epuk Публикувано 30 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 Колеги, извинявам се ако има някъде подобна тема, но не успях да намеря с търсачката.Четох в една тема, която обясняваше принципа на работа на турбото, че стига да си малко по-сръчен можеш да си сложиш турбо. Та чудех се дали любимото ми двигателче V6 2,6 E на 100 quattro, е подходящо за подобно присаждане, какво е необходимо за това и ако някой го е правил, дали е доволен? И теоретично с около 30% ли вдига мощността?П.С. Да уточня, че нищо от това, което ще питам, не смятам да правя. Но пусто любопитство, отвътре ми напира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZZLur Публикувано 30 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 Колега, някоя турбина от 1.9 ше пасне идеално при теб.Сложи топлата част на едната тройка цилиндри,а студената на другата тройка.Така беше направил един пич от немско и беше писал,че е изкарал 240 коня.Стискам палци да успееш.... и после кръгче ша си искам,за безценния съвет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
epuk Публикувано 30 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 (Редактирано) Колега, някоя турбина от 1.9 ше пасне идеално при теб.Сложи топлата част на едната тройка цилиндри,а студената на другата тройка.Така беше направил един пич от немско и беше писал,че е изкарал 240 коня.Стискам палци да успееш.... и после кръгче ша си искам,за безценния съветТи ме шашна. Как 240? Тя сега е 150 и страшно ми харесва как върви. а до 240 - това е с 60% отгоре. Тя ще литне направо А дали двигателят фабрично би издържал такова натоварване или трябват нови валове и т.н.? Редактирано 30 Септември 2008 от epuk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 30 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 Ти ме шашна. Как 240? Тя сега е 150 и страшно ми харесва как върви. а до 240 - това е с 60% отгоре. Тя ще литне направо А дали двигателят фабрично би издържал такова натоварване или трябват нови валове и т.н.?Да няма проблеми, двигаеля е много здрав! 240 коня не са му мор, ама грам! слагането на турбина е просто нещо, ако искаш да ме послушаш си я направи сам!Хем ще ти е евтино! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 30 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 Браточка има цяла тема в тунинга,ти кво търси по- точно?От скания ако сложиш турбина минава 300кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
epuk Публикувано 30 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 Браточка има цяла тема в тунинга,ти кво търси по- точно?От скания ако сложиш турбина минава 300кс.Ми аз всъщност от любопитство. Обаче вие тук ме шашнахте. А инъче не съм видял темата, сега ще се разровя. Мен ме интерисуваше на този двигател какво би било оптимално. А това за 300-те к.с. направо вече ме плаши Много ме кефите всички тук, защото винаги сте позитивни и много отзивчиви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 30 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 слагането на турбина е просто нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 30 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 (Редактирано) Леле как го подкарахте, аз препоръчвам един турбоджет, на Ролс Ройс, даже и супер марков ще стане, а и до към 5-600кВт ще го докара...Само трябва да се пазариш с Лукойл, да ти дадът достъп до колонките за Jet A1.Даже гледам, че по последни данни от Лукойл, Jet А1 е леко по-евтино от Н-98.Сега сериозно... една идея не ти достига да сложиш турбина. АУДИ са те изпреварили и са го направили вече, мотора се казва 2.7Т. Съжалявам! Редактирано 30 Септември 2008 от RossN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
epuk Публикувано 30 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 (Редактирано) Леле как го подкарахте, аз препоръчвам един турбоджет, на Ролс Ройс, даже и супер марков ще стане, а и до към 5-600кВт ще го докара...Само трябва да се пазариш с Лукойл, да ти дадът достъп до колонките за Jet A1.Даже гледам, че по последни данни от Лукойл, Jet А1 е леко по-евтино от Н-98.Сега сериозно... една идея не ти достига да сложиш турбина. АУДИ са те изпреварили и са го направили вече, мотора се казва 2.7Т. Съжалявам!Аз само исках да чуя отзиви, какъв би бил ефекта от такова нещо, дали е оправдано и дали е надеждно. А инъче, наистина ако има вариант да се присади турбина, която да вдига мощността на около 200 к.с. или малко над това и това да не предизвика други сериозни промени по колата, би било чудесно. И да попитам, ако има такъв вариант, някой знае ли колко би струвал и кой би се наел да го прави, защото аз не смея. Редактирано 30 Септември 2008 от epuk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 30 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 Ами колега, теоритично, всичко е възможно, но ще ти излезе да интегрираш един 2.7Т, вместо да преработваш 2.6, освен ако не го правиш заради идеята... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
epuk Публикувано 30 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 (Редактирано) Ами не съм запознат ама хич с това. Просто докато четях онази статия се зачудих. А и си мислех, че ще е около 1000 лв. Но явно е доста по-скъпо. Редактирано 30 Септември 2008 от epuk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 30 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 Ами колега една скапане К-03 е 1200лв, от там ти започват мъките... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
epuk Публикувано 30 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 Ами колега една скапане К-03 е 1200лв, от там ти започват мъките...Пфууу 1200 лв. Аз докато четях ми звучеше като проста, лесна и сравнително евтина работа. Благодаря все пак за разясненията. един ден ако ме обземе ентусиазъм, ще поканя всички ви да пробвате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
epuk Публикувано 2 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2008 А ходовата част трябва ли да се подсилва за този модел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 2 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2008 Баси ентусиаста,колега разбирам амбициятата ти,НО ставаш за бъзик.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=44830ето ти темата в която е обсъждано,тва да присадиш турбо е сложно колкото да трансплантираш сърце,наясно ли си за какво изобщо става въпрос? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
epuk Публикувано 2 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2008 (Редактирано) Баси ентусиаста,колега разбирам амбициятата ти,НО ставаш за бъзик.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=44830ето ти темата в която е обсъждано,тва да присадиш турбо е сложно колкото да трансплантираш сърце,наясно ли си за какво изобщо става въпрос?Ми да си призная хич не съм наясно и затова питам. А и питам от чисто любопитство. За нищо на света не си развалям каручката с експерименти за деца. Ама понеже гледам една камара теми за 1.8 Т и 2,6 V6 и за това, как ако се чипосал 1.8 Т и т.н. и затова се замислих теоретично за това, за което питам сега. Не се ядосвай, че накрая ще дойда и аз на някой събор и ще те черпя едно червено вино, че идва зима вече P.S. Много ти благодаря за линка, точно тава ме интерисуваше. Редактирано 2 Октомври 2008 от epuk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
byrkata Публикувано 3 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2013 дКолега, някоя турбина от 1.9 ше пасне идеално при теб.Сложи топлата част на едната тройка цилиндри,а студената на другата тройка.Така беше направил един пич от немско и беше писал,че е изкарал 240 коня.Стискам палци да успееш.... и после кръгче ша си искам,за безценния съвет Добре еми от каде ше взима атмосферен въздух?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 3 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2013 (Редактирано) Колега, някоя турбина от 1.9 ше пасне идеално при теб.Сложи топлата част на едната тройка цилиндри,а студената на другата тройка.Така беше направил един пич от немско и беше писал,че е изкарал 240 коня.Стискам палци да успееш.... и после кръгче ша си искам,за безценния съветТва не е истина Тва някой се е регнал с друг ник и се ебава,не мое да е истина Редактирано 3 Февруари 2013 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 3 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2013 Ей! Археолози! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2013 (Редактирано) д Добре еми от каде ше взима атмосферен въздух??Тук не е нужен атмосферен въздух (), в случая ти трябва само литър, литър и нещо компресия от КОКО 100С4 и нещата заспиват.Фитилчо ти явно не познаваш рулза, не знам това за добро или лошо е Редактирано 3 Февруари 2013 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 3 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2013 Ам колеги ... , не знам ама как ще се управлява тая турбина, аз лично не съм на дълбоко в нещата, имам едно приателче с AAH който сложи турбо ... AAH-аша няма ковани бутала, от там сегменти, гарнитурите трябва са по добри, електроника и то най евтината е 500 кинта гадната МЕГа, преработка на колектори, .... и той започна на шега ама сега е 10-тина к назад и си блъска главата защо не е направи по мощен едно 2.7 Т .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 3 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2013 Викаш ААН-а е атмосферка? Бурка, от планетата Марс Ше взима атмосферен въздух Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 3 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2013 д Добре еми от каде ше взима атмосферен въздух??Ше кара на райски газ, а и за къде турбо безз нитро... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts