hysterics Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Това с метана е пълна простотия за извънградско. Спираш през 2 часа да зареждаш и въртиш по плюс десетки километри за да заредиш... Еле пък да изпуснеш отбивката за метанстанцията на магистралата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Точно с тия мигащи реотанчета на подгревните свещи и губене на мощност започна моя филм! Имаш ли катализатори? И двата катализатора са си там. Иначе днес се чух с майстора и твърди че вчера 2 часа са гледали дюзите и всички били в нормите (там говори ми за градуси и т.н.), така че там съм нямал грижи. Турбината също не е вадила грешка. Днеска чистят ЕГР-а и довечера я взимам. Утре ще я разходя до вилата, да я понатисна малко и после ще я прочета. Също така ми се струва че катализаторите позагравят повечко, но честно казано не знам какво е нормалното им състояние при тези коли. Въпреки това при сравнително леко каране градско, ги усещах с извадена ръка от прозореца. Не знам дали при тези коли почва да грее в купето (cup holder и т.н.) когато се запуши катализатора, щото при бенца точно така ми стана. Общо взето ако не покаже никви грешки след разходката (ще се опитвам да извадя и стойностите на дюзите), ъпдейтвам всичко де що има да се ъпдейтва, махам ЕГР-а , едно масълце на кутията и си я бича докато турбината не се обади пак. Междувременно ще мина през Порше Запад, че така и така си ми е почти до вкъщи да ги питам колко искат за моторчето на турбината (ако някой знае актуална цена ще ме улесни доста), че да взема да го сменя превантивно. Другото което обаче малко ме озадачи е че майстора каза че мойте дюзи били пиезо дюзи и не се били правили. Поне така са му казали на две от местата където си правят дюзите. Само в Бош не е питал. Аз доколкото бях разбрал на следващия мотор от 2006-та нататък, не се правят, но тук някой може да ме светне по-добре каква е работата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 (Редактирано) Какъв ти е кода на мотора - BMK? Ако да, 2011 като смених 6-те дюзи не се правеха никъде, сега вече има варианти. Но не мога да ти кажа колко е надежден, понеже не съм изпробвал. Иначе знам кой и колко струва. Не бързай със нови ако не са в норми. Редактирано 27 Август 2014 от Preslito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 BMK-a си е да. Колата е Септември 2004-та... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nipper Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 за моторчето на турбината (ако някой знае актуална цена ще ме улесни доста), че да взема да го сменя превантивно. Същата грешка, същото моторче - 506,40 лв от Порше Изток. Цена без отстъпки. Сменях го февруари. Имам и парт номер, но трябва да видя фактурата... Въпреки, че аз съм ASB... не знам дали има значение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Същата грешка, същото моторче - 506,40 лв от Порше Изток. Цена без отстъпки. Сменях го февруари. Имам и парт номер, но трябва да видя фактурата... Въпреки, че аз съм ASB... не знам дали има значение... Ми тва си е доста прилична цена. Предполагам го нямат налично, а си се поръчва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Тия моторчета се адаптират към конкретната турбина ако не се лъжа. Нормално на тая цена би следвало едно 20тина процента отстъпка да можеш да си намериш, така, че не е кой знае какво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nipper Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Адаптирането - при Мишо, да. Иначе в Поршето имаха налични 2-3 бройки. Не съм го поръчвал чак... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Между другото днес звъннах в Порше, имат стойките за преден номер - 80 лв и някакви стотинки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Изкарах я от сервиза, чистия ЕГР веднага се усети, най-вече миризмата в купето (ако не съм цъкнал копчето за циркулирането) изчезна или поне намаля значително (малко я карах до офиса за да преценя напълно), но още на първата отсечка където натиснах повече да изреди предавките и светна жичката и колата се скопи докато не рестартирам. Така че моторче му е инстината явно... Утре сутринта ще я гледаме и се надявам за 2 дена да се оправя с Порше, че в Събота трябва да се ходи на Лесковац, за скара И Неделя е вариант, ама се съмнявам да се справя за 2-3 дена... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Колега kainy, така почна и моят сериал!! След като смених почти всичко се оказа малкият катализатор отдолу! Прочети ми постовете в " премахване на ДПФ и катализатори" може да се ориентираш! Но мойта се дьржеше по абсолютно сьщия начин! Мотора ми е БМК- 2005 година! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Ми аз точно затова утре ще я закарам първо в сервиза, за да се опитат да потвърдят, какво е точно и тогава да почвам да сменям. Междувременно тамън обмислях да бодна едно Subaru WRX STI, та ще взема него да го разхода до Сърбия, ако потвърдя, че не ми трябва нотариално разрешително или там такива простотии Или като алтернатива ще взема собственика с мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Бате, в министерски съвет вече коли за уикенда ли дават като рушвети? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Ами А6-цата е страхотен автомобил, ама за Track day не става Или поне излиза доста по-скъпо, пък и нямаме писти за такива големи коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Колега kainy, така почна и моят сериал!! След като смених почти всичко се оказа малкият катализатор отдолу! Прочети ми постовете в " премахване на ДПФ и катализатори" може да се ориентираш! Но мойта се дьржеше по абсолютно сьщия начин! Мотора ми е БМК- 2005 година! Всъщност на тебе излизала ли ти е грешката за контролера на турбината (която предполагам значи моторчето) или само тази за Boost Pressure-a. Защото съм почти сугрен че последния път когато гледах грешките имах само Insufficient flow (не съм сигурен за boos pressure-a), което беше съпроводено от check engine light и го отдадох на запушения ЕГР (в Ауди потвърдиха, че е тръбичката на ЕГР-а, не самия ЕГР, но казаха че имам и дюза, която майстора каза че нямам, така че... странно), та сега втория път вече се появи лампичката с жичката и тази 3-та грешка (на миналата страница я има). Надявам се катализаторите да не са заварени за генерацията, че да може да ги свалим набързо и да видим дали има промяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Излизаха ми абсолютно сьщите грешки! Тогава смених пьрво турбото! В последствие започна да ми излиза само бооста придружен с мига е на реотанчето и загуба на мощност! После смених всички описани части дакато стигнем до гадния катализатор! Иначе трьбите отдолу са само на скоби и излизат лесно, стига да имаш условия! Редактирано 28 Август 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Моторчето се обучава за турбината на БМК и АСБ е същата...за БНК е друга адаптацията или за туарег/ку7...Отстъпката за моторчето е нищожна...май 5-7% макс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Дайте номер на това моторче . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Сега като се прибирах я натисках колкото мога и така и не се спъна. На D и на S. Направих и едно кръгче по люлинската магистрала и пак нищо. В интерес на истината като взех колата, турбото се спъна като беше на около 60 градуса, така че ще го тествам утре сутринта на път за сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelov92 Публикувано 28 Август 2014 Доклад Share Публикувано 28 Август 2014 Колеги от къде мога да си закупя читаф кабел за диагностика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 28 Август 2014 Доклад Share Публикувано 28 Август 2014 sklad66 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 28 Август 2014 Доклад Share Публикувано 28 Август 2014 Някой може ли да ми даде снимка на задна врата с щора, както и на кора от вътрешната страна, че никъде не мога да намеря? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 28 Август 2014 Доклад Share Публикувано 28 Август 2014 Говорих сутринта с майстора по-обстойно и ми каза, че всички данни са в нормите (налягане на турбината, ход на клапана, катализаторите са ок и т.н.). И днес не успях да вкарам колата в авариен режим, така че довечера ще се разходя по-надалеко да се пробва. Отделно реших профилактично да набия една добавка за DPF (Bardahl) въпреки че нямам такъв, че да позачисти малко катализаторите и останалите пътища. Ще видим дали ще има някакъв резултат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 28 Август 2014 Доклад Share Публикувано 28 Август 2014 някой да му се намира десен интеркулер за 3,0 тди ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 28 Август 2014 Доклад Share Публикувано 28 Август 2014 (Редактирано) Такам... Нощес се разходих до Бъргър кинг-а на Пазарджик. До там карах със 140 на темпомат (7.3/100) и нямаше никакви грижи. На връщане бях решил да я юркам (тамън ми привикнаха очите с тъмното) - 10/100. За мой късмет имаше едни 2 бмв-та да ми правят компания. Та след известно каране с 180-220 турбината изключи като почна да светка жълтата лампичка с навита жичка (check engine не светна). По-късно пак карах 180-220-240 за по-дълго и пак изгасна. Това което забелязах е, че малко преди да изгасне, колата спря да набира от 180 нагоре нормално. Минаваше от 3100 към 3200 към 3300 оборота за по 3 секунди. След връщане на газта и пак натискане, турбината гасне.Утре сутринта ще прочета грешките, но се съмнявам да покаже нещо различно.Понеже нямам време да се кача с лаптопа и да гледам какво става (а и не ми се иска и с това да почна да се занимавам), препоръчайте ми на кой да я закарам, че да решим проблема преди да се е усложнил. Редактирано 28 Август 2014 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts