hysterics Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 Аз миналата година през Трън направих София - Дубровник на 7.5/100. А в Босна планините са в пъти по-сериозни. Като я оправиш, според мен ще се нормализира разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Надявам се, но за целта трябва да разбера какво трябва да й оправя . Тъпото е че трябва да стане в рамките на месец, че ме пращат 6 месеца в Англия и трябва да я стегна възможно най-много, че брат ми да не успее да я умори зимата Че никъв го нема и би карал без турбо 2 седмици преди да се усети (образно казано) Редактирано 1 Септември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 При мен изчезнаха напълно!Ти с 16-ките ли си я караш. Понеже има разлика и много влияят и гумите, аз съм с 245 на летните. При 225 ширина на зимните си бяха по-малки вибрациите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 Да, но много тресеше преди смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 Ще копирам калибрационите от евро5 на евро4 до 1600бара, помпата няма да я надувам.Нищо няма да направиш.Разпръсквачите са доста по различни.Ето и налягането, на което работят:059 130 277 S 1600 BAR059 130 277 Q 1600 BAR DROPPED 01/06/2005059 130 277 AA 1600 BAR DROPPED 01/06/2006059 130 277 AB 1600 BAR DROPPED 01/09/2006059 130 277 AH 1600 BAR DROPPED 01/04/2009059 130 277 AJ059 130 277 AK059 130 277 BA 1600 BAR059 130 277 BB059 130 277 BD 1600 BAR Current part since 09 (BMK BNG ASB) 059 130 277 AN 1800 BAR 2007- CASA (EU4+ & EU5)059 130 277 AP 1800 BAR 2009-059 130 277 AR 1800 BAR 2009-059 130 277 BE 1800 BAR 2009-059 130 277 BN 059 130 277 AM 2000 BAR 2007- CATA Bluemotion (EU5)059 130 277 CC 2000 BAR059 130 277 CD 2000 BAR059 130 277 CJ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 Това е максималното налягане. Просто ще копирам данните до 1600бара. Каква е разликата в разпръсквача? Като брой дупки, насоченост? Доколкото знам хардуера като бутала е еднакво. Ориентирал съм се другата ми кола да е 3.0тди 240кс и се чудя с кои букви на мотора да гледам да е колата - гледам има CASA, CAPA, CDYA, CDYB... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 За колко на брой са разпрасквачите не се сещам, но са по-малки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 С калибрационната карта ще мога да пусна 80 мм3 на 1600 бара и на двата типа дюзи, просто времетраенето на инжекцията ще е по-дълго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 Има разлика и в обема/дебита в камерата на високото налягане. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 (Редактирано) Владо мини на последната карта, освен нови пътища има и промяна в фирмуера на навигационния модул.Миналата седмица сменях. Клиентската цена е 65лв, от там нататак кой каквато отстъпка има.За кутията ти трябват 7л.Ако ще сменяш за първи път или при предишна смяна си пропуснал маслата в раздатките и задният диф, смени и тях. Някой читав в Пловдив за тази процедура, че скоро ще сменям и на двигател, направо да се приключва с маслата. 350лв за масла и филтри на кутия не е страшно.. до скоро четях някакви суми от по 1000 лв. Редактирано 1 Септември 2014 от sharper Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 Свържи се със крематора да ти ги пусне по еконт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 (Редактирано) Sag На N да седи да не замърсява софийския въздух че много софиянци Sent from my HTC One X+ using TapatalkСтефане, посочи къде в упътванията пише като седи еди-колко-си време на светофар да се превключва на N. Това си е плод на въображението ти. Кутията се товари много повече при ускорение, така че нищо няма да и стане на спирачка за по 1-2 минути в задръствания. Редактирано 1 Септември 2014 от MadFan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 Свържи се със крематора да ти ги пусне по еконт. Той добре, ще ги пусне ми кой ще ги смени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 Ами разходи се до София да пием по бира. 3 часа е процедурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 На там вървят нещата, че имам и други работи дето трябва kremator-a да им побае малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 (Редактирано) Бе и аз като прочетох за чудесата на Крематора и аз съм на опашката. Няма ли някой от Варна да ги направи същите работи, или трябва до София да се ходи (за ъпдейтите става дума) ? Редактирано 1 Септември 2014 от kazichene Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 Абе то само ъпдейтите да бяха.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 MadFan гадната нафта отделя много вредни газове, на N са по-малко kazichene може и във Ауди да ги направиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 На мен в София Запад ми отказаха да ъпдейтнат компа, щото го правели само ако имаш оплакване/проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 Ти това в трансфер бокса смени ли го?Ти с 16-ките ли си я караш. Понеже има разлика и много влияят и гумите, аз съм с 245 на летните. При 225 ширина на зимните си бяха по-малки вибрациите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 Да, всичките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 Днес си смених маслата на дифовете и раздатката. Неприятните вибрации на навит волан изчезнаха напълно. Преден диф източих 0.9 л, влезе точно 1 л. Заден диф източих 1 л, влезе 1.1л. Не знам как някои от колегите са успели да сипят 1.6-1.7 л в задния. Не съм я вдигал на подемник и да въртят колелетата докато наливам. Въпреки това, не виждам как задния диф може да глътне още половин литър. Да не би моите да са различни??? При раздатката нямаше изненади. Остана ми масло за диф, някой от тарафа ако търси да свирка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 Можеше да дигнеш колата на крик от едната страна и да въртиш задна гума за заден диф и после предна гума за преден диф и после кардана за раздатката, но явно сте се справили и без това Евала, направи твойте майстори да разбират от куатрота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 Евала, направи твойте майстори да разбират от куатрота Да, да ..... Те са малко шкода ориентирани. Ама нали сме VAG все пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 Тепърва ще се пълни с тия 4F-ки пазара и трябва да го разбират... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts