Jump to content

аномалии с маслото


Recommended Posts

А4 '96 1.8 АДР 20в когато ми смениха маслото когато я купих си взех 4л масло МОБИЛ супер S. След около седмица дигам штеката за маслото и то беше до мах (меря го на равно). Източих 1л и стана до средата между мин и мах и цяло лято всичко си беше наред. Зимата бях в чужбина и колата 4 месеца седя в двора и само баща ми я палеше от време на време. Когато си дойдох преди 2 седмици вдигам щеката маслото беше на мах. Беше ми много чудно от каде е дошло. Ходих на майстор и той ми каза че може да смесва бензин и масло. Каза ми че може да имам повреда в дюзата. Отидох при друг който прави диагностика и той ми каза че неможе да е от дюза,защото аз му казах че колата пали нормално,работи нормално,бърви нормално и разхода е нормален. Каза че ако е от дюза ще прекъсва да пали по трудно и разхода да е по голям. Вдигна щеката размаза си маслото на пръстите и каза че маслото си маже добре,подуши го и каза че е нормално да мерише на бензин че двигателя е бензинов. Възмойно ли е да е от инжектор покачването на нивото на маслото,защото си нямам да идея от какво може да бъде? Вода не влиза защото нивото е както преди и маслото не е побеляло. Моля за помощ,който знае нещо да помогне. Благодаря предварително!

Редактирано от leo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бащати може да е доливал се пак каза ,че си източил един литър човека може да се е притеснил . иначе както го каза ;да има едно кило бензин в маслото ....... :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имал сам слу4аи колата ми да прави масло

от дузите,нямаше никакав проблем като палене ,варвене,и т.н.

но все пак беше от дузите

ако дюзата когато загасиш и не може да затвори например има мизерия някаква

коли4еството гориво което е в системата (а там има някво налягане) се изпусака в цилиндара и от там пада в картера

и хоп ето ти масло,в моя слу4аи минах с по4истване на дюзите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз мисля че някакви вицове се носят тука.

Между МИН и МАКС на щеката нивото е един литър. За да падне от макс до средата е източен половин литър.

За да се вдигне маслото с толкова или има вода отдолу или някой го е долял. Примерно в някой сервиз.

За да се вдигне с 0.5 литра бензин трябва чудо да стане. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,покачването на маслото се дължи на наличие на бензин в картера!Първо провери температурния датчик,след това ултразвук на дюзи.Не е скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе аз тая процедура тогава си я правих сам

свалих дюзите и си ги по4истих(промих) сняква добавка

не помня каква но не е сложно предполагам 4е не е и скъпо

говоря за слу4аи от практиката ми

пак гризли кат нее компетентен в слу4ая да не се изкзва

ина4е много ценя неговите мнения но в слу4ая.........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако само я е припалвал е възможно да е понаптлнила картера.Работи само студена(богата смес)и така.Иначе мажду мин. и мах. би трябвало да е 1лит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

говоря за слу4аи от практиката ми

пак гризли кат нее компетентен в слу4ая да не се изкзва

ина4е много ценя неговите мнения но в слу4ая.........

Прав си че не съм компетентен но ми се струва абсурдно половин литър бензин да мине през сегментите и да изтече в картера. :stupid:

Проста логика прилагам. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си че не съм компетентен но ми се струва абсурдно половин литър бензин да мине през сегментите и да изтече в картера. ;)

Проста логика прилагам. :hilezh:

ами то нестава от веднаж-а малко по малко

аз извадих 5.5 литра масло при положение 4е колата

сабира 4л.

следващия момент е 4е когато не караш на далги разтояния

а само по малко и то градско

бензинът в маслото няма вазможност да се изпари

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с глупости, ами пални колата и я остави да загрее до нормална температура, и после я покарай половин час на по-високи обороти.

Глей само да не ти падне много маслото, кат' изфиряса бенДзина от картера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата vanqnay можеби е прав че след като я покарах около 60км извънградско после на др ден маслото си беше пак на средата между мин и мах и ми се видя странно но си мислех че колата е под наклон и от вчера не съм я гледал как е маслото. Ще се обадя на баща ми да го питам как е сега че не съм си в града. Приемам още мнения и мерси на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги днес баща ми е измерил маслото и каза че било малко над средата след това мое извънградско каране около 150 км нормално ли е и възможно ли е да е имало бензин в картера и да сам го изгорил както казжа колегата vanqnay и от всичко това какви последици може да има?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развалят се характеристиките и вискозитета на маслото при разреждането му с бензин. Аз също мисля, че причината може да е в недобре затваряща дюза(и) или "пикаещи" дюзи ( какъв термин само :flipoff: ). При последното е възможно от непълно изгаряне част от бензина да минава м/у сегментите и съответно да се смесва с маслото, което обаче е свързано и с повишен разход на бензин.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги днес баща ми е измерил маслото и каза че било малко над средата след това мое извънградско каране около 150 км нормално ли е и възможно ли е да е имало бензин в картера и да сам го изгорил както казжа колегата vanqnay и от всичко това какви последици може да има?

Карай си редовно колата. Като стои в гаража ще се чупи повече :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да мине толкова бензин през сигментите, не трябва ли да са много износени, предполагам, че на човека щеше да му направи впечатление за вървежа и разхода на масло. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензина е "по-тънък" от маслото и дори и с изправни сегменти може да мине от цилиндъра в картера - всеки сегмент има "ключ" с определена големина. Това е мястото където се събират двата му края при поставянето му на буталото.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

благодаря на всички отзовали се на питането ми и щом е така щте сменявам маслото и ще си карам колата! ;)

Редактирано от leo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги нищо неможе да се каже по моя въпрос! Ходя 2 седмици по майстори и всеки вдига рамене и вика от дюзите и толкова само! Вече незнам какво да правя. Различни версии чувам и никой нищо не иска да прави. Кажете и вие какво може да бъде. Чух неща от сорта на: може да не ти затваря някоя дюза електрически, може да е от клапана за излишно гориво, а колата си пали върви и не пуши и не харчи мърка като коте мотора и на след около 3 часа като вдигна пръчката маслото близо на мах. На диагностика бях имах малко грешки, изчистиха ги и сега се обръщам и към някой по знаещ с молба за помощ ако може да каже как да се справя с проблема. Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ПОЛОВИН ЛИТЪР бензин смесен с маслото се получава много трудно, той се изпарява по принцип. Сигурно колата се пали, минават се 3 км. и след това се гаси... остава няколко часа/дни, пак се пали и пак 3 км. Така може и да се получава половин литър, но пак е мноооого трудна работа. Опънете колата на дълъг път, тогава ще си проличи - бензина ще почне да се изпарява, нивото да намалява. :lol:

Ама да знаете че в момента това масло трябва да смърди на бензин адски много още като вдигнете щеката. Смърди ли?

Освен това Мобил Супер С не е за този мотор, а ако е разредено с бензина не е много добро за смазване :lol:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега мирише на бензин но не чак толкова много. А къде е този отдушник за газовете? А да кажа че бях на диагностика и ми намериха 10 грешки, зачистиха ги смених си термостата и сега гледам от 3 дни маслото си седи на едно ниво и не мърда, но пак на 2мм под максимума. Утре ще ида да замерим компресията и да видя какво ще покаже. А не смея да сменя маслото че докато не разбера от къде е проблема. Другият вариант е да си купя някакво масло наливно да покарам една седмица и да видя как ще е и после да си сипя хубаво. Казаха ми че може и да е от топлинния датчик да е прецакан и да казва , че колата е студена и като се кара малко и то градско и да се пълни. Но аз незнам кажете и вие!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да е в т-датчик, но ще пуши черно отзад (много гориво и се дави двигателя), а и като е топла мисля че няма да можеш да палиш от богатата смес. Все пак е малко вероятно само от т-датчик да ти качва толкова много нивото на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...