Тони1 Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 Не съм гледал каталожните данни на дифовете,ама ако наистина не си знаел какво правиш в случая долял си по-малко,ще търсиш дифове то и на автоматична кутия се пълни през пробка и хваща много по-малко,ако някой не знае как се доизточва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 Дам при мен задния глътна 1,7 без да му мисли. Не сме мерили колко сме източили, но доляхме на макс. Даже се притесних за тези 3 литра дали ще стигнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 Долива се до преливане от пробката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 Долива се до преливане от пробката.Именно! Как да наливам още щом вече прелива??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 То не е нужно повече, иначе ако килнеш колата на една страна можеш да вкараш още масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Някой претапицирал ли е салон? Въобще има ли някой в СФ да го прави качествено и колко пари излиза за наще кори седалки + кори. Много се кефя на перфокожата, но само някви ексклузив изпълнения имат и си мисля един спортен салон дали има някой да ми го направи както трябва както го искам перфокожа в средата и кожа от страни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Искаш перфорирана кожа в средата? :-D Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Искам колата ми да стане малко по-ниска, че така хич не ми харесва. Много голям ми изглежда просвета между калника и гумата. Мисля 2-3 см ще подобрят визията. Само със смяна на пружините дали ще стане номера и какви трябва да си намеря? Някакви други идеи, някой който е минал по този път? Във всеки случай последното нещо, което бих искал, е да сменям цялото окачване. Мерси за идеите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 това мисля и аз другия месец да направя че бая се позабави засилването на колатагледах фк пружини излизаха около 230 лв .. има разлика между авант и седан .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 jelyazA6 мога да ти намеря втора ръка ОЕМ спортно окачване, но не мисля, че свалянето на колата си заслужава. Нито праговете, нито ножовете на предната кора ще оцелеят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Аз съм с-лайн и е тегаво. Доста пъти ползвам джипа, че не опира навсякъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Абе, аз по принцип никъде не се катеря с тези ниските гуми. Не виждам проблем колата да е 2-4 см по-ниска, освен зимата в някой голям сняг.... Или? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Карал съм кола със спортно окачване, праговете ги бях направил на юфка, а по принцип много си пазя колата. Пред нас пред входа има заход с изкачване и задираше, ако беше с пълен резервоар, с втори човек абсурд...Един път едно паве се заигра под колата, щото се беше разбил паважа на локалното на Цар Борис 3 и кората под мотора пострада. После в един голям сняг цялата кора я изгубих. Отделно на дълбок сняг се окопа и застана по корем на Витоша, 12 човека я вадихме, едната гума у въздуха и край...Ако беше с 3см по-висок ония котор нямаше да ми се случат всичките тия неща за 2 месеца през зимата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Не съвсем по темата, но Q-то на dynamic е идеално за магистрала и е невъзможно за каране в града. Само ще се прецакаш, ако я свалиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 Ясно, явно свалянето на колата не е много удачен от експлоатационна гледна точка вариант. Мерси, колеги, за мненията резултат от личен опит. Я сега друго въпросТче. Акумулатора ми май е чао. Днес 1 час само на радио, без вкаран ключ, и после няма никой. Зареждах го 1 час с едно "измислено" зарядно и запали. В тая връзка, този battery status в MMI е голяма смешка. Показва 80% - стартера въобще не върти, стрелките полудяват. След като го позаредих за час показва 10%, а колата пали всеки път (спирах и палих поне 3 пъти). Както и да е.Та въпроса ми е: Сегашния, предполагам оригинален, акумулатор е 110 Аh, пусков ток 850А. Принципно, трябва ли да сложа същите Аh или същия пусков ток? Щото гледам, че сегашните 100Аh на Varta дават горе-долу същия пусков ток, а 110 Аh-овите отиват на 920А пусков ток. Естествено не съм за 30лв (разлика между двата), по-скоро ме интересува кое е по-добре за колата. Освен това, гледам, че 100Аh на Varta са по-малки по размери. Няма ли да е проблем?Така или иначе тоя ще изкара лятото, а като се върна зимата ще взема нов. Но, да са ми кристално ясни нещата отсега....Мерси за съветите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 Съветвам те да земеш Банер 100Ah белия на цвят, водят го ОЕМ качество, цена около 200лв.А преди да търсиш причината в акумулатора виж дали нямаш загуба по силовата верига. Аз имах такъв проблем миналата зима...Взимаш мултицет и мериш на плюса на зареждането под капака и маса на мотора колко е, трябва да е 14.1-14.3, после бодваш масата на клемата за зареждането и гледаш пак. После мериш отзад при акумулатора, трябва да намяш загуба повече от 0.5 Волта, демек да стигат 13.7-13.9. Ако са по-малко ще ти обясня как да го излекуваш Всичкото го правиш на запалена кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 (Редактирано) Ок, мерси Стефчо! Редактирано 5 Септември 2014 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 Ах това момче железно-о-о!!!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 (Редактирано) На колата й дават 96Ah доколкото ми е известно, така че 100Ah са ти напълно достатъчни. Аз си боднах на Varta Silver Dynamic и засега грижи съм нямал. На Bosch е малко по-добър вариант, щото е с 3 години гаранция. А за Banner нищо не мога да кажа, защото никога не съм ги ползвал. Редактирано 5 Септември 2014 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 В зависимост от коя държава и с кви екстри идва с различен ампераж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.voltasit.obdelevenНякой запознат ли е с това приложение за андроид? С обд блутут ли работи? Някакви впечатления или да не се занимавам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 Само недей разчита на това, че докато е топло, батерията се държи добре. Ще се случи да я оставиш с включени консуматори и после има да гледаш тъжно как само цъкат стрелките по таблото и няма сила да завърти :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelov92 Публикувано 6 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2014 Колеги днес един тир ми хвърли едни камани и малко ми засегна предния прозорец има ли шанс да се оправи или трябва да сменям цялото ? Не е напукано има само една лека като дупчица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 6 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2014 Ако имаш каско, би трябвало да поеме смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelov92 Публикувано 6 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2014 Нямам понедек щях да правя има малка люспичка от камаче само не е напукано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts