Jump to content

Присаждане Турбо на V6 2,6 - 100 quattro


epuk

Recommended Posts

Колеги, извинявам се ако има някъде подобна тема, но не успях да намеря с търсачката.

Четох в една тема, която обясняваше принципа на работа на турбото, че стига да си малко по-сръчен можеш да си сложиш турбо. Та чудех се дали любимото ми двигателче V6 2,6 E на 100 quattro, е подходящо за подобно присаждане, какво е необходимо за това и ако някой го е правил, дали е доволен? И теоретично с около 30% ли вдига мощността?

П.С. Да уточня, че нищо от това, което ще питам, не смятам да правя. Но пусто любопитство, отвътре ми напира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, някоя турбина от 1.9 ше пасне идеално при теб.

Сложи топлата част на едната тройка цилиндри,а студената на другата тройка.Така беше направил един пич от немско и беше писал,че е изкарал 240 коня.Стискам палци да успееш.... и после кръгче ша си искам,за безценния съвет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, някоя турбина от 1.9 ше пасне идеално при теб.

Сложи топлата част на едната тройка цилиндри,а студената на другата тройка.Така беше направил един пич от немско и беше писал,че е изкарал 240 коня.Стискам палци да успееш.... и после кръгче ша си искам,за безценния съвет

Ти ме шашна. Как 240? Тя сега е 150 и страшно ми харесва как върви. а до 240 - това е с 60% отгоре. Тя ще литне направо :hilezh: А дали двигателят фабрично би издържал такова натоварване или трябват нови валове и т.н.?

Редактирано от epuk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ме шашна. Как 240? Тя сега е 150 и страшно ми харесва как върви. а до 240 - това е с 60% отгоре. Тя ще литне направо :hilezh: А дали двигателят фабрично би издържал такова натоварване или трябват нови валове и т.н.?

Да няма проблеми, двигаеля е много здрав! 240 коня не са му мор, ама грам! слагането на турбина е просто нещо, ако искаш да ме послушаш си я направи сам!

Хем ще ти е евтино!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браточка има цяла тема в тунинга,ти кво търси по- точно?

От скания ако сложиш турбина минава 300кс.

Ми аз всъщност от любопитство. Обаче вие тук ме шашнахте. А инъче не съм видял темата, сега ще се разровя. Мен ме интерисуваше на този двигател какво би било оптимално. А това за 300-те к.с. направо вече ме плаши :hilezh:

Много ме кефите всички тук, защото винаги сте позитивни и много отзивчиви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле как го подкарахте, аз препоръчвам един турбоджет, на Ролс Ройс, даже и супер марков ще стане, а и до към 5-600кВт ще го докара...

Само трябва да се пазариш с Лукойл, да ти дадът достъп до колонките за Jet A1.

Даже гледам, че по последни данни от Лукойл, Jet А1 е леко по-евтино от Н-98.

Сега сериозно... една идея не ти достига да сложиш турбина. АУДИ са те изпреварили и са го направили вече, мотора се казва 2.7Т. Съжалявам!

Редактирано от RossN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле как го подкарахте, аз препоръчвам един турбоджет, на Ролс Ройс, даже и супер марков ще стане, а и до към 5-600кВт ще го докара...

Само трябва да се пазариш с Лукойл, да ти дадът достъп до колонките за Jet A1.

Даже гледам, че по последни данни от Лукойл, Jet А1 е леко по-евтино от Н-98.

Сега сериозно... една идея не ти достига да сложиш турбина. АУДИ са те изпреварили и са го направили вече, мотора се казва 2.7Т. Съжалявам!

Аз само исках да чуя отзиви, какъв би бил ефекта от такова нещо, дали е оправдано и дали е надеждно. А инъче, наистина ако има вариант да се присади турбина, която да вдига мощността на около 200 к.с. или малко над това и това да не предизвика други сериозни промени по колата, би било чудесно.

И да попитам, ако има такъв вариант, някой знае ли колко би струвал и кой би се наел да го прави, защото аз не смея.

Редактирано от epuk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, теоритично, всичко е възможно, но ще ти излезе да интегрираш един 2.7Т, вместо да преработваш 2.6, освен ако не го правиш заради идеята...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм запознат ама хич с това. Просто докато четях онази статия се зачудих. А и си мислех, че ще е около 1000 лв. Но явно е доста по-скъпо. :hilezh:

Редактирано от epuk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега една скапане К-03 е 1200лв, от там ти започват мъките...

Пфууу 1200 лв. Аз докато четях ми звучеше като проста, лесна и сравнително евтина работа. Благодаря все пак за разясненията. един ден ако ме обземе ентусиазъм, ще поканя всички ви да пробвате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси ентусиаста,колега разбирам амбициятата ти,НО ставаш за бъзик.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=44830

ето ти темата в която е обсъждано,тва да присадиш турбо е сложно колкото да трансплантираш сърце,наясно ли си за какво изобщо става въпрос?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси ентусиаста,колега разбирам амбициятата ти,НО ставаш за бъзик.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=44830

ето ти темата в която е обсъждано,тва да присадиш турбо е сложно колкото да трансплантираш сърце,наясно ли си за какво изобщо става въпрос?

Ми да си призная хич не съм наясно и затова питам. А и питам от чисто любопитство. За нищо на света не си развалям каручката с експерименти за деца. Ама понеже гледам една камара теми за 1.8 Т и 2,6 V6 и за това, как ако се чипосал 1.8 Т и т.н. и затова се замислих теоретично за това, за което питам сега. Не се ядосвай, че накрая ще дойда и аз на някой събор и ще те черпя едно червено вино, че идва зима вече :huh:

P.S. Много ти благодаря за линка, точно тава ме интерисуваше.

Редактирано от epuk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

д

Колега, някоя турбина от 1.9 ше пасне идеално при теб.

Сложи топлата част на едната тройка цилиндри,а студената на другата тройка.Така беше направил един пич от немско и беше писал,че е изкарал 240 коня.Стискам палци да успееш.... и после кръгче ша си искам,за безценния съвет

Добре еми от каде ше взима атмосферен въздух??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, някоя турбина от 1.9 ше пасне идеално при теб.

Сложи топлата част на едната тройка цилиндри,а студената на другата тройка.Така беше направил един пич от немско и беше писал,че е изкарал 240 коня.Стискам палци да успееш.... и после кръгче ша си искам,за безценния съвет

hilezh.gifhilezh.gifhilezh.gif

Тва не е истина dance.gif

Тва някой се е регнал с друг ник и се ебава,не мое да е истина unsure.gif

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д

Добре еми от каде ше взима атмосферен въздух??

Тук не е нужен атмосферен въздух (blink.gif), в случая ти трябва само литър, литър и нещо компресия от КОКО 100С4 и нещата заспиват.

Фитилчо ти явно не познаваш рулза, не знам това за добро или лошо еhilezh.gif

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам колеги ... , не знам ама как ще се управлява тая турбина, аз лично не съм на дълбоко в нещата, имам едно приателче с AAH който сложи турбо ... AAH-аша няма ковани бутала, от там сегменти, гарнитурите трябва са по добри, електроника и то най евтината е 500 кинта гадната МЕГа, преработка на колектори, .... и той започна на шега ама сега е 10-тина к назад и си блъска главата защо не е направи по мощен едно 2.7 Т .... :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д Добре еми от каде ше взима атмосферен въздух??

Ше кара на райски газ, а и за къде турбо безз нитро... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...