joey Публикувано 14 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 От два дни имам много странен проблем.Не винаги успявам да включа първа и все едно лоста заяжда.Налага се да вкарам примерно първо на втора и после първа.Нямам представа какъв е проблема.Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duvi Публикувано 14 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 И при мен е така колега... мислих, че след смяната на маслото на скоростите ще се оправи но не... Минавам през втора и първа влиза мазно... но това само докато колата загрее.. Едно време имах форд същия проблем го имаше при студено време... Немога да си обесня... можеби по-знаещите батки ще кажат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 14 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 Синхронизаторите са се поизтъркали.Карайте и се не бойте - при всички по-стари коли е така.Па ако ви се ремонтират скорости - дерзайте, ма само за свалянето на кутията ще ви вземат поне 100 лева - ремонта отделно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 14 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 При мен след смяна на съединителя изчезна.Което между другото не значи, че е само той е виновен, а синхронизаторите не са заминали, просто всичко с времето се износва. Така че, карай и се не бой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joey Публикувано 14 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 Синхронизаторите не са заминали, просто всичко с времето се износва. Така че, карай и се не бой.Въпросът е дали смяната на тези синхронизатори си заслужава и съответно колко пари ще излезе, ориентировачно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 14 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 (Редактирано) Въпросът е дали смяната на тези синхронизатори си заслужава и съответно колко пари ще излезе, ориентировачно По принцип си заслужава (ако е от синхронизаторите де - може и от износен съединител да е), ама труда по ремонта е много скъп и много малко хора могат да го свършат качествено.По правило при проблем със скорости сменят кутията (с такава на старо), щото да отваряш скоости и да ги правиш си е приключение, в което е доста рисковано да се впускаш. Редактирано 14 Ноември 2008 от connor cane Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 14 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 Аз смених феродов диск,двете помпи на съединителя и пак е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penko_pulev Публикувано 14 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 Имам го същият проблем. Ако си свалиш конзолата между двете предни седалки ще видиш износването къде е и как една керлива пластмасова шайба се движи на където и е угодно и заради нея заяжда лоста. Това е моето ПРЕДПОЛОЖЕНИЕ и има ремонтни комплекти по магазините. Аз си купих такъв но нямам време да го сложа. Струваше ми 57 лева и като гледам не е кой знае колко сложна манипулацията или поне аз така си мисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devin81 Публикувано 14 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 И при мен е така колега... мислих, че след смяната на маслото на скоростите ще се оправи но не... Минавам през втора и първа влиза мазно... но това само докато колата загрее.. Едно време имах форд същия проблем го имаше при студено време... Немога да си обесня... можеби по-знаещите батки ще кажат...Колега и при мен е така. Проблема се появи когато времето застудя. В началото си мислех, че е от съединителя но когато загрее се оправя за това аз лично в моя случай стигнах до заключението, че проблема идва от маслото, защото както на всички предполагам е известно, че всички скоростни кутии (мехатични) и диференциали се налива трансмисионно масло, а то е гъсто. Когато паднат температурите става още по-гъсто и точно това според мен е причината трудно да включва. Ако има износени синхронизатори мисля, че дадената скорост на която й е износен синхронизатора трябва да влиза шумно(хърка). Това е от мен. Дано съм бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenkos Публикувано 15 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2008 Освен изброените причини огледаи тампоните на мотора и скоростите,ако има скъсан сменяи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Петър Стоянов Арангелов Публикувано 15 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2008 (Редактирано) А какво става когато превключвам скорости и се получава нещо като ритане на скоростния лост... след 1 сек. изчезва... когато е на предавка... Колата е Quattro...P.S.Усеща се само като си държиш ръката на скоростния лост. Иначе може и да не го забележиш... Не тресе лоста много... Но се опасявам, че ако не му обърна внимание може и да прерастне... колата е на 21 години... Да не стане като със зъбите на хората... Редактирано 15 Ноември 2008 от Петър Стоянов Арангелов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2008 А какво става когато превключвам скорости и се получава нещо като ритане на скоростния лост... след 1 сек. изчезва... когато е на предавка... Колата е Quattro...P.S.Усеща се само като си държиш ръката на скоростния лост. Иначе може и да не го забележиш... Не тресе лоста много... Но се опасявам, че ако не му обърна внимание може и да прерастне... колата е на 21 години... Да не стане като със зъбите на хората...При всяка кола е така и при мен просто все пак кутията леко се завърта от въртящия момент-центробежна сила но тампоните я спират после и при москвича ми беше така а колкото за първата предавка при всяка по стара кола е така и не бутайте кутията карайте си я така,като не може да включвате скоростите вече изобщо, тогава бутайте щото има случаи буташ и става по зле и какво правимо тагава????????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Петър Стоянов Арангелов Публикувано 15 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2008 При всяка кола е така и при мен просто все пак кутията леко се завърта от въртящия момент-центробежна сила но тампоните я спират после и при москвича ми беше така а колкото за първата предавка при всяка по стара кола е така и не бутайте кутията карайте си я така,като не може да включвате скоростите вече изобщо, тогава бутайте щото има случаи буташ и става по зле и какво правимо тагава?????????Мерси колега, ще те послушам, но все пак искам да съм подготвен, щото това е Quattro и ако се строши ще седи е така долу поне 3 месеца докато и намеря правилната кутия със гъсеницата вътре... Да се намираше във всяка морга, няма да ми дреме...Та, питам от какво може да се получава това ритане... Не искам да се боря с колата... Предварително се извинявам за грубия език, ако има такъв... И се извинявам за флоода на темата на колегата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2008 Мерси колега, ще те послушам, но все пак искам да съм подготвен, щото това е Quattro и ако се строши ще седи е така долу поне 3 месеца докато и намеря правилната кутия със гъсеницата вътре... Да се намираше във всяка морга, няма да ми дреме...Та, питам от какво може да се получава това ритане... Не искам да се боря с колата... Предварително се извинявам за грубия език, ако има такъв... И се извинявам за флоода на темата на колегата...да и аз съм с Quattro и знам за какво става дума, ама да ти кажа може да си прочел, но не се губи ако се повторя, аз строших каре на кардана, не се продава такова сложих от Lancia Delta 1.6 GT от вътрашната чест на полуоската, смятай за 75 минути успях да сглобя диференциала да сложа полуоските, диф, кардана ауспусите и ламарините отдолу, много удобно е направено всичко, но да не се налага някой да го прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Петър Стоянов Арангелов Публикувано 16 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2008 да и аз съм с Quattro и знам за какво става дума, ама да ти кажа може да си прочел, но не се губи ако се повторя, аз строших каре на кардана, не се продава такова сложих от Lancia Delta 1.6 GT от вътрашната чест на полуоската, смятай за 75 минути успях да сглобя диференциала да сложа полуоските, диф, кардана ауспусите и ламарините отдолу, много удобно е направено всичко, но да не се налага някой да го правиИменно затова те питам колега... За да не се налага, Евентуални превантивни мерки... Миси за съвета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване