ghostdog Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 колеги имам един проблем ако може да се нарече така , на няколко пъти нямах възможността да заредя на лукойл както обикновенно правя и заредих на OMV от скъпата нафтас нея ми направи впечатление , че при кикдаун колата изпушва много , просто като погледна в лявото огледало , виждам как от ауспуха надолу излиза доста пушек наведнъж и после изчиства , все едно изхрачва квото има за 1 сек и после изчиства , като зареждам на лукойл този проблем го няма , като изрежа колата изпушва леко , но в голедалото не се вижда , вижда се само ако седиш зад колата и е малко - изчиства супер бързо , докато тая "ЧАД" дето излиза когато съм с нафта OMV от скъпата е просто адски много наистината кажете , дайте акъл , от какво идва този проблем и проблем ли е?на някой случвало ли му се е?аз си го обяснявам само по един начин , със скъпата нафта има по-добро изгаряне и двигателя се изчиства от боклуци , но ми се струва доста нереално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goro Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 колеги имам един проблем ако може да се нарече така , на няколко пъти нямах възможността да заредя на лукойл както обикновенно правя и заредих на OMV от скъпата нафтас нея ми направи впечатление , че при кикдаун колата изпушва много , просто като погледна в лявото огледало , виждам как от ауспуха надолу излиза доста пушек наведнъж и после изчиства , все едно изхрачва квото има за 1 сек и после изчиства , като зареждам на лукойл този проблем го няма , като изрежа колата изпушва леко , но в голедалото не се вижда , вижда се само ако седиш зад колата и е малко - изчиства супер бързо , докато тая "ЧАД" дето излиза когато съм с нафта OMV от скъпата е просто адски много наистината кажете , дайте акъл , от какво идва този проблем и проблем ли е?на някой случвало ли му се е?аз си го обяснявам само по един начин , със скъпата нафта има по-добро изгаряне и двигателя се изчиства от боклуци , но ми се струва доста нереалноКолега на мен преди година със скъпата нафта на ОМВ ми течеше ГНП то.Спрях да зареждам от нея и нямам ядове вече 20К км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 Може да е от добавките?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 14 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 Може да е от добавките?! в нафтата? е какви добавки слагат толкова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 в нафтата? е какви добавки слагат толкова?Оф мани бегай! И от други колеги съм чувал, че им правила проблеми. На мен пък бензина ми го гори повече като зареждам на ОМВ. На ЛукОйл си ходя и за сега ми е мирна главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 Колега а пробвал ли си с нафта от шел дали го прави? Иначе аз сипвам от омв основно и такива ефекти не съм забелязал нито от евтината нито от по-евтината Следващия път ще сипя от лукойл за тест. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kadiev Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 на OMV нафтата си е нашенска просто ползват доста подобрителни добавки лично на мен рядко ми се налага да зареждам на чужди бензиностанции но ако ми се наложи все пак зареждам на OMV и никога съм нямал проблеми... Шел-ската нафта е отвратна не зареждай там че току виж су изпушил тотално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 Предпоследно сипах до горе на шел и нямах никакви проблеми, и разхода и невървежа си бяха същите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 Брата бачка в ОМВ и каза, че нафтата им се внасяла от Румъния, може и да греши, не знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 14 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 на OMV нафтата си е нашенска просто ползват доста подобрителни добавкихммм е ок , това за добре ли е или за злена мен не ми пука , че ми пуши колата ако наистина има много добавки в нафтата и те разграждат затлачените боклуци , има по-добро изгаряне....... - това е за добро даже ако е така и без това отдавна съм замисли да направя едно хубаво извънградско 200-300км отиване до някъде да продухам двигателя , че с това градско само 1-2-3-та , тръгни - спри имам чувството , че колата ми върви все по-зле с всеки изминал ден , ще отида на OMV да набухам догоре само със скъпа нафта и диии коньонякой може ли да ми препоръча добра добавка за прочистване на дюзи и имали въобще смисъл да сипвам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kadiev Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 Предпоследно сипах до горе на шел и нямах никакви проблеми, и разхода и невървежа си бяха същите Стани баце ..който обича колата си не зарежда на Шел ...не си прави майтап някой може ли да ми препоръча добра добавка за прочистване на дюзи и имали въобще смисъл да сипвам?зареждай си от обикновенната им нафта и от никакви добавки няма нужда ..само яко стъпка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 Стани баце ..който обича колата си не зарежда на Шел ...не си прави майтап зареждай си от обикновенната им нафта и от никакви добавки няма нужда ..само яко стъпкаЗа тва с Шел според мен не си прав. Ви пауър дизела е читав. Поне моята кола с него се държи най-добре. А за добавките си прав, няма нужда, има нужда да няма всевъзможни боклуци в кюмюря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 (Редактирано) колеги имам един проблем ако може да се нарече така , на няколко пъти нямах възможността да заредя на лукойл както обикновенно правя и заредих на OMV от скъпата нафтас нея ми направи впечатление , че при кикдаун колата изпушва много , просто като погледна в лявото огледало , виждам как от ауспуха надолу излиза доста пушек наведнъж и после изчиства , все едно изхрачва квото има за 1 сек и после изчиства , като зареждам на лукойл този проблем го няма , като изрежа колата изпушва леко , но в голедалото не се вижда , вижда се само ако седиш зад колата и е малко - изчиства супер бързо , докато тая "ЧАД" дето излиза когато съм с нафта OMV от скъпата е просто адски много наистината кажете , дайте акъл , от какво идва този проблем и проблем ли е?на някой случвало ли му се е?аз си го обяснявам само по един начин , със скъпата нафта има по-добро изгаряне и двигателя се изчиства от боклуци , но ми се струва доста нереалноТази "скъпата" нафта си е най-обикновена , само че наблъскана с добавки за повишаване на цетановото число и т.н. Въобще не се учудвам, че двигателя е почнал да се държи по-странно от нея. Въобще не си мисли, че издухваш сажди, просто електрониката кой знае как отчита този бълвоч и променя количеството въздух в сместа, от там и пуши. А може и въздушния филтър да ти е за смяна. Аз отдавна съм ги отписал ОМВ...ползвам ги само като крайпътно заведение и то рядко. Редактирано 14 Октомври 2008 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SG mobile Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 хммм е ок , това за добре ли е или за злеАз освен маргарин Калиакра не бих си купил друго от РОМъния Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 Колеги и аз да ви се оплача, от 2-3 месеца зареждам на ОМВ и колата ми също започна да пуши. Преди това като я докарах от Германия не пушеше грам, после намерих един чичко дето кара фадрома и ми даваше нафтата на 1.80 лв колата пак не пушеше, обаче понеже защото чичкото изчезна, почнах да сипвам от ОМВ понеже предишната ми кола беше на газ и с газта от ОМВ колата вървеше най-добре затова някак си бях свикнал да зареждам от ОМВ. Но след като има поне още един които да има същите наблюдения като мен (аз бях почнал да си мисля че си внушавам) рязко сменявам ОМВ с ЛукОйл или Петрол (за Шел не искам и дума да чуя) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X-Style Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 (Редактирано) И аз не съм доволен от Alpine Diesel-a на OMV. Нито подобрение във вървежа, нито в разхода. Единственото му положително качество, което усетих, е че миризмата е малко по-добра от на обикновената нафта. Иначе моето 2.5 ТДИ най си харесва V-Power Diesel-a на Shell, затова само с такова го храня и засега, да чукна на дърво, само приятни изненади ми дава откъм вървеж и горене, и пушене също. Незнам защо някои го плюят толкова Шел, но може би има значение бензиностанцията - аз лично винаги зареждам на 2 Шел-а - на Сливница и този на Ботевградско шосе на излизане от София и никога не съм имал проблеми. Също да кажа, че когато сипвах нафта от OMV, при топъл мотор, палеше с повече въртене, а сега си пали нормално. Знам ли, може и да си внушавам... Редактирано 14 Октомври 2008 от X-Style Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 Само да ви кажа че нафтата на всякъде е еднакво гадна в Бг избора е по опаковката т.с. Шел ОМВ Лукоил и прочие даже мисля вече че и ЕКО ЕЛда с нащо чудо на химията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 Последно като се прибирах от гърция и 2 цистерни на шел пътуваха за българия откъм солун. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
levis Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 Моята печка и сипвах 3-4 мес. само на OMV ,и чадилката при ръчка беше страшно много.На всичкото отгоре започна да ми дава и по-висок разход.От 1мес.сипвам на ЕКО 2 пъти по 2 резервоара и ефекта е положителен,пушека видимо намаля(не е като да няма,но е с пъти по добре) и разхода се оправи.Това са лично мои наблюдения върху нафтата от OMV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 аз ползвам само на Лукойл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jackrabbit Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 (Редактирано) Моята печка е 1.9 ПД,като си я купих сипвах 3-4 месеца само ОМВ Премиум.Пушеше яко при пълна газ,точно както е описано в началния пост.Имах вибрации,които ме дразнеха и си мислех,че са тампоните на двигателя.Реших да пробвам Ромпетрол...вече 3-4 резервоара съм зареждал от там и съм много доволен.Спря пуши,няма вибрации и двигателя работи много по-равномерно.Затова повече ОМВ - не. Редактирано 14 Октомври 2008 от jackrabbit Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 Най-хубава беше нафтата на ОПЕТ, но сега ги купиха и не знам дали не си смениха доставчика. Най-доволен съм от тях и B plus в Дружба. Следва Лукойл,Еко,Ромпетрол. А Shell V-power diesel наистина понижава разхода и повишава леко мощността, но цената му не ми харесва. Предпочитам нормално гориво с добавка и дори излиза по-евтино, но само след сменен горивен филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 15 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 Тази "скъпата" нафта си е най-обикновена , само че наблъскана с добавки за повишаване на цетановото число и т.н. Въобще не се учудвам, че двигателя е почнал да се държи по-странно от нея. Въобще не си мисли, че издухваш сажди, просто електрониката кой знае как отчита този бълвоч и променя количеството въздух в сместа, от там и пуши. А може и въздушния филтър да ти е за смяна. Аз отдавна съм ги отписал ОМВ...ползвам ги само като крайпътно заведение и то рядко.въздушният филтър ми е сменян преди има-няма 5хиляди километра , от бащами знам да си правя профилактика и смяна на консумативи на макс 10хиляди километра , по тази логика въздусхният филтур не е за смяна още , доколкото знам дебитомера ми е с намален показател и е за смяна , но така и не ми остават време и свободни 300лв да си го сменя Най-хубава беше нафтата на ОПЕТ, но сега ги купиха и не знам дали не си смениха доставчика. Най-доволен съм от тях и B plus в Дружба. Следва Лукойл,Еко,Ромпетрол. А Shell V-power diesel наистина понижава разхода и повишава леко мощността, но цената му не ми харесва. Предпочитам нормално гориво с добавка и дори излиза по-евтино, но само след сменен горивен филтър.от дружба 2 съм и на B plus не съм сипвал , докато живях в германия само на OMV съм сипвал и просто нямат грешка чувал съм доста лоши неща за шелл , но щом има положителни мнения за Shell V-power diesel ще го тествам още днес и без това колата днес изпищя , че е гладна на път за работа , довечера след аванса ще има ДОГОРЕ , дано да не сбъркам с Shellне е проблем горивният филтър също ми е сменян преди 5 хиляди километра , може и 6 да са трябва да проверя , но за тия добавки нещо много противоречиви мнения слушам , едни казват че има смисъл и резултат , дгуги казват , че няма ..........................сеедно , ще заредя на шелл довечера и ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 15 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 Добавки само след сменен горивен филтър. Понеже повечето имат очистващо действие, ако не ви е сменян филтъра е много вероятно да разтвори част от боклуците в него и те да попаднат в дюзите. Сменяте ли горивния филтър редовно? При дизелите това е важно, като се има предвид качеството на нафтите в БГ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victordhrobo Публикувано 15 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 Личните ми наблюения са следните:С нафтата на ОМВ колата каточели ми дава най-нисък разход но като я настъпя пуши...нзнам защо.Сега сипвам на лукойл все пак като заредя за 100 лв, 5 ст/литър си е оферта като отстъпка.Там може би ( не е доказано) но разхода е мъничко повече.Но не пуши.Като цяло с нафтата на ОМВ върви най-много(обикновената не Премиума)На този етап продължавам да си сипвам на лукойл при цена 2.20/литър. като най-оферта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване