Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

218 лв. е твърдия диск от Ауди. Има наличен

Не са те метнали, на реални е , успокой се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охх, олекна ми. Напоследък не ми върви. Забравил съм шибедаха отворен на дъжда онзи ден. Добре, че беше нагоре само и само капака беше мокър. Поръчах си капачето за подлакътника. Другата седмица ще дойда да го сменим. Видях го хард диска вчера. Само не разбрах дали ще стане за АМИ, понеже има 2 usb накрайника. Един за дата и другия за захранване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надписа на сенника е типичен за Северна Америка. Заедно с това копче за десен еърбег колко станаха? Друго не виждам или съм кьорав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надписа на сенника е типичен за Северна Америка. Заедно с това копче за десен еърбег колко станаха? Друго не виждам или съм кьорав

надписите за изключен еърбег не знам за къде са типични, затова не съм го броил. Мисля, че са екстра при конфигуриране на автомобила. Копчето за изключване на пасажерския еърбег е в жабката, а този жълт надпис е само илюстративен.

Но за надписите на сенниците за еърбеговете позна. Остана още един признак.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е въпрос към диагностиците, аз не знам какво пипат в програмата.

.....

Да така казано е по добре, няма смисъл да казваш неща за които не си сигурен, ще заблудят утре някой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сигурно си мислиш за белия плафон или за копчетата за гаражна врата. Плафона е бял може би заради светлия интериор, докато копчетата за гаражна врата на коли освен А8 са типични за Северна Америка.

Ако сме познали каква е наградата? Близалка или сладолед?

В хисторито на акумулатора се виждат доста данни, кога, колко време е имало консумация на ток, откъде, до колко е бил разреден акумулатора, кога е сверяван часовника, евентуално причини да падне акумулатора и т.н

Има доста данни, майката му е да разбереш какво пишат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сигурно си мислиш за белия плафон или за копчетата за гаражна врата. Плафона е бял може би заради светлия интериор, докато копчетата за гаражна врата на коли освен А8 са типични за Северна Америка.

Ако сме познали каква е наградата? Близалка или сладолед?

Всъщност си мисля за бутоните за централно заключване на всяка врата :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее, толкова се дзверих да видя какво още има като разлика, освен изброените от колегата Jacob12, щото и аз само тях открих на първо четене...

Сега чак ги виждам тия бутони. :ertrink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открихме всичко

остана ми само чуденката на първата снимка, в ляво ,долу в джоба на шофьорската врата, светят две светлини. При мен там има един бутон, който е за отваряне на багажника, а тук на снимката си мисля, че другия е за отваряне на капачката на резервоара, че нали американците трябва да ги глезиш иначе ще се вкиснат.

Да така казано е по добре, няма смисъл да казваш неща за които не си сигурен, ще заблудят утре някой.

Спи спокойно, няма да заблудя никой с тази непълна информация, освен може би самозванци като теб дето ще ги правят тия работи сами някой ден, щот са "пекани".

Много добре знам какво съм написал, чул, питал и видял. Дали ще го наречеш адаптация, опознаване, вписване, идентифициране няма значение. Важното, е че го има този момент. Това точно как става стъпка по стъпка също няма значение. За момента тия дето пишеме в темата, едвали бихме посмяли да си пипаме сами колите, камо ли да ровичкаме по програмния софтуеър и настройките.б

Методи, спокойно може да спреш да се заяждаш и даже да не пишеш в тази тема, ако няма какво полезно да кажеш. Няма смисъл да я разваляме.

Все пак и незабравяй, че няма как да ми държиш сметка какво пиша, нали?

Кой си ти, кой съм аз, къде се намираме и каква отговорност нося за достоверност на написаното от мен? :rotcol:

Мисля ме разбра и аз няма какво повече да ти кажа!

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копчетата ги видях, но мисля че не е типично за този пазар. Характерни са : Милите, Фаренхайта, сенника, индикацията за изключен еърбег, управлението за гаражните врати. Копчетата според мен са просто характерни за много високо ниво на оборудване. Какво се вижда волана е много рядко изпълнение, самата кожа, Старт- Стоп бутони, гаражната врата. С две думи може да се завиди на всеки такъв американец.

Кой ще ми каже защо една Q7 в Америка струва 56-58 х. лв. по старите цени от преди кризата? С идване и облагане тук излиза 70 бона, а нова от всяко кътче в Европа е 140-150 б.?

Наддавай народе...

И аз се чудя на двете светлинки. Не би трябвало да е за бензина и багажника, тях винаги ги слагат по на скрито, в джоба на вратата. Памет на седалките не се слага там, а малко по надолуЩе помисля още

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз да питам и нещо друго, може да се е случвало на някой

значи като пътувам е доста удобно да си ползвам телефона

обаче телефонът набира само от М-телска карта на договор

пробвах с Прима - не иска

пробвах с Глобулска карта на договор - пак не иска

някаква схема?

някаква идея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе, заключен ти е модула към М-тел само. Да не си взел някоя служебна А6-ца на мтел?

При мен работи на глобул. Не мисля, че картата има значение. Пробвай с друг телефон с друга карта, а не от твоя с различни карти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Спи спокойно, няма да заблудя никой с тази непълна информация, освен може би самозванци като теб дето ще ги правят тия работи сами някой ден, щот са "пекани".

Много добре знам какво съм написал, чул, питал и видял. Дали ще го наречеш адаптация, опознаване, вписване, идентифициране няма значение. Важното, е че го има този момент. Това точно как става стъпка по стъпка също няма значение. За момента тия дето пишеме в темата, едвали бихме посмяли да си пипаме сами колите, камо ли да ровичкаме по програмния софтуеър и настройките.б

Методи, спокойно може да спреш да се заяждаш и даже да не пишеш в тази тема, ако няма какво полезно да кажеш. Няма смисъл да я разваляме.

Все пак и незабравяй, че няма как да ми държиш сметка какво пиша, нали?

Кой си ти, кой съм аз, къде се намираме и каква отговорност нося за достоверност на написаното от мен? :rolleyes:

Мисля ме разбра и аз няма какво повече да ти кажа!

Какво е общото между ровичкането сам по колата и адаптирането на акумулатора ? Големи хора сте и е хубаво сами да се сещате елементарни неща. На акумулатора трябва да има някакъв "чип" за да може да има нещо подобно на адаптация. И никъде не ти държа сметка,а те поправям/питам. А в кои теми ще пиша, аз ще преценя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К

Кой ще ми каже защо една Q7 в Америка струва 56-58 х. лв. по старите цени от преди кризата? С идване и облагане тук излиза 70 бона, а нова от всяко кътче в Европа е 140-150 б.?

Наддавай народе...

ДДС в Америка е около 8% в зависимост от щата. Конкуренцията там е унищожителна, от там и цените. Но има и други неща които не съм открил засега ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....и аз се опитах да ги открия:

В USA

3,0 TFSI Premium with 6 speed Tiptronic + quattro --> 50200 $

В България

Същият автомобил --> 55572 Euro

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е общото между ровичкането сам по колата и адаптирането на акумулатора ? Големи хора сте и е хубаво сами да се сещате елементарни неща. На акумулатора трябва да има някакъв "чип" за да може да има нещо подобно на адаптация. И никъде не ти държа сметка,а те поправям/питам. А в кои теми ще пиша, аз ще преценя.

А така, кажи му го. Когато започне сам да си заварява гърнетата и да си прави ъпгрейдчета на кът-оф клапана, тогава ше ти прай забележки. Един пистов ремък не мое си смени, а пише ли пише. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДДС в Америка е около 8% в зависимост от щата. Конкуренцията там е унищожителна, от там и цените. Но има и други неща които не съм открил засега ...

Само да те допълня какво каза един известен икономист преди години - "В САЩ икономиката работи максимално близо до правилата на свободната конкуренция, докато в Европа са въведени много регулативни функции и това обезличава правилата за свободна конкуренция". :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и щати без ДДС. Къде обаче ги видяхте тия Q7 по 60 хиляди лева? $60 по може да има, ама лева.

2010 Audi Q7 Starting at $46,900

http://www.audiusa.com/us/brand/en/models/q7.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, ама тука видях човек как си купи 4 американки, с отстъпка, чисто нови ( а не тестови) на цена 56-57х.лв. С транспорт, ДДС и други отде на около 75 и пак бяха на 1/2 цена от отгавашните цени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е общото между ровичкането сам по колата и адаптирането на акумулатора ? Големи хора сте и е хубаво сами да се сещате елементарни неща. На акумулатора трябва да има някакъв "чип" за да може да има нещо подобно на адаптация. И никъде не ти държа сметка,а те поправям/питам. А в кои теми ще пиша, аз ще преценя.

A ако примерно смяната на акумулатора, записва грешка при която се прекъсва историята на събитията и за да се възобнови, трябва да се пипне някъде, като какво го разбираш?

не е ли вид адаптация, т.е. да накараш ръчно Енергийния мениджър да продължи да си следи акумулатора.

Това е само примерно.

Коя дума би използвал по точно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Думата е КОДИРАНЕ. Но и адаптация според мен може да се нарече. Данните в Battery Menager-a рядко са много полезни, основната полза е да се види дали компа е хванал някакъв вид утечка - над 0,070 А или презареждане от генератора. В случая подкрепям колегата Verter

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A ако примерно смяната на акумулатора, записва грешка при която се прекъсва историята на събитията и за да се възобнови, трябва да се пипне някъде, като какво го разбираш?

не е ли вид адаптация, т.е. да накараш ръчно Енергийния мениджър да продължи да си следи акумулатора.

Това е само примерно.

Коя дума би използвал по точно?

Кво си губиш времето да му обясняваш на смота-филосоФ? :hilezh:

Я качи по добре нЕкоя нова снимка. Правиш ги толко готино, че кат ги гледам, още повече си харесвам колата. :D:hilezh:

п.п. Като тръгна /живот и здраве/ да я продавам, ти ще правиш снимките за потенциалните клиенти. И с твои думи ще напишеш историята на колата. :lol::lol:

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, аз още не съм се научил снимки да качам. Пък имам едни готини. Нека поне Вертера качи нещо и пак да пита, от Аляска ли е снимката или от Мачу Пикчу. Американката беше много готина, радост за окото. Мерси че я качи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...