Jump to content

Проблем!!!


Recommended Posts

Здравейте, колеги!

Имам много странен проблем. Значи колата е А3 1,8 '97 година, мотора е AGN. Преди 2 дни ходих за смяна на летни със зимни гуми и когато трябваше да препаркирам колата - врътвам да запаля и.... няма никой. Не ще да запали и това е. И така сигурно 5 минути въртях на стартера и непоиска да запали. Оставих я за около 15тина минути и си запали от раз, без проблем. Всичко си беше ОК - обороти, температура,самия звук на двигателя също, абе всичко си беше наред. До тук добре, ама вечерта спирам да заредя и пак същата история - само дето този път и трябваха около 30 и повече минутки за да зацепи. Вчера ми го прави три пъти този номер.

Та въпроса ми е дали има някой, които да ми каже какъв е проблема, защото имам чувството, че точно когато не трябва ще ме остави някъде и няма да има какво да направя, и ще взема накрая да я запаля да изгори и да се свършат мъките ми. :respekt:

Всичко и е сменено с изключение на свещите, което мисля да направя другата седмица.

П.С. Търсих за такъв проблем във форума, но не успях да намеря за моя случай. Ако има такава тема, предварително се извинявам.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл стартера върти, но не пали или само светят лампите на таблото и не завърта въобще стартера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобен проблем съм имал (на друга марка кола) - беше скапан имобилайзер. Но успяха да го установят/оправят само в официалния сервиз. Преди това из другите сервизи смениха датчика на хол, бензинова помпа, четоха я - нищо. При мен обаче от време време колата прекъсваше по време на двиежение. На наколко пъти направи проблема както ти си го описал. И понеже продължавах да я карам накрая угасна по време на движение на Цариградско за постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за предположенията колеги!

Много странна работа! Стартера си върти и всички лампи си светят. Най-интересното е, че установих, че колата пали без проблем когато е студена, а когато загрее до нормалното ниво си гасне в движение - ей така без да даде някакви признаци, че ще изгасне.

А имобилайзер нямам.

Вчера сутринта установихме, че единия кабел за свеща (този, който е най вляво, когато си пред колата) е скъсан. И честно да ви кажа, няма такъв ЦИРК с него!!! Обиколила съм цяла София (е, почти цялата) и никъде го няма, и това е. Едвам, едвам, с много телефонни обаждания и чакане половин ден го купихме, сменихме го и колата си заспа. Толкова ми олекна, защото си мислех, че вече проблем няма. Ама...... точно след 200 метра ПАК същото. Само дето веднага си запали този път. Стигнахме да там, докъдето трябваше и точно 30 минути след като бяхме я изгасили - сядам да запаля и пак така. Разбирам характер, ама чак пък толкова да се закучи работата не съм си мислела.

УЖАС!Просто незнам - идва ми да се застрелям вече.

П.С. За сведение кабела за свеща го платих 60 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш да намериш комутатор от колега да го пробваш и да видиш дали е от него проблема. Аз така преди на една астра смених комутатора 2 пъти и накрая се оказа датчика на Хол, сега брат ми си я кара без проблем :hilezh: Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги!

И ако може да ми кажете колко парички ще ми струват датчика и комутатора, ако е той, ще съм ви много признателна?

Също така бих искала да ми обясните къде точно в колата се намират и координати на някой изпитан от вас добър майстор, при който да я закарам.

БЛАГОДАРЯ ВИ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай тази тема за препоръчаните сервизи ТУК, а за части има доста колеги, който продават като thesaint11 примерно има и други. Но първо ходи на сервиз да кажат със точност какво е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах абсолютно същият проблем /пали когато си иска...предимно на студено/. вариантите са ти комутатор или горивната помпа. изолирай проблема с проба на комутатор.

при мен дори помпата се оказа, че не проблема, а алармаджиите не бяха свързали добре кабелите и само при студено палеше. прегледай първо тези кабели...сигурен съм, че проблема ти е смешен. не се нерви...аз 3 месеца не знаех дали ще запали /сменях комутатор,оствях я 2 дена в юнитрейд...и пак/...но проблема на мен лично ми го реши Мишо.../за късмет колата не запали пред сервиза му/той подаде ток директно на помпата и веднага запалих. остана само да разберем защо и къде в този момент не е достигнал тока...и се видя мазалото оставено от алармаджиите-не добре свързани жици, с хартиено тиксо...тази тъпотия колко нерви и пари по таксита и сервизи ми е коствала...

Редактирано от kalinat28
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги къде се намира точно този комутатор и какво представлява ? През компютърна диагностика ли трябва да се разбере дали е той проблемен или по друг начин ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове, ама май не ползвате функията "търсене"....има доста писано и в теми за комутатор

в тази моята по-надолу съм го описал криво-ляво /в общи линии е над въздушния ви филтър-една джаджа,в която влизат и от която излизат кабели/

коментар #26...на 2-ра страница

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=49199&hl=

Редактирано от kalinat28
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече мисля, че наистина е бензиновата помпа. Преди няколко месеца слагах добавка за почистване на инжекциона и сега като се замисля, по пътя на логиката, следва в резервоара да се е насъбрала толкова много мръсотия, че при отлагането и от добавката да се е запушила. Това е много възможно нали?

Казаха ми да направя следното нещо:

Да сипя 100-150 грама чист спирт в резервоара и 4-5 литра от 100 октановия бензин с цел да изчисти всичко.

Кажете ми това как ви се струва като идея? Ще стане ли нещо на колата, ако направя тази интервенция?

Казаха ми, че ако преди това свещите са почернели и след това побелеят ще се оправи. Един познат е правил това на неговата 90-ка.

Поздрави!

Редактирано от anrito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирта помага основно ако има вода в бензина. Ако имаш други боклуци няма да свърши работа :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Допълвам вероятна причина - релето на бензиновата помпа. Много яко съм патил от това чудо. :rolleyes:

Ако искаш да си сигурен, че не е помпата да й премерят налягането!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, колеги, най-накрая се разбра какво и е на каручката!!! :D

Вчера, цял ден ми ходеше по нервите. Закачихме я на VAG COM и си показа: датчик на коляновия вал + зацапана клапа на дросела. По принцип разхода ми е малко по-голям и се оказа, че ламбдата сонда ми дава различни показатели от нормалните заради зацапаната клапа и от там е проблема с играенето на оборотите и по-големия разход. А за този датчик - незнам. Абе какъв съм карък, ще се окаже, че е гръмнал целия. Няма дя се размина с по-малко. Та така.....

Незнам колко парички ще ми трябват, но със сигурност няма да е много малка сумата.

П.С. Когато я оправят ще пиша какво е станало!!!

Поздрави и благодаря на всички! :respekt:

Редактирано от anrito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За цялата работа - почистване на клапата, смяна на нов датчик и диагностиката платих 300 кинта.

Е сега вече това си е моята кола! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел, който прави диагностика с Vag Com 704 и си е майстор. Направи ми я за един ден. Пепи се казва момчето, но незнам къде му е сервиза. Нали знаеш - жените карат, мъжете оправят. ;)

Наложи се вечерта, когато се развали в 22:00 ч., да идва на място за да разберем какво става с колата. Хубаво е когато разбереш, че има хора и ХОРА!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...