Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Не съм гледал каталожните данни на дифовете,ама ако наистина не си знаел какво правиш в случая долял си по-малко,ще търсиш дифове :) то и на автоматична кутия се пълни през пробка и хваща много по-малко,ако някой не знае как се доизточва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Дам при мен задния глътна 1,7 без да му мисли. Не сме мерили колко сме източили, но доляхме на макс. Даже се притесних за тези 3 литра дали ще стигнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не е нужно повече, иначе ако килнеш колата на една страна можеш да вкараш още масло :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой претапицирал ли е салон? Въобще има ли някой в СФ да го прави качествено и колко пари излиза за наще кори седалки + кори. Много се кефя на перфокожата, но само някви ексклузив изпълнения имат и си мисля един спортен салон дали има някой да ми го направи както трябва както го искам перфокожа в средата и кожа от страни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам колата ми да стане малко по-ниска, че така хич не ми харесва. Много голям ми изглежда просвета между калника и гумата. Мисля 2-3 см ще подобрят визията. Само със смяна на пружините дали ще стане номера и какви трябва да си намеря? Някакви други идеи, някой който е минал по този път? Във всеки случай последното нещо, което бих искал, е да сменям цялото окачване. Мерси за идеите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това мисля и аз другия месец да направя че бая се позабави засилването на колата

гледах фк пружини излизаха около 230 лв .. има разлика между авант и седан ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

jelyazA6 мога да ти намеря втора ръка ОЕМ спортно окачване, но не мисля, че свалянето на колата си заслужава. Нито праговете, нито ножовете на предната кора ще оцелеят :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, аз по принцип никъде не се катеря с тези ниските гуми. Не виждам проблем колата да е 2-4 см по-ниска, освен зимата в някой голям сняг.... 

Или?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм кола със спортно окачване, праговете ги бях направил на юфка, а по принцип много си пазя колата. Пред нас пред входа има заход с изкачване и задираше, ако беше с пълен резервоар, с втори човек абсурд...Един път едно паве се заигра под колата, щото се беше разбил паважа на локалното на Цар Борис 3 и кората под мотора пострада. После в един голям сняг цялата кора я изгубих. Отделно на дълбок сняг се окопа и застана по корем на Витоша, 12 човека я вадихме, едната гума у въздуха и край...Ако беше с 3см по-висок ония котор нямаше да ми се случат всичките тия неща за 2 месеца през зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съвсем по темата, но Q-то на dynamic е идеално за магистрала и е невъзможно за каране в града. Само ще се прецакаш, ако я свалиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, явно свалянето на колата не е много удачен от експлоатационна гледна точка вариант. Мерси, колеги, за мненията резултат от личен опит.

 

Я сега друго въпросТче. 

Акумулатора ми май е чао. Днес 1 час само на радио, без вкаран ключ, и после няма никой. Зареждах го 1 час с едно "измислено" зарядно и запали. В тая връзка, този battery status в MMI е голяма смешка. Показва 80% - стартера въобще не върти, стрелките полудяват. След като го позаредих за час показва 10%, а колата пали всеки път (спирах и палих поне 3 пъти). Както и да е.

Та въпроса ми е: Сегашния, предполагам оригинален, акумулатор е 110 Аh, пусков ток 850А. Принципно, трябва ли да сложа същите Аh или същия пусков ток? Щото гледам, че сегашните 100Аh на Varta дават горе-долу същия пусков ток, а 110 Аh-овите отиват на 920А пусков ток. Естествено не съм за 30лв (разлика между двата), по-скоро ме интересува кое е по-добре за колата. Освен това, гледам, че 100Аh на Varta са по-малки по размери. Няма ли да е проблем?

Така или иначе тоя ще изкара лятото, а като се върна зимата ще взема нов. Но, да са ми кристално ясни нещата отсега....

Мерси за съветите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съветвам те да земеш Банер 100Ah белия на цвят, водят го ОЕМ качество, цена около 200лв.

А преди да търсиш причината в акумулатора виж дали нямаш загуба по силовата верига. Аз имах такъв проблем миналата зима...

Взимаш мултицет и мериш на плюса на зареждането под капака и маса на мотора колко е, трябва да е 14.1-14.3, после бодваш масата на клемата за зареждането и гледаш пак. После мериш отзад при акумулатора, трябва да намяш загуба повече от 0.5 Волта, демек да стигат 13.7-13.9. Ако са по-малко ще ти обясня как да го излекуваш :) Всичкото го правиш на запалена кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колата й дават 96Ah доколкото ми е известно, така че 100Ah са ти напълно достатъчни. Аз си боднах на Varta Silver Dynamic и засега грижи съм нямал. На Bosch е малко по-добър вариант, щото е с 3 години гаранция. А за Banner нищо не мога да кажа, защото никога не съм ги ползвал.

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.voltasit.obdeleven

Някой запознат ли е с това приложение за андроид? С обд блутут ли работи? Някакви впечатления или да не се занимавам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само недей разчита на това, че докато е топло, батерията се държи добре. Ще се случи да я оставиш с включени консуматори и после има да гледаш тъжно как само цъкат стрелките по таблото и няма сила да завърти :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес един тир ми хвърли едни камани и малко ми засегна предния прозорец има ли шанс да се оправи или трябва да сменям цялото ? Не е напукано има само една лека като дупчица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...