Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Може и да си прав, има нещо подобно и отзад. Обаче нещо немога да си го представя на практика как работи. Трябва да се експериментира.

011060860.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Имам такова Ауди вече две години и мога да ти отговоря на всички въпроси. Моето е бензиново,но маслото е същото. Колата я карам само с Castrol Edge 5W-30 VW50700.

Сменям го на 15 000 ,въпреки че му дават до 30 000 пробег. Когато се програмира сервизния компютър в колата на удължен сервизен

интервал, тя сама ти казва кога да го сменяш. На моита кола от нов е програмиран на 15 000 да съобщава за смяна на масло. Това е заради

некачествените горива в BG и това е вече третото Ауди, което карам така. При дълъг сервизен интервал отпада гаранцията.

Пръскалките се настройват с нещо дълго и остро и много често се разместват от пароструйка при миене.

Не съм виждал MMI който да има меню за мерене на маслото, а това ми е третото Ауди с MMI. Аз си го меря с щеката, така те съветвам и тебе.

Хидравличната течност и антифриза не се сменят според Ауди, а на 2 години се сменя спир. течност.

Маслото на автоматика се сменя на 60 000 заедно с филтъра и е дебело. Ауди не предписва смяна, но ако не го смениш гърми кутията.

И един съвет: с тая кола ходи само при грамотни майстори. Аз ходя само в Порше.

@Влади, ето това е твоят пост. Браво на колегата. Всяка дума е вярна в него. Колегата @Chaos също написа много верни неща.

Маслото на ск. кутия го смени задължително (само с оригинално, от Порше) и спазвай смяната му + филтър на вс. 60,000км. Дебело е, но ако не го направиш - после е още по-дебело. Аз на моята вече го смених и резултатът е мн. добър. Остави тия глупости, че не се сменя.

За смяната на маслото - машината има два режима. 1) на фиксиран интервал от 15,000км и 2) Long Life, където тя си "преценява". Моята е на LongLife, защото в Порше ми казаха, че от Януари 09 вече се признава и за България и не са я препрограмирали. Въпреки това, тя сама не стига до 30к км, а ми обяснява, че на 18,000 ще го "хвърляме". Колкото по-рано го смениш - толкоз по-добре. Аз не рискувам с повече от 15к

Сп. течност - на 2 год, защото е хигроскопична и поема влага. и т.н. Антифриз - G12 не се сменя. Пази си качествата. Ако има нужда - доливаш. Течност на хидравлика - незная. Но със сигурност в хубаво да се смени на 4-5-тата година.

Ама вече повтарям колегата от цитата.

Джаджата, за която питаш ти дава информация за настройка на "нивото" на светлините. Би следвало да са разположени на пр. ляво и задно дясно.

Сори, dude, ама сега ти видях поста...

П.С. Ще ти споделя моя случка с Е-класата в Б-стар. Питах ги кога и дали сменяме масло на автоматика. Тия тикви казват "Не, не се сменя" и даже ми развиха някаква супер сложна теория как комп. си мери времето за което флуида изминава разстоянието от т. А до т. Б и е програмиран да настройва кутията така, че да отчете "амортизацията"... и като смениш маслото става мяу... Викам добре, ОК, така да е. Вервам ви, щото сте батки разбирачи. И на 107,000 турбината започна да изпуска налягане м/у 2-ра и 3-та. Отивам там, а ония викат "Еее, ми, пич, що не си го сменил...!?" Викам, ей, и ваш'та мама, аз като я изкарах нали вие ми казахте да не го сменям, бре, маймуняци... И така. Аз тези с "доживотното" масло не ги плащам.

edit: Не може без edit... Ремъкът на горивната помпа го смени на 120,000 км. задължително, защото оставаш на пътя по някое време. И другото е газ и удоволствие (евала на Chaos за това изказване). Карай и не и се втилясвай. Акото, колкото повече го бъркаш - толкова повече мирише, нали знаеш :rolleyes:

Редактирано от =Alex=
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще сменям маслото и започвам да карам Longlife щом го признават. Не знам за вас, но аз съм много доволен от това Ауди. Спуквам го от каране и нямам никакви проблеми. На дълъг път по магистралата поддържам 200-250 км/ч. Градско само на пълна газ и на спортен режим. Не случайно за тази А6-ца в Auto Motor und Sport пишеше, че е шампион по здравина.

Редактирано от carlitobrigante
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Ремъкът на горивната помпа го смени на 120,000 км. задължително, защото оставаш на пътя по някое време. И другото е газ и удоволствие (евала на Chaos за това изказване). Карай и не и се втилясвай. Акото, колкото повече го бъркаш - толкова повече мирише, нали знаеш :hilezh:

Хубаво било и пистовият ремък /с ролките/ да се смени на към 120 000км. Така ми казаха няколко човека, вкл. и в Порше.бг. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Владко тея джиджафки дет си снимал са точно за регулирането на движението на фара при неравности с цел да не заслепяваш другите.Пази ги,че са цифра.А при местенето на колелото нагоре и надолу се движи и носача и затова те са там,за да регулират надоло-нагоре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще сменям маслото и започвам да карам Longlife щом го признават. Не знам за вас, но аз съм много доволен от това Ауди. Спуквам го от каране и нямам никакви проблеми. На дълъг път по магистралата поддържам 200-250 км/ч. Градско само на пълна газ и на спортен режим. Не случайно за тази А6-ца в Auto Motor und Sport пишеше, че е шампион по здравина.
Напълно споделям и този ти пост - колата е супер здрава (да чукна на "дърво"). На моята вече и направих почти 70,000 и само за масло и накладки познаваме сервиза. Ааа, излъгах - и за една гаранционно сменена подгревна свещ на 4-ти цилиндър :lol: Интересно би ми било да кажеш от колко време караш твоята и какъв разход ти дава (градско в София) и извънградско (при по-динамично шофиране)
Хубаво било и пистовият ремък /с ролките/ да се смени на към 120 000км. Така ми казаха няколко човека, вкл. и в Порше.бг. :D
Оопс, да, Иве, това го забравих. Сори, прав си, май френд!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и за една гаранционно сменена подгревна свещ на 4-ти цилиндър

По принцип на тези километри е редно да сменят всичките накуп Алекс, че стават едни неприятни шоута-почват да гърмят една след друга. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кокич, не съм го знаел туй...

Ако подмяната в гаранция е безплатна задължително поискай преди изтичане на гаранцията да ти сменят всичките!

Този факт е известен на всички запознати отблизо с дизеловите мотори и се обсъжда в автофорумите.

Лаически обяснението е, че в резултат на употребата подгревните свещи си променят параметрите и като се постави 1 нова се получава нещо, като "чуждо тяло" във веригата и се предизвиква изгаряне на останалите. :stupid:

Учудва ме как ти е изгоряла свещ след 70 хил. км и то те разбирам, че много въртиш извънградско. Аз моето го купих с току-що подменени с оригинални подгревни свещи и на 95 хил. км ги смених превантивно без нито една да е изгоряла! :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кокич, те едва ли ще се навият ей така да ми ги сменят, без да са дали дефект :stupid: То, по тая логика мога да поискам и скоростите и мотора да ми сменят :hilezh:

Но, няма лошо. И да стане нещо, ще ги сменят, разбира се. Имам още година и канче гаранция, така, че не ме притеснява. Ако изпука още някоя - ще ги мотивирам да сменят всичките накуп.

От вчера нещо ми полудява един от датчиците на задния парктроник. Онзи, най-левия. Няма нищо зад колата, а той си пищи непрекъснато... по някое време се пооправи (вчера към края на деня си беше ок), но днес пак се ошашка. Ей за т'ва тия коли трябва да се карат до към 100-ина хиляди и после - бегай :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да, бе, Иве, така си е. Ама 100 000 км там и 100 000 тук нямат нищо общо... Тукашните сто вероятно се равняват на 0.5М тамошни :hilezh:

Офтопик: Гледах по Дискавъри, че авто производителите ходели на някакъв специален полигон в Белгия, където имало 2 км павета и там тествали издръжливостта на новите модели. Пътят изглеждаше в пъти по-добре от нашия Иван Асен или примерно Първа Българска Армия, където си е ебати лунния пейзаж. Та, викам си, глей ги тия - ходат и луди пари дават за ползване на тоя полигон... ние тук наготово си го имаме :hilezh: И то - навсякъде си е такъв полигон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно споделям и този ти пост - колата е супер здрава (да чукна на "дърво"). На моята вече и направих почти 70,000 и само за масло и накладки познаваме сервиза. Ааа, излъгах - и за една гаранционно сменена подгревна свещ на 4-ти цилиндър :respekt: Интересно би ми било да кажеш от колко време караш твоята и какъв разход ти дава (градско в София) и извънградско (при по-динамично шофиране)Оопс, да, Иве, това го забравих. Сори, прав си, май френд!

Карам я от 2 години и половина. Купих я чисто нова. Градско харчи 20-25, а на дълго 12-14. Единствения дизел, който бих карал е V12 TDI ако е монтиран в А6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

маслото на скоростите къде е за предпочитане да го сменя? Тук в Порше или в Гърция?

доколкото знам и двамата Алекс и Иво сте го сменили тук. Има ли вероятност да ми сложат друго масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това щото е бензинова или какво?! На мен друго ми казаха... :) И за това съм и вече в LongLife настройка... :bia:

Само проблеми ще имаш, ако караш маслото толкова дълго време според мен. И то в нашите гадни условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и да искаш друго няма да ти сложат те гледат собствените си продукти да продават,а не чужди

Ми нали на Алекс са му пробутвали Кастрол, а не оригиналното? затова питам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми нали на Алекс са му пробутвали Кастрол, а не оригиналното? затова питам

Колега, то и оригиналното е Castrol, но на шишето пише Audi.

На мен и на капачката на маслото ми пише Castrol.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вероятно освен няколко души в Ауди, на дали други знаят какво точно е оригиналното масло. Може и да е Кастрол, може и да е Арал... нека не бъдем толкова категорични.

Аз се възмутих, защото въпреки, че изрично изисквах в Порше да ми сложат от оригиналното (което съм сигурен, че няма много общо с Българския кастрол) въпреки това ми сложиха от Кастрола. А са на една цена.

А и колегата говореше за маслото в скоростите.

Аз вчера минах през Порше и съм отново недоволен - явно пълен контраст с твоето впечатление. Явно трябва да отида с теб, за да ми "тръгне" и на мен.

Отидох с една изгоряла габаритна крушка (пр. ляв фар), поисках да сменят двете. Чаках ги 2 часа в кафето, след което ми дадоха фактура за ... 123,87лв., като ми върнаха ДВЕ изгорели габаритни крушки :hilezh: Не ми е за крушката, но за мен това е малоумна цена. Казаха, че сложно се сменяли, за това било толкова скъпо!!! А крушките са по 7лв/бр. Балканстар е 10 пъти по-евтин сервиз от тия. С други думи, 0.1% от стойността на колата е смяна на габаритни крушки. Бах ти и сервиза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вероятно освен няколко души в Ауди, на дали други знаят какво точно е оригиналното масло. Може и да е Кастрол, може и да е Арал... нека не бъдем толкова категорични.

Аз се възмутих, защото въпреки, че изрично изисквах в Порше да ми сложат от оригиналното (което съм сигурен, че няма много общо с Българския кастрол) въпреки това ми сложиха от Кастрола. А са на една цена.

А и колегата говореше за маслото в скоростите.

Аз вчера минах през Порше и съм отново недоволен - явно пълен контраст с твоето впечатление. Явно трябва да отида с теб, за да ми "тръгне" и на мен.

Отидох с една изгоряла габаритна крушка (пр. ляв фар), поисках да сменят двете. Чаках ги 2 часа в кафето, след което ми дадоха фактура за ... 123,87лв., като ми върнаха ДВЕ изгорели габаритни крушки :hilezh: Не ми е за крушката, но за мен това е малоумна цена. Казаха, че сложно се сменяли, за това било толкова скъпо!!! А крушките са по 7лв/бр. Балканстар е 10 пъти по-евтин сервиз от тия. С други думи, 0.1% от стойността на колата е смяна на габаритни крушки. Бах ти и сервиза

А ти защо не си ги смени сам, съмнявам се от това да отпадне гаранцията. Или можеше поне да попиташ предварително. Не мога да сметна това колко процента е надценка дори спрецилано твоите да са ги направили на МКС в орбита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха, че сложно се сменяли, за това било толкова скъпо!!!

А можеш ли да си поискаш неква таблица, в която напр. е описано времето за извършване на дадена операция ? Не съм запознат и затова питам, единственото, което знам, е че би трябвало да имат цена за 1ч труд, тогава тази смяна би трябвало да излиза около 2 часа баси ... Или като при мобилните оператори - сменя се за 10 мин, но се таксува започнат час ... и така за двете ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и малоумно да звучи: За смяна на габаритна крушка на 6 цилиндрово А6 4F се сваля целия фар, което си отнема 40 минути на опитен човек.

С това отговарям и на колегата, който питаше защо не си я сменил сам :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и малоумно да звучи: За смяна на габаритна крушка на 6 цилиндрово А6 4F се сваля целия фар, което си отнема 40 минути на опитен човек.

С това отговарям и на колегата, който питаше защо не си я сменил сам :blink:

Аз вече за норматив свалям заден стоп. Ако някой ви иска пари за това, елате при мен, аз черпя :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...