Nothelle Posted August 20, 2010 Report Share Posted August 20, 2010 А някой от Вас случайно да има по Q-то доработки от ABT Sportsline? Споделете моля! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heinz Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 Аз за 20 000км не съм имал проблеми. Изумен съм от комфорта и мощността. Според мен ВАГ-групата прави най добрите коли в света и който се е ориентирал да си купува спортен SUV, ако избере Ауди няма да се разочарова. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlitobrigante Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Е аз предполагам, че до средата на пролетта ще го имат и в София.Много дефицитна стока станаха тези Кайен-и. При поръчка сега, най-ранната дата за доставка е март 2011. Link to comment Share on other sites More sharing options...
V I P E R Posted September 11, 2010 Report Share Posted September 11, 2010 Дочух аз. Един приятел има няколко налични, повечето дизели обаче. Ако някой се интересува, пиши да ги свържа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kronos Posted September 11, 2010 Report Share Posted September 11, 2010 (edited) цък Edited September 11, 2010 by Kronos Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlitobrigante Posted September 12, 2010 Report Share Posted September 12, 2010 Дочух аз. Един приятел има няколко налични, повечето дизели обаче. Ако някой се интересува, пиши да ги свържа.Има ли с вентилация на седалките? Link to comment Share on other sites More sharing options...
V I P E R Posted September 12, 2010 Report Share Posted September 12, 2010 Откъде да знам, не ги продавам аз Link to comment Share on other sites More sharing options...
nmm Posted September 12, 2010 Report Share Posted September 12, 2010 Иначе ми се случи като спусках наклони и разчитах на скорости повече от колкото на спирачки. Не го правете - ебавате майката на типтроника.Имаш в предвид нормално спускане по наклон, или по екстремно офроуд спускане? Аз при спускане да речем по планински проходи винаги спирам основно с типтроника в ръчен режим (но никога не ми е замирисвало), ти започваш да ме притесняваш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlitobrigante Posted September 12, 2010 Report Share Posted September 12, 2010 Откъде да знам, не ги продавам аз Добре, прати ми телефона на човека на ЛС Link to comment Share on other sites More sharing options...
raxo Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 Ето един интересен линк за тези които имат Q7 ци и искат да ги "пипнат" да изглеждат като модел 2010 г.Ако някой знае къде може и у нас да се направи този тунинг ще е интересно да го напише.http://www.upgrade-car.ru/magazin.php?x=1&...amp;order=price Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaCeTo Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 Някой дали знае колко масло събира двигателя 4,2 бензин на Q7. Ще съм благодарен на максимално точни отговори от знаещи, а не от предполагащи. Благодаря предварително. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Един_Луд Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 колко масло събира двигателя 4,2 бензин на Q7Не съм от знаещите, но ТУК пише 8,5 литра. Тези ми приличат на знаещи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuKuTy^KeP4eB Posted January 22, 2011 Report Share Posted January 22, 2011 Да напиша и аз няколко думи по темата за качеството и проблемите... за 140 000 км и то 90% по магистрали от и за Германия, Q-то не е давало никакъв проблем. От време на време навито се шашка и не позволява зуум повече от примерно километър, но това е може би от картите. Понеже обслужвания му правя само в Германия маслото се сменя на 30 000 км. Но идва и това но. Миналата година при едно от пътуванията ми за Германия в Хърватска имах среща с едно камъче хвръкнало от колата пред мен. Резултат спукано стъкло. Това се случи януари. Март го закарах в Оснабрюк смениха стъклото. До тук добре, но преди месец в Хърватска имаше повторение. Този път обаче не се спука след удара. Нощувах в Регенсбург и на сутринта тръгвам за Франкфурт. Качвам се и виждам сцепено стъкло. Но не как да е сцепено ами на две огледални гърбици в долната част. Почва о левия долен ъгъл прави полумесец и се спуска в средата и от там нова гърбица до десния ъгъл.... Имам гадното чувство,че стъклата са с лошо качество или проблемна партида. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nmm Posted April 2, 2012 Report Share Posted April 2, 2012 Дойде ред да се разпиша и аз в тази тема Значи акумулатора в ММИ пише че е на 100%, обаче го чувам че като да завърти направо му е мъка. Май да не вярвам на ММИ ми да мисля за смяна? Вече е на 6 години и явно си е изпял песента..Засега му изключих всичките светлини, че в плевен на тез малки разстояния като почне да ме изпраща и посреща и ще се събори съвсем. Другото което ме втрещи е, че като врътна градусите на климатроника на лявото копче ми изписва "passenger" на ММИ, а като врътна дясното - "driver". Наобратно са - шах с пешката. Но са разменени само софтуерно, защото управляват правилните страни. Link to comment Share on other sites More sharing options...
baba Posted April 3, 2012 Report Share Posted April 3, 2012 Ники energy manager нещо не е наред да знаеш, това май си е бъг при всички AUDI с MMI 2G ++++ моя даваше такива объркани показания ..... от сервиза ми казаха да не го гледам въобще, даже ми го махнаха да не се показва.Ники време е да провериш и ъпдейтнеш всички софтуери на камионетката навигация ала бала Link to comment Share on other sites More sharing options...
joro09 Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 (edited) Каква е турбината на Кю7 или по скоро електрониката която е управлява?В едно ли вървят,или може да се смени само електрониката?Днес изведнъж загуби мощност,светна чека.На диагностика излезе проблем с електрониката на турбинта!Била за смяна.Двигателя е 3.0ТДИ Edited April 6, 2012 by joro09 Link to comment Share on other sites More sharing options...
baba Posted April 7, 2012 Report Share Posted April 7, 2012 Ако си с 233коня двигателя знам къде в Бургас могат да ти сменят електрониката с същата оригинална. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joro09 Posted April 10, 2012 Report Share Posted April 10, 2012 233 коня е.Колата е в сервиза на ауди. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Petrov Posted April 10, 2012 Report Share Posted April 10, 2012 Дойде ред да се разпиша и аз в тази тема Значи акумулатора в ММИ пише че е на 100%, обаче го чувам че като да завърти направо му е мъка. Май да не вярвам на ММИ ми да мисля за смяна? Вече е на 6 години и явно си е изпял песента..Засега му изключих всичките светлини, че в плевен на тез малки разстояния като почне да ме изпраща и посреща и ще се събори съвсем. Другото което ме втрещи е, че като врътна градусите на климатроника на лявото копче ми изписва "passenger" на ММИ, а като врътна дясното - "driver". Наобратно са - шах с пешката. Но са разменени само софтуерно, защото управляват правилните страни.Това 100% в ММИ не значи че акумулатора е жив и здрав на 100%, а че 100% е вероятността автомобила да запали с наличният капацитет на акумулаторната батерия. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nmm Posted April 10, 2012 Report Share Posted April 10, 2012 И днес го чух как се замисли докато превърти веднъж. Прави го само на горещо, явно тогава компресията е по голяма. Дай жокер защо на ММИ са ми разменени местата на шофьор и пасажер - като врътна врътката на климатроника за температурата на пасажера ми пише "Driver" и обратно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKO Posted April 11, 2012 Report Share Posted April 11, 2012 (edited) Това със замислянето може да не е акумулатора, а проблем с масите .... или стартера да има нужда от едно почистване и смяна на лагери/втулкиПодобен проблем се хваща много трудно ...Пробвай следващия път като дадеш контакт да не въртиш веднага, а след 2 секунди .. виж дали се замисля пак Edited April 11, 2012 by BECKO Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Ако акумулаторът е на повече от 4 години със сигурност е за смяна. Съвременните автомобили имат страшно голяма консумация на ток при изключчен мотор- демек дори и когато не се кара. На мой приятел на Рейнд Ровър Воуг(2010г) в книжката пише че ако не се кара колата повече от 4 дни има вероятност да не може да запали поради липса на ток И зимата когато ходи на ски и не кара колата си носи кабели да му дават ток Добре ли е на нова кола за 200+к лв. да ходиш с кабел да ти дават ток.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nmm Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Само че Ауди имат power management, който изключва консуматорите след няколко дни некаране или според състоянието на акумулатора, като целта е да осигури безпроблемен старт. Изключват се комфортните модули като безключово палене и comming home. Дори и да си в колата ако слушаш много радио на място ти го изключва Link to comment Share on other sites More sharing options...
verter Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Дааа, пауър мениджмънта е толкова умен, че те кара да се чувстваш глупав. Моментът с изклюването на музиката и напълно излишен и дразнещ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 Въпреки това, доколкото знам, винаги(дори и при Ауди) пак има консумация на ток, компютъра прави някакви проверки към модулите постоянно(дали са в изправност вероятно)и от там идва консумацията на ток при заключен автомобил. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now