Jump to content

Температурен проблем - решения?


sabbath

Recommended Posts

132897532 хиляди датчика и простотии баси.Ние не си караме колите ми и аз незнам кво... :bia::hilezh: Искам и аз дао го видя тоя боклук къде е,така че колега моля те постни тук снимката да видя за кво става дума.Мерсии! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ето колеги снимки на датчика.Това е заления датчик.Тои може да се провери с уред дали е в час но не помня какво трябваше да е сапротивлението при загрят двигател.Това е двоиния датчик кам него има 4 кабела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да вметна едно питане... На а4 б5, този датчик къде се намира, и откъде да го купя, колко струва и мога ли сам да го сменя ;) 10x

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е датчика на главата , този датчик се намира на разклонението от което започва горния мъркуч на радиатора.Там има нещо като троиник и точно там е този датчик.Има два вида такива датчици и разликата им е горе в куплунга.Съмия датчик и към 20 и няколко лв. за А4 нямам идея къде ще е но пак някъде на това място трябва да се намира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е датчика на главата , този датчик се намира на разклонението от което започва горния мъркуч на радиатора.Там има нещо като троиник и точно там е този датчик.Има два вида такива датчици и разликата им е горе в куплунга.Съмия датчик и към 20 и няколко лв. за А4 нямам идея къде ще е но пак някъде на това място трябва да се намира.

А другия вижда ли се на снимките, или аз съм в голяма грешка и не мога да разбера:) Ако да моля те маркирай го с една стрелка.

Благодарско!

post-8869-1231329833_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия датчик не се вижда на снимките.Това е зеления датчик и тои не е този на главата , другия датчик за които питаш се навива директно на самата глава и няма нищо общо по външен вид с този.Него няма как да ти снимам да го видиш.Датчика които е на главата подава информация за температурата на климатроника ако там нямаш проблеми значи е добре.Този е по важния защото ако тои дава лъжливи стоиности компютъра на колата започва да се шашка и може това да е причина за повишаване на разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На А4-ката и аз не ги знам къде са но тепърва ще ги уча. :rolleyes: Иначе преди карах B4 там бяха на тройника ,на маркуча за големия кръг който излиза от радиатора.Пак бяха син и зелен.Имаше на Б4-ката и още един който е отдолу в дясно на радиатора.На А4-ката и аз не ги знам къде са но тепърва ще ги уча. :nixweiss: Иначе преди карах B4 там бяха на тройника ,на маркуча за големия кръг който излиза от радиатора.Пак бяха син и зелен.Имаше на Б4-ката и още един който е отдолу в дясно на радиатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених термостата с нов - Валер, и колата заспа. Стрелката закова 90 градуса, и не мърда оттам...Поздрави!
И при мен климатроника показва 90, а таблото по-ниско, точно за това не мислех че е термостата, но явно е той, колко ти излезна смяната и къде?
В таз връзка да споделя и мойте впечатления...сутрин палене и тръгване. На 51-ви канал температурата започва да се покачва докато стигне 90 градуса....което тя прави далеч преди стрелката на таблото даже да е отлепила от 60-те....което ме навежда на мисълта, че има 2 датчика мерещи на различно място....като предполагам, че на климатроника излиза информация за охлаждащата течност в малкия кръг, преди отваряне на термостата....а на таблото на големия кръг след отваряне....тва е само мое предположение, но не намирам друго обяснение за разликите в показанията между табло и климатроник докато колата загрее...
Аз също мисля като теб, но как тогава се е решил проблемът при колегата sabath със смяна на термостата???
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен климатроника показва 90, а таблото по-ниско, точно за това не мислех че е термостата, но явно е той, колко ти излезна смяната и къде?Аз също мисля като теб, но как тогава се е решил проблемът при колегата sabath със смяна на термостата???

Пичове, просто са 2 датчика, които подават 2 различни информации: датчика на главата подава инфо на ЕКУ-то, което отчита климатроника, 51 канал.

Зеления, или синия датчик, който на А3ката е под тройника, подава информация на стрелката на таблото. И при мен двете температури се движат различно - на 51 канал загрява по-бързичко, от колкото на таблото, но това е защото съм пуснал парното, ако съм спрял парното - вървят едновременно. Закове ли 90 градуса на таблото, не мърза оттам. При пуснато парно е логично, че по-бавно ще загрява, защото топлината на двигателя се отделя към купето.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика които е на главата подава информация за температурата на климатроника ако там нямаш проблеми значи е добре.

Къде на главата ориентировъчно се намира този датчик? :respekt: Понеже и аз съм с AKL, ама там няма нищо :hilezh: Може би искаш да кажеш, че е на блока... Но все пак - къде по-точно? Иначе и при мен е така - на канал 51 загрява по-бързо, и ако той отчита именно температурата на метала, а не на антифриза, има логика.

Редактирано от ralenekov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде на главата ориентировъчно се намира този датчик? :respekt: Понеже и аз съм с AKL, ама там няма нищо :flehan: Може и искаш да кажеш че е на блока... Но все пак - къде по-точно? Иначе и при мен е така - на канал 51 загрява по-бързо, и ако той отчита именно температурата на метала, а не на антифриза, има логика.

И аз гледах,гледах и пак не го видях :hilezh: И пак не разбрах, кой показва температурата на ЕКУ-то и кой на климатроника :flehan:

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди като гледах ел. схемите на двигателя, бях стигнал до извода, че е само този G61 и понеже е сдвоен - по схемите едната част е само и единствено за таблото, а 2рата пуска сигнал към ECU & climatronic-a. Може да съм се заблудил нещо, това беше малко след като взех колата, а от тогава мина доста време... Та?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе КОЛЕГИ аз и аз ли трябва да сменя термостат колата ми не загрява повече от 70 75 и то когато я карам дълго ПОНЕ 5 10 КМ :s даже и парното не духа както трябва да бъде дане би да седи отворен щтото 1 път ми загря на 90 и аз се оплаших а 2рия път на 87 90 включи перка и до сега не е загрявала а я имам от месец някаде немога да усетя кжо е топлина добре че имам и голф да се возя на топло <_< (колата е ауди а4 1,9 тди 96та) БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе КОЛЕГИ аз и аз ли трябва да сменя термостат колата ми не загрява повече от 70 75 и то когато я карам дълго ПОНЕ 5 10 КМ :s даже и парното не духа както трябва да бъде дане би да седи отворен щтото 1 път ми загря на 90 и аз се оплаших а 2рия път на 87 90 включи перка и до сега не е загрявала а я имам от месец някаде немога да усетя кжо е топлина добре че имам и голф да се возя на топло :lol: (колата е ауди а4 1,9 тди 96та) БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО :lol:

<_<:hilezh::lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря мн помогна :evil::(

аз да не съм Господ бе ман....,на тебе само Той може ти помогне!Моли се горещо! :wall:

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, само информативно за бъдещи колеги със същите симптоми и при мен проблемът се разреши със смяна на термостат. Преди това загряваше до 70 рядко до 75 зимата и до 80 лятото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен, при мен ги имаше същите симптоми загряваше максимум до 80 градуса, и парното духаше почти студено. Всички проблеми изчезнаха след смяна на термостата. Това е от засега, успех :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

51 kanal e za t na dvigatelq , a 49 za technosta v radiatora

 

Писането на кирилица е задължително!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен след 10-мин имам парно. Уреда на таблото си е закован на 60 градуса (съвсем леко ги минава). И да се пръсна от каране, няма промяна. Само в едни задръстване скочи на 90 и това беше първия път в който видях да отчита. А и едно ходене до Пловдив стигна 70 градуса. И аз ли да мисля за термостат, разхода си е нормален, не е висок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...