daks Публикувано 21 Август 2008 Доклад Share Публикувано 21 Август 2008 Колега, вярно че ти превърнахме темата в безсмислен спор, но наистина бягай да си оправяш колата, защото тия цифри на литрите, за които говориш направо плашат. Не е нормално това дори за двойно по-големи мотори от твоя. Нито куатрото е оправдание, нито конете, които всъщност съвсем не са чак толкова много, за да папка така брутално машината. Сигурно имаш някакъв тъп и елементарен проблем, който е труднооткриваем обаче. Няма да се учудя ако имаш и ти като един колега дупка в кулера...кой знае. Във всички случаи не се примирявай с тоя извънземен разход!Щот си дизелак що, и щот не ти е верен /послъгва те/ скоростомера. Аа, тука ше одиш да е.... Къна , пича е също с дизелак 2.5ТДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 21 Август 2008 Доклад Share Публикувано 21 Август 2008 А гледа ли свещите в крайна сметка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 21 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2008 А гледа ли свещите в крайна сметка?По-нататък сега нямам време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makiavelli Публикувано 21 Август 2008 Доклад Share Публикувано 21 Август 2008 Нямах никакво намерение да се хваля. Това си е твоя интерпретация за написаното от мен.Колега,не съм имал предвид, че ти точно се хвалиш,говорех принципно. Дано си оправиш тоя разход 20/100,щото не се трае такова разхищение. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 21 Август 2008 Доклад Share Публикувано 21 Август 2008 По-нататък сега нямам време.Виж ги първо тях. При такъв аванс е нормално от свещи и кабели да тръгнеш. Другото вече е кумпюторо кво смета. При мен бяха мнго зле свещите.след смяната предварението стана от 20 на 12 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 22 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2008 Виж ги първо тях. При такъв аванс е нормално от свещи и кабели да тръгнеш. Другото вече е кумпюторо кво смета. При мен бяха мнго зле свещите.след смяната предварението стана от 20 на 12 градуса.Не е от свещите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 23 Август 2008 Доклад Share Публикувано 23 Август 2008 И аз да се похваля, миналата седмица ходих до Пловдив, на излизане от там, заредих до дупка на Еко (кинетрон 100 ли е кво е) изминал съм 234 километра имам най-много 15 литра в резервоара дреме ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dj_donich Публикувано 23 Август 2008 Доклад Share Публикувано 23 Август 2008 P.S. За протокола ... Най-официално си се кефя на колата от момента в който съм я купил. Има защо.. да се кефиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bugssy Публикувано 24 Август 2008 Доклад Share Публикувано 24 Август 2008 Аз с 1.9TDI със 100км/ч съм на 2000 оборота, бензинката е към 3000 оборота, е как ще стане по нисния разход много ми е чудно е ти като си на 2000 об с 100 км/ч с дисела аз па с Вектра А C20NE двигател /2.0i / 2000 об карам с 110 км/ч ....на 3000 съм на 150 км/ч.... а на 4000 об съм на 200 км/ч па ако ти кажа и какъв разход ми дава на газ при скорост от около 150 по магистрала ще си продадеш дисела и ше идеш да си купиш такава вестра /комфорта е друга тема /.....нещо да каиш? За аудито няма какво да казвам сички знаем че двигателя е високооборотен.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 25 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 Ъпдейт...1. Градско със същата "нежна, но не твърде мудна" тактика ми даде 11.4/100, но мисля че това не е много меродавно. Ще направя по-репрезентатвен опит.2. Днес пътувах до Бургас. На магистралата (до Стара Загора) със константна 120 км/ч даде 7.02л./100км. После от Стара Загора до Бургас (вкл. Карнобат - Бургас) средно 95км/ч - малко под 6.5л./100км, т.е предходните резултати се потвърждават.Започва да се затвърждава съмнението ми, че на колата нищо и няма ами баш аз съм си болен... Утре ще пробвам със константна 130 км/ч.По-нататък ще напраявя статистика и за константна 110км/ч и 140 км/ч, за по-бързи скорости май няма смисъл. После започвам с комбинациите и елементите на агресия в шофирането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 (Редактирано) и при всяко по-голямо или по-малко наклонче надолоу изключвах от скорост (без климатик)Пробвай да не изключваш от скорост по наклоните и разходът ти ще отиде още малко надолу. Редактирано 25 Август 2008 от MadFan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Dirty Mechanic Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 е ти като си на 2000 об с 100 км/ч с дисела аз па с Вектра А C20NE двигател /2.0i / 2000 об карам с 110 км/ч ....на 3000 съм на 150 км/ч.... а на 4000 об съм на 200 км/ч па ако ти кажа и какъв разход ми дава на газ при скорост от около 150 по магистрала ще си продадеш дисела и ше идеш да си купиш такава вестра /комфорта е друга тема /.....нещо да каиш? За аудито няма какво да казвам сички знаем че двигателя е високооборотен....Е,това искам да го видя.Да не си с 8 скорости? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 Е,това искам да го видя.Да не си с 8 скорости? Това и аз искам да го видя... Струва ми се меко казано смешно...Карайте си иначе бегачките аз с 45(газ) лева от Надежда до Несебър за 4 часа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 25 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 Пробвай да не изключваш от скорост по наклоните и разходът ти ще отиде още малко надолу.Пробвано е, не си прочел подробно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bugssy Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 (Редактирано) Е,това искам да го видя.Да не си с 8 скорости? Намерете някои ваш познат с такава вектра и гледаите как е изчислена скоростната кутия....за късмет имам една снимка на която съм снимла на 5 с колко оборота карам и с каква скорост а ланд сондата свети и по това може да разберете че е на газ...ГЛЕДАЙТЕ...и се смеите. Редактирано 25 Август 2008 от bugssy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 Намерете някои ваш познат с такава вектра и гледаите как е изчислена скоростната кутия....за късмет имам една снимка на която съм снимла на 5 с колко оборота карам и с каква скорост а ланд сондата свети и по това може да разберете че е на газ...ГЛЕДАЙТЕ...и се смеите.Ти ме събори от коня... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bugssy Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 (Редактирано) Ти ме събори от коня... не виждам коментари ... Редактирано 25 Август 2008 от bugssy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Dirty Mechanic Публикувано 26 Август 2008 Доклад Share Публикувано 26 Август 2008 Намерете някои ваш познат с такава вектра и гледаите как е изчислена скоростната кутия....за късмет имам една снимка на която съм снимла на 5 с колко оборота карам и с каква скорост а ланд сондата свети и по това може да разберете че е на газ...ГЛЕДАЙТЕ...и се смеите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 26 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2008 Ъпдейт:1. При константна 130км/ч - 7.75л/100км;2. При 90км/ч И климатик - 6,48л/100км... Така, че разликата пи пътуване с и без климатик при 90км/ч е силно пренебрежима.More to come soon... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 26 Август 2008 Доклад Share Публикувано 26 Август 2008 А някой знае ли на къв принцип е климатроника на А4 ? Като вътре е вече охладено и само потдържа температурата на 22 градуса товари ли двигателя по същия начин както ако е току що включен и вътре е жега и вентилатора е на макс ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 26 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2008 (Редактирано) Относно предварението ми:Днес логнах един рън на трета:Tuesday,26,August,2008,12:14:524B0 906 018 K,,1.8L R4 5VT 0005,,Group A:,'020,,,,Group B:,'003,,,,Group C:, Not Running,,Cyl. 1 retardation,Cyl. 2 retardation,Cyl. 3 retardation,Cyl. 4 retardation,,Idling speed,Air mass drawn in,Throttle valve angle,Ignition angle,,,,,,TIME,0-12 °CA,0-12 °CA,0-12 °CA,0-12 °CA,TIME,740-920 rpm,2.0-4.5 g/s,0.2-4.0 %,0-12° BTDC,TIME,,,,Marker,STAMP, CF, CF, CF, CF,STAMP, /min, g/s, %, °BTDC,STAMP,,,,,0.01,0.0,0.0,0.0,0.0,0.31,920,4.03,4.3,22.5,,,,,,0.60,0.0,0.0,0.0,0.0,0.90,920,4.00,4.3,21.8,,,,,,1.21,0.0,0.0,0.0,0.0,1.50,920,4.33,4.3,22.5,,,,,,1.80,0.0,0.0,0.0,0.0,2.10,960,12.81,11.0,11.3,,,,,,2.41,0.0,0.0,0.0,0.0,2.71,1000,10.36,9.4,15.0,,,,,,3.01,0.0,0.0,0.0,0.0,3.30,1080,12.25,11.4,10.5,,,,,,3.60,0.0,0.0,0.0,0.0,3.90,1160,15.67,59.6,6.0,,,,,,4.20,0.0,0.0,0.0,0.0,4.50,1280,18.17,65.1,6.8,,,,,,4.81,0.0,0.0,0.0,0.0,5.11,1400,20.22,72.9,7.5,,,,,,5.41,0.0,0.0,0.0,0.0,5.70,1520,22.47,82.0,8.3,,,,,,6.01,0.0,0.0,0.0,0.0,6.31,1640,24.44,91.0,9.8,,,,,,6.61,0.0,0.0,0.0,0.0,6.91,1760,27.28,100.0,10.5,,,,,,7.21,0.0,0.0,0.0,0.0,7.51,1880,30.78,100.0,9.8,,,,,,7.81,0.0,0.0,0.0,0.0,8.11,2040,33.19,100.0,9.8,,,,,,8.41,0.0,0.0,0.0,0.0,8.71,2160,37.03,100.0,10.5,,,,,,9.01,0.0,0.0,0.0,0.0,9.31,2320,41.08,100.0,11.3,,,,,,9.61,0.0,0.0,0.0,0.0,9.91,2480,45.50,100.0,13.5,,,,,,10.20,0.0,0.0,0.0,0.0,10.50,2640,52.14,100.0,13.5,,,,,,10.81,0.0,0.0,0.0,0.0,11.09,2800,58.97,100.0,11.3,,,,,,11.40,0.0,0.0,0.0,0.0,11.70,3000,65.17,100.0,12.0,,,,,,12.00,0.0,0.0,0.0,0.0,12.30,3200,71.67,100.0,12.0,,,,,,12.60,0.0,0.0,0.0,0.0,12.90,3360,78.06,100.0,12.0,,,,,,13.20,0.0,0.0,0.0,0.0,13.50,3560,78.97,100.0,13.5,,,,,,13.80,0.0,0.0,0.0,0.0,14.10,3760,83.44,100.0,13.5,,,,,,14.40,0.0,0.0,0.0,0.0,14.70,3960,86.64,100.0,13.5,,,,,,15.00,0.0,0.0,0.0,0.0,15.30,4120,91.89,100.0,13.5,,,,,,15.60,0.0,0.0,0.0,0.0,15.90,4280,97.00,100.0,13.5,,,,,,16.20,0.0,0.0,0.0,0.0,16.50,4480,101.00,100.0,13.5,,,,,,16.80,0.0,0.0,0.0,0.0,17.10,4640,105.17,100.0,15.0,,,,,,17.40,0.0,0.0,0.0,0.0,17.70,4840,108.28,100.0,15.0,,,,,,18.00,0.0,0.0,0.0,0.0,18.30,5000,111.14,100.0,15.8,,,,,,18.60,0.0,0.0,3.0,0.0,18.90,5160,112.44,100.0,13.5,,,,,,19.20,0.0,3.0,3.0,0.0,19.51,5320,117.44,100.0,13.5,,,,,,19.80,0.0,3.0,3.0,0.0,20.11,5480,119.08,100.0,17.3,,,,,,20.41,0.0,3.0,3.0,0.0,20.71,5600,120.56,100.0,12.0,,,,,,21.00,0.0,3.0,3.0,0.0,21.31,5720,121.06,100.0,14.3,,,,,,21.61,0.0,3.0,3.0,0.0,21.91,5880,124.47,100.0,18.0,,,,,,22.21,0.0,3.0,3.0,0.0,22.50,6000,125.56,100.0,18.8,,,,,,22.80,0.0,2.3,2.3,0.0,23.11,6120,125.33,100.0,16.5,,,,,,23.41,0.0,0.0,0.0,0.0,23.70,6120,16.44,10.6,12.8,,,,,Нещата вече изглеждат по-приемливи. Преди не бях логвал наистина а, наблюдавах стойностите в реално време.Все пак онея 22.5 градуса си остават, но при положение че при тях имам реатрдване 0 и в четирите цилиндъра май няма за какво да се притеснявам... Редактирано 26 Август 2008 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 26 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2008 Все пак онея 22.5 градуса си остават, но при положение че при тях имам реатрдване 0 и в четирите цилиндъра май няма за какво да се притеснявам...Току що получих отговор в един форум за тези 22.5 градуса от човек чието мнение ценя високо. А той си е дяволски прав и обяснението е зверски просто, ама кой да го помисли така... That is perfectly normal since there is no load. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bugssy Публикувано 27 Август 2008 Доклад Share Публикувано 27 Август 2008 Относно предварението ми:Днес логнах един рън на трета:Tuesday,26,August,2008,12:14:524B0 906 018 K,,1.8L R4 5VT 0005,,Group A:,'020,,,,Group B:,'003,,,,Group C:, Not Running,,Cyl. 1 retardation,Cyl. 2 retardation,Cyl. 3 retardation,Cyl. 4 retardation,,Idling speed,Air mass drawn in,Throttle valve angle,Ignition angle,,,,,,TIME,0-12 °CA,0-12 °CA,0-12 °CA,0-12 °CA,TIME,740-920 rpm,2.0-4.5 g/s,0.2-4.0 %,0-12° BTDC,TIME,,,,Marker,STAMP, CF, CF, CF, CF,STAMP, /min, g/s, %, °BTDC,STAMP,,,,,0.01,0.0,0.0,0.0,0.0,0.31,920,4.03,4.3,22.5,,,,,,0.60,0.0,0.0,0.0,0.0,0.90,920,4.00,4.3,21.8,,,,,,1.21,0.0,0.0,0.0,0.0,1.50,920,4.33,4.3,22.5,,,,,,1.80,0.0,0.0,0.0,0.0,2.10,960,12.81,11.0,11.3,,,,,,2.41,0.0,0.0,0.0,0.0,2.71,1000,10.36,9.4,15.0,,,,,,3.01,0.0,0.0,0.0,0.0,3.30,1080,12.25,11.4,10.5,,,,,,3.60,0.0,0.0,0.0,0.0,3.90,1160,15.67,59.6,6.0,,,,,,4.20,0.0,0.0,0.0,0.0,4.50,1280,18.17,65.1,6.8,,,,,,4.81,0.0,0.0,0.0,0.0,5.11,1400,20.22,72.9,7.5,,,,,,5.41,0.0,0.0,0.0,0.0,5.70,1520,22.47,82.0,8.3,,,,,,6.01,0.0,0.0,0.0,0.0,6.31,1640,24.44,91.0,9.8,,,,,,6.61,0.0,0.0,0.0,0.0,6.91,1760,27.28,100.0,10.5,,,,,,7.21,0.0,0.0,0.0,0.0,7.51,1880,30.78,100.0,9.8,,,,,,7.81,0.0,0.0,0.0,0.0,8.11,2040,33.19,100.0,9.8,,,,,,8.41,0.0,0.0,0.0,0.0,8.71,2160,37.03,100.0,10.5,,,,,,9.01,0.0,0.0,0.0,0.0,9.31,2320,41.08,100.0,11.3,,,,,,9.61,0.0,0.0,0.0,0.0,9.91,2480,45.50,100.0,13.5,,,,,,10.20,0.0,0.0,0.0,0.0,10.50,2640,52.14,100.0,13.5,,,,,,10.81,0.0,0.0,0.0,0.0,11.09,2800,58.97,100.0,11.3,,,,,,11.40,0.0,0.0,0.0,0.0,11.70,3000,65.17,100.0,12.0,,,,,,12.00,0.0,0.0,0.0,0.0,12.30,3200,71.67,100.0,12.0,,,,,,12.60,0.0,0.0,0.0,0.0,12.90,3360,78.06,100.0,12.0,,,,,,13.20,0.0,0.0,0.0,0.0,13.50,3560,78.97,100.0,13.5,,,,,,13.80,0.0,0.0,0.0,0.0,14.10,3760,83.44,100.0,13.5,,,,,,14.40,0.0,0.0,0.0,0.0,14.70,3960,86.64,100.0,13.5,,,,,,15.00,0.0,0.0,0.0,0.0,15.30,4120,91.89,100.0,13.5,,,,,,15.60,0.0,0.0,0.0,0.0,15.90,4280,97.00,100.0,13.5,,,,,,16.20,0.0,0.0,0.0,0.0,16.50,4480,101.00,100.0,13.5,,,,,,16.80,0.0,0.0,0.0,0.0,17.10,4640,105.17,100.0,15.0,,,,,,17.40,0.0,0.0,0.0,0.0,17.70,4840,108.28,100.0,15.0,,,,,,18.00,0.0,0.0,0.0,0.0,18.30,5000,111.14,100.0,15.8,,,,,,18.60,0.0,0.0,3.0,0.0,18.90,5160,112.44,100.0,13.5,,,,,,19.20,0.0,3.0,3.0,0.0,19.51,5320,117.44,100.0,13.5,,,,,,19.80,0.0,3.0,3.0,0.0,20.11,5480,119.08,100.0,17.3,,,,,,20.41,0.0,3.0,3.0,0.0,20.71,5600,120.56,100.0,12.0,,,,,,21.00,0.0,3.0,3.0,0.0,21.31,5720,121.06,100.0,14.3,,,,,,21.61,0.0,3.0,3.0,0.0,21.91,5880,124.47,100.0,18.0,,,,,,22.21,0.0,3.0,3.0,0.0,22.50,6000,125.56,100.0,18.8,,,,,,22.80,0.0,2.3,2.3,0.0,23.11,6120,125.33,100.0,16.5,,,,,,23.41,0.0,0.0,0.0,0.0,23.70,6120,16.44,10.6,12.8,,,,,Нещата вече изглеждат по-приемливи. Преди не бях логвал наистина а, наблюдавах стойностите в реално време.Все пак онея 22.5 градуса си остават, но при положение че при тях имам реатрдване 0 и в четирите цилиндъра май няма за какво да се притеснявам... какво представлява този целия "алгоритъм" и от каде извади ,какво показва......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pawel Публикувано 14 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2008 Реших,че няма смисъл да пускам нова тема. От онзи ден и аз най-официално си харесвам колата. Вярно налях мн пари, но колата стана мн приятна за каране. Сложих и газов инжекцион и вече не се притеснявам и за разхода. Вярно че извън градско я карам с около 140 харчи 7-7.5, но на газ ми харчи 10. Има разлика в парите. Смених доста неща, но всяка кола си иска подръжка. Сега работи супер тихо, не харчи масло и е доста пъргава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galaba Публикувано 24 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2008 Когато постигнеш разход от 5.5 с вкл. климатик и скорост средна 150-170 магистрала,120-140 извънградско с четири човека,Бургас-София-Бургас може и да казваш че правиш разход конкурентен на дизелов автомобил. И за колко време стигна до Бургас от София - ако не е тайна разбира се? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване