JohnP Публикувано 15 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 Днес следобеда поради изгоряла лампа около термометъра, развих таблото и гледам отзад, че над трите допълнителни уреда в дясната част на таблото има 5-6 хоризонтални гнезда на лампички, там ми свети само една - на еърбега. Преместих крушката в 2-3 други клетки - в една се оказа, че свети chek на компютъра, друга е за фарове за мъгла, трета за друго и т.н., но няма крушки в тях и не знам дали е имало някога и дали са били свързани. При ваште коли - Ауди 100 С4 (мойта е 93 г.) светят ли всички хоризонтални лампички в дясната част та таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 15 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 При мен свети-имобилайзер,еърбег-къси светлини,другите са за чек,за вкл ремарке,непоставен колан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 15 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 Не Но пък съм замисил там да вкарам дисплея на парктроник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 15 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 Няма други крушки, и при мен е така- само за еърбег има и крушката е на един кабел вързана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 Мойто е А6-1996 - има само 2 крушки - за еърбег и имобилайзер.Може да се опитам да си сложа за габаритите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 15 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 то за габаритите си има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 15 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 то за габаритите си имаА , сега чувам. Моето е 100-тица обаче нищо не ми светва за габаритите освен цялото табло. Къде се намира тази крушка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 15 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 Стотиците нямат за габарити и къси специален индикатор, но аз ще взема да си сложа. Също мисля ако намеря ще сменя всички крушки на осветлението на таблото по-мощни, че тия са ми адски слаби даже като е увеличена светлината на максимум . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 15 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 Meн ме дразни да ми свети по средата на таблото лампа, пък било то и зелена. Затова и не съм си прекарал. Съветвм те за проба да сложиш една да свети и покарай на тъмно. Ще ме разбереш защо е дразнещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 15 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 Четръртата от ляво надясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 15 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 ...Също мисля ако намеря ще сменя всички крушки на осветлението на таблото по-мощни, че тия са ми адски слаби даже като е увеличена светлината на максимум .Смени ги с нови. Всичките. Примерно ОСРАМ. Като остареят отслабват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Val Публикувано 16 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 Колега, лесно ли свали таблото, щото и аз мисляда сменям наред, че взеха нещо да горят като бесни една след друга ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 16 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 Лесно се сваля таблото, но за достъп до крушките трябва да се демонтира един заден панел, захванат с торкс-болтчета. Не е лесно да се отвият, без да се свали волана първо, тъй като таблото трябва да се обърне със задния панел нагоре. А аз свалих само горното панелче пред волана. За махане на таблото първо се отвиват две вертикални винтчета в дупки в лайсната пред и в основата на таблото, тя се маха и самото табло е завинтено на 3 винта, като се отвият се издърпва сравнително лесно. Волана още не съм го свалял, така че ще пиша по-късно как точно става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 16 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 Не закачй волана- ела и ще ти сваля таблото без да сваляш волана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 Воляна не се наложи да свалям - слагам го в крайно долно положение и кабелите отзад имат за щастие дължина да го обърнеш и да работиш.Приготви си пинсети, защото някои крушки са в дупка и само с пинсета можеш да ги измъкнеш.Като сваляш лайсната с 2-та болта, внимавай, че отдясно има щифт дълъг към 5см, който влиза отдясно в таблото. За целта дърпаш леко към теб левия край после дърпаш наляво, докато излезе щифта.Ако си в Люлин, ела ще ти покажа за 5 минути да не счупиш нещо. То е много лесно, ама да си го правил веднъж.то за габаритите си имаПри мен дупката с картинката я има, но няма крушка. И не е просто да я няма, защото отдясно не са на платка, а с кабелчета и изобщо няма кабелче, освен 2-те, които имам.Сигурно зависи от модела или страната, за която е правено. За Италия може да ги правят с тази лампа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 16 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 Абе не разбирам за какво се мъчите да сменяте крушки на място. Откачат се много лесно буксите с кабелите и после можеш да си разнасяш таблото където ти е кеф. Като се сваля е хубаво да се разглоби от към стъклото и да се изчисти вътре самото стъкло, след това свети по- ясно и без да се сменят с нови крушки, добре е обаче да се свалят една по една и да се забършат защото са прашлясали и от там светят по- малко. Има и едни хартиени тапи на празните места където няма крушки, от времето се разлепят и падат и се получава разсейване на светлината и на тъмно ако свети някоя от контролните лампи, може да ви се осветява и съседната. Може да се сменят с мебелни тапи самозалепващи от фолио, пасват идеално. Иначе най - добрият вариант е - всички лампи нови ,Осрам, едната е 2.80 лв., ще свети яко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 Абе не разбирам за какво се мъчите да сменяте крушки на място. Откачат се много лесно буксите с кабелите и после можеш да си разнасяш таблото където ти е кеф. Като се сваля е хубаво да се разглоби от към стъклото и да се изчисти вътре самото стъкло, след това свети по- ясно и без да се сменят с нови крушки, добре е обаче да се свалят една по една и да се забършат защото са прашлясали и от там светят по- малко. Има и едни хартиени тапи на празните места където няма крушки, от времето се разлепят и падат и се получава разсейване на светлината и на тъмно ако свети някоя от контролните лампи, може да ви се осветява и съседната. Може да се сменят с мебелни тапи самозалепващи от фолио, пасват идеално. Иначе най - добрият вариант е - всички лампи нови ,Осрам, едната е 2.80 лв., ще свети яко.Аз пък си купих Осрам по 1,30 от Ауто+. Същите като оригиналните.Разкачането на кабелите на таблото е опасна и не много лесна работа, особено, ако има компютър. А и за какво да се разкача като има място за работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 16 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 Аз пък си купих Осрам по 1,30 от Ауто+. Същите като оригиналните.Разкачането на кабелите на таблото е опасна и не много лесна работа, особено, ако има компютър. А и за какво да се разкача като има място за работа.Аз този Осрам го знам, уш Осрам, дано те искарат повече време. Нищо опасно и трудно няма да разкачиш буксите , пък и цялата профилактика която описах на таблото не можеш да я направиш ако не го махнеш, но ако някой не държи на това да не го прави. И на мен стъклото отвън погледнато ми се струваше чисто, но след почистване свети с около 25 % повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 16 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 Не закачй волана- ела и ще ти сваля таблото без да сваляш волана Благодаря Иво, а и на другите колеги, които споменаха за издърпване на волана, но мойта кола я няма тая екстра - регулиране на волана напред-назад и нагоре-надолу. Няма ни лостче под волана, ни нищо. При вас къде се намира това лостче? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 16 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 Лоста е отстрани на волана отдолу, от ляво, ако не греша. И аз я нямам екстрата.Аз слагам една кърпа върху волана, махам капачето зад нрго, дългата лайстна пред таблото и после каот махна винтовете на таблото с малко по- силно издърпване го накланям напред и ляга на кърпата. Махаш буксите и готово Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 16 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 И аз мислех, че ще излезе с малко повече дърпане, но не посмях да пробвам, щото за първи път го разглобявам, да не взема да счупя нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kos Публикувано 21 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2008 Стотиците нямат за габарити и къси специален индикатор, но аз ще взема да си сложа. Също мисля ако намеря ще сменя всички крушки на осветлението на таблото по-мощни, че тия са ми адски слаби даже като е увеличена светлината на максимум .Аз карам стотица и си имам индикатор за габаритите. Не знам дали за късото табло пак има обаче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 21 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2008 Има,как да няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2008 Има,как да няма.Аз доскоро карах 100, а сега А6 С4 и на двете няма за габаритите. На А6 я има картинката, но не е предвиден кабел и крушка за там - лампите над допълнителните дисплеи. Вече съм сигурен, че е за Италия ги правят с такава лампа, а за Германия и Холандия - не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 22 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2008 (Редактирано) Тъй, развитието е, че таблото се обръща лесно надолу с уредите, както пише Иво, а още по-хубавата новина е, че съм сбъркал - не е необходимо да се демонтира задния панел, лампичките са между уредите, някои са малко надолу, но таблото се откача от буксите и куплунзите - 5 са на брой и една крушка за еърбега, няма никакъв начин да се объркат кабелите после при съединяването. Таблото се сваля и спокойно се работи. Крушките са зелени 1.1 W мощност и черни, не пише нищо на тях. Другите лампички за разните индикатори са по 2W, но в магазина имаше само черни по 1.2W с цена 2 лв парчето. При свалянето на таблото може да се демонтира лесно и дисплея на термометъра на външния въздух, при мен не свети като е тъмно, но подсветката му се осъществява от запоен върху платката светодиод - необходим е подходящ поялник.Няма проблем да се добави една крушка за наличието на габарити и къси, полезно е в периода 1 ноември - 1 март, когато са задължителни светлините. Предполагам, че ще светне и без специално свързване. Следващия път като съм в настроение за експерименти, ще пробвам. Редактирано 22 Октомври 2008 от JohnP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване