sky Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 На колко км е? Да не са ме метнали и мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 218 лв. е твърдия диск от Ауди. Има наличенНе са те метнали, на реални е , успокой се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 Охх, олекна ми. Напоследък не ми върви. Забравил съм шибедаха отворен на дъжда онзи ден. Добре, че беше нагоре само и само капака беше мокър. Поръчах си капачето за подлакътника. Другата седмица ще дойда да го сменим. Видях го хард диска вчера. Само не разбрах дали ще стане за АМИ, понеже има 2 usb накрайника. Един за дата и другия за захранване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 Надписа на сенника е типичен за Северна Америка. Заедно с това копче за десен еърбег колко станаха? Друго не виждам или съм кьорав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 15 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 (Редактирано) Надписа на сенника е типичен за Северна Америка. Заедно с това копче за десен еърбег колко станаха? Друго не виждам или съм кьоравнадписите за изключен еърбег не знам за къде са типични, затова не съм го броил. Мисля, че са екстра при конфигуриране на автомобила. Копчето за изключване на пасажерския еърбег е в жабката, а този жълт надпис е само илюстративен. Но за надписите на сенниците за еърбеговете позна. Остана още един признак. Редактирано 15 Октомври 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 това е въпрос към диагностиците, аз не знам какво пипат в програмата......Да така казано е по добре, няма смисъл да казваш неща за които не си сигурен, ще заблудят утре някой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 Ами сигурно си мислиш за белия плафон или за копчетата за гаражна врата. Плафона е бял може би заради светлия интериор, докато копчетата за гаражна врата на коли освен А8 са типични за Северна Америка.Ако сме познали каква е наградата? Близалка или сладолед?В хисторито на акумулатора се виждат доста данни, кога, колко време е имало консумация на ток, откъде, до колко е бил разреден акумулатора, кога е сверяван часовника, евентуално причини да падне акумулатора и т.нИма доста данни, майката му е да разбереш какво пишат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 15 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 Ами сигурно си мислиш за белия плафон или за копчетата за гаражна врата. Плафона е бял може би заради светлия интериор, докато копчетата за гаражна врата на коли освен А8 са типични за Северна Америка.Ако сме познали каква е наградата? Близалка или сладолед?Всъщност си мисля за бутоните за централно заключване на всяка врата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danish Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 Еее, толкова се дзверих да видя какво още има като разлика, освен изброените от колегата Jacob12, щото и аз само тях открих на първо четене...Сега чак ги виждам тия бутони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 16 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 (Редактирано) Открихме всичкоостана ми само чуденката на първата снимка, в ляво ,долу в джоба на шофьорската врата, светят две светлини. При мен там има един бутон, който е за отваряне на багажника, а тук на снимката си мисля, че другия е за отваряне на капачката на резервоара, че нали американците трябва да ги глезиш иначе ще се вкиснат.Да така казано е по добре, няма смисъл да казваш неща за които не си сигурен, ще заблудят утре някой.Спи спокойно, няма да заблудя никой с тази непълна информация, освен може би самозванци като теб дето ще ги правят тия работи сами някой ден, щот са "пекани".Много добре знам какво съм написал, чул, питал и видял. Дали ще го наречеш адаптация, опознаване, вписване, идентифициране няма значение. Важното, е че го има този момент. Това точно как става стъпка по стъпка също няма значение. За момента тия дето пишеме в темата, едвали бихме посмяли да си пипаме сами колите, камо ли да ровичкаме по програмния софтуеър и настройките.бМетоди, спокойно може да спреш да се заяждаш и даже да не пишеш в тази тема, ако няма какво полезно да кажеш. Няма смисъл да я разваляме. Все пак и незабравяй, че няма как да ми държиш сметка какво пиша, нали?Кой си ти, кой съм аз, къде се намираме и каква отговорност нося за достоверност на написаното от мен? Мисля ме разбра и аз няма какво повече да ти кажа! Редактирано 16 Октомври 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 Копчетата ги видях, но мисля че не е типично за този пазар. Характерни са : Милите, Фаренхайта, сенника, индикацията за изключен еърбег, управлението за гаражните врати. Копчетата според мен са просто характерни за много високо ниво на оборудване. Какво се вижда волана е много рядко изпълнение, самата кожа, Старт- Стоп бутони, гаражната врата. С две думи може да се завиди на всеки такъв американец. Кой ще ми каже защо една Q7 в Америка струва 56-58 х. лв. по старите цени от преди кризата? С идване и облагане тук излиза 70 бона, а нова от всяко кътче в Европа е 140-150 б.? Наддавай народе...И аз се чудя на двете светлинки. Не би трябвало да е за бензина и багажника, тях винаги ги слагат по на скрито, в джоба на вратата. Памет на седалките не се слага там, а малко по надолуЩе помисля още Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 аз да питам и нещо друго, може да се е случвало на някойзначи като пътувам е доста удобно да си ползвам телефонаобаче телефонът набира само от М-телска карта на договорпробвах с Прима - не искапробвах с Глобулска карта на договор - пак не исканякаква схема?някаква идея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 Хехе, заключен ти е модула към М-тел само. Да не си взел някоя служебна А6-ца на мтел?При мен работи на глобул. Не мисля, че картата има значение. Пробвай с друг телефон с друга карта, а не от твоя с различни карти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 ...Спи спокойно, няма да заблудя никой с тази непълна информация, освен може би самозванци като теб дето ще ги правят тия работи сами някой ден, щот са "пекани".Много добре знам какво съм написал, чул, питал и видял. Дали ще го наречеш адаптация, опознаване, вписване, идентифициране няма значение. Важното, е че го има този момент. Това точно как става стъпка по стъпка също няма значение. За момента тия дето пишеме в темата, едвали бихме посмяли да си пипаме сами колите, камо ли да ровичкаме по програмния софтуеър и настройките.бМетоди, спокойно може да спреш да се заяждаш и даже да не пишеш в тази тема, ако няма какво полезно да кажеш. Няма смисъл да я разваляме. Все пак и незабравяй, че няма как да ми държиш сметка какво пиша, нали?Кой си ти, кой съм аз, къде се намираме и каква отговорност нося за достоверност на написаното от мен? Мисля ме разбра и аз няма какво повече да ти кажа!Какво е общото между ровичкането сам по колата и адаптирането на акумулатора ? Големи хора сте и е хубаво сами да се сещате елементарни неща. На акумулатора трябва да има някакъв "чип" за да може да има нещо подобно на адаптация. И никъде не ти държа сметка,а те поправям/питам. А в кои теми ще пиша, аз ще преценя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 ККой ще ми каже защо една Q7 в Америка струва 56-58 х. лв. по старите цени от преди кризата? С идване и облагане тук излиза 70 бона, а нова от всяко кътче в Европа е 140-150 б.? Наддавай народе...ДДС в Америка е около 8% в зависимост от щата. Конкуренцията там е унищожителна, от там и цените. Но има и други неща които не съм открил засега ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fory Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 ....и аз се опитах да ги открия:В USA3,0 TFSI Premium with 6 speed Tiptronic + quattro --> 50200 $В БългарияСъщият автомобил --> 55572 Euro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 Какво е общото между ровичкането сам по колата и адаптирането на акумулатора ? Големи хора сте и е хубаво сами да се сещате елементарни неща. На акумулатора трябва да има някакъв "чип" за да може да има нещо подобно на адаптация. И никъде не ти държа сметка,а те поправям/питам. А в кои теми ще пиша, аз ще преценя.А така, кажи му го. Когато започне сам да си заварява гърнетата и да си прави ъпгрейдчета на кът-оф клапана, тогава ше ти прай забележки. Един пистов ремък не мое си смени, а пише ли пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 Кой ще ми каже защо една Q7 в Америка струва 56-58 х. лв.крупен клиент, ефтин долар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 ДДС в Америка е около 8% в зависимост от щата. Конкуренцията там е унищожителна, от там и цените. Но има и други неща които не съм открил засега ...Само да те допълня какво каза един известен икономист преди години - "В САЩ икономиката работи максимално близо до правилата на свободната конкуренция, докато в Европа са въведени много регулативни функции и това обезличава правилата за свободна конкуренция". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fory Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 Има и щати без ДДС. Къде обаче ги видяхте тия Q7 по 60 хиляди лева? $60 по може да има, ама лева.2010 Audi Q7 Starting at $46,900http://www.audiusa.com/us/brand/en/models/q7.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 Да бе, ама тука видях човек как си купи 4 американки, с отстъпка, чисто нови ( а не тестови) на цена 56-57х.лв. С транспорт, ДДС и други отде на около 75 и пак бяха на 1/2 цена от отгавашните цени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 16 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 Какво е общото между ровичкането сам по колата и адаптирането на акумулатора ? Големи хора сте и е хубаво сами да се сещате елементарни неща. На акумулатора трябва да има някакъв "чип" за да може да има нещо подобно на адаптация. И никъде не ти държа сметка,а те поправям/питам. А в кои теми ще пиша, аз ще преценя.A ако примерно смяната на акумулатора, записва грешка при която се прекъсва историята на събитията и за да се възобнови, трябва да се пипне някъде, като какво го разбираш?не е ли вид адаптация, т.е. да накараш ръчно Енергийния мениджър да продължи да си следи акумулатора.Това е само примерно.Коя дума би използвал по точно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 Думата е КОДИРАНЕ. Но и адаптация според мен може да се нарече. Данните в Battery Menager-a рядко са много полезни, основната полза е да се види дали компа е хванал някакъв вид утечка - над 0,070 А или презареждане от генератора. В случая подкрепям колегата Verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 (Редактирано) A ако примерно смяната на акумулатора, записва грешка при която се прекъсва историята на събитията и за да се възобнови, трябва да се пипне някъде, като какво го разбираш?не е ли вид адаптация, т.е. да накараш ръчно Енергийния мениджър да продължи да си следи акумулатора.Това е само примерно.Коя дума би използвал по точно?Кво си губиш времето да му обясняваш на смота-филосоФ? Я качи по добре нЕкоя нова снимка. Правиш ги толко готино, че кат ги гледам, още повече си харесвам колата. п.п. Като тръгна /живот и здраве/ да я продавам, ти ще правиш снимките за потенциалните клиенти. И с твои думи ще напишеш историята на колата. Редактирано 16 Октомври 2009 от IVO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 Така е, аз още не съм се научил снимки да качам. Пък имам едни готини. Нека поне Вертера качи нещо и пак да пита, от Аляска ли е снимката или от Мачу Пикчу. Американката беше много готина, радост за окото. Мерси че я качи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts