Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

А за да се свалят фаровете се сваля цялата предна броня, което струва около 90 лева доколкото си спомням. Така че нали разбираш как се стига до 124 лева. Да ги беше накарал да ти подменят всички крушки във фаровете, щото утре ако ти изгори дневната светлина пак отиваш на 130 лв

Относно сервиза: ти както разбирам си недоволен от цените, а не от работата. Това са две различни неща. Цените не ги определят хората дето работят по криковете. Отиди при Пенчовски-той е шефа, доколкото знам

Редактирано от carlitobrigante
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Аз ако знаех, че ще струва толкова - щях да сменя всичките лампи :respekt: Да, в този случай съм недоволен и от цените. В предишните два - от сервиза (писах вече за проблема с накладките, след това - маслото... а накрая ми бяха фактурирали 300 литра спирачна течност за малко над 300 лв по смомен, но си коригираха ф-та - било грешка).

За габаритните крушки - били се сваляли подкалниците, целия въздушен филтър, след това някакъв компонент на хидравликата се разкача (ляв фар), после броня и се вади фара... :gut::hilezh: Вероятно, ако възложим на даден конструктор да го направи по-сложно, на дали би се справил толкоз успешно :P

Както и да е - нямам против, но беше редно приемчика да ме посъветва, че е хубаво да си сменя всичките крушки. Сега ако думне и DRL-a - пак тая операция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде са я похабили тая дълллллга предница, незнам. То на старата А6 беше по-добре, въпреки късата предница.

Важното е клиента и да иска да пипа, да не може. Или поне да е максимално сложно , та да стигне или до чупене или пак до сервиза. Това си е част от играта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това дали нещо се сменя трудно е проблем на майстора, а не мой. Звучи кофти, ама е истина. Ние сме клиенти там и имаме само едно задължение и то е да плащаме. От първи април труда е вдигнат двойно. Честито!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато бях в сервиза в австрия, смениха на един мултитроник маслото. Кутиите бяха бели, но не обърнах внимание на марката. По много странен начин го слагаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

За да не отварям нова тема. Искам да попитам ремъка който е за помпата, предполагам и други неща - освен него друго сменя ли се (обтегач, ролка) ? Колко горе долу излиза смяната му? Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 500лв. С части от Порще.бг, но самата смяна в друг сервиз. :rolleyes:

Утре ако не забравя ще погледна фактурата, но мисля че беше толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не им вярваш на порше или просто си ходиш при майстор на който имаш доверие.

По принцип не им вярвам на Порше, но например маслото на типтроника го смених при тях, защото са го правили доста пъти. Има неща които да се направят при тях е добре, такива по-тегави, вместо някой да се учи на моята кола.

Но пък за определени неща, цените им са безумни. Например смяна на масло и филтър - 65лв. И то не че цифрата е страшна, а факта че специално при 3,0тди това е може би най-лесната манипулация. Дори масленият филтър е отгоре и него аз даже мога да си го сменя. :hilezh:

Но части си взимам само от тях. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера ходих при тях и ги разпитах за цените. 1 час работа е 66 лева при тях. Отделно си плащаш консумативите. Смятам и този ремък да го сменя, че след това мазало с маслото не се знае дали не се е спекъл. А за масления филтър не ти препоръчвам да го сменяш сам :hilezh:

Искам и друго да попитам, в подлакътника имам поставка за телефон. В тефтера пише, че е за нокиа 6210;6310 и 6310i, обаче като пробвах с 6210 телефона идва по дълъг и по широк и не влиза. На самата поставка има 2 бутона за отваряне и затваряне на разговора както и куплунг където влиза телефона, предполагам за зареждане и обмяна на данни. Въпроса ми е за какъв телефон ще е тази поставка? Нямам снимки да ви покажа, но при първа възможност ще направя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... А за масления филтър не ти препоръчвам да го сменяш сам :respekt:

Разбира се че няма да си го сменям сам, просто казвам че не толкова сложно. Ако т.нар. мойстор не е идиот де. :hilezh:

Затова предпочитам да ги гледам като правят нещо по колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bluetooth ми върши работа, но просто искам като седна в колата да си оставя телефона в поставката. Предполагам ще е някоя нокиа, но ще трябва да изпробвам бая модели. Пробвах досега с 6020 и 6210. Имам е Е65 но той е твърде нов за да стане. Може би 6230 ще стане, но нямам такъв да пробвам с него. В книжката пише, че се и зарежда като е в поставката и така няма да ми се хаби батерията. Другата седмица ще гледам да сложа снимки.

Тази снимка можах да намеря, но изглежда мойто е същото.

post-8689-1239722064_thumb.jpg

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

привет,

аз имам следните питанки за 4F:

1. къде се намира диагностичната букса,

2. какво означават сервизните интервали, в смисъл това, че са дадено на всеки 30 000км., 60 000км., 90 000км., 120 000км. и 150 000км.

интересува ме какво точно се сменя на тези километри, защото в книжките са само отметки без подробности.

Редактирано от Stoil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

привет,

аз имам следните питанки за 4F:

1. къде се намира диагностичната букса,

2. какво означават сервизните интервали, в смисъл това, че са дадено на всеки 30 000км., 60 000км., 90 000км., 120 000км. и 150 000км.

интересува ме какво точно се сменя на тези километри, защото в книжките са само отметки без подробности.

1. Под кормилото.

2. Те са си стандартни, на всеки 15К масло(ако е била на Long Life на колкото каже компютърът, максимално 30К), на всеки 30К поленов филтър, на всеки 60К масло на автоматичната скоростна кутия, на 90К горивен и въздушен филтър(ама това май идва множко за въздушния), на 120К ангренажен ремък ако е 2.0TDI и/или спомагателния ремък, на две години смяна на спирачна течност. И вече би трябвало да проверяват останалите течности, окачване, маркучи дали са в ред.

Редактирано от Cucurko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но части си взимам само от тях. :unsure:

Иво, в понеделник колегата ми Веско си взе всички филтри на Хенгст, а маслото е Мотул Специфик 504-507. Взе го от добре известния магазин на Оборище. Ако не се лъжа 248 лв за 2 туби по 5 литра. С отстъпката вярно! :lol:

Относно пистовия ремък - ако е от по-ранните модели с отстъпката е към 50 лв на Оптибелт и е наличен, а ролките само от Порше БГ и колкото и да е чудновато не са никак скъпи за такъв автомобил. Мисля в твоята цена за ремъка са те шамаросали яко точно за ремъка и труда, а май ролка е не повече от 45-50 лв. Те са 4 бр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Имам един въпрос, който буквално ме изнервя като се сетя за него.

Защо подяволите, на последната шестица СЕДАН, светлината за заден ход е само една, тази в дясно???????

всички други аудита са с по две светлини, включае и Авант версията на А6. Каква е презумцията, оправданието, причината??????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си една крушка пък ти. На старата ми А6-ца Ц5 и двете светеха.

П.С. Аз пък имам друг въпрос. От няколко места чувам, че кола произведена за българския пазар се различава коренно по качество от кола произведена за германския пазар. Имам в предвид качестовто на материалите. Няколко хора са ми го казвали това, има ли логига някаква?

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Сложи си една крушка пък ти. На старата ми А6-ца Ц5 и двете светеха.

няма никаква възможност. Няма !

Трябва да счупиш стопа и да го преработиш за тази цел. Просто нямам никаква идея каква е причината за една задна светлина.

другият вариант е да купиш стоп от английска кола, защото там свети само левия.

Много хора ми казват, след маневра на заден - "Изгоряла ти е едната крушка!"

даже не ми се обяснява....

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си една крушка пък ти. На старата ми А6-ца Ц5 и двете светеха.

П.С. Аз пък имам друг въпрос. От няколко места чувам, че кола произведена за българския пазар се различава коренно по качество от кола произведена за германския пазар. Имам в предвид качестовто на материалите. Няколко хора са ми го казвали това, има ли логига някаква?

Да имат специален конвейер на който пише "България" :birthday::birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма никаква възможност. Няма !

Трябва да счупиш стопа и да го преработиш за тази цел. Просто нямам никаква идея каква е причината за една задна светлина.

другият вариант е да купиш стоп от английска кола, защото там свети само левия.

Много хора ми казват, след маневра на заден - "Изгоряла ти е едната крушка!"

даже не ми се обяснява....

Сега да не тръгнеш сега, пак голфове да купуваш, заради една крушка. :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен А6 /4F/ е крайно неподходяща кола за тунек, стопчета и всякакви други модни красоти. :respekt:

Въпреки някои недомислици, като силно стеснения двиг. отсек това е един от най-елегантните седани и всякакви такива външни ъпгрейди в общият случай водят до плачевни резултати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...