Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Аз миналата година през Трън направих София - Дубровник на 7.5/100. А в Босна планините са в пъти по-сериозни. Като я оправиш, според мен ще се нормализира разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Цитиране на предходен пост!

Надявам се, но за целта трябва да разбера какво трябва да й оправя :D. Тъпото е че трябва да стане в рамките на месец, че ме пращат 6 месеца в Англия и трябва да я стегна възможно най-много, че брат ми да не успее да я умори зимата :D Че никъв го нема и би карал без турбо 2 седмици преди да се усети :) (образно казано)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен изчезнаха напълно!

Ти с 16-ките ли си я караш. Понеже има разлика и много влияят и гумите, аз съм с 245 на летните. При 225 ширина на зимните си бяха по-малки вибрациите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще копирам калибрационите от евро5 на евро4 до 1600бара, помпата няма да я надувам.

Нищо няма да направиш.

Разпръсквачите са доста по различни.

Ето и налягането, на което работят:

059 130 277 S 1600 BAR

059 130 277 Q 1600 BAR DROPPED 01/06/2005

059 130 277 AA 1600 BAR DROPPED 01/06/2006

059 130 277 AB 1600 BAR DROPPED 01/09/2006

059 130 277 AH 1600 BAR DROPPED 01/04/2009

059 130 277 AJ

059 130 277 AK

059 130 277 BA 1600 BAR

059 130 277 BB

059 130 277 BD 1600 BAR Current part since 09 (BMK BNG ASB)

 

059 130 277 AN 1800 BAR 2007- CASA (EU4+ & EU5)

059 130 277 AP 1800 BAR 2009-

059 130 277 AR 1800 BAR 2009-

059 130 277 BE 1800 BAR 2009-

059 130 277 BN

 

059 130 277 AM 2000 BAR 2007- CATA Bluemotion (EU5)

059 130 277 CC 2000 BAR

059 130 277 CD 2000 BAR

059 130 277 CJ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е максималното налягане. Просто ще копирам данните до 1600бара. Каква е разликата в разпръсквача? Като брой дупки, насоченост? Доколкото знам хардуера като бутала е еднакво. Ориентирал съм се другата ми кола да е 3.0тди 240кс и се чудя с кои букви на мотора да гледам да е колата - гледам има CASA, CAPA, CDYA, CDYB...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С калибрационната карта ще мога да пусна 80 мм3 на 1600 бара и на двата типа дюзи, просто времетраенето на инжекцията ще е по-дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Владо мини на последната карта, освен нови пътища има и промяна в фирмуера на навигационния модул.

Миналата седмица сменях. Клиентската цена е 65лв, от там нататак кой каквато отстъпка има.

За кутията ти трябват 7л.

Ако ще сменяш за първи път или при предишна смяна си пропуснал маслата в раздатките и задният диф, смени и тях.

 

Някой читав в Пловдив за тази процедура, че скоро ще сменям и на двигател, направо да се приключва с маслата. 350лв за масла и филтри на кутия не е страшно.. до скоро четях някакви суми от по 1000 лв.

Редактирано от sharper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sag На N да седи да не замърсява софийския въздух :) че много софиянци :)

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk

Стефане, посочи къде в упътванията пише като седи еди-колко-си време на светофар да се превключва на N. Това си е плод на въображението ти. Кутията се товари много повече при ускорение, така че нищо няма да и стане на спирачка за по 1-2 минути в задръствания. Редактирано от MadFan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе и аз като прочетох за чудесата на Крематора и аз съм на опашката. Няма ли някой от Варна да ги направи същите работи, или трябва до София да се ходи (за ъпдейтите става дума) ?

Редактирано от kazichene
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MadFan гадната нафта отделя много вредни газове, на N са по-малко :)

kazichene може и във Ауди да ги направиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти това в трансфер бокса смени ли го?

Ти с 16-ките ли си я караш. Понеже има разлика и много влияят и гумите, аз съм с 245 на летните. При 225 ширина на зимните си бяха по-малки вибрациите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си смених маслата на дифовете и раздатката. Неприятните вибрации на навит волан изчезнаха напълно. Преден диф източих 0.9 л, влезе точно 1 л. Заден диф източих 1 л, влезе 1.1л. Не знам как някои от колегите са успели да сипят 1.6-1.7 л в задния. Не съм я вдигал на подемник и да въртят колелетата докато наливам. Въпреки това, не виждам как задния диф може да глътне още половин литър. Да не би моите да са различни??? При раздатката нямаше изненади. Остана ми масло за диф, някой от тарафа ако търси да свирка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеше да дигнеш колата на крик от едната страна и да въртиш задна гума за заден диф и после предна гума за преден диф и после кардана за раздатката, но явно сте се справили и без това :)

Евала, направи твойте майстори да разбират от куатрота :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала, направи твойте майстори да разбират от куатрота :)

Да, да .....  :hilezh:

Те са малко шкода ориентирани. Ама нали сме VAG все пак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...