Jump to content

Audi A4-2.5 TDI-05/06


TaChi88

Recommended Posts

Искам да попитам,ако някои от вас е компетентен , какви са ви впечатлениата от този автомобил, и ме интересува,скъпа ли е подръжката и наистина ли дават дефекти в Мулти троника и подобни.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 2.5TDI 150к.с.

Супер скъп за поддръжка мотор , какво ли не сме му сменяли.

Много добре върви , кеф е да се кара , но.... ако сега избирах кола - никога нямаше да си взема такъв.

В моя случай е с Автоматик с ТипТроник - там нямам грижа .

Разхода е 11-13 градско , 7-9 извънградско.

Все пак моето ауди е 99 , но ако е същия двигател - си прави сметка и не бързай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак моето ауди е 99 , но ако е същия двигател - си прави сметка и не бързай.

Освен кубатурата, нищо общо няма между твоя двигател и този, който се слага на колите след 2003 година :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам познат с А4 2.5 тди 163 к.с. от 2005-та

трябва да ти кажа, че колата просто е чудесна

и за каране и за всичко

а ако не си готов да я поддържаш, по - добре не си купувай кола въобще дето е думата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм се насочил към A6 но може да се замисля и за това МОДИФИКАЦИЯ: 2.5 TDI (163 Hp) -

тук пише че Максимална скорост - 227 (219) км/ч, което говори че колата ще има доста добра динамика.

http://audi.testdrive.bg/modification/2180.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вземеш А4(Б7) и особено 2006 г. няма да имаш проблеми с мултитроника. Всичките му грижи са отстранени в началото на 2005 г. Просто трябва да е 7-степенен и готово. Моторът също няма да те тормози, защото е значително подобрен в сравнение с 150-коньовата версия и няма никакви дефекти. Накратко - мятай се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли едно уточнение, защото малко се обърках. На едно място се казва, че 2.5 тди е много лош мотор и се чупи какво ли не, а на други места, че е идеален. За различни мотори ли става дума? Ако е така, то каква е маркировката на лошия и каква на хубавия? От коя година е хубавия мотор? Бях се засилил да взимам А4 или А6 с 2.5, но ме отказаха с приказки, че бил много зле и т.н...

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зле е мотора AFB - 2.5TDI 150к.с. помпа дюза - аз ти казах моето мнение за него.

За този който говорят колегите , както става ясно проблемите са отстранени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зле е мотора AFB - 2.5TDI 150к.с. помпа дюза - аз ти казах моето мнение за него.

За този който говорят колегите , както става ясно проблемите са отстранени.

айде пробвай пак

щото май AFB не е помпа - дюза

и това че ти примерно си попаднал на дарак на 500 000 км., не означава че и другите са така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде пробвай пак

щото май AFB не е помпа - дюза

и това че ти примерно си попаднал на дарак на 500 000 км., не означава че и другите са така

Въобще не съм попаднал на дарак ... не ми се спори с теб. Поправи ме за кода ( нещо такова беше ... )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като сте големи специалисти каква е точно разликата между -----новите безпроблемни мотори----от 2002-2003---- мотор 2.5--155коня ----и---мотор 2.5-163-коня----защото аз имам 155 а мой приятел има 163--- карал съм ги и двата разлика няма давже този 155коня работи по добре ---- без отговори от рода оправени са проблеми при 163--кави проблеми маи никой не е в час само си приказваме общи неща----

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като сте големи специалисти каква е точно разликата между -----новите безпроблемни мотори----от 2002-2003---- мотор 2.5--155коня ----и---мотор 2.5-163-коня----защото аз имам 155 а мой приятел има 163--- карал съм ги и двата разлика няма давже този 155коня работи по добре ---- без отговори от рода оправени са проблеми при 163--кави проблеми маи никой не е в час само си приказваме общи неща----

2.5TDI 150к.с. в B5 даваше проблеми, по-голямата драма обаче е, че огромна част от колите попаднали в България са на по 400-450 000 км, занемарено обслужване и взети на безценица отвън. Така тук тръгна мълвата, че този двигател е феноменална драма и трябва през глава да се бяга от него. След задължителното обслужване, което излиза около 1500 лв. му излезе драмата, че е и супер скъп за поддържане. От там драмата продължи и за 2.5TDI в 8E, а той на практика си е друг мотор/следващо поколение (както искаш му викай). Независимо от версиите 155, 163 и 180 к.с. - това на практика е един двигател със съвсем леки промени по него, за различните версии. Може да има разлика между звученето и вървенето на твоя и двигателя на твоя приятел, защото може да са в различно състояние и да са поддържани по различен начин. Факт е, че 2.5TDI в 8Е е почти без проблеми, не малка роля за това има, че наплашени хората спряха да ги купуват, колите просто са по-малко като количество и от там по-малко слухове. В България има съвсем малко внесени 180 коньови версии заради акциза и остава 155 и 163.

За колегата, който повдигна темата - аз имам 2003 A4 Avant S-line 2.5TDI (180 к.с.) quattro Tiptronic внесена от първи собствник от Германия. Обслужавана е само в Audi и е на реални 155 000 км в момента. Не съм имал никакви проблеми с двигателя - само масло, филтри съм сменял, нафта и съм се возил. Върви си прилично. Гори между 6.5 и 9.5 в зависимост как го караш. При бърза средна скорост, без цедене гори 8. Може би ако ме питаш бих избрал ръчна кутия и 1.8T (190 к.с.) quattro S-line, но не можах да намеря толкова хубаво като моето и дизела и автоматика ги прежалих. Има почти всичко като опции и е като ново - затова го взех. Появи ми се една вибрация, но нямаше нищо общо с колата - заради немърлив майстор някъде по трасето (Audi) се е появила. Отстраних я. Не мога да кажа нищо лошо за колата и мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма промяна специално за проблема с разпределителния вал и кобилици - клапани е че последните 2 версии на 163 коня модификацията (не съм сигурен дали важи и за 180 ) вече са с ролкова лагери, което на практика решава проблема с износване на кобилици и задиране на разпределителния вал в клапаните. Моето мнение - колата ми е на 230к км в момента и с двигателя проблеми никакви, но сменям всички филтри на 10к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.5TDI 150к.с. в B5 даваше проблеми, по-голямата драма обаче е, че огромна част от колите попаднали в България са на по 400-450 000 км, занемарено обслужване и взети на безценица отвън. Така тук тръгна мълвата, че този двигател е феноменална драма и трябва през глава да се бяга от него. След задължителното обслужване, което излиза около 1500 лв. му излезе драмата, че е и супер скъп за поддържане. От там драмата продължи и за 2.5TDI в 8E, а той на практика си е друг мотор/следващо поколение (както искаш му викай). Независимо от версиите 155, 163 и 180 к.с. - това на практика е един двигател със съвсем леки промени по него, за различните версии. Може да има разлика между звученето и вървенето на твоя и двигателя на твоя приятел, защото може да са в различно състояние и да са поддържани по различен начин. Факт е, че 2.5TDI в 8Е е почти без проблеми, не малка роля за това има, че наплашени хората спряха да ги купуват, колите просто са по-малко като количество и от там по-малко слухове. В България има съвсем малко внесени 180 коньови версии заради акциза и остава 155 и 163.

За колегата, който повдигна темата - аз имам 2003 A4 Avant S-line 2.5TDI (180 к.с.) quattro Tiptronic внесена от първи собствник от Германия. Обслужавана е само в Audi и е на реални 155 000 км в момента. Не съм имал никакви проблеми с двигателя - само масло, филтри съм сменял, нафта и съм се возил. Върви си прилично. Гори между 6.5 и 9.5 в зависимост как го караш. При бърза средна скорост, без цедене гори 8. Може би ако ме питаш бих избрал ръчна кутия и 1.8T (190 к.с.) quattro S-line, но не можах да намеря толкова хубаво като моето и дизела и автоматика ги прежалих. Има почти всичко като опции и е като ново - затова го взех. Появи ми се една вибрация, но нямаше нищо общо с колата - заради немърлив майстор някъде по трасето (Audi) се е появила. Отстраних я. Не мога да кажа нищо лошо за колата и мотора.

колега каза че си имал вибрации ---- как ги оправи ---аз имам такава като вдигна около 100-120 ---правих баланс всичко е наред---под 100 е няма вибрацията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.5TDI 150к.с....

Абсолютно съм съгласен със всичко.

Въпроса отипира до това на каква точно кола ще попаднем - поддържана или не, обслужвана на време или не, на 100к или на 500к .

Сигурен съм , че няма модел на Audi, който да е проектиран да работи 50 000 км. и след това да започнат ужасните ремонти и ходене по мъките.

Така, че ......НАЛСУКА !!! :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като сте големи специалисти каква е точно разликата между -----новите безпроблемни мотори----от 2002-2003---- мотор 2.5--155коня ----и---мотор 2.5-163-коня----защото аз имам 155 а мой приятел има 163--- карал съм ги и двата разлика няма давже този 155коня работи по добре ---- без отговори от рода оправени са проблеми при 163--кави проблеми маи никой не е в час само си приказваме общи неща----

Без да претендирам, ама разликата май е само в турбината :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мулти троника е голям кеф------търси си кола която има досие в компютъра на ауди сервизите там с вкарване на рамата можеш да разбереш дали са сменявани ремъци на колко хилпди ---масло на скоростите--- и естествено дали са реални километрите-----ако вземеш мулти троник на много километри над 250-300 хл. ще го ремонтираш което не толкова страшно вече има части ----преди години не са продавали части за тези скоростни кутии ---и от там тръгва мита че са много страшни-------фирмата дава живот на скоростите при правилна експлоатеция 300.000-350.000 хл.км. но кефа е супер особено в софия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мулти троника е голям кеф------търси си кола която има досие в компютъра на ауди сервизите там с вкарване на рамата можеш да разбереш дали са сменявани ремъци на колко хилпди ---масло на скоростите--- и естествено дали са реални километрите-----ако вземеш мулти троник на много километри над 250-300 хл. ще го ремонтираш което не толкова страшно вече има части ----преди години не са продавали части за тези скоростни кутии ---и от там тръгва мита че са много страшни-------фирмата дава живот на скоростите при правилна експлоатеция 300.000-350.000 хл.км. но кефа е супер особено в софия

оки мерси за отговора!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...