Jump to content

Audi Q7, обсъждане на качества, проблеми


Деян

Recommended Posts

Не знам, колега. Знам само, че печката има извод ("ауспухче"), точно под шофьорското място. Когато е включена, от там се чува свистене/бръмчене и точно от там излиза пушек. Но щом си сигурен, че нямаш печка - тогава нямам представа какво може да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно го е описал Деян. А след като човекът казва, че няма печка в списъка, нито има дистанционно, нито меню в MMI за печка, значи не виждам за какво спорим.

Някой знае ли откъде мога да си купя последния брой на AutoBild Allrad, би трябвало да има тест на гуми. Или пък линк към тест на актуални модели летни гуми 255/55/18 или подобни също ще ми свърши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Сетил си се ти :-)

Според мен, гуми е най-добре да се взимат на края на сезона - хем знаеш какво е актуално, хем го взимаш с 30-40% отстъпка.

Между другото, колко време караш с едни летни гуми? Аз пряко сили да изкарам 2 сезона като на края на втория, трябва много да внимавам при дъжд, че грайфера е 2-3 мм.

Редактирано от Деян
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно го е описал Деян. А след като човекът казва, че няма печка в списъка, нито има дистанционно, нито меню в MMI за печка, значи не виждам за какво спорим.

Някой знае ли откъде мога да си купя последния брой на AutoBild Allrad, би трябвало да има тест на гуми. Или пък линк към тест на актуални модели летни гуми 255/55/18 или подобни също ще ми свърши работа.

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre-Tests/#summer всички тестове. макар че адац спец. от тази година малко се омаскариха. завлават тяхните оценки. не са така специфични както преди. както и да е :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Менюто за печката е в климатроника, не в MMI. Ти може да имаш печка с дистанционно, някои нямат. Просто така идват от завода. Има разлика и в оборудването на приемника. Обикновенно приемника е вграден в някое от стъклата на колата, най-вероятно е тези м/у задните врати и багажника. Обикновенно е лявото.

А отностно гуми аз винаги разчитам на дънлоп. Дори стар модел, но изпитан е по-добре от нов модел за мен. Примерно Sport Max TT. И много важен тегловия индекс. Пише го на капачката на резервоара.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетил си се ти :-)

Според мен, гуми е най-добре да се взимат на края на сезона - хем знаеш какво е актуално, хем го взимаш с 30-40% отстъпка.

Между другото, колко време караш с едни летни гуми? Аз пряко сили да изкарам 2 сезона като на края на втория, трябва много да внимавам при дъжд, че грайфера е 2-3 мм.

Трудно е да се каже. Старите ми зимни Yokohama изкараха 5 зими, около 35к км. Карах ги и две лета после, че ми харесваше как возят. Много добра гума. Миналата зима взех Continental след като прочетох един тест в Allrad, където бяха на първо място и съм супер доволен, нямат грешка. Единствено ме дразни, че всичките ми гуми са един размер 255, а континентала са реално по-тесни.

Летните като че ли са по-проблемни, износил съм два чифта Bridgestone дотук, а нямам и 110к км. Като цяло колата си яде гумите много сериозно. Само за сравнение, GTR-а ми е на 39к км в момента, гуми не съм сменял и като гледам и това лято ще изкарам.

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre-Tests/#summer всички тестове. макар че адац спец. от тази година малко се омаскариха. завлават тяхните оценки. не са така специфични както преди. както и да е :zustimm:/>/>/>

Мерси за линка, ще разгледам.

Менюто за печката е в климатроника, не в MMI. Ти може да имаш печка с дистанционно, някои нямат. Просто така идват от завода. Има разлика и в оборудването на приемника. Обикновенно приемника е вграден в някое от стъклата на колата, най-вероятно е тези м/у задните врати и багажника. Обикновенно е лявото.

А отностно гуми аз винаги разчитам на дънлоп. Дори стар модел, но изпитан е по-добре от нов модел за мен. Примерно Sport Max TT. И много важен тегловия индекс. Пише го на капачката на резервоара.

Баце, поръчах си Q7-цата от някаква тайна презентация в бизнес парка, оградена с едни паравани, през 2006-та. Знам къде седи менюто за печката. Наричам MMI общото меню на компютъра, пък сега че едното подменю трябва да натиснеш SETUP и трябва да въртиш малкото копче вместо голямото, има ли значение?

Или щом има такова голямо значение за теб, искаш ли да приемем следното: човекът си купува чисто ново Q7 с лист спецификации, където няма печка. Няма и дистанционно за печката. Печка няма и в менюто на колата. Но тъй като нещо пуши отдолу понякога, значи има скрита безплатна печка, която се включва сама при студено време, да ти затопли колата след като си излезнал от нея. Така устройва ли те и да прекратим тая тема?

Благодаря за съвета за гумите. Само че аз търсех тестове, където има професионални измервания данни, а не "купи си еди-какво-си".

Ето това е най-изчерпателния тест, който намерих. На който му трябва да си го свали:

https://dl.dropbox.com/u/49789947/Web/ams-test-255-55-18.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес говорих с един познат който си купи Ку няколко месеца преди мен. И той си е поръчал колата без печка, но и неговото КУ е имало, тази система за която говоря(явно печка без управление и дистанционно), но след някакво заплащане в порше само му "препрограмирали" ММИ и си купил някакво доколкото разбрах неоригинално дистанционно и сега има напълно функционална печка. Което ако наистина е така, значи че колите явно я имат монтирана печката, но с друга(ограничена) цел без да може да се управлява от водача. Утре ще звънна в Порше за да се убедя в това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам на малкия дизел в кюто му слагат печка за да му помага зимата да загрее, но не я предлагат като екстра.

Т.е. печката си я има, просто е "скрита" - въпрос на софтуер. Отиваш да ти я отключат (мисля че Мишо може) и си вече с една екстра повече :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с малкия дизел и я имам като екстра :)

А защо ще я слагат, за да помага на мотора да загрее, след като човекът казва, че това нещо се включва след като изгаси колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се изказах правилно, имах в предвид че винаги я има, но не е включена в стандартното оборудване - отделна екста си е.

Ако си купиш колата без нея се "отключва" и имаш бонус - но без оригинално дистанционно.

Вече защо се включва и кога работи не съм компетентен. Знаеш колата 3 минути след като я изгасиш още работят разни неща по нея :)

Взе ли мигачите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По съм съгласен, че всички Q7 3.0 TDI имат заключени печки, отколкото че специално колегата са му продали кола с печка и го лъжат, че няма.

Май няма да се занимавам с мигачите, междувременно реших нацяло да сменям колата в края на годината. Или следващото поколение Q7 или текущия Кайен. Пак съм ВАГ, другите просто не са ми на сърце :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително да има дистанционно. То се поръчва отделно. Поне при А6-те е така.

Менюто за печката е в климатроника, не в MMI. Ти може да имаш печка с дистанционно, някои нямат. Просто така идват от завода. Има разлика и в оборудването на приемника. Обикновенно приемника е вграден в някое от стъклата на колата, най-вероятно е тези м/у задните врати и багажника. Обикновенно е лявото.

И какво стана сега с печките, май бях прав а?

За кое точно си прав, колега? Че дистанционното се поръчва отделно? Тва е пълна глупост и всеки, който някога си е поръчвал къстъм Q7, го знае.

Или че менюто за печката е в климатроника, а не в MMI? Сега остава и да поспорим менюто на климатроника част ли е или не е част от MMI. Щото според мен е част. Ама тва е толкова тъп казус, че не виждам въобще смисъл да се спори. Не врат, а шия.

Или че приемника е вграден в някое от стъклата? Тук сигурно си прав, нямам никаква идея къде е приемника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петък вечер беше, даже рано се прибрах.

Сега като ти чета двете мнения по въпроса и аз не мога да разбера какво точно се опитваш да кажеш. Може би ти си го разбираш.

Аз като гледам накрая се оказа, че Q7-цата на колегата не е по-различна от нито една друга дизелова Q7-ца без печка. Ако това те кара да си мислиш, че си морален победител в спора и ти помага да спиш по-спокойно - be my guest.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги! Да знаете, че при смяната на решетката на бронята с новата 2010 + , трябва малко да се изреже от бронята в горната част :) И ... акумулатора се сваля ужасно. След като ми гръмна от раз, сложих нов, но явно съм пропуснал някоя букса. На оборотомера ми свети едно червено човече с колан и пред него кръгче? Какво не съм включил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета за гумите. Само че аз търсех тестове, където има професионални измервания данни, а не "купи си еди-какво-си".

Ето това е най-изчерпателния тест, който намерих. На който му трябва да си го свали:

https://dl.dropbox.com/u/49789947/Web/ams-test-255-55-18.pdf

Пропускаш един важен момент. Никъде в тестовете не споменават какво става след първата година? Тоест на втория сезон. Водещите марки едва ли ще се изложат, но тия по-евтините, които се опитват да ги изкарат супер дупър за парите си и да си ги купиш може да се окаже, че след първия сезон са си загубили качествата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук с изключение на Toyo и Vredestein има само топ-клас гуми. Кой ти говори за "тия по-евтините"? А и като си си купил Q7 от магазина, едва ли гледаш да спестиш 100 лева точно за гуми, някакси не ми се връзва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си изключение. Масово виждам маркови коли с гуми незнайна марка. Отделно някои класации просто си пускат някоя друга марка на по-горни места и човек се подвежда лесно. Виж в тази класация е на 5 или 6 място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналото лято го изкарах с модела на Вредещайн за СУВ 20" и според мен гумите са добри, особено сравнени с предишните Бриджстоуни. Това лято се чудя какво да напазарувам и се очертава пак да е Вредещайн. Недостатък им е, че издават леко странен шум на много мокър път, ама тия работи по тестовете не ги пише :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямах предвид, че са лоши, а че не са от топ-марките. Понякога и средния клас изкарват много добри модели, примерно преди 1-2 години Hankook бяха спечелили един тест на АутоБилд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...