netizen Публикувано 28 Август 2008 Доклад Share Публикувано 28 Август 2008 Дали е възможна такава интервенция... от А6 С4 на 100? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 28 Август 2008 Доклад Share Публикувано 28 Август 2008 Дали е възможна такава интервенция... от А6 С4 на 100?само таблото с уредите(скоростомер, километраж, 3-те допълнителни уреда) или цялото табло ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 28 Август 2008 Доклад Share Публикувано 28 Август 2008 Дали е възможна такава интервенция... от А6 С4 на 100?Само приборите, нали Предполагам се интересуваш дали ще тръгне електронния километраж И аз имах такава идея, но понеже не ми харесва как стоят ринговете, така и не проверих на практика ще стане ли...затова по- скоро и аз се присъединявам към питащите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 28 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2008 точно чуденката ми е за ел. километраж ... другите неща предполагам, че са еднакви ...само таблото с уредите(скоростомер, километраж, 3-те допълнителни уреда) или цялото табло ?Да, за уредите е питането. Евентуално и трите допълнителни, макар че за там сигурно ще са необходими и датчици разни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 28 Август 2008 Доклад Share Публикувано 28 Август 2008 (Редактирано) тествано става само уреда за маслото(налягане или температура не съм сигурен) не работи! и някой ако може да ми каже как се сверява часовника на А6 С4 на таблото ше съм му благодарен сменихме това с това Редактирано 28 Август 2008 от staniola Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaharieff Публикувано 28 Август 2008 Доклад Share Публикувано 28 Август 2008 (Редактирано) и някой ако може да ми каже как се сверява часовника на А6 С4 на таблото ше съм му благодарен Не става ли като дръпнеш и задържиш така (издърпано ) лявото лостче/врътка за регулиране осветеността на таблото? Редактирано 28 Август 2008 от Zaharieff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 28 Август 2008 Доклад Share Публикувано 28 Август 2008 тествано става само уреда за маслото(налягане или температура не съм сигурен) не работи!Гаранция, че трябва да работи всеки от допълнителните уреди!От Ауди 5000(200) през Ауди 100/Ц4 и Ауди А6/Ц4 до Ауди А6/Ц5(без него) уредите за налягане и температура на маслото са напълно взаимозаменяеми и дори окабеляването им е с еднакви цветове. Единствено на Ауди 200 има един пин повече в буксата (в 99% от случайте е неизползван).Причината да не сработи е друга- подозирам, че не сте закачили допълнителната секция към голямото табло и/или не сте включили червената букса на таблото, от там идва "+"- овете за уредите и за подсветката им Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 28 Август 2008 Доклад Share Публикувано 28 Август 2008 старото табло нямаше 3-те допълнитени уреда и за това си мисля че просто няма датчика на двигателя и съответно окабеляването. Това което направихме беше свалихме едното и сложихме другото няма нещо което да остана или да не пасна. И аз останах с впечатлението че трябва да се слага датчик който даже незнам къде да го търся.п.п. таблата са от коли с различни двигатели ако това има значение де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 28 Август 2008 Доклад Share Публикувано 28 Август 2008 Това май няма значени,че са различни,но за датчиците ако държиш ще разгледам в Етка да видя какви са.За маслото датчика е на охладителното тяло,часовника незнам откъде чете информация....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 29 Август 2008 Доклад Share Публикувано 29 Август 2008 Така, за допълниелните уреди, макар, че малко се отклонявам от темата , мога да напиша дисертация вече За да подкараш допълнителните уреди на табло, което не ги е имало, ти трябват: - букса от основното табло, която е с 5 кабелчета (захранване след контакт, захранване подсветка, маса подсветка и маса уреди и '+' за часовника)На снимката се вижда синята букса, в която е включена секцията с допълнителните уреди:Тук е буксата от Ауди 200 с един кабел по- малко (няма часовник ) - букса от пакета с кабели, която е с 2 кабелчета (с 4 пина, горните 2 само се ползват) със сигнал от двата датчика от мотора- температура и налягане на маслотоНа снимката е висящата черна букса: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladim Публикувано 29 Август 2008 Доклад Share Публикувано 29 Август 2008 (Редактирано) Аз имах тема по въпроса за : Мойто ауди е А6С4 95г. 2.5TDI 115кс с късото табло/без трите малки уреда/ имам голямото табло с трите малки уреда от същата кола могали да го влюча без никакви доработки само датчик за температура на маслото ли ще ми трябва Редактирано 29 Август 2008 от vladim Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 29 Август 2008 Доклад Share Публикувано 29 Август 2008 Аз имах тема по въпроса за : Мойто ауди е А6С4 95г. 2.5TDI 115кс с късото табло/без трите малки уреда/ имам голямото табло с трите малки уреда от същата кола могали да го влюча без никакви доработки само датчик за температура на маслото ли ще ми трябваНе Ще ти трябва буксата от голямото табло и някой сръчен да ти запои кабелчетата на платката на таблото, фабрично на мястото има по запоена по една пъпчица припой за всеки кабел.В 90% от случайте имаш датчици и окабеляване, само огледай добре по снопа с кабели. Аз си бях купил двата датчика, торба кабел и хоп- оказа се, че всичко ми е подготвено, само трябваше да "щракна" буксата Иначе ще ти трябват и два датчика- за темпратура и за налягане на маслото, но съм почти убеден, че имаш окабеляване и закачени датчици, V-6 моторите идват май всички така окомплектовани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladim Публикувано 29 Август 2008 Доклад Share Публикувано 29 Август 2008 Мойта е редови петак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 24 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2008 Щом е опит - значи неуспешен пробвах таблото , беше от А6 С4 2.0 16V , и за съжаление доста неща не работеха както трябва ...- оборотомера показваше с много повече, като грешката беше логаритмична по слух на 3000 показваше 6500- бензиномера показваше с около 15л по-малко - постоянно свети ABS - мига лампата за нивото на спирачна течност - дисплейчето за външна температура не светиявно трябва да пробвам от 2.6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2008 (Редактирано) - за оборотите е нормално да има разлика - оборотомера, който си взел е от 4 цилиндров двигател. Сам можеш да пресметнеш каква ще е разликата в оборотите заради цилиндъра в повече (ти си петак нали?). Така, че си търси табло с оборотомер от двигател със същия брой цилиндри като твоя.- бензиномера може да показва грешно ако е различен резервоара и съответно датчика, примерно ако таблото е било от седан, а ти си комби или обратното.Другите неща защо светят нямам представа, освен ако е било дефектно таблото нещо. Редактирано 25 Октомври 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 Бензиномера може да се корегира до някаква степен с резистор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 26 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 знам, че може да се коригира, но по-големият проблем е с оборотомера ... таблото е от 2.0 16V седан, моето е 2.3 10V Avantне знам дали не може от двете табла да сглобя едно, твърде красиво изглеждаше тоав табалце Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 Огледай отвътре оборотомера, може да има switch от който да се превключва броя на цилиндрите за различните модели двигатели. Друг вариант е ако можеш да размениш само часовника на оборотомера, стига да позволяват габаритите и захващането му или поне ел. платка към него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 Мисля,че часовниците са едакви,разликата е в платката,която преобразува сигнала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 26 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 Ттова за switch-a е идея , ще го огледам утре пак. А инак се различават малко, на А6 стрелката тръгва от по-ниско, на 100 от по-високо (има ел. часовник) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 Днес си отварях таблото и да дам информация.Колата е А6 С4, 2,5 ТДИ AEL. В таблото идва само 1 кабел, явно за температурата на маслото, няма кабел за налягането. Иначе куплунгът е точно какъвто го е снимал колегата, но е само с 1 кабел. Това сигурно значи, че няма и датчик за налягане на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin_Lozanov Публикувано 4 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2008 Колеги, някой може ли да ми каже за какво служат двете врътки на таблото, какво регулират и тн... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 4 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2008 Лявата е за: - регулиране на интензитета на подсветката на уредите и бутоните ако смао се върти - ако се дръпне и се завърти, се сверява часовникаДясната: - за нулиране на дневния километраж. Съветвам те да го нулираш само при спряла кола, защото материала е остарял и зъбното колело, което е еластично по принцип, често загубва по 1-2 зъба в този случай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sa4ma Публикувано 4 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2008 Относно сверяването на часовника. Става от лявата врътка като се издърпва навън и се върти в посока обратна на часовниковата стрелка. Така е при мен с А6 2.6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nobody_lbg Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Колеги ето един сайт където е описано подробно как се сменя и какво трябва да се направи:http://home.arcor.de/audi100c4/audi_c4a/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване