Jump to content

Превключване на скорости


joey

Recommended Posts

От два дни имам много странен проблем.

Не винаги успявам да включа първа и все едно лоста заяжда.

Налага се да вкарам примерно първо на втора и после първа.

Нямам представа какъв е проблема.

Някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така колега... мислих, че след смяната на маслото на скоростите ще се оправи но не... Минавам през втора и първа влиза мазно... но това само докато колата загрее.. Едно време имах форд същия проблем го имаше при студено време... Немога да си обесня... можеби по-знаещите батки ще кажат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Синхронизаторите са се поизтъркали.

Карайте и се не бойте - при всички по-стари коли е така.

Па ако ви се ремонтират скорости - дерзайте, ма само за свалянето на кутията ще ви вземат поне 100 лева - ремонта отделно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен след смяна на съединителя изчезна.

Което между другото не значи, че е само той е виновен, а синхронизаторите не са заминали, просто всичко с времето се износва. :hilezh: Така че, карай и се не бой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Синхронизаторите не са заминали, просто всичко с времето се износва. :hilezh: Така че, карай и се не бой.
Въпросът е дали смяната на тези синхронизатори си заслужава и съответно колко пари ще излезе, ориентировачно :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е дали смяната на тези синхронизатори си заслужава и съответно колко пари ще излезе, ориентировачно :hilezh:

По принцип си заслужава (ако е от синхронизаторите де - може и от износен съединител да е), ама труда по ремонта е много скъп и много малко хора могат да го свършат качествено.

По правило при проблем със скорости сменят кутията (с такава на старо), щото да отваряш скоости и да ги правиш си е приключение, в което е доста рисковано да се впускаш.

Редактирано от connor cane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам го същият проблем. Ако си свалиш конзолата между двете предни седалки ще видиш износването къде е и как една керлива пластмасова шайба се движи на където и е угодно и заради нея заяжда лоста. Това е моето ПРЕДПОЛОЖЕНИЕ и има ремонтни комплекти по магазините. Аз си купих такъв но нямам време да го сложа. Струваше ми 57 лева и като гледам не е кой знае колко сложна манипулацията или поне аз така си мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така колега... мислих, че след смяната на маслото на скоростите ще се оправи но не... Минавам през втора и първа влиза мазно... но това само докато колата загрее.. Едно време имах форд същия проблем го имаше при студено време... Немога да си обесня... можеби по-знаещите батки ще кажат...

Колега и при мен е така. Проблема се появи когато времето застудя. В началото си мислех, че е от съединителя но когато загрее се оправя за това аз лично в моя случай стигнах до заключението, че проблема идва от маслото, защото както на всички предполагам е известно, че всички скоростни кутии (мехатични) и диференциали се налива трансмисионно масло, а то е гъсто. Когато паднат температурите става още по-гъсто и точно това според мен е причината трудно да включва. Ако има износени синхронизатори мисля, че дадената скорост на която й е износен синхронизатора трябва да влиза шумно(хърка). Това е от мен. Дано съм бил полезен. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен изброените причини огледаи тампоните на мотора и скоростите,ако има скъсан сменяи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво става когато превключвам скорости и се получава нещо като ритане на скоростния лост... след 1 сек. изчезва... когато е на предавка... Колата е Quattro...

P.S.

Усеща се само като си държиш ръката на скоростния лост. Иначе може и да не го забележиш... Не тресе лоста много... Но се опасявам, че ако не му обърна внимание може и да прерастне... колата е на 21 години... Да не стане като със зъбите на хората...

Редактирано от Петър Стоянов Арангелов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво става когато превключвам скорости и се получава нещо като ритане на скоростния лост... след 1 сек. изчезва... когато е на предавка... Колата е Quattro...

P.S.

Усеща се само като си държиш ръката на скоростния лост. Иначе може и да не го забележиш... Не тресе лоста много... Но се опасявам, че ако не му обърна внимание може и да прерастне... колата е на 21 години... Да не стане като със зъбите на хората...

При всяка кола е така и при мен просто все пак кутията леко се завърта от въртящия момент-центробежна сила но тампоните я спират после и при москвича ми беше така а колкото за първата предавка при всяка по стара кола е така и не бутайте кутията карайте си я така,като не може да включвате скоростите вече изобщо, тогава бутайте щото има случаи буташ и става по зле и какво правимо тагава?????????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всяка кола е така и при мен просто все пак кутията леко се завърта от въртящия момент-центробежна сила но тампоните я спират после и при москвича ми беше така а колкото за първата предавка при всяка по стара кола е така и не бутайте кутията карайте си я така,като не може да включвате скоростите вече изобщо, тогава бутайте щото има случаи буташ и става по зле и какво правимо тагава?????????

Мерси колега, ще те послушам, но все пак искам да съм подготвен, щото това е Quattro и ако се строши ще седи е така долу поне 3 месеца докато и намеря правилната кутия със гъсеницата вътре... Да се намираше във всяка морга, няма да ми дреме...

Та, питам от какво може да се получава това ритане... Не искам да се боря с колата... Предварително се извинявам за грубия език, ако има такъв... И се извинявам за флоода на темата на колегата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега, ще те послушам, но все пак искам да съм подготвен, щото това е Quattro и ако се строши ще седи е така долу поне 3 месеца докато и намеря правилната кутия със гъсеницата вътре... Да се намираше във всяка морга, няма да ми дреме...

Та, питам от какво може да се получава това ритане... Не искам да се боря с колата... Предварително се извинявам за грубия език, ако има такъв... И се извинявам за флоода на темата на колегата...

да и аз съм с Quattro и знам за какво става дума, ама да ти кажа може да си прочел, но не се губи ако се повторя, аз строших каре на кардана, не се продава такова сложих от Lancia Delta 1.6 GT от вътрашната чест на полуоската, смятай за 75 минути успях да сглобя диференциала да сложа полуоските, диф, кардана ауспусите и ламарините отдолу, много удобно е направено всичко, но да не се налага някой да го прави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да и аз съм с Quattro и знам за какво става дума, ама да ти кажа може да си прочел, но не се губи ако се повторя, аз строших каре на кардана, не се продава такова сложих от Lancia Delta 1.6 GT от вътрашната чест на полуоската, смятай за 75 минути успях да сглобя диференциала да сложа полуоските, диф, кардана ауспусите и ламарините отдолу, много удобно е направено всичко, но да не се налага някой да го прави

Именно затова те питам колега... За да не се налага, Евентуални превантивни мерки... Миси за съвета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...