност от 460 к.с. и въртящ момент от 640 Нм.

По отношение на динамиката колата ускорява до 100 км/ч за 3.8 секунди и постига максимална скорост от 312 км/ч – показатели, които не сме свикнали да виждаме при Audi TT.

За сравнение – стандартният TT RS има „само” 340 к.с. и 450 Нм. Той ускорява до 100 км/ч за 4.6 секунди, а максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.

Avus също така са оборудвали автомобила с регулируемо окачване (срещу 1 299 евро), матирана черна боя + ваденки (срещу 1 999 евро), както и лъскави черни 20-цолови колела Sportec Mono, обути в гуми 255/30/20 Hankook S1 Evo.

post-23663-1255019994.jpg

post-23663-1255020002.jpg

post-23663-1255020006.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi ще произвежда А3 S-tronic със старт-стоп система

Audi ще вгражда старт-стоп система в комбинация с автоматична скоростна кутия на автомобили с двигатели 1,6 TDI и 1,4 TFSI.

Разходът на гориво за автомобила с двигател 1,9 TDI ще бъде 4,2/100 km, а на 1,4 TFSI - 5,3литра.

Показателите за дизеловия двигател са 105 к.с./4400 об., 205 Nm(1500-2500), ускорение от 0 до 100 - 11,7 сек., максимална скорост 194 км/ч.

Характеристиките на 1,4 TFSI са 125 к.с., 200 Nm (1500), ускорение от 0 до 100 - 9,3 сек, максимална скорост 203 км/ч.

AutoWeek

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идва Audi RS5

Това са най-новите шпионски снимки на очакваната „гореща” версия на модела на Audi А5 - RS5.

Очаква се спортната версия да има световна премиера през март следващата година на автомобилния салон в Женева. В сравнение със S5 (на чиято база е създаден), прототипът който виждате се отличава с нова предна броня, има по-големи и по-добре очертани странични отвори за въздух.

2010-Audi-RS5-Coupe-0.jpg

Радиаторната решетка има отвори тип „пчелна пита”. Накрайникът на ауспуха е само един, но за сметка на това с доста по-голям диаметър от двата монтирани при S5. Двата черни панела на предните и задни калници определено показват, че RS5 ще има по-широка каросерия (вероятно и по-широка следа), като арките над колелата са доста по-изпъкнали в сравнение с тези на оригиналното купе Quattro.

Шпионските снимки показват и това, че RS5 вероятно ще има подвижен спойлер, който след определена скорост ще се показва от капака на багажника.

2010-Audi-RS5-Coupe-3.jpg

Все още няма нищо официално за двигателя на новото „горещо” купе на Audi, но всичко говори, че това ще бъде модернизирана версия на атмосферния V8 с обем 4.2 литра, познат от RS4. За новия модел двигателят ще предлага мощност по-висока от 450 к.с.

Двигателят ще бъде комбиниран с механична скоростна кутия с шест степени, като ще има опция за поръчка и на S tronic със седем скорости и два съединителя. Естествено RS5 ще бъде и с най-новата система quattro на Audi. Окачването ще бъде изцяло ново, кормилната система ще бъде пренастроена, а спирачките ще са с вентилиращи се дискове.

AutoMedia

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накрайникът на ауспуха е само един, но за сметка на това с доста по-голям диаметър от двата монтирани при S5. Двата черни панела на предните и задни калници определено показват, че RS5 ще има по-широка каросерия (вероятно и по-широка следа)

Мда, RS модел на Ауди само с един овален ауспух, аман от разбирачи, не мога да разбера в тоя смотан сайт, хората дето пишат статии, не са ли някакси разделени по марки и човек пишещ зададена марка не е ли информиран, запознат и т.н. с дадената марка, за да пише такива глупости.... а да не говорим че според тях идеята на изпъкналите арки е каросерията да е по-широка... поне тоя път за двигателя са се усетили да не пишат глупости

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в тоя смотан сайт, хората дето пишат статии, не са ли някакси разделени по марки и човек пишещ зададена марка не е ли информиран, запознат и т.н. с дадената марка...

Явно не. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не мога да разбера, защо automedia.bg през ден-два слагат шпионски снимки на RS5 и пишат едно и също, естествено с леки промени :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми защо пък трябва да четете новините в тоя сайт :flipoff: редовно там статиите са леко казано малоумни,а хората които ги пишат си нямат идея за ко иде реч :hilezh:

Аз лично намирам новините в този сайт http://www.autoblog.nl/

А по темата Ауди някой случайно да му се намира тази снимка в по-голям формат :hilezh: нещо не мога да намеря из гугъла :hilezh: има много на бели Q7 Caractere но с този цвят не открих други :hilezh:

post-41710-1255279360.jpg

Редактирано от buntarstyle
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, RS модел на Ауди само с един овален ауспух, аман от разбирачи, не мога да разбера в тоя смотан сайт, хората дето пишат статии, не са ли някакси разделени по марки и човек пишещ зададена марка не е ли информиран, запознат и т.н. с дадената марка, за да пише такива глупости.... а да не говорим че според тях идеята на изпъкналите арки е каросерията да е по-широка... поне тоя път за двигателя са се усетили да не пишат глупости

Ето ти го оригиналния текст, да си го преведеш правилно:

These are the latest spy photos of Audi's hotly-anticipated RS5 Coupe that is expected to celebrate its world premiere at the next Geneva Salon in March of 2010. Compared to the S5 upon which it is based, the flat-black prototype you see pictured here is distinguished by a new front bumper with larger and more pronounced side air inlets, the honeycomb grille and the single-outlet tailpipes that replace the S5's two smaller outlets on each side of the rear bumper.

Furthermore, the black panels on the front and rear fenders of the test car clearly indicate that the RS5 will get a wider body with flared arches harking back to the original Quattro coupe as well as to the current RS6 saloon and Avant models.

The spy photos also suggest that the RS5 may get a deployable rear spoiler located at the tip of the boot.

There's no official word about what's hidden under the hood, but all evidence (and rumors) points to a modified version of the outgoing RS4's naturally-aspirated 4.2-liter V8 engine tweaked to produced somewhere north of 450 horsepower that should give the BMW M3 Coupe a run for its money.

The V8 will be teamed to six-speed manual transmission or optionally to a seven-speed S tronic twin-clutch semi-automatic transmission while it goes without saying that the RS5 will be fitted with Audi's quattro all-wheel drive system.

Other upgrades will include wider tracks, specially tuned suspension and steering system plus uprated drilled disc brakes.

http://carscoop.blogspot.com/2009/10/audi-...ad-gets-v8.html

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва че и в оригиналната статия пише глупости е отделен въпрос... идеята ми беше че въпросния превел статията и постнал я в аутомедия или е кьорав( отностно примерно ауспусите) или въобще идея си няма от Ауди нито се интересува, нито е информиран нито нищо... А ето ти и снимка

2010-Audi-RS5-Coupe-3.jpg

и са ако ми кажеш че не се виждат ясно ДВЕ ауспухови тръби от 2-та края на бронята а именно типичните за RS овални тръби... другото което е отностно арките, не мисля че е правилно да се каже че разширяват каросерията, защото не това им е идеята, а това че колелата излизат по-навън, колата има по-голяма следа, по-стабилна е и т.н. а не че каросерията е по-широка за да има повече место вътре, не знам сега тва може и аз грешно да съм го разбрал но си мисля че начина по, койт обеше казано не е най-правилният... и та въпросната статия е само един малък пример за всичките глупави статии в тоя сайт, както се изписа по-горе, а що ги четем, ми щот нема по-добър бг еквивалент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се влиза в полемика, затова ще ти обърна внимание само на няколко неща.

Тва че и в оригиналната статия пише глупости е отделен въпрос...Не случайно издирих оригиналната статия, за да си я преведеш но явно ти си я четеш както ти изнася идеята ми беше че въпросния превел статията и постнал я в аутомедия или е кьорав( отностно примерно ауспусите) Не е кьорав а ти не си разгледал добре снимките които любезно ти предоставих да разгледаш в сайта или въобще идея си няма от Ауди нито се интересува, нито е информиран нито нищо...А ти сещаш ли се, че снимките са шпионски и са правени от хора които с това си вадят хляба и че в този автомобил има детайли които умишлено маскират или умишлено изкривяват представата за истинския прототип А ето ти и снимка Не е зле да разгледаш отново снимките

и са ако ми кажеш че не се виждат ясно ДВЕ ауспухови тръби от 2-та края на бронята а именно типичните за RS овални тръби...Сега ще ти кажа, че лявата ауспухова тръба е кръгла а дясната е ОВАЛНА и ти не си бил там за да ни съобщиш от къде излизат газовете другото което е отностно арките, не мисля че е правилно да се каже че разширяват каросерията, защото не това им е идеята, В статията е написано „вероятно и по-широка следа” а това че колелата излизат по-навън, колата има по-голяма следа, по-стабилна е и т.н. а не че каросерията е по-широка за да има повече место вътре, Това са си чисто твои коментари които нямат нищо общо със статията не знам сега тва може и аз грешно да съм го разбрал но си мисля че начина по, койт обеше казано не е най-правилният... и та въпросната статия е само един малък пример за всичките глупави статии в тоя сайт, както се изписа по-горе, а що ги четем, ми щот нема по-добър бг еквивалент.

Никой не те кара да четеш само този сайт, има достатъчно посочени сайтове в тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=2630

Идеята за създаването на тази тема е за новините касаещи Ауди, които всеки от нас намери някъде и не могат да бъдат класифицирани или не подлежат на кой знае какви коментари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...